איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה

מצב
הנושא נעול.

noga ke

New member
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
אתה לא צריך שני כרטיסים
הכרטיס שקונים מהנהג טעון כבר בשתי נסיעות- הלוך ושוב, זה כתוב בחוברות. רק לקרוא. ושוב, אם יש לך כבר רב קו, תוכל להטעין אותו באותו סכום.
 

ronatd

New member
אתה לא צריך שני כרטיסים
הכרטיס שקונים מהנהג טעון כבר בשתי נסיעות- הלוך ושוב, זה כתוב בחוברות. רק לקרוא. ושוב, אם יש לך כבר רב קו, תוכל להטעין אותו באותו סכום.
נכון
ומי שמחזיק רב קו עם תמונה, לא צריך גם רב קו אנונימי.
 

jarondl

New member
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
זה לא כרטיס מיוחד, וזה עולה לך פחות
בשביל כרטיס המעבר, שמאפשר לך כמה נסיעות שאתה לא רוצה בטווח של 90 דקות, צריך רב קו. אם יש לך רב קו, יופי, כל מה שצריך זה להטעין אותו. אם אין לך רב קו, אתה צריך להנפיק אחד. יש שתי אפשרויות. או עם שם ותמונה ובחינם , או אנונימי, בעלות 5 ש"ח (בקרוב 10 ש"ח), בלי הנחות מיוחדות (קשישים, צעירים, חופשי חודשי)
 

אוהד11

New member
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
ראיתי הבוקר את המודעה בנוגע לקווים
שהתבטלו וחלופיהם, ויש שם מידע חלקי ובחלקו לא מדוייק. זו לא דרך להסביר לציבור הנוסעים איך להתגלגל ממקום למקום, זו התנשאות על הציבור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה