היי, אתה!

מצב
הנושא נעול.
היי, אתה!
אם אתה הוא זה שתכננן הינדס ושילט את כביש 431, אז הלוואי ומהלילה ובכל לילה עד סוף ימי חייך תתעעורר עם לחץ שתן, תצא מהמיטה ותפספס את הכניסה לשירותים, ותמצא את עצמך יוצא למרפסת שירות דרך המטבח, ללא יכולת לפרסס עד שתגיע לחדר כביסה. אה, ותן גם בעיטה קטנה עם האצבע הקטנה של רגל ימין באחד המשקופים בדרך.
כביש ארור. עוד לא היתה פעם אחת שנסעתי בכביש הזה, ולא הסתבכתי במחלף עין הקורא או בכניסות לראשל"צ.
 

טוארג

New member
היי, אתה!
אם אתה הוא זה שתכננן הינדס ושילט את כביש 431, אז הלוואי ומהלילה ובכל לילה עד סוף ימי חייך תתעעורר עם לחץ שתן, תצא מהמיטה ותפספס את הכניסה לשירותים, ותמצא את עצמך יוצא למרפסת שירות דרך המטבח, ללא יכולת לפרסס עד שתגיע לחדר כביסה. אה, ותן גם בעיטה קטנה עם האצבע הקטנה של רגל ימין באחד המשקופים בדרך.
כביש ארור. עוד לא היתה פעם אחת שנסעתי בכביש הזה, ולא הסתבכתי במחלף עין הקורא או בכניסות לראשל"צ.
זה בגלל שאתה נוהג כמו אשה.

אין שום בעיה: כשבאים ממזרח - בשביל לרדת במחלף נס ציונה ובמחלף גן הורדים צריך לרדת בכביש השירות הראשון. בשביל לרדת בעין הקורא צפונה צריך לרדת למנהרה בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 42 לכיוון דרום יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון פלמחים יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה - פלמחים. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון התחנה המרכזית יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה, לפנות ימינה לשד' תש"ח, ברמזורים על הגשר שמאלה לכיוון ראשון-ת"א וברח' שפרינצק שוב ימינה. בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 4 לכיוון דרום - יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של כביש 4 - אשדוד. בשביל להגיע לשכונות המערביות של ראשון יש לרדת במחלף קרית ראשון או להמשיך עד איילון ולרדת במשה דיין. כשבאים ממערב - לרדת לשכונות המערביות - רד לכביש השירות לפני קרית ראשון. לרדת ליבנה/פלמחים - לפי השילוט. לרדת לגן הורדים - רד לכביש השירות. לרדת לנס ציונה (שמשום מה בגלל התושבים הכסילים שם דווקא היציאה לנ"צ חסומה והיציאה לשיכון פתוחה) - רד לכביש השירות. באמת שזה לא סיפור.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה בגלל שאתה נוהג כמו אשה.

אין שום בעיה: כשבאים ממזרח - בשביל לרדת במחלף נס ציונה ובמחלף גן הורדים צריך לרדת בכביש השירות הראשון. בשביל לרדת בעין הקורא צפונה צריך לרדת למנהרה בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 42 לכיוון דרום יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון פלמחים יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה - פלמחים. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון התחנה המרכזית יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה, לפנות ימינה לשד' תש"ח, ברמזורים על הגשר שמאלה לכיוון ראשון-ת"א וברח' שפרינצק שוב ימינה. בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 4 לכיוון דרום - יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של כביש 4 - אשדוד. בשביל להגיע לשכונות המערביות של ראשון יש לרדת במחלף קרית ראשון או להמשיך עד איילון ולרדת במשה דיין. כשבאים ממערב - לרדת לשכונות המערביות - רד לכביש השירות לפני קרית ראשון. לרדת ליבנה/פלמחים - לפי השילוט. לרדת לגן הורדים - רד לכביש השירות. לרדת לנס ציונה (שמשום מה בגלל התושבים הכסילים שם דווקא היציאה לנ"צ חסומה והיציאה לשיכון פתוחה) - רד לכביש השירות. באמת שזה לא סיפור.
 

down under

New member
זה בגלל שאתה נוהג כמו אשה.

אין שום בעיה: כשבאים ממזרח - בשביל לרדת במחלף נס ציונה ובמחלף גן הורדים צריך לרדת בכביש השירות הראשון. בשביל לרדת בעין הקורא צפונה צריך לרדת למנהרה בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 42 לכיוון דרום יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון פלמחים יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה - פלמחים. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון התחנה המרכזית יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה, לפנות ימינה לשד' תש"ח, ברמזורים על הגשר שמאלה לכיוון ראשון-ת"א וברח' שפרינצק שוב ימינה. בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 4 לכיוון דרום - יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של כביש 4 - אשדוד. בשביל להגיע לשכונות המערביות של ראשון יש לרדת במחלף קרית ראשון או להמשיך עד איילון ולרדת במשה דיין. כשבאים ממערב - לרדת לשכונות המערביות - רד לכביש השירות לפני קרית ראשון. לרדת ליבנה/פלמחים - לפי השילוט. לרדת לגן הורדים - רד לכביש השירות. לרדת לנס ציונה (שמשום מה בגלל התושבים הכסילים שם דווקא היציאה לנ"צ חסומה והיציאה לשיכון פתוחה) - רד לכביש השירות. באמת שזה לא סיפור.
אם זה לא היה עצוב מאוד זה היה מצחיק מאוד
אתה פשוט עשית צחוק מעצמך. מדוע? כי את הדברים הללו יודע רק מי שנסע מספר פעמים בכביש הזה. לאנשים שזו הפעם הראשונה ואפילו הפעם השלישית או רביעית שהם בכביש, השילוט ליציאות ממנו מבלבל לאללה!!! ומה שכתבת פה זה ממש אבל ממש לא פשוט. כביש עם שילוט טוב אמור להיות כזה שגם למי שנוסע בו בפעם הראשונה אין בלבול היכן הוא צריך לרדת.
 

טוארג

New member
אם זה לא היה עצוב מאוד זה היה מצחיק מאוד
אתה פשוט עשית צחוק מעצמך. מדוע? כי את הדברים הללו יודע רק מי שנסע מספר פעמים בכביש הזה. לאנשים שזו הפעם הראשונה ואפילו הפעם השלישית או רביעית שהם בכביש, השילוט ליציאות ממנו מבלבל לאללה!!! ומה שכתבת פה זה ממש אבל ממש לא פשוט. כביש עם שילוט טוב אמור להיות כזה שגם למי שנוסע בו בפעם הראשונה אין בלבול היכן הוא צריך לרדת.
טוב.
אם תיאור תמציתי שמפרט את כיווני הנסיעה בחמישה מחלפים שבכל אחד מהם עוברים לפחות שני כבישים שונים שמובילים לעשרות ישובים ושכונות הוא עשיית צחוק מעצמי לדעתך אז אשרייך. קטונתי מלהגיב לך ברצינות קובי.
 
זה בגלל שאתה נוהג כמו אשה.

אין שום בעיה: כשבאים ממזרח - בשביל לרדת במחלף נס ציונה ובמחלף גן הורדים צריך לרדת בכביש השירות הראשון. בשביל לרדת בעין הקורא צפונה צריך לרדת למנהרה בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 42 לכיוון דרום יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון פלמחים יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה - פלמחים. בשביל לרדת בעין הקורא לכיוון התחנה המרכזית יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של יבנה, לפנות ימינה לשד' תש"ח, ברמזורים על הגשר שמאלה לכיוון ראשון-ת"א וברח' שפרינצק שוב ימינה. בשביל לרדת בעין הקורא לכביש 4 לכיוון דרום - יש לרדת אחרי המנהרה לפי השילוט של כביש 4 - אשדוד. בשביל להגיע לשכונות המערביות של ראשון יש לרדת במחלף קרית ראשון או להמשיך עד איילון ולרדת במשה דיין. כשבאים ממערב - לרדת לשכונות המערביות - רד לכביש השירות לפני קרית ראשון. לרדת ליבנה/פלמחים - לפי השילוט. לרדת לגן הורדים - רד לכביש השירות. לרדת לנס ציונה (שמשום מה בגלל התושבים הכסילים שם דווקא היציאה לנ"צ חסומה והיציאה לשיכון פתוחה) - רד לכביש השירות. באמת שזה לא סיפור.
בחייאת רבאק, עכשיו תגיד לי בבקשה:
כשאתה בא על כביש 42 מכיוון דרום, ורוצה לנסוע לת"א, דרך כביש מספר 20, דהיינו נתיבי איילון- מה אז קורה?
 

stratomaximus

New member
בחייאת רבאק, עכשיו תגיד לי בבקשה:
כשאתה בא על כביש 42 מכיוון דרום, ורוצה לנסוע לת"א, דרך כביש מספר 20, דהיינו נתיבי איילון- מה אז קורה?
אפשרי בהחלט
יציאה במחלף עם 431 (לא זוכר בדיוק מה השם שלו), לא פונים ימינה לכיוון ירושלים, אלא ממשיכים ישר עד הרמזור, ברמזור שמאלה לכביש 4311 (השילוט אם אני זוכר נכון הוא תל אביב - פלמחים), וברמזור שאחרי זה ימינה לפי שילוט "431 - תל אביב", לאחר מכן לעקוב אחר הנתיבים עם השילוט תל אביב, ומספרי הכבישים 431 ו- 20 (שמתחיל להופיע גם הוא על השלטים בשלב כלשהו).
 

טוארג

New member
בחייאת רבאק, עכשיו תגיד לי בבקשה:
כשאתה בא על כביש 42 מכיוון דרום, ורוצה לנסוע לת"א, דרך כביש מספר 20, דהיינו נתיבי איילון- מה אז קורה?
תשובה:
עולה על הגשר של שד' תש"ח, פונה שמאלה לכיוון פלמחים ובצומת הבאה עולה על 431 מערב לפי השילוט.
 

down under

New member
היי, אתה!
אם אתה הוא זה שתכננן הינדס ושילט את כביש 431, אז הלוואי ומהלילה ובכל לילה עד סוף ימי חייך תתעעורר עם לחץ שתן, תצא מהמיטה ותפספס את הכניסה לשירותים, ותמצא את עצמך יוצא למרפסת שירות דרך המטבח, ללא יכולת לפרסס עד שתגיע לחדר כביסה. אה, ותן גם בעיטה קטנה עם האצבע הקטנה של רגל ימין באחד המשקופים בדרך.
כביש ארור. עוד לא היתה פעם אחת שנסעתי בכביש הזה, ולא הסתבכתי במחלף עין הקורא או בכניסות לראשל"צ.
הכביש עצמו הוא מעולה
סליחה, פי 77 יותר טוב ויותר מוצלח ממעולה. בשיא הרצינות. השילוט שלו דרעק, עלוב ומבלבל. בעיקר בצדו המערבי (אזור ראשל"ץ, נס ציונה, עין הקורא). אבל הכביש עצמו הוא הטוב ביותר שנסעתי עליו בכל רחבי יזגרוּאל מדינת. חד משמעי. 3 נתיבים לכל האורך, שוליים סופר דופר רחבים וסלולים, גדר הפרדה מלאה בין המסלולים, נתיבי שירות ארוכים, תאורה מלאה, מהירות חוקית מותרת של 110 קמ"ש (החל מהשבוע).
 
הכביש עצמו הוא מעולה
סליחה, פי 77 יותר טוב ויותר מוצלח ממעולה. בשיא הרצינות. השילוט שלו דרעק, עלוב ומבלבל. בעיקר בצדו המערבי (אזור ראשל"ץ, נס ציונה, עין הקורא). אבל הכביש עצמו הוא הטוב ביותר שנסעתי עליו בכל רחבי יזגרוּאל מדינת. חד משמעי. 3 נתיבים לכל האורך, שוליים סופר דופר רחבים וסלולים, גדר הפרדה מלאה בין המסלולים, נתיבי שירות ארוכים, תאורה מלאה, מהירות חוקית מותרת של 110 קמ"ש (החל מהשבוע).
רק נראה לי שתגובתו של טוארג הייתה צינית
 

טוארג

New member
רק נראה לי שתגובתו של טוארג הייתה צינית
דווקא לא...
נכון, השילוט שם רחוק מלהיות אידאלי, אבל הוא זהה ברמתו לשאר השלטים בכבישי ישראל. במקום לנהוג בפחד ופרנויה אפשר לנהוג בצורה בטוחה ולהגיע גם בעזרת השילוט. לפני שנכנסים לקטע "הבעייתי" לכאורה - תכננו בראש את מסלול הנסיעה שלכם, דעו היכן לרדת והיכן לפנות - והכל יהיה בסדר. באמת לא ביג דיל. עדיף בהרבה על מחלף גנות-השבעה עם השילוט הבעייתי, הלופים הבלתי נגמרים והזוויות של העיקול שמתכנסות בבת אחת.
 

olli3

New member
מנהל
היי, אתה!
אם אתה הוא זה שתכננן הינדס ושילט את כביש 431, אז הלוואי ומהלילה ובכל לילה עד סוף ימי חייך תתעעורר עם לחץ שתן, תצא מהמיטה ותפספס את הכניסה לשירותים, ותמצא את עצמך יוצא למרפסת שירות דרך המטבח, ללא יכולת לפרסס עד שתגיע לחדר כביסה. אה, ותן גם בעיטה קטנה עם האצבע הקטנה של רגל ימין באחד המשקופים בדרך.
כביש ארור. עוד לא היתה פעם אחת שנסעתי בכביש הזה, ולא הסתבכתי במחלף עין הקורא או בכניסות לראשל"צ.
אני לא יודע על מה אתם מדברים
בפעם הראשונה שעליתי עליו, מצאתי את אשר חפצתי ביתר קלות. הכביש עצמו הוא יצירת מופת בעיניי. כבישים על כבישים שמתחברים אחד לשני בתיאום מושלם. כל מה שצריך לעשות הוא לנסוע במהירות סבירה ולשים לב לשילוט. אני כדרך קבע בכל ימי חיי מתעניין בדרכים, שילוט וכו'. כך שבכל רחוב או כביש שאי פעם הייתי בו פעם אחת, אני אדע בדיוק איך נראה המקום בפעם הבאה שאזדמן אליו. בראש שלי יש מפות על מפות, אני יודע היכן ממוקם כל שלט בדרך ואם משהו השתנה אני מופתע. כך גם בתחבורה ציבורית, מכיר קווים רבים, שעות פעילות ותדירות, גם אם לעיתים נדירות אני משתמש בהם. אז אולי הבן אדם שתכנן את הכביש הוא גאון ולכן לא מבינים אותו? כי ללא ספק, הכביש הזה מאתגר ביותר.
 

Mister Eli

New member
אני לא יודע על מה אתם מדברים
בפעם הראשונה שעליתי עליו, מצאתי את אשר חפצתי ביתר קלות. הכביש עצמו הוא יצירת מופת בעיניי. כבישים על כבישים שמתחברים אחד לשני בתיאום מושלם. כל מה שצריך לעשות הוא לנסוע במהירות סבירה ולשים לב לשילוט. אני כדרך קבע בכל ימי חיי מתעניין בדרכים, שילוט וכו'. כך שבכל רחוב או כביש שאי פעם הייתי בו פעם אחת, אני אדע בדיוק איך נראה המקום בפעם הבאה שאזדמן אליו. בראש שלי יש מפות על מפות, אני יודע היכן ממוקם כל שלט בדרך ואם משהו השתנה אני מופתע. כך גם בתחבורה ציבורית, מכיר קווים רבים, שעות פעילות ותדירות, גם אם לעיתים נדירות אני משתמש בהם. אז אולי הבן אדם שתכנן את הכביש הוא גאון ולכן לא מבינים אותו? כי ללא ספק, הכביש הזה מאתגר ביותר.
הבעיה היא שבכביש 431
אתה מאבד את עצמך.....מזל שעשו את הכביש 110
 

olli3

New member
מנהל
הבעיה היא שבכביש 431
אתה מאבד את עצמך.....מזל שעשו את הכביש 110
שים לב לשילוט ולא תאבד את עצמך
אבל רוב האנשים לא קוראים כל שלט ושלט שהם עוברים בדרך. אם תקרא כל שלט ושלט שתראה בדרך, סמוך עליי שבפעם הבאה שתעלה על הכביש כבר תכיר אותו ב80%. כמובן אני לא מצפה שאנשים יעשו את זה, אבל זה מה שאני עושה. אני אוהב שהכביש מתחכם, אלגנטי, מרשים, גורם לי לתהות ולחשוב. אחרת משעמם לי כשאני נוהג. מבחינתי זה הכביש הכי כיפי וטוב שפגשתי בישראל.
 

Mister Eli

New member
שים לב לשילוט ולא תאבד את עצמך
אבל רוב האנשים לא קוראים כל שלט ושלט שהם עוברים בדרך. אם תקרא כל שלט ושלט שתראה בדרך, סמוך עליי שבפעם הבאה שתעלה על הכביש כבר תכיר אותו ב80%. כמובן אני לא מצפה שאנשים יעשו את זה, אבל זה מה שאני עושה. אני אוהב שהכביש מתחכם, אלגנטי, מרשים, גורם לי לתהות ולחשוב. אחרת משעמם לי כשאני נוהג. מבחינתי זה הכביש הכי כיפי וטוב שפגשתי בישראל.
דווקא השילוט שם הוא ברור
וחוץ מזה, יש GPS למה להתאמץ? וחוץ מזה, עדיין לא קרה מקרה שפיספסתי מחלף בכביש הנ"ל
 
דווקא השילוט שם הוא ברור
וחוץ מזה, יש GPS למה להתאמץ? וחוץ מזה, עדיין לא קרה מקרה שפיספסתי מחלף בכביש הנ"ל
תקשיבו שניכם:
אני לא עוד איזה טמבל שסתם מטייל במרחבים- אני נהג אוטובוס, נהג מקצועי שנוהג שעות רבות, ומכיר כבר את כל כבישי הארץ- אז לקרוא שילוט בוודאי ובוודאי שאני יודע, וכך אני נוהג. בכביש 431 יש בעיה רצינית בשילוט. יש שם שילוט מטעה ומבלבל, המון הסתעפויות ותתי-הסתעפויות, ושילוט שנמצא בצידי הכביש, במקום מעל הנתיבים (ברוב המקרים), שילוט על יציאות שאינו תואם את סדר היציאות בפועל (לדוגמא: שילוט שמורה על יציאה לת"א ואח"כ לירושלים, כשבפועל היציאות הן קודם לירושלים ורק אח"כ לת"א). אם אתם כותבים שאתם מסתדרים שם- או שאתם מקומיים ונוסעים שם הרבה והתרגלתם כבר, או שאתם פשוט עילוי, יותר טובים ממני ומשכמותי.
 

olli3

New member
מנהל
תקשיבו שניכם:
אני לא עוד איזה טמבל שסתם מטייל במרחבים- אני נהג אוטובוס, נהג מקצועי שנוהג שעות רבות, ומכיר כבר את כל כבישי הארץ- אז לקרוא שילוט בוודאי ובוודאי שאני יודע, וכך אני נוהג. בכביש 431 יש בעיה רצינית בשילוט. יש שם שילוט מטעה ומבלבל, המון הסתעפויות ותתי-הסתעפויות, ושילוט שנמצא בצידי הכביש, במקום מעל הנתיבים (ברוב המקרים), שילוט על יציאות שאינו תואם את סדר היציאות בפועל (לדוגמא: שילוט שמורה על יציאה לת"א ואח"כ לירושלים, כשבפועל היציאות הן קודם לירושלים ורק אח"כ לת"א). אם אתם כותבים שאתם מסתדרים שם- או שאתם מקומיים ונוסעים שם הרבה והתרגלתם כבר, או שאתם פשוט עילוי, יותר טובים ממני ומשכמותי.
:) למה עצבים?
נסעתי בכביש הזה סה"כ כ15 פעמים. אני לא מקומי אבל אני מכיר כל חור בארץ מאילת ועד הכניסה הדרומית לחיפה (את חיפה אינני מכיר). אני מכיר רחובות ראשיים ומשניים בכמעט כל עיר בטווח הזה. אני מסביר לך שכל מקום שביקרתי בו פעם אחת אני זוכר אותו אחד לאחד. אתה נהג מקצועי, אני הייתי נהג מקצועי בעבר ואני זוכר את עצמי בגיל 5 מתקן נהג אגד בקו 314 שפשוט לא ידע את המסלול שלו וניסה לנסוע כמו 312. אז מה? כל אחד ומה שהוא אוהב, ומי שאוהב משהו, הוא טוב בו. אני אוהב דרכים, בשבילי זה תענוג לדעת היכן נמצא כל מקום, לבחון דרכי הגעה חדשות וכו'. דר"א יצא לי לנהוג במהירויות שקשה לעקוב אחרי שלטים, עמדתי במשימה ולא פספסתי אף פנייה, גם בכבישים שלא הכרתי, אז? כביש 431, הוא כביש נפלא, מהונדס ברמה גבוהה ביותר ומאד מתוחכמת שגם בי העלה תהיות על למה לעזאזל? אבל הוא עושה את העבודה כל כך טוב שעובדה שמשתמשים בו כל כך הרבה אנשים ביום יום והתנועה זורמת בו פשוט נפלא. אין את הבעייתיות של שאר כבישי הארץ עם הצורך לזגזג בין נתיבים על מנת לנסות לקצר את זמן הנסיעה בעוד 20 שניות (שזה אחד מגורמי הפקקים בכל התחברות כבישים).
 

scooby5

Member
תקשיבו שניכם:
אני לא עוד איזה טמבל שסתם מטייל במרחבים- אני נהג אוטובוס, נהג מקצועי שנוהג שעות רבות, ומכיר כבר את כל כבישי הארץ- אז לקרוא שילוט בוודאי ובוודאי שאני יודע, וכך אני נוהג. בכביש 431 יש בעיה רצינית בשילוט. יש שם שילוט מטעה ומבלבל, המון הסתעפויות ותתי-הסתעפויות, ושילוט שנמצא בצידי הכביש, במקום מעל הנתיבים (ברוב המקרים), שילוט על יציאות שאינו תואם את סדר היציאות בפועל (לדוגמא: שילוט שמורה על יציאה לת"א ואח"כ לירושלים, כשבפועל היציאות הן קודם לירושלים ורק אח"כ לת"א). אם אתם כותבים שאתם מסתדרים שם- או שאתם מקומיים ונוסעים שם הרבה והתרגלתם כבר, או שאתם פשוט עילוי, יותר טובים ממני ומשכמותי.
מסכים לגמרי.
זה הכביש היחיד בארץ, או למעשה המחלף היחיד בארץ, שבו אני מאבד לרגעים קלים את הבטחון בנהיגה, וגם מאחורי עומדות שעות רבות של נהיגה, וקילומטראז' עשיר ברחבי הארץ. השילוט שם פשוט גרוע ולא ברור מספיק.
 

alantan

New member
היי, אתה!
אם אתה הוא זה שתכננן הינדס ושילט את כביש 431, אז הלוואי ומהלילה ובכל לילה עד סוף ימי חייך תתעעורר עם לחץ שתן, תצא מהמיטה ותפספס את הכניסה לשירותים, ותמצא את עצמך יוצא למרפסת שירות דרך המטבח, ללא יכולת לפרסס עד שתגיע לחדר כביסה. אה, ותן גם בעיטה קטנה עם האצבע הקטנה של רגל ימין באחד המשקופים בדרך.
כביש ארור. עוד לא היתה פעם אחת שנסעתי בכביש הזה, ולא הסתבכתי במחלף עין הקורא או בכניסות לראשל"צ.
עכשיו (לפני רבע שעה) נסעתי שם פעם ראשונה בחיי
ולא ראיתי שום דבר מבלבל בשילוט. הכל היה ברור מאוד, כולל אפילו יציאה לפלמחים הנידחת... אולי יש איזה מסלול ספציפי שבעיתי, אבל אני לא נתקלתי בו.
 

stratomaximus

New member
עכשיו (לפני רבע שעה) נסעתי שם פעם ראשונה בחיי
ולא ראיתי שום דבר מבלבל בשילוט. הכל היה ברור מאוד, כולל אפילו יציאה לפלמחים הנידחת... אולי יש איזה מסלול ספציפי שבעיתי, אבל אני לא נתקלתי בו.
היציאה לפלמחים הנדחת מביאה את עם ישראל לאיקאה
כך שכמות התנועה שם לא מביישת דרכים הרבה יותר מרכזיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה