ועידת ישראל לתחבורה 3

מצב
הנושא נעול.
ועידת ישראל לתחבורה 3
בקרוב (16 לחודש זה) עומדת להתכנס בכפר המכבייה (ר"ג) ועידת ישראל לתחבורה מס' 3 בנוכחות מרשימה (שר התחבורה, שר האוצר, אולי נשיא המדינה, ח"כים, ראשי ערים ומועצות, כל חברות התחב"צ, וכו'). יש סיבה להניח שכמה מנושאי הדיונים יהיו רלוונטיים לפורום זה - משהו בסביבות ה-100% מהם. לצערי, כרטיס הכניסה עולה כ-320 ש"ח (בלבד) ולכן חובבים שכמותי (ורבים מכם גם, בוודאי) יאלצו להישאר בחוץ
. כלומר - אלא אם ננסה לשנות את רוע הגזירה
. אם כן, אני מבקש: 1) ממנהלינו היקרים: באם ההיענות גבוהה מספיק (ראה מיד), האם יש אפשרות שנוכל להשתמש בקשרים הישירים של הפורום עם כמה מהגורמים הרלווטיים - כמו ר"י וסיטיפס (להם יש דוברות רשמית כאן בפורום) - כדי לבקש שחברי פורום תחב"צ בתפוז יוזמנו כאורחים רשמיים של גורם זה או אחר במחיר- מופחת-מאוד-מאוד-עד-חינם? הרי (רובנו) איננו עוסקים בתחב"צ לפרנסתנו, אז לבקש 320 ש"ח זה קצת הרבה... 2) מכל מי שהיה רוצה לבוא כמאזין ליום כזה - לו המחיר היה יותר סביר - שיגיב להודעה זה. אני בפנים .
 

Zמבוש

New member
ועידת ישראל לתחבורה 3
בקרוב (16 לחודש זה) עומדת להתכנס בכפר המכבייה (ר"ג) ועידת ישראל לתחבורה מס' 3 בנוכחות מרשימה (שר התחבורה, שר האוצר, אולי נשיא המדינה, ח"כים, ראשי ערים ומועצות, כל חברות התחב"צ, וכו'). יש סיבה להניח שכמה מנושאי הדיונים יהיו רלוונטיים לפורום זה - משהו בסביבות ה-100% מהם. לצערי, כרטיס הכניסה עולה כ-320 ש"ח (בלבד) ולכן חובבים שכמותי (ורבים מכם גם, בוודאי) יאלצו להישאר בחוץ
. כלומר - אלא אם ננסה לשנות את רוע הגזירה
. אם כן, אני מבקש: 1) ממנהלינו היקרים: באם ההיענות גבוהה מספיק (ראה מיד), האם יש אפשרות שנוכל להשתמש בקשרים הישירים של הפורום עם כמה מהגורמים הרלווטיים - כמו ר"י וסיטיפס (להם יש דוברות רשמית כאן בפורום) - כדי לבקש שחברי פורום תחב"צ בתפוז יוזמנו כאורחים רשמיים של גורם זה או אחר במחיר- מופחת-מאוד-מאוד-עד-חינם? הרי (רובנו) איננו עוסקים בתחב"צ לפרנסתנו, אז לבקש 320 ש"ח זה קצת הרבה... 2) מכל מי שהיה רוצה לבוא כמאזין ליום כזה - לו המחיר היה יותר סביר - שיגיב להודעה זה. אני בפנים .
מה הגליק הגדול שם
באם המסיע הגדול במדינה נראה כפי שהוא נראה היום על השירות המעולה של ר"י בטוח שלא ידברו שם
 

amit1270

New member
מה הגליק הגדול שם
באם המסיע הגדול במדינה נראה כפי שהוא נראה היום על השירות המעולה של ר"י בטוח שלא ידברו שם
למה התגובות הגסות והתוקפניות?
מנין לך על מה ידברו ועל מה לא?
 

Zמבוש

New member
אתה ממשיך, וחבל
אולי אם תסביר את הבעיה בצורה עניינית אצליח לראות אותה.
הרי לפי דעתך אי בעיה
במסיע הכי גדול במדינה , אז אולי אני הוזה זאת לא ראיתי בתגובה שלי שום התלהמות ואו גסות משום מה
 

raminec

New member
כיום לדעתי
זאת ר"י
ר"י היו מתים להגיע לחצי ממספר הנוסעים של אגד
למעשה ר"י אפילו לא מסיעים רבע ממה שאגד מסיעים בשנה. למשל: בשנת 2010 ר"י הסיעה 36 מליון נוסעים. באגד לעומת זאת מסיעים 900,000 נוסעים ביום!! תעשה את החשבון.
 

Zמבוש

New member
ר"י היו מתים להגיע לחצי ממספר הנוסעים של אגד
למעשה ר"י אפילו לא מסיעים רבע ממה שאגד מסיעים בשנה. למשל: בשנת 2010 ר"י הסיעה 36 מליון נוסעים. באגד לעומת זאת מסיעים 900,000 נוסעים ביום!! תעשה את החשבון.
ואתה חושב כי הם במצב טוב יותר מהרכבת ?
לדעתי לא
 
השאלה היא למה אתה חושב שלפי דעתי
אין בעיה עם אגד.
ועם הרכבת יש לדעתך בעייה?
זה שעם אגד יש בעייה גם מבקר המדינה כתב בדו"ח האחרון, ואם היו כאן כלי תקשורת נורמלים ומערכת אכיפה זה היה פותח את מהדורות החדשות במשך ימים, והקרחון שמגישה את המהדורה בערוץ 2 הייתה צריכה לתרגם סימולטנית את תגובות אגד. אין מדינה מתוקנת שהמסיע הגדול שלה ואני מתכוון כרגע לאגד היה נכתב עליו דו"ח כזה ו99 אחוז מהציבור לא היה מודע לכך.אבל עזוב את אגד לפני שכל הסניגורים בפורום יקפצו, מבחינתך אתה חי בשוויץ ורכבת ישראל זה ארגון מופת ,זה שכל כך הרבה וועדות ביקורת כולל המבקר לא בדיוק חושבים ככה ממש לא מזיז לך...
 

amit1270

New member
ועם הרכבת יש לדעתך בעייה?
זה שעם אגד יש בעייה גם מבקר המדינה כתב בדו"ח האחרון, ואם היו כאן כלי תקשורת נורמלים ומערכת אכיפה זה היה פותח את מהדורות החדשות במשך ימים, והקרחון שמגישה את המהדורה בערוץ 2 הייתה צריכה לתרגם סימולטנית את תגובות אגד. אין מדינה מתוקנת שהמסיע הגדול שלה ואני מתכוון כרגע לאגד היה נכתב עליו דו"ח כזה ו99 אחוז מהציבור לא היה מודע לכך.אבל עזוב את אגד לפני שכל הסניגורים בפורום יקפצו, מבחינתך אתה חי בשוויץ ורכבת ישראל זה ארגון מופת ,זה שכל כך הרבה וועדות ביקורת כולל המבקר לא בדיוק חושבים ככה ממש לא מזיז לך...
עם הרכבת יש הרבה בעיות
עזוב אותי מוועדות ביקורת. אני מכיר את רכבת ישראל מספיק טוב בשביל לדעת שהיא רחוקה מאוד משלמות, אבל בניגוד לכמה דעות שאני קורא כאן ובמקומות אחרים, אני לא חושב שיש שחור ולבן. הרכבת היא אמנם לא הגוף היעיל ביותר (בלשון המעטה) אבל גם הדיבורים על "מדינת עולם שלישי" הם מעט מוגזמים.
 
עם הרכבת יש הרבה בעיות
עזוב אותי מוועדות ביקורת. אני מכיר את רכבת ישראל מספיק טוב בשביל לדעת שהיא רחוקה מאוד משלמות, אבל בניגוד לכמה דעות שאני קורא כאן ובמקומות אחרים, אני לא חושב שיש שחור ולבן. הרכבת היא אמנם לא הגוף היעיל ביותר (בלשון המעטה) אבל גם הדיבורים על "מדינת עולם שלישי" הם מעט מוגזמים.
ממש לא מוגזמים..
אם הוועד לא נותן להכניס מצלמות לתא הנהג כדי לראות שהוא מרוכז בנהיגה או כל מיני אמצעי פיקוח של ההנהלה במוסכים ואז יש תאונות אז איך לדעתך צריך לכנות את הרכבת?
 

בועז ל

New member
ממש לא מוגזמים..
אם הוועד לא נותן להכניס מצלמות לתא הנהג כדי לראות שהוא מרוכז בנהיגה או כל מיני אמצעי פיקוח של ההנהלה במוסכים ואז יש תאונות אז איך לדעתך צריך לכנות את הרכבת?
ומה עם מצלמות במשרד האוצר, שבי?

הפשעים שמבוצעים שם חמורים לאין שיעור מהפרת נהלי בטיחות של עובדי הרכבת.
אני עם הרעיון הגאוני של אביתר המלעון: יופרט לאלתר משרד האוצר!
 
ומה עם מצלמות במשרד האוצר, שבי?

הפשעים שמבוצעים שם חמורים לאין שיעור מהפרת נהלי בטיחות של עובדי הרכבת.
אני עם הרעיון הגאוני של אביתר המלעון: יופרט לאלתר משרד האוצר!
משרד האוצר נתון תחת פיקוח הדוק ביותר
של גופים בינלאומיים למזלנו, כי אם משרד האוצר היה נוהג כשאר הגופים במדינה כנראה הייתה כאן פשיטת רגל כללית ואפילו בורקס בכינוס וועדי עובדים לא היה להם.
 

בועז ל

New member
משרד האוצר נתון תחת פיקוח הדוק ביותר
של גופים בינלאומיים למזלנו, כי אם משרד האוצר היה נוהג כשאר הגופים במדינה כנראה הייתה כאן פשיטת רגל כללית ואפילו בורקס בכינוס וועדי עובדים לא היה להם.
לא היה להם בורקס?! אוי לבושה! להפריט מיד!
אני בטוח שעובדי משרד האוצר נמצאים בחרפת רעב...
 
לא היה להם בורקס?! אוי לבושה! להפריט מיד!
אני בטוח שעובדי משרד האוצר נמצאים בחרפת רעב...
התכוונתי לוועד העובדים ברכבת..
אם משרד האוצר שאחראי על הכסף היה נוהג נניח כמו משרד הביטחון שאחראי על הביטחון או כל גוף אחר במדינה שאחראי על משהו אזי לשום וועד עובדים לא היה בורקס, כולל וועדות הכנסת פשוט מאד הייתה כאן פשיטת רגל כללית.ואולי עובדי הרכבת היו מחפשים עבודה ביוון או ספרד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה