קטן מקו ת"א - רשל"צ מערב

מצב
הנושא נעול.
קטן מקו ת"א - רשל"צ מערב
בהמשך לדיווח של אריק מיום חמישי- ממשיך תהליך ריתוך הפסים במסילה המזרחית.. ניתן לראות שהמשאית התקדמה דרומה לעבר גשר תל גיבורים..
 
תחנת וולפסון..
ו אחרונה אבל מפתיעה..
למרות שעדיין יתכן שהוויכוח סביב ההחלטה על שמות התחנות טרם הסתיים- בשטח ניתן לראות את השם המועדף על רכבת ישראל.. (מתנצל על האיכות.. אנסה לצלם מחר שוב בשעה נורמלית.. למען הסר ספק - השם שמופיע בשלט הוא "חולון וולפסון" )
 
ו אחרונה אבל מפתיעה..
למרות שעדיין יתכן שהוויכוח סביב ההחלטה על שמות התחנות טרם הסתיים- בשטח ניתן לראות את השם המועדף על רכבת ישראל.. (מתנצל על האיכות.. אנסה לצלם מחר שוב בשעה נורמלית.. למען הסר ספק - השם שמופיע בשלט הוא "חולון וולפסון" )
הגרסה ה"מגורענת" של השלט..
 

easylivin

New member
ו אחרונה אבל מפתיעה..
למרות שעדיין יתכן שהוויכוח סביב ההחלטה על שמות התחנות טרם הסתיים- בשטח ניתן לראות את השם המועדף על רכבת ישראל.. (מתנצל על האיכות.. אנסה לצלם מחר שוב בשעה נורמלית.. למען הסר ספק - השם שמופיע בשלט הוא "חולון וולפסון" )
מה זה?!

מה הסיבה לחוסר האחידות הזאת בשלטים?! לפי מה שקיים בתחנות אחרות, השם העברי צריך להופיע בגופן גדול מעל השמות בערבית ובאנגלית. ולמה סדר המילים באנגלית הפוך?! (Wolfson Holon) נראה שיש דברים שהם מעבר להבנתו של נוסע מהשורה... או שאולי מדובר על חידוש בתחום התחבורה - "בלבל את הנוסע"? שוב חוזר הסיפור עם תחנת מרכז, שפעם קואים לה "מרכז-סבידור", ופעם "סבידור-מרכז" בהתאם למצב הרוח, אך לעולם לא "תחנת תל-אביב מרכז ע"ש סבידור" בשפה תקנית, או בקיצור "תל-אביב מרכז" ובלי שום "סבידור-ארלוזורוב" כפי שצריך להיות בכריזה. תזכורת נוספת: Rishon Lezion North
על העדכון, דניאל. נקווה לטוב.
 

easylivin

New member
מה זה?!

מה הסיבה לחוסר האחידות הזאת בשלטים?! לפי מה שקיים בתחנות אחרות, השם העברי צריך להופיע בגופן גדול מעל השמות בערבית ובאנגלית. ולמה סדר המילים באנגלית הפוך?! (Wolfson Holon) נראה שיש דברים שהם מעבר להבנתו של נוסע מהשורה... או שאולי מדובר על חידוש בתחום התחבורה - "בלבל את הנוסע"? שוב חוזר הסיפור עם תחנת מרכז, שפעם קואים לה "מרכז-סבידור", ופעם "סבידור-מרכז" בהתאם למצב הרוח, אך לעולם לא "תחנת תל-אביב מרכז ע"ש סבידור" בשפה תקנית, או בקיצור "תל-אביב מרכז" ובלי שום "סבידור-ארלוזורוב" כפי שצריך להיות בכריזה. תזכורת נוספת: Rishon Lezion North
על העדכון, דניאל. נקווה לטוב.
המחשה - ככה זה צריך להיראות:
http://he.wikipedia.org/wiki/קובץ:שםתלאביבמרכז.JPG אגב, זה השלט הישן וגם הוא הוחלף בינתיים בגירסה חובבנית "משודרגת"...
 

zvir1

New member
ו אחרונה אבל מפתיעה..
למרות שעדיין יתכן שהוויכוח סביב ההחלטה על שמות התחנות טרם הסתיים- בשטח ניתן לראות את השם המועדף על רכבת ישראל.. (מתנצל על האיכות.. אנסה לצלם מחר שוב בשעה נורמלית.. למען הסר ספק - השם שמופיע בשלט הוא "חולון וולפסון" )
תודה למנכ"ל הקו דניאל.
 

FiReBall

New member
קטן מקו ת"א - רשל"צ מערב
בהמשך לדיווח של אריק מיום חמישי- ממשיך תהליך ריתוך הפסים במסילה המזרחית.. ניתן לראות שהמשאית התקדמה דרומה לעבר גשר תל גיבורים..
האם מתוכננים קווי אוטובוס מזינים
לתחנות קו ראשל"צ-תל-אביב ?
 

אני2010

New member
כוונתי
מה תועיל רכבת פרברית אם לא יהיה ניתן להגיע אליה בקלות ומהירות מרחבי העיר.
תגובה
לצומת חולון ששם יש תחנת רכבת- כל הקווים שעוברים בצומת חולון ועוברים לא מעט קווים מכל האיזורים ככה שאין בעיה בוולפסון עוברים לא מעט קווים גם כן- גם שם אין בעיה ביוספטל עוברים מספר קווים 87 5 43 ועוד .....אולי יתוגברו קוממיות וראשון מערב אין לי מושג, אבל בטוח יעברו שם קווים. אלה ערים גדולות- חולון בת ים וראשון אני בטוח שידאגו לקווים מזינים והתחנות לא יהיוו בלי אוטובוסים לרחבי הערים האלו
 
כוונתי
מה תועיל רכבת פרברית אם לא יהיה ניתן להגיע אליה בקלות ומהירות מרחבי העיר.
אז זהו שהיא תועיל, אבל לא לכל העיר..
לתושבי שכונת קרית שרת למשל הקו פחות יועיל (אלה אם כן הם ירצו לסוע דרומה ליבנה או אשקלון כאשר יפתח ההמשך של הקו). תושב קרית שרת או כל שכונה אחרת שמרוחקת יחסית מאחת התחנות- לא יעלה על אוטובוס שמגיע לתחנת יוספטל כדי להגיע בסופו של דבר לת"א, הוא יעדיף כבר לסוע ישירות לת"א עם האוטובוס.. הקו בעיקרו אמור לשפר את הנגישות בעיקר לאזור תל אביב שלשם נוהרים עשרות אלפי אנשים כל בוקר.. השכונות שמרוחקות מקו הרכבת שתושביהם צריכים לקחת אוטובוס- יעדיפו כבר להמשיך עם האוטובוס לת"א.. אז נכון שהפוטנציאל של תחנה שהיא ללא מגרש חניה וההזנה של האוטובוסים היא לא מכל קצוות העיר הוא מופחת ביחס לתחנות עם מגרש והזנה מעולה.. אבל למרות ההפחתה, הוא עדיין גבוהה בגלל צפיפות האוכלוסין סביב רוב התחנות לאורך הקו. אם מישהו ינסה לחשב כמה אנשים גרים במרחק הליכה של עד 15 דקות מתחנת יוספטל שזה מרחק הליכה סביר- הוא יגיע למספר גבוהה מאוד.. כנ"ל לגבי תחנת וולפסון. לגבי תחנת קוממיות ושער חולון- גם בקרבתם מתגוררים לא מעט אנשים, גם ישנו/בהקמה מגרש חנייה בסמוך אליהן, וגם- הזנת האוטובוסים טובה למדי כבר כיום (תמיד יש מקום לשיפור, אבל הצלחת התחנות לא מותנת בזה) לגבי תחנת רשל"צ מערב - לדעתי היא התחנה שבאת דורשת שינוים או תוספות במסלולי הקווים (זקוקה מאוד להזנה טובה, כי היא די מרוחקת מרוב השכונות של רשל"צ מערב). מה שכן - מתוכנן לקום מגרש חניה גדול בקרבת התחנה, אבל עדיין יש צורך ביצירת הזנה טובה לתחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה