האם חייב הנהג לעצור לנוסעים בתחנה כשהוא מלא?

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
אני מכיר את קו 66, ותמיד הנהג שאל את הנוסעים
אם הנהג רצה לחתוך ישירות לארלוזורוב, הוא שאל האם זה בסדר מבחינת הנוסעים. אולי אצלך הוא כבר חיפף, או שהוא שאל ולא שמת לב. בכל מקרה זאת ישראל, ואם יש קו אפור שאפשר למתוח - הוא ימתח עד הקצה.
אז למה אתה נוסע איתם? יש לך אוטובוס של דן!
 

Arthur Dent

New member
אז למה אתה נוסע איתם? יש לך אוטובוס של דן!
לי כבר יש דו-גלגלי, אני לא צריך תחצ עירוני
אני פה רק בגלל הקו לאילת. אבל אם כבר שאלת, אז אני נוסע עם קו 66 כשהנהג של דן עושה לי סרטים ב-22:00 בלילה להעלות את האופניים המתקפלים, או כשאין לי מושג מתי הוא יגיע. אני לא סובל מוניות שירות, אבל גם לאוטובוס יש קטעים מסריחים מאד, אז הבחירה לא כזאת ברורה.
 

mister K

New member
לי כבר יש דו-גלגלי, אני לא צריך תחצ עירוני
אני פה רק בגלל הקו לאילת. אבל אם כבר שאלת, אז אני נוסע עם קו 66 כשהנהג של דן עושה לי סרטים ב-22:00 בלילה להעלות את האופניים המתקפלים, או כשאין לי מושג מתי הוא יגיע. אני לא סובל מוניות שירות, אבל גם לאוטובוס יש קטעים מסריחים מאד, אז הבחירה לא כזאת ברורה.
הנהג פועל על פי התקנות.
לפי תקנות התעבורה אסור להעלות אופניים לא מתקפלות לאוטובוס עירוני. אם זה מוצדק או לא זו כבר שאלה אחרת, אבל זו התקנה.
 

Arthur Dent

New member
הנהג פועל על פי התקנות.
לפי תקנות התעבורה אסור להעלות אופניים לא מתקפלות לאוטובוס עירוני. אם זה מוצדק או לא זו כבר שאלה אחרת, אבל זו התקנה.
להיפך. כמו שכתבתי בכל ההודעות: מדובר במתקפלים
קרה לי גם באוטובוסים פנויים למדי, שהנהג סירב להכניס את המקופלים שלי, ולכן הנהג פועל בניגוד לתקנות. אבל בחצי שנה האחרונה עושים לי קצת פחות בעיות.
 

mister K

New member
להיפך. כמו שכתבתי בכל ההודעות: מדובר במתקפלים
קרה לי גם באוטובוסים פנויים למדי, שהנהג סירב להכניס את המקופלים שלי, ולכן הנהג פועל בניגוד לתקנות. אבל בחצי שנה האחרונה עושים לי קצת פחות בעיות.
מקופלים מותר להעלות לאוטובוס. חד משמעית.
 

אוהד11

New member
לי כבר יש דו-גלגלי, אני לא צריך תחצ עירוני
אני פה רק בגלל הקו לאילת. אבל אם כבר שאלת, אז אני נוסע עם קו 66 כשהנהג של דן עושה לי סרטים ב-22:00 בלילה להעלות את האופניים המתקפלים, או כשאין לי מושג מתי הוא יגיע. אני לא סובל מוניות שירות, אבל גם לאוטובוס יש קטעים מסריחים מאד, אז הבחירה לא כזאת ברורה.
האם במוניות השרות יסכימו הנהגים שתעלה את
האופניים ? שם זה לא יהיה "סרט" ?
 

Arthur Dent

New member
האם במוניות השרות יסכימו הנהגים שתעלה את
האופניים ? שם זה לא יהיה "סרט" ?
באופן מפתיע, יותר קל עם מתקפלים במונית שירות
מוניות שירות, 1 מתוך 10 בורחות כשהן רואות אותי מרחוק עם האופניים, אבל 9 מתוך 10 לא מוותרים על ה-6 ש"ח שלי ורק מבקשים להזהר שהאופניים לא יחסמו את המעבר.
 

Arthur Dent

New member
באופן מפתיע, יותר קל עם מתקפלים במונית שירות
מוניות שירות, 1 מתוך 10 בורחות כשהן רואות אותי מרחוק עם האופניים, אבל 9 מתוך 10 לא מוותרים על ה-6 ש"ח שלי ורק מבקשים להזהר שהאופניים לא יחסמו את המעבר.
היה לי הרבה נסיון עם מתקפלים במוניות שירות
בממוצע פנים עירוני 3-5 פעמים בשבוע, ובין-עירוני פעם בחודש, אז אני יודע על מה אני מדבר.
 

שוּלה

New member
האם חייב הנהג לעצור לנוסעים בתחנה כשהוא מלא?
בעקבות הערה של דניאל 130, אני תוהה האם זה באמת נכון. לפי מה שאני יודע, לאוטובוס עמוס באנשים אסור לקחת יותר מ-10 נוסעים בעמידה. ואם יש לו (נניח) 20 נוסעים בעמידה, וכל המושבים תפוסים כמובן, האם הוא חייב לעצור? האם הוא יעצור בתחנה שבאמצע כביש הערבה ב-20:00 בלילה, או שאני אאלץ לחכות שעה/שעתיים בתחנה ואז אולי להצליח לעלות על האוטובוס הבא? ואז אולי לא? איך זה עובד? (רשמית ובפועל) תודה
שאלה ספציפית לדניאל - איך אתה יודע כ"כ הרבה
על אוטובוסים וכו'? (אם בא לך לספר כמובן, זאת סתם סקרנות אישית שלי)
 

846

Active member
האם חייב הנהג לעצור לנוסעים בתחנה כשהוא מלא?
בעקבות הערה של דניאל 130, אני תוהה האם זה באמת נכון. לפי מה שאני יודע, לאוטובוס עמוס באנשים אסור לקחת יותר מ-10 נוסעים בעמידה. ואם יש לו (נניח) 20 נוסעים בעמידה, וכל המושבים תפוסים כמובן, האם הוא חייב לעצור? האם הוא יעצור בתחנה שבאמצע כביש הערבה ב-20:00 בלילה, או שאני אאלץ לחכות שעה/שעתיים בתחנה ואז אולי להצליח לעלות על האוטובוס הבא? ואז אולי לא? איך זה עובד? (רשמית ובפועל) תודה
נהג שיש לו 10 נוסעים בעמידה לא
חייב עצור בתחנה, רצוי להאט ולסמן לנוסעים שאין מקום, במקביל באגד הנהג צריך לדווח באמצעות מערכת הניהול צי רכב המותקנת באוטובוס ולהוסיף רשומה בכרטיס העבודה. בכל מיקרה לא יהיו לו 20 נוסעים בעמידה, כל זה מתייחס לאוטובוס מדגם בינעירוני בלבד. אם אין מקום הנוסע יאלץ להמתין בכל שעה.
 

arielguelman

New member
האם חייב הנהג לעצור לנוסעים בתחנה כשהוא מלא?
בעקבות הערה של דניאל 130, אני תוהה האם זה באמת נכון. לפי מה שאני יודע, לאוטובוס עמוס באנשים אסור לקחת יותר מ-10 נוסעים בעמידה. ואם יש לו (נניח) 20 נוסעים בעמידה, וכל המושבים תפוסים כמובן, האם הוא חייב לעצור? האם הוא יעצור בתחנה שבאמצע כביש הערבה ב-20:00 בלילה, או שאני אאלץ לחכות שעה/שעתיים בתחנה ואז אולי להצליח לעלות על האוטובוס הבא? ואז אולי לא? איך זה עובד? (רשמית ובפועל) תודה
זה קורה תמיד עם אפיקים
הם יודעים שבשעות מסויימות הם מלאים ממש והם תמיד מפקירים נוסעים בתחנות. והנסיעות שבאות לאחר מכן הן בשעות לא שעות.
 

Arthur Dent

New member
זה קורה תמיד עם אפיקים
הם יודעים שבשעות מסויימות הם מלאים ממש והם תמיד מפקירים נוסעים בתחנות. והנסיעות שבאות לאחר מכן הן בשעות לא שעות.
מעניין - האם יש חוק כנגד זה? ההעדפה הכלכלית
לכאורה, ההעדפה הכלכלית של חברת אוטובוס תהיה להוציא נהג+אוטובוס אחד בתפוסה מלאה (ואז להשאיר 5-7 נוסעים בחוץ), ולא להוציא 2 אוטובוסים + שני נהגים. אז מעניין האם זה נושא שמטופל איפשהו בבירוקרטיה ?
 

arielguelman

New member
מעניין - האם יש חוק כנגד זה? ההעדפה הכלכלית
לכאורה, ההעדפה הכלכלית של חברת אוטובוס תהיה להוציא נהג+אוטובוס אחד בתפוסה מלאה (ואז להשאיר 5-7 נוסעים בחוץ), ולא להוציא 2 אוטובוסים + שני נהגים. אז מעניין האם זה נושא שמטופל איפשהו בבירוקרטיה ?
מהבנתי יש תלונות רבות בנושא
אך בפועל לא קורה שום דבר. כנראה שלמישהו במשרד התחבורה לא אכפת לו שנוסעים מתעקבים בדרך לעבודה או מהעבודה הביתה. תאמין לי שזה לא הכי כיף להתקע בכפר סבא כשאתה אמור להגיע לשומרון ואין לך אוטובוס כי הוא היה מלא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה