לא מבין בדגים
New member
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.