עדכון בנושא מת"צ הרפאים ז'בוטינסקי בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

Dannycom

New member
עדכון בנושא מת"צ הרפאים ז'בוטינסקי בפ"ת
סוף סוף בעזרת "תחבורה בדרך שלנו" (כן, אנחנו מתעסקים בהרבה מעבר לרה-ארגון) הצלחנו לפחות להסב את תשומת ליבה של העיתונות לסוגיית חניית האוטובוסים ומסלול האופניים המאולתר הנקרא "מת"צ פתח תקווה (בקטע בין בילינסון לאורלוב). היום פורסמה ידיעה בעיתון "העיר מלאבס" בנושא. לפחות תגובה (לא משכנעת) של העירייה הצלחנו לקבל. מנ.ת.ע. אין קול ואין עונה.
 
עדכון בנושא מת"צ הרפאים ז'בוטינסקי בפ"ת
סוף סוף בעזרת "תחבורה בדרך שלנו" (כן, אנחנו מתעסקים בהרבה מעבר לרה-ארגון) הצלחנו לפחות להסב את תשומת ליבה של העיתונות לסוגיית חניית האוטובוסים ומסלול האופניים המאולתר הנקרא "מת"צ פתח תקווה (בקטע בין בילינסון לאורלוב). היום פורסמה ידיעה בעיתון "העיר מלאבס" בנושא. לפחות תגובה (לא משכנעת) של העירייה הצלחנו לקבל. מנ.ת.ע. אין קול ואין עונה.
אולי כדאי שגם תעשה פוסט
על התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב לאחר הפעימה השנייה. זהו נושא שלא עלה כאן כלל לדיון משום מה. על פניו נראה שיש מגמה חזקה לרוקן את התחנה המרכזית החדשה מקווים ולהקטין את מספר הנוסעים באופן דראסטי,שצריכים להיכנס אל תוך מבנה התחנה. הרבה קווי דן כבר לא יהיו בתחנה המרכזית עקב ביטול או שינוי מסלול. לא יהיה יותר שירות לבת-ים מתחנה מרכזית חדשה-למעט קו 84. נראה שלא יהיה גם שירות לחולון עקב ביטול קווי אגד(90,97)והסטת מסלולי ה-89-ים מהתחנה המרכזית. התחנה ההיסטורית של קווי חולון בכניסה לקומה 4 על לוינסקי-יעבור שם בכלל איזה קו לחולון בכלל? שדרות הר ציון לא נחשב מבחינתי כתחנה מרכזית חדשה. הנוסעים שיגיעו לשם ממקומות רבים בארץ,שבכלל לא מודעים לרפורמה ולשינויים המהותיים-יהיו בבעיה אדירה ובעיקר חסרי אונים. אם לפחות נשאר קו 84,לפחות שתדירותו תעלה והוא יסתיים בחצות. הרבה אנשים לא מכירים בכלל את תל-אביב ואלה שמגיעים מחלקי הארץ השונים לא מבינים בשדרות הר ציון או ברחובות הקרובים לתחנה.
 

אוהד11

New member
אולי כדאי שגם תעשה פוסט
על התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב לאחר הפעימה השנייה. זהו נושא שלא עלה כאן כלל לדיון משום מה. על פניו נראה שיש מגמה חזקה לרוקן את התחנה המרכזית החדשה מקווים ולהקטין את מספר הנוסעים באופן דראסטי,שצריכים להיכנס אל תוך מבנה התחנה. הרבה קווי דן כבר לא יהיו בתחנה המרכזית עקב ביטול או שינוי מסלול. לא יהיה יותר שירות לבת-ים מתחנה מרכזית חדשה-למעט קו 84. נראה שלא יהיה גם שירות לחולון עקב ביטול קווי אגד(90,97)והסטת מסלולי ה-89-ים מהתחנה המרכזית. התחנה ההיסטורית של קווי חולון בכניסה לקומה 4 על לוינסקי-יעבור שם בכלל איזה קו לחולון בכלל? שדרות הר ציון לא נחשב מבחינתי כתחנה מרכזית חדשה. הנוסעים שיגיעו לשם ממקומות רבים בארץ,שבכלל לא מודעים לרפורמה ולשינויים המהותיים-יהיו בבעיה אדירה ובעיקר חסרי אונים. אם לפחות נשאר קו 84,לפחות שתדירותו תעלה והוא יסתיים בחצות. הרבה אנשים לא מכירים בכלל את תל-אביב ואלה שמגיעים מחלקי הארץ השונים לא מבינים בשדרות הר ציון או ברחובות הקרובים לתחנה.
ריקון התחנה המרכזית זו משאת נפשו של חולדאי
 

Dannycom

New member
אולי כדאי שגם תעשה פוסט
על התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב לאחר הפעימה השנייה. זהו נושא שלא עלה כאן כלל לדיון משום מה. על פניו נראה שיש מגמה חזקה לרוקן את התחנה המרכזית החדשה מקווים ולהקטין את מספר הנוסעים באופן דראסטי,שצריכים להיכנס אל תוך מבנה התחנה. הרבה קווי דן כבר לא יהיו בתחנה המרכזית עקב ביטול או שינוי מסלול. לא יהיה יותר שירות לבת-ים מתחנה מרכזית חדשה-למעט קו 84. נראה שלא יהיה גם שירות לחולון עקב ביטול קווי אגד(90,97)והסטת מסלולי ה-89-ים מהתחנה המרכזית. התחנה ההיסטורית של קווי חולון בכניסה לקומה 4 על לוינסקי-יעבור שם בכלל איזה קו לחולון בכלל? שדרות הר ציון לא נחשב מבחינתי כתחנה מרכזית חדשה. הנוסעים שיגיעו לשם ממקומות רבים בארץ,שבכלל לא מודעים לרפורמה ולשינויים המהותיים-יהיו בבעיה אדירה ובעיקר חסרי אונים. אם לפחות נשאר קו 84,לפחות שתדירותו תעלה והוא יסתיים בחצות. הרבה אנשים לא מכירים בכלל את תל-אביב ואלה שמגיעים מחלקי הארץ השונים לא מבינים בשדרות הר ציון או ברחובות הקרובים לתחנה.
זה רעיון טוב
אבל יש נושאים יותר בוערים להתעסק כמו ריקון של אוניברסיטת בר אילן, גבעת שמואל ומחנה תל השומר מתחבורה ציבורית, הוצאת קווים מנחלת יצחק דווקא כשהאזור מתפתח, קיצוץ דרסטי בתדירות קו 16 (כאשר התדירות המשולבת של 16+204 לא תפצה על כך) וקיצוץ כללי בתדירות הקווים בשעות הערב. כמו כן יש לנו פעילויות מחוץ לבלוג כך שיש מה לעשות.
 

eran2020

New member
אולי כדאי שגם תעשה פוסט
על התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב לאחר הפעימה השנייה. זהו נושא שלא עלה כאן כלל לדיון משום מה. על פניו נראה שיש מגמה חזקה לרוקן את התחנה המרכזית החדשה מקווים ולהקטין את מספר הנוסעים באופן דראסטי,שצריכים להיכנס אל תוך מבנה התחנה. הרבה קווי דן כבר לא יהיו בתחנה המרכזית עקב ביטול או שינוי מסלול. לא יהיה יותר שירות לבת-ים מתחנה מרכזית חדשה-למעט קו 84. נראה שלא יהיה גם שירות לחולון עקב ביטול קווי אגד(90,97)והסטת מסלולי ה-89-ים מהתחנה המרכזית. התחנה ההיסטורית של קווי חולון בכניסה לקומה 4 על לוינסקי-יעבור שם בכלל איזה קו לחולון בכלל? שדרות הר ציון לא נחשב מבחינתי כתחנה מרכזית חדשה. הנוסעים שיגיעו לשם ממקומות רבים בארץ,שבכלל לא מודעים לרפורמה ולשינויים המהותיים-יהיו בבעיה אדירה ובעיקר חסרי אונים. אם לפחות נשאר קו 84,לפחות שתדירותו תעלה והוא יסתיים בחצות. הרבה אנשים לא מכירים בכלל את תל-אביב ואלה שמגיעים מחלקי הארץ השונים לא מבינים בשדרות הר ציון או ברחובות הקרובים לתחנה.
מי שבנה את התחנה המרכזית הוא פושע
כל יום שהתחנה הזאת קיימת היא פשע לאנושות, מקום מוזנח, רוב הקומות והחנויות ריקות, גם עם שילוט אי אפשר לדעת איפה אתה נמצא בתחנה, התחנה המרכזית היא פשע לכל דבר. הפתרון היחיד לתחנה המרכזית : מחר בבוקר להניח חומרי נפץ ולפוצץ אותה לכל הרוחות. צריך לבנות שם תחנה נורמלית, 3,4 קומות, לא יותר, מבנה מרובע עם קווים נקיים ולבנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה