למי שמתלונן על עומס ברכבות...

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
ודרך אגב, בדרום צפוף מאוד
בשרון בקווים בהפעלת "מטרופולין" המצב טוב, אבל לא כך בחלק מקווי הדרום. סביר להניח, שאם היו רוצים*, אז גם בדרום זה היה משתפר.
בדרום פריסת הקווים מיושנת ולא יעילה.
זה כבר לא תלוי במטרופולין או באגד תעבורה אלא במשרד התחבורה שמשום מה לא מאשר לבצע שינויים רציניים בפריסת הקווים. מה שכן, חוסר המקצועיות של חלק מנהגי מטרופולין (בזמן האחרון יש הרבה נהגים חדשים) גורם לקווים מאספים כמו 353 להיות עוד יותר איטיים ומייגעים ממה שהם גם ככה.
 

אורי404

New member
בדרום פריסת הקווים מיושנת ולא יעילה.
זה כבר לא תלוי במטרופולין או באגד תעבורה אלא במשרד התחבורה שמשום מה לא מאשר לבצע שינויים רציניים בפריסת הקווים. מה שכן, חוסר המקצועיות של חלק מנהגי מטרופולין (בזמן האחרון יש הרבה נהגים חדשים) גורם לקווים מאספים כמו 353 להיות עוד יותר איטיים ומייגעים ממה שהם גם ככה.
כוונתי הייתה לעומס ולא למסלולים
עומס יש בקווים שונים בדרום, בעיקר קווים, שנוסעים חיילים, שבאמצעות הוספת אוטובוסים קטנה המצב היה משתפר פלאים. מה לעומת הוספת כמות גדולה באופן משמעותי באזור המרכז (קו 29) של אוטובוסים ושל נהגים? אבל כנראה, שבחברה לא שמים על הדרום או על החיילים, כפי שגם בחברות אוטובוסים אחרות באזור המרכז ("קווים", "אגד", "דן" ואחרות) לא תמיד משקיעות.
 
למי שמתלונן על עומס ברכבות...
סדרת צילומים תחת השם Tokyo compression המציגה את הנוסעים ברכבת התחתית של טוקיו בין 7 ל- 9 בבוקר - שעות השיא. הבילוי המועדף על הנוסעים - השלמת שעות שינה בעמידה (בין כה וכה אין לאן ליפול...) ומי אמר שהשירות ברכבת לא טוב? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b0A9-oUoMug
מושחטים! זילזול בנוסאים!
צריח לפתר מייד את המנקל חקיטו הראלוצ'י! קולם שם ממרקז הליקוד! בעף מדינא באולם זה לו קחה! איפוא הזלכורן כשצריחים עוטו?!
 

oshri5917

New member
מושחטים! זילזול בנוסאים!
צריח לפתר מייד את המנקל חקיטו הראלוצ'י! קולם שם ממרקז הליקוד! בעף מדינא באולם זה לו קחה! איפוא הזלכורן כשצריחים עוטו?!
פארק דה פרנס אהבתי את ההודעה
שלך שבה כתבתה בכוונה בשגיאות כתיב על מה שקורה במדינה
 

down under

New member
מושחטים! זילזול בנוסאים!
צריח לפתר מייד את המנקל חקיטו הראלוצ'י! קולם שם ממרקז הליקוד! בעף מדינא באולם זה לו קחה! איפוא הזלכורן כשצריחים עוטו?!
מיצית כבר את הקטע הזה, חאלס.
 

Nephilim9999

New member
למי שמתלונן על עומס ברכבות...
סדרת צילומים תחת השם Tokyo compression המציגה את הנוסעים ברכבת התחתית של טוקיו בין 7 ל- 9 בבוקר - שעות השיא. הבילוי המועדף על הנוסעים - השלמת שעות שינה בעמידה (בין כה וכה אין לאן ליפול...) ומי אמר שהשירות ברכבת לא טוב? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b0A9-oUoMug
שאלת תם: האם הם צריכים לעמוד אותה כמות זמן
שאנו צריכים לעמוד מנהריה לבאר שבע...??
 

S o l l y

New member
שאלת תם: האם הם צריכים לעמוד אותה כמות זמן
שאנו צריכים לעמוד מנהריה לבאר שבע...??
מנהריה לבאר שבע? אל תגזים
במקרה הכיייי גרוע, אתה צריך לעמוד מחיפה עד תל אביב, בתל אביב תמיד מתפנה מקום. ולרוב לנוסעים שעולים לפני חיפה עוד יש מקום... מקסימוםםם קריות עד תל אביב
 
למי שמתלונן על עומס ברכבות...
סדרת צילומים תחת השם Tokyo compression המציגה את הנוסעים ברכבת התחתית של טוקיו בין 7 ל- 9 בבוקר - שעות השיא. הבילוי המועדף על הנוסעים - השלמת שעות שינה בעמידה (בין כה וכה אין לאן ליפול...) ומי אמר שהשירות ברכבת לא טוב? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b0A9-oUoMug
מדהים!
לא האמנתי שביפן, מדינה מערבית מהמתקדמות בעולם, יכול להיות דבר כזה. עוד יותר מדהים היה לראות את השקט והנימוס הבולטים לטובה במצב שצולם בסרטון. מעניין איך עומס דומה היה נראה (ונשמע) במדינת ישראל, כמה צעקות, קללות ואולי גם מכות...
 

tanj

New member
מדהים!
לא האמנתי שביפן, מדינה מערבית מהמתקדמות בעולם, יכול להיות דבר כזה. עוד יותר מדהים היה לראות את השקט והנימוס הבולטים לטובה במצב שצולם בסרטון. מעניין איך עומס דומה היה נראה (ונשמע) במדינת ישראל, כמה צעקות, קללות ואולי גם מכות...
יפן אינה מדינה מערבית
אמנם התשתיות שם בסטנדרט גבוה, אבל מבחינה תרבותית, יפן היא עולם אחר לחלוטין.
 

amit1270

New member
יפן אינה מדינה מערבית
אמנם התשתיות שם בסטנדרט גבוה, אבל מבחינה תרבותית, יפן היא עולם אחר לחלוטין.
מבחינת תשתיות, טכנולוגיה ורמת חינוך/השכלה
יפן נמצאת במצב טוב יותר מרוב מדינות המערב. גם המשטר שם הוא דמוקרטי וחופשי. זה מה שקובע ולא המנהגים השונים.
 

אורי404

New member
מדהים!
לא האמנתי שביפן, מדינה מערבית מהמתקדמות בעולם, יכול להיות דבר כזה. עוד יותר מדהים היה לראות את השקט והנימוס הבולטים לטובה במצב שצולם בסרטון. מעניין איך עומס דומה היה נראה (ונשמע) במדינת ישראל, כמה צעקות, קללות ואולי גם מכות...
ההבדל הוא צפיפות אוכלסין ביפן גבוהה יותר
סביר להניח, שבטוקיו ובאזורים אחרים ביפן צפיפות האוכלסין גבוהה פי כמה וכמה, בהשוואה לישראל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
למי שמתלונן על עומס ברכבות...
סדרת צילומים תחת השם Tokyo compression המציגה את הנוסעים ברכבת התחתית של טוקיו בין 7 ל- 9 בבוקר - שעות השיא. הבילוי המועדף על הנוסעים - השלמת שעות שינה בעמידה (בין כה וכה אין לאן ליפול...) ומי אמר שהשירות ברכבת לא טוב? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b0A9-oUoMug
אם כבר מדברים על יפן...
JR השיקה את הרכבת המהירה ביותר ביפן (300 קמ"ש עם ההשקה שתשודרג ל- 320 קמ"ש בהמשך). רכבת השינקנסן החדשה מכונה Hayabusa, מצויידת באף ארוך בצורה מוגזמת ותנאי נסיעה של מחלקה ראשונה. http://www.jreast.co.jp/e/aomori/index.html
 

amirv

New member
אם כבר מדברים על יפן...
JR השיקה את הרכבת המהירה ביותר ביפן (300 קמ"ש עם ההשקה שתשודרג ל- 320 קמ"ש בהמשך). רכבת השינקנסן החדשה מכונה Hayabusa, מצויידת באף ארוך בצורה מוגזמת ותנאי נסיעה של מחלקה ראשונה. http://www.jreast.co.jp/e/aomori/index.html
ואם כבר מדברים על יפן
כשאצלנו מערכת הרכבות תיראה כך, אפשר יהיה להתלונן על העומס.
 

ariel0

New member
ואם כבר מדברים על יפן
כשאצלנו מערכת הרכבות תיראה כך, אפשר יהיה להתלונן על העומס.
ועוד אם כבר מדברים על יפן

הרכבות שם מדייקות מאוד. שמעתי שפיגור של 15 שניות בכניסה לתחנה מחייב התנצלות של הנהג במערכת הכריזה. מה שנחמד זה האופן בו מושג הדיוק. לכל נהג יש שעון כיס (זייג'ר) וברכבת יש חריץ שמותאם להכנסת השעון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ועוד אם כבר מדברים על יפן

הרכבות שם מדייקות מאוד. שמעתי שפיגור של 15 שניות בכניסה לתחנה מחייב התנצלות של הנהג במערכת הכריזה. מה שנחמד זה האופן בו מושג הדיוק. לכל נהג יש שעון כיס (זייג'ר) וברכבת יש חריץ שמותאם להכנסת השעון.
יפה!
 

ariel0

New member
ועוד אם כבר מדברים על יפן

הרכבות שם מדייקות מאוד. שמעתי שפיגור של 15 שניות בכניסה לתחנה מחייב התנצלות של הנהג במערכת הכריזה. מה שנחמד זה האופן בו מושג הדיוק. לכל נהג יש שעון כיס (זייג'ר) וברכבת יש חריץ שמותאם להכנסת השעון.
וככה נראה ה"דוד" שאורז את הרכבות בסיום העבודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה