מעוללות רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

Zמבוש

New member
מעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
 

ori208

New member
מעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
בכיין
שאתה טס לחו"ל וחצי מהטיסות לשם ישנו עיכוב , האם אתה גם מקבל פיצוי לאיחור מעל חצי שעה ? אפילו לא כוס מים אתה לא תקבל , ופה נוסעי רכבת ישראל ברגע שיש איחור כולם מתחילים לחשב האם האיחור יגיע לחצי שעה או לא ? אני מאוד מקווה שהרכבת תשים סוף לעניין הפיצוי והבנתי שזהבתהליך של מחשבה בנושא זה
 

Zמבוש

New member
בכיין
שאתה טס לחו"ל וחצי מהטיסות לשם ישנו עיכוב , האם אתה גם מקבל פיצוי לאיחור מעל חצי שעה ? אפילו לא כוס מים אתה לא תקבל , ופה נוסעי רכבת ישראל ברגע שיש איחור כולם מתחילים לחשב האם האיחור יגיע לחצי שעה או לא ? אני מאוד מקווה שהרכבת תשים סוף לעניין הפיצוי והבנתי שזהבתהליך של מחשבה בנושא זה
אז ככה חכומולוג
כיום באיחוד המוביל חוטף קנס משמעותי כאשר טיסה ואפילו צאטר יוצאת באיחור . אתמול יצאו בולגריה אייר באיחור באשמת השדה אבל חטפו כבר את הקנס . בעולם הגדול משום מה גם במדינת הבננות בולגריה הרכבות יוצאות בדיקנות של שעון שוויצרי משוכלל איך הם עושים זאת ? בכיין ? האם סאגת נסיעה של למעלה משעתים מנתב"ג היא בכינות ? האם התעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין היא בכיינות ? אני חשבתי לתומי כי ברכבת ישראל הם עומדים לשירות הנוסע משום מה . אני לא צריך את הפיצוי העלוב של הרכבבת שיחנקו עם ה-44 ש"ח מצידי אבל לא כך מקרבים את הלב של הציבור .
 

amit1270

New member
אז ככה חכומולוג
כיום באיחוד המוביל חוטף קנס משמעותי כאשר טיסה ואפילו צאטר יוצאת באיחור . אתמול יצאו בולגריה אייר באיחור באשמת השדה אבל חטפו כבר את הקנס . בעולם הגדול משום מה גם במדינת הבננות בולגריה הרכבות יוצאות בדיקנות של שעון שוויצרי משוכלל איך הם עושים זאת ? בכיין ? האם סאגת נסיעה של למעלה משעתים מנתב"ג היא בכינות ? האם התעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין היא בכיינות ? אני חשבתי לתומי כי ברכבת ישראל הם עומדים לשירות הנוסע משום מה . אני לא צריך את הפיצוי העלוב של הרכבבת שיחנקו עם ה-44 ש"ח מצידי אבל לא כך מקרבים את הלב של הציבור .
בעולם הגדול יש גם כן איחורים
אפילו בשווייץ ראיתי רכבות מאחרות. זה לא אומר שלא מגיע פיצוי למי שאיחר בגלל הרכבת, אבל בוא לא נהפוך את זה לעוד השוואה מופרכת בין ישראל ("עולם שלישי") ל"עולם הגדול".
 

Zמבוש

New member
בעולם הגדול יש גם כן איחורים
אפילו בשווייץ ראיתי רכבות מאחרות. זה לא אומר שלא מגיע פיצוי למי שאיחר בגלל הרכבת, אבל בוא לא נהפוך את זה לעוד השוואה מופרכת בין ישראל ("עולם שלישי") ל"עולם הגדול".
כלומר הבעיה בפוסט שלי לפי ראות
עינייך היא התלונה על האיחור ? מה עם העומס שאנשים מרגישם בנסיעה כאילו הם בקרון משא ? מה עם אותה התנהגות סגן מנהל התחנה האמורה ?
 

amit1270

New member
כלומר הבעיה בפוסט שלי לפי ראות
עינייך היא התלונה על האיחור ? מה עם העומס שאנשים מרגישם בנסיעה כאילו הם בקרון משא ? מה עם אותה התנהגות סגן מנהל התחנה האמורה ?
הבנת הנקרא: הגבתי רק למשפט שנפתח במילים
"בעולם הגדול".
 

kobiz99

New member
כלומר הבעיה בפוסט שלי לפי ראות
עינייך היא התלונה על האיחור ? מה עם העומס שאנשים מרגישם בנסיעה כאילו הם בקרון משא ? מה עם אותה התנהגות סגן מנהל התחנה האמורה ?
את התלונה תפנה למי שמתנה רכישת קרונות
ולא קונה אותם בפועל, ויפה שעה אחת קודם. הצפיפות ריבוי התקלות והאיחורים שהם הגורמים המרכזיים בטענותיך, הם רכש שלא מתבצע בזמן לפי גרף הגידול בכמות הנוסעים ולזה יש אחראי אחד ברכבת ישראל מנכ״ל הרכבת. קוביז
 

Zמבוש

New member
את התלונה תפנה למי שמתנה רכישת קרונות
ולא קונה אותם בפועל, ויפה שעה אחת קודם. הצפיפות ריבוי התקלות והאיחורים שהם הגורמים המרכזיים בטענותיך, הם רכש שלא מתבצע בזמן לפי גרף הגידול בכמות הנוסעים ולזה יש אחראי אחד ברכבת ישראל מנכ״ל הרכבת. קוביז
האם אתה בטוח בזאת
כי אני לא
 

raminec

New member
מעוללות רכבת ישראל
אמש בחזרה מחו"ל חיכנו על הרציף של נתב"ג לרכבת לנהריה של שעה 14:00 , לא רק כי הלוח האלקטרוני נתקע על שעה 10:59 ולא יכול כנראה בגלל עמיסת החום וקרס , לא היתה כריזה על הרכבת שנכנסה לתחנה , נסיעה ועצירה בלתי מתוכננת לפני תחנת ההגנה , עמידה של כ-5 ד' בתחנה עצמה , המשך הסאגה בעצירה בתחנת נתניה (שלא אמורה היתה להיות בסבב התחנות ) , המשך עמיסת הרכבת לעיפה כמו היתה מובילה בהמות ולא בני אדם (להזכירכם זאת רכבת ממודיעין ולא מב"ש ) למרות אורך מוגדל של הרכבת , המשך מסע מקרטע ונסיעה איטית לעבר תחנת בינימינה ומשם עמידה נוספת של כ-10 ד' ,התחלת נסיעה פראית לכיוון תחנת חוף הכרמל ועוד פעם עצירה לא מוסברת של כ-7 ד' . תחנות חיפה האחרות עברו ללא ארועים אחרים חוץ מעצירה של כ-7 ד' בתחנת חיפה מרכז השמונה ועמיסה נוספת של בקר (אנשים ) על הקרונות העמוסים לעיפה , ירידה בתחנת ק- מוצקין באיחור כמובן והתנצלות מוקלטת על האיחור , סגן מנהל התחנה אדם דוחה במיוחד אשר עשה טובה על אנושית כאשר הסכים לפתוח את פשפש הזכוכית כדי לעזור לאנשים עם מזוודות לעבור , גם שהראו לו כרטיס נסיעה בתוקף ושנוקב הוא לא הפסיק מחקירתו . אדם זה ממש לא מסביר פנים ומתאנה ללקוחות הנוסעים לא רק באירוע זה . לדעתי יש בעיה רצינית לרכבת ובמיוחד בתחנת ק-מוצקין . כרטיס החזר על האיחור לא נלקח עקב אי רצון להתעמת עם אותם אנשים דחויים בתחנה .
אם אתה רוצה שמשהו ישתנה לטובה
כדאי שתפנה למחלקת פניות הציבור של ר"י. הפורום אינו גוף שמיצג את חברות התחבורה הציבורית בישראל (או את רכבת ישראל, לצורך העניין).
 

Zמבוש

New member
אם אתה רוצה שמשהו ישתנה לטובה
כדאי שתפנה למחלקת פניות הציבור של ר"י. הפורום אינו גוף שמיצג את חברות התחבורה הציבורית בישראל (או את רכבת ישראל, לצורך העניין).
אתה הפלת אותי בכיסא עכשיו
יקח למחלקת פניות הציבור של הרכבת חודשים רק לענות כי הגיע המיל עם התלונה שנה תעבור עד שאותו אחד גם יתיחס לזאת , אולי ראש הועד היא המקום ?
 
אתה הפלת אותי בכיסא עכשיו
יקח למחלקת פניות הציבור של הרכבת חודשים רק לענות כי הגיע המיל עם התלונה שנה תעבור עד שאותו אחד גם יתיחס לזאת , אולי ראש הועד היא המקום ?
בסדר, הוצאת כאן קיטור. לגיטימי.
עכשיו תפנים שאין לנו מה לעשות עם הקיטור שלך, וככל הנראה גם לא לראש הוועד. שבת שלום
 

Zמבוש

New member
בסדר, הוצאת כאן קיטור. לגיטימי.
עכשיו תפנים שאין לנו מה לעשות עם הקיטור שלך, וככל הנראה גם לא לראש הוועד. שבת שלום
לצערי זה נראה כהוצאת קיטור
אין לי בעיה עם נהג הרכבת כי הוא נסע לפי הוראות הממונים עליו ואו היו אי אילו עיצומים פתאומיים כי הם בסיכסוך עבודה ואני מקבל את זה כי גם אני עובד ומצפה לתנאי עבודה נורמליים , אבל ההתעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין ומנהל התחנה עולים על כל שיעור ומציקים לנוסעים כי זה עוזר לנוסעים החוזרים ואו הנוסעים לשדה התעופה שפישפש הזכוכית יפתח בצורה מבוקרת למעבר מזוודות ונוסעים , ראיתי גם מנהלי תחנות כאן בארץ שמשתדלים לעזור לנוסע כאשר הוא נקלע לבעיה ואו טירדה ולכן לא כל מנהלי התחנות הינם גרועים . ושתהייה שבת שלום לך ולכל באי ודרי הפורום
 

euronitzan

New member
לצערי זה נראה כהוצאת קיטור
אין לי בעיה עם נהג הרכבת כי הוא נסע לפי הוראות הממונים עליו ואו היו אי אילו עיצומים פתאומיים כי הם בסיכסוך עבודה ואני מקבל את זה כי גם אני עובד ומצפה לתנאי עבודה נורמליים , אבל ההתעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין ומנהל התחנה עולים על כל שיעור ומציקים לנוסעים כי זה עוזר לנוסעים החוזרים ואו הנוסעים לשדה התעופה שפישפש הזכוכית יפתח בצורה מבוקרת למעבר מזוודות ונוסעים , ראיתי גם מנהלי תחנות כאן בארץ שמשתדלים לעזור לנוסע כאשר הוא נקלע לבעיה ואו טירדה ולכן לא כל מנהלי התחנות הינם גרועים . ושתהייה שבת שלום לך ולכל באי ודרי הפורום
אם אתה באמת רוצה להשפיע
פנייה למשרד התחבורה (אולי ועוד הרבה זמן) תעזור. אם אתה מעוניין גם בכתבה מתלהמת על הנושא, לדעתי ניתן למצוא את המייל של ש.ה. מYNET.
 

Zמבוש

New member
אם אתה באמת רוצה להשפיע
פנייה למשרד התחבורה (אולי ועוד הרבה זמן) תעזור. אם אתה מעוניין גם בכתבה מתלהמת על הנושא, לדעתי ניתן למצוא את המייל של ש.ה. מYNET.
אני אפנה למשרד התחבורה
למרות שאינני רואה איזו תשועה גדולה דעתי על שחר הל.... מידיעות ידועה זה מכבר ולכן חא אכביר מילים הבעיה שלי הינה מנהל וסגן מנהל תחנת ק-מוצקין .
 

25306yosef

New member
אני אפנה למשרד התחבורה
למרות שאינני רואה איזו תשועה גדולה דעתי על שחר הל.... מידיעות ידועה זה מכבר ולכן חא אכביר מילים הבעיה שלי הינה מנהל וסגן מנהל תחנת ק-מוצקין .
מה אכפת לך מהמנהל של תחנת ק. מוצקין ?
קנה כרטיס בקופה, עבור בואלידטור והמתן לרכבת הרחק ממשרדו של המנהל. בדרך חזרה העבר את הכרטיס בואלידטור על מנת לצאת וזהו, אין לך שום צורך להיפגש עם מנהל התחנה או סגנו...
 

25306yosef

New member
לצערי זה נראה כהוצאת קיטור
אין לי בעיה עם נהג הרכבת כי הוא נסע לפי הוראות הממונים עליו ואו היו אי אילו עיצומים פתאומיים כי הם בסיכסוך עבודה ואני מקבל את זה כי גם אני עובד ומצפה לתנאי עבודה נורמליים , אבל ההתעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין ומנהל התחנה עולים על כל שיעור ומציקים לנוסעים כי זה עוזר לנוסעים החוזרים ואו הנוסעים לשדה התעופה שפישפש הזכוכית יפתח בצורה מבוקרת למעבר מזוודות ונוסעים , ראיתי גם מנהלי תחנות כאן בארץ שמשתדלים לעזור לנוסע כאשר הוא נקלע לבעיה ואו טירדה ולכן לא כל מנהלי התחנות הינם גרועים . ושתהייה שבת שלום לך ולכל באי ודרי הפורום
אפשר להעביר את המזוודות גם אם מנהל התחנה
מסרב לפתוח את פישפש הזכוכית, אולי קצת קשה יותר אבל אפשרי. בכל אופן אני מעדיף רכבת מאחרת שמלאה עד אפס מקום ומגיעה ליעדה, מאשר מונית (או אוטובוס עירוני)...
 

mister K

New member
לצערי זה נראה כהוצאת קיטור
אין לי בעיה עם נהג הרכבת כי הוא נסע לפי הוראות הממונים עליו ואו היו אי אילו עיצומים פתאומיים כי הם בסיכסוך עבודה ואני מקבל את זה כי גם אני עובד ומצפה לתנאי עבודה נורמליים , אבל ההתעמרות של סגן מנהל תחנת ק-מוצקין ומנהל התחנה עולים על כל שיעור ומציקים לנוסעים כי זה עוזר לנוסעים החוזרים ואו הנוסעים לשדה התעופה שפישפש הזכוכית יפתח בצורה מבוקרת למעבר מזוודות ונוסעים , ראיתי גם מנהלי תחנות כאן בארץ שמשתדלים לעזור לנוסע כאשר הוא נקלע לבעיה ואו טירדה ולכן לא כל מנהלי התחנות הינם גרועים . ושתהייה שבת שלום לך ולכל באי ודרי הפורום
לאיזה מנהל וסגן אתה מתכוון?
מנהל תחנת קרית מוצקין שמו צ'רלי ששון והוא בסדר גמור. אלא אם הוא התחלף בתקופה האחרונה ולא ידעתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה