העיקר שיש "רפורמה", ולא משנה מה מסתתר מאחוריאני אסביר לך מדוע המחירים לא ירדו בשרון:
המיניבוסים של מטרופולין בערד נוסעים ריקים כל היום ושורפים סתם סולר, ככול הנראה מר אילן קרני זיהה הזדמנות לצמצם את ההפסדים ע"י "סובסידיה צולבת" מאזור השרון לטובת ערד, מאחר והוא זכה במכרז השרון על בסיס של נמוך ב 30% הרי שכרגע יש לו עודף הכנסות של 30% לעומת התכנון כך שיש מקור הכנסה זמין הממן את ההפסדים בערד. והנה עוד מפלאי הרפורמה! הרי כל הרפורמה עסקה בהורדת מחירים והקטנת נטל הסובסידיה על המדינה וצמצום הסובסידיה הצולבת והנה פתאום משרד התחבורה מפתח מחדש את השיטה אבל הפעם לא באגד ודן אלא בחברה אחרת שאמורה להיות "נקיה" מהרעות החולות הנ"ל......
המילה הזו במשרד התחבורה