אז אין עוד T.C. toilet ברכבת ישראל ?
אז אין עוד T.C. toilet ברכבת ישראל ?
עצוב.אין יותר.
הייתי נותן כל הון בעולםשאלת תמונה, רכבת ישנה בצריף חדש?
התמונה לקוחה מדף זה באתר רכבת ישראל, סעיף 'בעליה לרכבת ובירידה מהרכבת'. מאיזו שנה לדעתכם צולמה התמונה? לא נראה לי הגיוני.. רכבת ישנה ברציף חדיש... אני עוד זוכר את הרכבת הזו מרציפי קרוואן בתחנת עכו.. אגב, סגירה אוטומטית של הדלתות.. פחח!
יצא ועליתי על הרכבת ללא כרטיס או שנאבד לי במקשאלות, ולא שאלות הכוונה
הבושה לכדי שייתפס?יצא ועליתי על הרכבת ללא כרטיס או שנאבד לי במק
עבר כרטיסן וביקש לראות כרטיס. מהו העונש לנוסע על דבר שכזה?
ביקורת כרטיסיםיצא ועליתי על הרכבת ללא כרטיס או שנאבד לי במק
עבר כרטיסן וביקש לראות כרטיס. מהו העונש לנוסע על דבר שכזה?
התשלום הוא קנסיצא ועליתי על הרכבת ללא כרטיס או שנאבד לי במק
עבר כרטיסן וביקש לראות כרטיס. מהו העונש לנוסע על דבר שכזה?
שאלה...שאלות, ולא שאלות הכוונה
לא דמיינתשאלה...
יכול להיות שדמיינתי.. אבל 88-156-01 של אגד תעבורה על מרכב ברק 21 ועוד דאף?... יש דבר כזה?...
אתר "הקו החדש" ו"נתיבי איילון"שאלות, ולא שאלות הכוונה
חברת נתיבי איילון היא המתכננתאתר "הקו החדש" ו"נתיבי איילון"
מדוע בתחתית עמוד הבית של אתר "הקו החדש" מופיע "© 2010 כל הזכויות שמורות לחברת נתיבי איילון" ? מה להם ולתח"צ?
ומצגת פנימית של נתיבי איילון שמסבירה איך הםאתר "הקו החדש" ו"נתיבי איילון"
מדוע בתחתית עמוד הבית של אתר "הקו החדש" מופיע "© 2010 כל הזכויות שמורות לחברת נתיבי איילון" ? מה להם ולתח"צ?
מדוע יש אחה"צ מפרקית קבועה ב-51 על חשבון 82?שאלות, ולא שאלות הכוונה
זה הסידור של "דן נדל"ן"מדוע יש אחה"צ מפרקית קבועה ב-51 על חשבון 82?
מדובר במפרקית שכולה מכוסה בפרסומת היחידה שלא עולה למפרסמים כסף (והמבין יבין...) חשבתי שזה היה חד פעמי אבל עכשיו אני רואה אותה באפן קבוע עם אותו נהג חדש כל אחה"צ בקו 51. לא שזה לא מוצדק לשים מפרקית בקו 51. אבל עם כל הכבוד, 82 לא מפרקי בבוקר (ויש הרבה כאלה בגלל 166) או אחה"צ זה פשוט סיוט. האם מישהו שוקל לשים בקו 51 מפרקיות ולכן בודקים את הביקוש? או שסתם יש סיבה אחרת?
שאלה בקשר לרכבת לנהריהשאלות, ולא שאלות הכוונה
בזמן האחרון לא חסרו תקלות מוזרות לכאורה...שאלה בקשר לרכבת לנהריה
שלום, מקווה שפה זה המקום לשאול... היום נסעתי ברכבת לנהריה מכיוון צפון, ברכבת שהייתה אמורה להגיע ב-13:10. הגענו לתחנת עכו משהו כמו 5 דקות לפני 13:00, ואחרי שכל הנוסעים ירדו הרכבת המשיכה לעמוד בתחנה. עד כאן לא משהו מוזר כי זה קורה כל הזמן, הייתי בטוח שאנחנו מחכים שהרכבת מנהריה דרומה תעבור אותנו ותפנה לנו את המסילה ואז נמשיך, אבל אחרי כמה דקות היא עברה והמשכנו לעמוד. אחרי בערך 10 דקות בעכו מישהו עלה בכריזה והודיע לנוסעים שנפל עמוד חשמל על המסילה בין עכו לנהריה והרכבת תעמוד "לזמן בלתי מוגבל"... אחרי עוד 10 דקות הרכבת המשיכה צפונה והגענו לנהריה בערך ב-13:25 (אחרי שבינתיים בערך חצי מהאנשים שרצו לנהריה ירדו בעכו). בקיצור השאלה שלי היא - איך זה שנפל על המסילה עמוד חשמל ובכל זאת ראיתי את הרכבת דרומה עוברת אותנו בעכו? הרי יש רק מסילה אחת בקטע הזה לא? היא עברה בערך שתי דקות לפני שהודיעו את זה אז אני לא מבין מתי העמוד הספיק ליפול ואיך היא כן עברה, מה גם שכשהמשכנו לנהריה לא ראיתי אף סימנים של משהו מוזר ליד המסילה. ואם כבר אז עוד שאלה ברשותכם - מתי אמורים לסיים את העבודות לבניית מסילה כפולה עד נהריה? ומדוע לא מתכננים את הלו"ז של הרכבות ככה שלא יהיה מצב שהרכבת שמגיעה לנהריה צריכה לעמוד בעכו ולחכות שהרכבת דרומה תעבור? זה קורה לי כמעט כל נסיעה (אולי סתם יש לי מזל רע...) ואני לא מבין מה הבעיה לתכנן את הלו"ז אחרת, הרי יש רק שתי רכבות בשעה מנהריה דרומה. תודה מראש וחג שמח.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.