איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה

מצב
הנושא נעול.
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
 
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
כמה שילמת עד עכשו על נסיעה כזו?
 
כמה שילמת עד עכשו על נסיעה כזו?
פלוס מינוס
לפחות פעם בשבוע אני מבלה במסלול מעמישב לאוניברסיטה ואני באמת לא זוכר במאה אחוז. מדובר על נסיעה בחברת קויים מעמישב למרכז העיר בסביבות 5 שקל וכמה אגורות + נסיעה על קו 49 מפתח תקווה עד אוניברסיטת תל אביב שזה בין 8 ל-10 שקל וזה מרגיש לי שזה עולה כל שני וחמישי..
 

rain44

New member
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
מה פתאום
הרב קו האנונימי הוא רק תוספת למי שאין עדיין רב קו.... ברור שאפשר להטעין את הרב-קו הקיים לפי תעריפי הרפורמה החדשים.... http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=85&parentId=82
 
מה פתאום
הרב קו האנונימי הוא רק תוספת למי שאין עדיין רב קו.... ברור שאפשר להטעין את הרב-קו הקיים לפי תעריפי הרפורמה החדשים.... http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=85&parentId=82
הנקודה היא לא למה צריך כרטיס אנונימי
השאלה היא איפה זה יוצא יותר משתלם ללקוח?? הרפורמה הזו משתלמת יופי טופי לדן בתור חברה שמובילה את רפורמות התחבורה הציבורית בארץ. היא מכניסה יותר כסף ומפעילה פחות קווים. נראה אותם עושים קווים לקטורה בדרום ולבני יהודה בצפון, ואז אולי אני אגיד להם כל הכבוד על הרפורמה.
 
מה פתאום
הרב קו האנונימי הוא רק תוספת למי שאין עדיין רב קו.... ברור שאפשר להטעין את הרב-קו הקיים לפי תעריפי הרפורמה החדשים.... http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=85&parentId=82
אדם מחזיק רב קו לעבודה.
לנסיעות מעבר לעבודה, הוא קונה כרטיס . ואם הוא יוצא לפני 9 , הוא משלם הרבה יותר.
 
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור. דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר. לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה). כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי. http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג. כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס). גם כן רפורמה. לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
למה? אתה נוסע בבוקר עם 166 עד בילינסון ומשם
לוקח 49 עד לאוניברסיטה (לפחות קו 49 לא נפגע ברפורמה עכשיו, הוא כן הולך להיפגע שנה הבאה), אתה בטוח תגיע לבילנסון בפחות משעה וחצי ותעלה על ה-49, כך שכיוון אחד יעלה לך רק 6.40!! כיום זה עולה 6.00 עם 166 עד בילינסון ועוד 9 ומשהו ב-49. אז הרווחת בשאר היום תיקח 99 של קווים עד חיים עוזר- העירייה, תעבור צד של הכביש ותיקח 49.
 
למה? אתה נוסע בבוקר עם 166 עד בילינסון ומשם
לוקח 49 עד לאוניברסיטה (לפחות קו 49 לא נפגע ברפורמה עכשיו, הוא כן הולך להיפגע שנה הבאה), אתה בטוח תגיע לבילנסון בפחות משעה וחצי ותעלה על ה-49, כך שכיוון אחד יעלה לך רק 6.40!! כיום זה עולה 6.00 עם 166 עד בילינסון ועוד 9 ומשהו ב-49. אז הרווחת בשאר היום תיקח 99 של קווים עד חיים עוזר- העירייה, תעבור צד של הכביש ותיקח 49.
וההבדל במחיר בין המצב היום למצב הקודם?
 
למה? אתה נוסע בבוקר עם 166 עד בילינסון ומשם
לוקח 49 עד לאוניברסיטה (לפחות קו 49 לא נפגע ברפורמה עכשיו, הוא כן הולך להיפגע שנה הבאה), אתה בטוח תגיע לבילנסון בפחות משעה וחצי ותעלה על ה-49, כך שכיוון אחד יעלה לך רק 6.40!! כיום זה עולה 6.00 עם 166 עד בילינסון ועוד 9 ומשהו ב-49. אז הרווחת בשאר היום תיקח 99 של קווים עד חיים עוזר- העירייה, תעבור צד של הכביש ותיקח 49.
נעשה חישוב
בהנחה שמבלינסון עד האוניברסיטה זה 6.40 (זה ככה?): 6.40 כפול 2 = 12.80 כן, משתלם יותר בכמה שקלים. אבל איפה הרפורמה פה שעזרה לי? זה משהו שהיה קיים גם קודם, לא? למה אני צריך לראות את הדובים האלה שמחים כי הקווים יותר יעילים ושאפשר לעלות על אוטובוס לשעה וחצי? שמישהו יעדכן את הדובים האלה שצריך לשלם יותר.
 
נעשה חישוב
בהנחה שמבלינסון עד האוניברסיטה זה 6.40 (זה ככה?): 6.40 כפול 2 = 12.80 כן, משתלם יותר בכמה שקלים. אבל איפה הרפורמה פה שעזרה לי? זה משהו שהיה קיים גם קודם, לא? למה אני צריך לראות את הדובים האלה שמחים כי הקווים יותר יעילים ושאפשר לעלות על אוטובוס לשעה וחצי? שמישהו יעדכן את הדובים האלה שצריך לשלם יותר.
לא הבנת- מעמישב ועד האוניברסיטה זה
רק 6.40. אתה עולה על שני אוטובוסים ומשלם רק על הראשון!! ואגב את התלונות על פ"ת כדאי לשמור לשנה הבאה כשחלק גדול מקווי פ"ת יבוטלו, יקוצרו וכדומה.
 
לא הבנת- מעמישב ועד האוניברסיטה זה
רק 6.40. אתה עולה על שני אוטובוסים ומשלם רק על הראשון!! ואגב את התלונות על פ"ת כדאי לשמור לשנה הבאה כשחלק גדול מקווי פ"ת יבוטלו, יקוצרו וכדומה.
אתה בטוח??
איפה אתה רואה את זה?? חישבתי לפי האתר של דן וזה המליץ לי לקחת 166 עד מגדלי המאה ושם לקחת 24 לאוניברסיטה. הבנתי! אתה אומר לקנות את האנונימי. אבל זה לא עולה 6.40, תקרא טוב, זה עולה 6.40 לנסיעה. תוסיף את ה-5 שקל אם אין לך רב קו וזה עולה 17.80. 6.40 כפול 2 ועוד 5 = 17.80 וזה כתוב לא במפורש כמובן באתר של דן: http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82
 
אתה בטוח??
איפה אתה רואה את זה?? חישבתי לפי האתר של דן וזה המליץ לי לקחת 166 עד מגדלי המאה ושם לקחת 24 לאוניברסיטה. הבנתי! אתה אומר לקנות את האנונימי. אבל זה לא עולה 6.40, תקרא טוב, זה עולה 6.40 לנסיעה. תוסיף את ה-5 שקל אם אין לך רב קו וזה עולה 17.80. 6.40 כפול 2 ועוד 5 = 17.80 וזה כתוב לא במפורש כמובן באתר של דן: http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82
לא קלנות כרטיס אנונימי ובטח שלא להתייחס
להמלצת הדרך מאתר דן. תיקח רב קו לא אנונימי, עם תמונה ושם. ואז נסיעה של שעה וחצי ואפילו ב6 אוטובוסים תעלה רק 6.40 תעשה את ההמלצה שלי- 166 ואז 49 או 99 ואז 49 אבל 166 הרבה יותר מהיר לבילינסון, אז בבוקר קח אותו. בקיצור נסיעה מעמישב לאוני' תעלה רק 6.40 בסך הכול!!!
 
לא קלנות כרטיס אנונימי ובטח שלא להתייחס
להמלצת הדרך מאתר דן. תיקח רב קו לא אנונימי, עם תמונה ושם. ואז נסיעה של שעה וחצי ואפילו ב6 אוטובוסים תעלה רק 6.40 תעשה את ההמלצה שלי- 166 ואז 49 או 99 ואז 49 אבל 166 הרבה יותר מהיר לבילינסון, אז בבוקר קח אותו. בקיצור נסיעה מעמישב לאוני' תעלה רק 6.40 בסך הכול!!!
הבנתי מה אתה אומר
אני אבחן את זה מחר. תודה על תשומת הלב!
 
לא הבנת- מעמישב ועד האוניברסיטה זה
רק 6.40. אתה עולה על שני אוטובוסים ומשלם רק על הראשון!! ואגב את התלונות על פ"ת כדאי לשמור לשנה הבאה כשחלק גדול מקווי פ"ת יבוטלו, יקוצרו וכדומה.
זה בתנאי שהוא יוצא אחרי 9 ?
ואנא, ספק לנו מידע על מה שעומד לקרות בשנה הבאה. כדאי להתחיל להתלונן לפני שזה קורה. פתח תקוה כבר סבלה שינוי גדול בקוים, עוד אחד כזה הוא מעבר לכוחות של זקני העיר ונעריה.
 
זה בתנאי שהוא יוצא אחרי 9 ?
ואנא, ספק לנו מידע על מה שעומד לקרות בשנה הבאה. כדאי להתחיל להתלונן לפני שזה קורה. פתח תקוה כבר סבלה שינוי גדול בקוים, עוד אחד כזה הוא מעבר לכוחות של זקני העיר ונעריה.
לא קשור לאחרי 9. זה לא קשור חופשי י
יומי. חופשי יומי זה אחרי 9. בכל השעות ובכל החברות- דן, אגד, קווים ומטרופולין אפשר לנסוע במשך שעה וחצי ב-6.40 את יכולה אפילו לנסוע מפ"ת עד ראשון, לקחת חבילה ממישהו, ומשם לנסוע לאוניברסיטת ת"א וכל זה ב-6.40 (בתנאי שאין פקקים)!!! לגבי פ"ת- זה עוד לא בטוח, זה נכון לעכשיו, כך שלא יודע אם יש מה לעשות. התלוננו על קווים, הם עדיין גרועים, ועוד זוכים בעוד ובעוד קווים כמו קו 5, קו 566 וזאת למרות שהמכרז נגמר להם (6 שנים בלבד). לגבי קו 49 כתבתי מה מתוכנן. לקו 38 יהיו נסיעות בודדות ביום, כנראה 6 נסיעות בלבד, 3 לכל כיוון קו 50- תדירות לא תשתנה. 51- כנראה יישאר אותו הדבר. 66- ייסע כמו היום עד ארלוזורוב פינת אבן גבירול, ומשם ייסע על אבן גבירול ועל יהודה הלוי ישר לתחנה מרכזית ת"א. לא יגיע לא לים, לא לאלנבי, לא לסנטר, לא לדיזינגוף, לא לבן יהודה וכו'. 82- יפעל רק בבוקר מפ"ת ורק אחה"צ מת"א. יהפול לקו יוממים. בלי מפרקיות. 150- מבוטל. 166- כנראה ייסע מבן יהודה במקום מדיזינגוף, לא בטוח שיישאר בכלל. בכל מקרה יישאר קו יוממים (רק בוקר ואחה"צ וכיוון אחד,) יהיה ללא מפרקיות. ייתכן ויתחיל מבית רבקה במקום מעמישב, כך שפחות שכונות בפ"ת ייהנו ממנו. הכול בעירבון מוגבל, ייתכנו שינויים.
 
לא קשור לאחרי 9. זה לא קשור חופשי י
יומי. חופשי יומי זה אחרי 9. בכל השעות ובכל החברות- דן, אגד, קווים ומטרופולין אפשר לנסוע במשך שעה וחצי ב-6.40 את יכולה אפילו לנסוע מפ"ת עד ראשון, לקחת חבילה ממישהו, ומשם לנסוע לאוניברסיטת ת"א וכל זה ב-6.40 (בתנאי שאין פקקים)!!! לגבי פ"ת- זה עוד לא בטוח, זה נכון לעכשיו, כך שלא יודע אם יש מה לעשות. התלוננו על קווים, הם עדיין גרועים, ועוד זוכים בעוד ובעוד קווים כמו קו 5, קו 566 וזאת למרות שהמכרז נגמר להם (6 שנים בלבד). לגבי קו 49 כתבתי מה מתוכנן. לקו 38 יהיו נסיעות בודדות ביום, כנראה 6 נסיעות בלבד, 3 לכל כיוון קו 50- תדירות לא תשתנה. 51- כנראה יישאר אותו הדבר. 66- ייסע כמו היום עד ארלוזורוב פינת אבן גבירול, ומשם ייסע על אבן גבירול ועל יהודה הלוי ישר לתחנה מרכזית ת"א. לא יגיע לא לים, לא לאלנבי, לא לסנטר, לא לדיזינגוף, לא לבן יהודה וכו'. 82- יפעל רק בבוקר מפ"ת ורק אחה"צ מת"א. יהפול לקו יוממים. בלי מפרקיות. 150- מבוטל. 166- כנראה ייסע מבן יהודה במקום מדיזינגוף, לא בטוח שיישאר בכלל. בכל מקרה יישאר קו יוממים (רק בוקר ואחה"צ וכיוון אחד,) יהיה ללא מפרקיות. ייתכן ויתחיל מבית רבקה במקום מעמישב, כך שפחות שכונות בפ"ת ייהנו ממנו. הכול בעירבון מוגבל, ייתכנו שינויים.
ממש דופקים את עמישב
למה לעשות שינויים כאלה?? יהיו חלופות? או שצריך לשבת באוטובוסים המצומקים חסרי הכיסאות של קווים?
 
ממש דופקים את עמישב
למה לעשות שינויים כאלה?? יהיו חלופות? או שצריך לשבת באוטובוסים המצומקים חסרי הכיסאות של קווים?
לדן משרד התחבורה לא מרשה לפתוח קווים חדשים
בפתח תקווה (וגם בחולון למשל למרות שדן רוצים), אז בינתיים תקועים עם קווים.
 
למה? אתה נוסע בבוקר עם 166 עד בילינסון ומשם
לוקח 49 עד לאוניברסיטה (לפחות קו 49 לא נפגע ברפורמה עכשיו, הוא כן הולך להיפגע שנה הבאה), אתה בטוח תגיע לבילנסון בפחות משעה וחצי ותעלה על ה-49, כך שכיוון אחד יעלה לך רק 6.40!! כיום זה עולה 6.00 עם 166 עד בילינסון ועוד 9 ומשהו ב-49. אז הרווחת בשאר היום תיקח 99 של קווים עד חיים עוזר- העירייה, תעבור צד של הכביש ותיקח 49.
כיצד יפגע 49 בשנה הבאה?
 
כיצד יפגע 49 בשנה הבאה?
לא ייכנס לפ"ת, ייסע מאזור בילינסון או קריית
אריה לאוניברסיטה, ובחוזר יגיע עד קרית אריה או עד בילינסון, גם התדירות תרד, והוא ימשיך לא לעבוד במוצאי שבת. זה נכון לעכשיו ייתכנו שינויים. הכי ייפגעו בפ"ת -82,66,166,38
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה