השריפה ברכבת, בגלל בורג לא מתאים

  • פותח הנושא nited
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
תמשיך לעצום את העיניים,
תגיע ככה רחוק. מבחינתי הדבר החשוב ביותר שם הוא תגובת הרכבת. לא נראה לי שמישהו ברכבת הולך להגיש תביעת דיבה ו/או נזיקים בעקבות כתבה זאת נגד הכתב או האתר ואתה יכול להבין מזה מה שאתה רוצה. שימוש בברגים לא מתאימים או חלקי חילוף לא מקוריים יכולים לגרום לאסונות כבדים ויותר ממטוס אחד כבר נפל בגלל דברים כאלה. תמשיך לחשוב שהכל בסדר. תמשיך לחשוב שכל הכתבה היא שקר אחד גדול (תוך שאתה מתעלם מתגובת הרכבת שכנראה אומרת ההפך). תמשיך להסתכל בקנקן ולא במה שבתוכו.
הרכבת נמצאת במצב של חוסר אונים מול התקשורת
ומול YNET ומר הזלקורן בפרט. אם היית יודע כמה תגובות מצד הרכבת לא פורסמו, פורסמו חלקית, הוצאו מהקשרן.. ועוד. מר הזלקורן היה אמור לטבוע מזמן מרוב הטביעות נגדו בגין הוצאת דיבה, לשון הרע, הסטה.. אך בפועל- מאוד קשה להוכיח דברים כאלו בבית משפט, במיוחד לאור העובדה שמר הזלקורן משתמש בסגנון ניסוח חלקלק ומתהמם כגון "האם הרכבת רכשה קרונות לא מתאימים?" (הוא כביכול תוהה/שואל כשהו למעשה מצהיר). כפי שזה נראה- הרכבת הרימה ידיים במובן מסויים, לאחר הנסיונות הלא מוצלחים ללבן את הדברים עם מר הזלקורן עצמו ועם האחראים עליו ב YNET. שום דבר לא עזר להביא לטיפת איזון בכתבות של מר הזלקורן (המגמתיות פשוט זועקת, וגם אם תחפש טוב- לא תמצא קמצוץ של דברים חיוביים או לפחות ניטרלים כלפי הרכבת, בכתבותיו של מר הזלקורן).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת נמצאת במצב של חוסר אונים מול התקשורת
ומול YNET ומר הזלקורן בפרט. אם היית יודע כמה תגובות מצד הרכבת לא פורסמו, פורסמו חלקית, הוצאו מהקשרן.. ועוד. מר הזלקורן היה אמור לטבוע מזמן מרוב הטביעות נגדו בגין הוצאת דיבה, לשון הרע, הסטה.. אך בפועל- מאוד קשה להוכיח דברים כאלו בבית משפט, במיוחד לאור העובדה שמר הזלקורן משתמש בסגנון ניסוח חלקלק ומתהמם כגון "האם הרכבת רכשה קרונות לא מתאימים?" (הוא כביכול תוהה/שואל כשהו למעשה מצהיר). כפי שזה נראה- הרכבת הרימה ידיים במובן מסויים, לאחר הנסיונות הלא מוצלחים ללבן את הדברים עם מר הזלקורן עצמו ועם האחראים עליו ב YNET. שום דבר לא עזר להביא לטיפת איזון בכתבות של מר הזלקורן (המגמתיות פשוט זועקת, וגם אם תחפש טוב- לא תמצא קמצוץ של דברים חיוביים או לפחות ניטרלים כלפי הרכבת, בכתבותיו של מר הזלקורן).
צודק לחלוטין.
אבל מה לעשות, הרכבת לא רוצה לצאת במאבקי תביעות דיבה מתוקשרים שלא בטוח מה רבה תהיה תועלתם לעומת הנזק התדמיתי אותו הם יגרמו.
 

easylivin

New member
צודק לחלוטין.
אבל מה לעשות, הרכבת לא רוצה לצאת במאבקי תביעות דיבה מתוקשרים שלא בטוח מה רבה תהיה תועלתם לעומת הנזק התדמיתי אותו הם יגרמו.
עדכון, דוד: ייתכן שהפעם תהיה תביעה...
ראה את הודעתי שבתחתית השירשור.
 

easylivin

New member
השריפה ברכבת, בגלל בורג לא מתאים
ל-ynet נודע כי דליפת הסולר שגרמה לשריפת קרונות הרכבת ופציעתם של 121 נוסעים, נגרמה עקב שימוש מודע בברגים שאינם מתאימים. מקורות ברכבת: מדובר בחסכון זניח ורשלנות פושעת, שעלולה לעלות בחיי נוסעים. הרכבת בתגובה: "אנו פועלים לפי הוראות יצרן"
בהחלט ייתכן שלמי שפירסם את ההבלים האלה,
נפל איזשהו בורג...
בינתיים, הנכם מוזמנים לקרוא בעיון את השירשור על שיחת חברי הפורום עם סמנכ"ל צי נייד: דו"ח מלא עם תוצאות חותכות וחד-משמעיות יתפרסם ע"י הרכבת ובקרוב. חבל שש.ה. שוב הולך עם הראש בקיר כפי שעשה עם הקרונות של "סימנס" (זוכרים? הם לא מתאימים!!!
) ובנושאים אחרים, כאשר דברי "המקורות ברכבת" שהוא פירסם התבררו כחסרי בסיס לחלוטין.
 

amit1270

New member
בהחלט ייתכן שלמי שפירסם את ההבלים האלה,
נפל איזשהו בורג...
בינתיים, הנכם מוזמנים לקרוא בעיון את השירשור על שיחת חברי הפורום עם סמנכ"ל צי נייד: דו"ח מלא עם תוצאות חותכות וחד-משמעיות יתפרסם ע"י הרכבת ובקרוב. חבל שש.ה. שוב הולך עם הראש בקיר כפי שעשה עם הקרונות של "סימנס" (זוכרים? הם לא מתאימים!!!
) ובנושאים אחרים, כאשר דברי "המקורות ברכבת" שהוא פירסם התבררו כחסרי בסיס לחלוטין.
פשוט דברי הבל
שרשרת האירועים שגרמה לשריפה ידועה ואין לה שום קשר למה שנכתב ב-ynet. כאמור התוצאות הן חותכות וחד-משמעיות. אגב "121 פצועים". מה ההגדרה המדוייקת? האם כל נפגע חרדה בדרגה קלה יכול להיחשב "פצוע" רק כדי לנפח את המספרים?
 

easylivin

New member
פשוט דברי הבל
שרשרת האירועים שגרמה לשריפה ידועה ואין לה שום קשר למה שנכתב ב-ynet. כאמור התוצאות הן חותכות וחד-משמעיות. אגב "121 פצועים". מה ההגדרה המדוייקת? האם כל נפגע חרדה בדרגה קלה יכול להיחשב "פצוע" רק כדי לנפח את המספרים?
הזהר בקשר למספר הזה, עמית
אני הייתי הראשון
להביע ספק קל בנוגע להגדרת הפצועים, ועל כך זכיתי כמובן להתקפה דמגוגית... אין גבול עד כמה נמוך הדמגוגיה יכולה לרדת, כאשר המטרה מקדשת את האמצעים. ובכל זאת מפתיע אותי: האתר אשכרה לא מבין שהוא משחק באש, כאשר הוא מפרסם נתונים והאשמות שניתן להפריך אותן, בהסתמך על מקורות אנונימיים, בצורה כזאת שהיא בבחינת פגיעה בשמה של הרכבת כחברה. הם פשוט נסחפו לגמרי! או שבנו על כך שהרכבת לא תרצה להתעסק במאבקים משפטיים...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הזהר בקשר למספר הזה, עמית
אני הייתי הראשון
להביע ספק קל בנוגע להגדרת הפצועים, ועל כך זכיתי כמובן להתקפה דמגוגית... אין גבול עד כמה נמוך הדמגוגיה יכולה לרדת, כאשר המטרה מקדשת את האמצעים. ובכל זאת מפתיע אותי: האתר אשכרה לא מבין שהוא משחק באש, כאשר הוא מפרסם נתונים והאשמות שניתן להפריך אותן, בהסתמך על מקורות אנונימיים, בצורה כזאת שהיא בבחינת פגיעה בשמה של הרכבת כחברה. הם פשוט נסחפו לגמרי! או שבנו על כך שהרכבת לא תרצה להתעסק במאבקים משפטיים...
מעניין כיצד זה מספר הפצועים עולה על מספר
הנוסעים הכולל באותו מערך...
 

easylivin

New member
השריפה ברכבת, בגלל בורג לא מתאים
ל-ynet נודע כי דליפת הסולר שגרמה לשריפת קרונות הרכבת ופציעתם של 121 נוסעים, נגרמה עקב שימוש מודע בברגים שאינם מתאימים. מקורות ברכבת: מדובר בחסכון זניח ורשלנות פושעת, שעלולה לעלות בחיי נוסעים. הרכבת בתגובה: "אנו פועלים לפי הוראות יצרן"
הגיעו מים עד נפש: הרכבת מתכוונת לתבוע
את ynet בעקבות ההאשמות החמורות שפירסם האתר, לפיהם השריפה נגרמה באשמת הרכבת בעקבות "שימוש בברגים לא מתאימים". מקור: חדשות ערוץ 9 (בשפה הרוסית).
 

amit1270

New member
הגיעו מים עד נפש: הרכבת מתכוונת לתבוע
את ynet בעקבות ההאשמות החמורות שפירסם האתר, לפיהם השריפה נגרמה באשמת הרכבת בעקבות "שימוש בברגים לא מתאימים". מקור: חדשות ערוץ 9 (בשפה הרוסית).
הגיע הזמן!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הגיעו מים עד נפש: הרכבת מתכוונת לתבוע
את ynet בעקבות ההאשמות החמורות שפירסם האתר, לפיהם השריפה נגרמה באשמת הרכבת בעקבות "שימוש בברגים לא מתאימים". מקור: חדשות ערוץ 9 (בשפה הרוסית).
 
הגיעו מים עד נפש: הרכבת מתכוונת לתבוע
את ynet בעקבות ההאשמות החמורות שפירסם האתר, לפיהם השריפה נגרמה באשמת הרכבת בעקבות "שימוש בברגים לא מתאימים". מקור: חדשות ערוץ 9 (בשפה הרוסית).
אוי ואבוי! מה יגיד xray charlie?!
רק לפני זמן קצר הוא הכריז כאן ש"הרכבת לא תתבע על הוצאת דיבה". אולי כדור הבדולח שלו התקלקל? הוא צריך לתבוע את יצרן כדורי הבדולח על כך שמכר לו סחורה פגומה
בעצם מה אני רוצה ממנו? הרי זה אותו אחד שבזמנו טען כאן שהתמונות בגוגל מתפרסמות ברגע צילומן (!!!) ותקף אותי על כך שאני מעלה לפורום תמונות ישנות שפורסמו לפני שנים...
כנראה שיש לו ראיית נולד חודרת במיוחד והוא גם יודע מי הם ה"מקורות" האנונימיים של הזלקורן הבטלן והחלטוריסט, הוא גם יודע איזה מידע יש בידיהם, הוא יודע אם המידע נכון או לא, הוא יודע אם המידע מצביע על הגורם לשריפה, הוא יודע הכל! בעצם למה בכלל לטרוח להקים ועדות חקירה על כל דבר בארץ? במקום להטריח מומחים וחוקרים מקצועיים צריך להעביר כל סוגיה לבדיקה של שני אנשים: הזלקורן ו-xray charlie. הזלקורן ידבר עם ה"מקורות" האנונימיים, xray ידבר עם רוחות הרפאים בסיאנס או עם הראי הקסום משלגיה, והם יגלו לו את כל הסודות.
 

stratomaximus

New member
הגיעו מים עד נפש: הרכבת מתכוונת לתבוע
את ynet בעקבות ההאשמות החמורות שפירסם האתר, לפיהם השריפה נגרמה באשמת הרכבת בעקבות "שימוש בברגים לא מתאימים". מקור: חדשות ערוץ 9 (בשפה הרוסית).
אם באמת זה שקר, אז הייתה כאן הוצאת דיבה חמורה
ואני ממש מקווה שהרכבת תתבע את YNET לא רק בדרישה לפיצוי כספי, אלא גם בדרישה לפרסום רשמי מעל דפי האתר, שמודה על פרסום של מידע כוזב. (לא ניתן לבקש התנצלות כי בדיוק היה תקדים לא מזמן בבית משפט, שקבע כי לא ניתן להכריח אמצעי תקשורת להתנצל, כי התנצלות זה עניין אישי). מספיק לראות את כל התגובות ב- YNET, כל מי שהגיב, האמין לכתב. אין אף אחד שפיקפק במה שרשום שם. אם באמת הרכבת לא אשמה, נעשה כאן נזק תדמיתי עצום, וראוי שידיעות אחרונות ישלמו על זה ביוקר.
 

amit1270

New member
אם באמת זה שקר, אז הייתה כאן הוצאת דיבה חמורה
ואני ממש מקווה שהרכבת תתבע את YNET לא רק בדרישה לפיצוי כספי, אלא גם בדרישה לפרסום רשמי מעל דפי האתר, שמודה על פרסום של מידע כוזב. (לא ניתן לבקש התנצלות כי בדיוק היה תקדים לא מזמן בבית משפט, שקבע כי לא ניתן להכריח אמצעי תקשורת להתנצל, כי התנצלות זה עניין אישי). מספיק לראות את כל התגובות ב- YNET, כל מי שהגיב, האמין לכתב. אין אף אחד שפיקפק במה שרשום שם. אם באמת הרכבת לא אשמה, נעשה כאן נזק תדמיתי עצום, וראוי שידיעות אחרונות ישלמו על זה ביוקר.
הטוקבקיסטים ב-ynet
הם כמו העכברים בסיפור החלילן... אגב, לא יודע כמה זה משמעותי, אבל ידוע ש-ynet מפעיל צנזורה ותגובות "לא נוחות" רבות פשוט לא מתפרסמות.
 

טשאפק

New member
הטוקבקיסטים ב-ynet
הם כמו העכברים בסיפור החלילן... אגב, לא יודע כמה זה משמעותי, אבל ידוע ש-ynet מפעיל צנזורה ותגובות "לא נוחות" רבות פשוט לא מתפרסמות.
הגבתי לא פעם בכתבות של ש.ה
באופן ביקורתי ביותר (אך מנומס) כלפי הכתבה, ולא ראיתי שתגובתי צונזרה - לרוב אני בודק ורואה שפורסמה (לפעמים אני לא בודק בכלל. לא קרה שבדקתי והתגובה לא הופיעה).
 

amit1270

New member
הגבתי לא פעם בכתבות של ש.ה
באופן ביקורתי ביותר (אך מנומס) כלפי הכתבה, ולא ראיתי שתגובתי צונזרה - לרוב אני בודק ורואה שפורסמה (לפעמים אני לא בודק בכלל. לא קרה שבדקתי והתגובה לא הופיעה).
לי קרה
ולא פעם אחת. ותאמין לי שלא קיללתי...
 

easylivin

New member
אם באמת זה שקר, אז הייתה כאן הוצאת דיבה חמורה
ואני ממש מקווה שהרכבת תתבע את YNET לא רק בדרישה לפיצוי כספי, אלא גם בדרישה לפרסום רשמי מעל דפי האתר, שמודה על פרסום של מידע כוזב. (לא ניתן לבקש התנצלות כי בדיוק היה תקדים לא מזמן בבית משפט, שקבע כי לא ניתן להכריח אמצעי תקשורת להתנצל, כי התנצלות זה עניין אישי). מספיק לראות את כל התגובות ב- YNET, כל מי שהגיב, האמין לכתב. אין אף אחד שפיקפק במה שרשום שם. אם באמת הרכבת לא אשמה, נעשה כאן נזק תדמיתי עצום, וראוי שידיעות אחרונות ישלמו על זה ביוקר.
בתור אזרח שאכפת לו מהתנהלות התקשורת, גם אני
הייתי רוצה שהאתר הזה ישלם ביוקר על כל הנזק הרב שהוא הסב לחברה הישראלית בפרסומיו המפוקפקים (בלשון המעטה), ולא רק על רכבת. מדור התחבורה בהחלט "הצטיין" בכך. לדוגמה, הנה כותרת אמיתית שבוודאי זכורה היטב לרבים מחברי הפורום: "האם הרכבת קנתה קרונות לא מתאימים?" - גם סדרת הכתבות הזאת טובלה בהגיגים מפי "גורמים ברכבת". נו, אז מה אם אין שום ספק סביר בכך שהקרונות כן מתאימים, אין בהם שום תקלות חריגות מלבד מחלות ילדות שתוקנו בזמן אפסי? הרי "רק שאלנו - מה, אסור לנו לתהות?!" ומה שהציבור זוכר זה רק הכותרות המרעישות, והנזק לא יתוקן אלא בזמן ארוך ללא כתבות מסוג זה. והאתר לא הסתפק בכך... עד שבשלב מסויים לא נזהר מספיק בניסוחים הפתלתלים, ופירסם דברים שניתן להפריך אותם בקלות באמצעות ראיות מדוייקות. החשש שלי הוא שההליכים המשפטיים עלולים להימשך זמן ארוך מדי, ועד אז הסיפור כבר יישכח. מצד שני, ברור שייעשה הכל כדי שההכחשה תתפרסם בצורה כזאת שכמה שפחות אנשים יראו אותה. בקיצור, אני אופטימי באשר לסיכויי הצלחתה של התביעה, אבל פסימי מאוד באשר לתועלת ממנה.
 
בתור אזרח שאכפת לו מהתנהלות התקשורת, גם אני
הייתי רוצה שהאתר הזה ישלם ביוקר על כל הנזק הרב שהוא הסב לחברה הישראלית בפרסומיו המפוקפקים (בלשון המעטה), ולא רק על רכבת. מדור התחבורה בהחלט "הצטיין" בכך. לדוגמה, הנה כותרת אמיתית שבוודאי זכורה היטב לרבים מחברי הפורום: "האם הרכבת קנתה קרונות לא מתאימים?" - גם סדרת הכתבות הזאת טובלה בהגיגים מפי "גורמים ברכבת". נו, אז מה אם אין שום ספק סביר בכך שהקרונות כן מתאימים, אין בהם שום תקלות חריגות מלבד מחלות ילדות שתוקנו בזמן אפסי? הרי "רק שאלנו - מה, אסור לנו לתהות?!" ומה שהציבור זוכר זה רק הכותרות המרעישות, והנזק לא יתוקן אלא בזמן ארוך ללא כתבות מסוג זה. והאתר לא הסתפק בכך... עד שבשלב מסויים לא נזהר מספיק בניסוחים הפתלתלים, ופירסם דברים שניתן להפריך אותם בקלות באמצעות ראיות מדוייקות. החשש שלי הוא שההליכים המשפטיים עלולים להימשך זמן ארוך מדי, ועד אז הסיפור כבר יישכח. מצד שני, ברור שייעשה הכל כדי שההכחשה תתפרסם בצורה כזאת שכמה שפחות אנשים יראו אותה. בקיצור, אני אופטימי באשר לסיכויי הצלחתה של התביעה, אבל פסימי מאוד באשר לתועלת ממנה.
ושכחת כמובן את הכותרת הזאת
"בגלל הרכבת: אין מים בב"ש".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה