הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים

מצב
הנושא נעול.
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
 
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
באמת צריך לשנות את התפיסה, וזה רק לתועלת
אלה שמחכים, כי אם קו מסוים מגיע עמוס מאוד, ו-2 דקות אחריו אותו קו כמעט ריק, הקו הריק יגיע לפניו לתחנה הסופית ויעקוף אותו, כך שאלה שמחכים ירוויחו. לגבי העומס- אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני נמצא הרבה ברחוב קינג ג'ורג' בערב בשעות העומס 17.00-18.30 ותמיד אבל תמיד 125 ריק כמעט כולו בשני הכיוונים. 25 מעולם לא מלא גם בכיוון היוממות- לכיוון בת-ים, ו-18 עוד לא ראיתי שעומדים ב. אדרבה, יצא לי כבר לראות הרבה 18 ריקים. וזאת בניגוד לקווים אחרים שעוברים שם שכן מלאים. אני הייתי ממליץ להוציא את המפרקיות מ-125. לגבי התדירות הגבוהה של שלושתם ביחד- זה שינוי מבורך, ואם תהיה פרסומת בהתאם כמו "על אחריותנו, לא תחכו יותר מ-3 דקות בתחנה, ומקום ישיבה מובטח באוטובוס", אז הרבה יירדו מהפרייבט.
 
באמת צריך לשנות את התפיסה, וזה רק לתועלת
אלה שמחכים, כי אם קו מסוים מגיע עמוס מאוד, ו-2 דקות אחריו אותו קו כמעט ריק, הקו הריק יגיע לפניו לתחנה הסופית ויעקוף אותו, כך שאלה שמחכים ירוויחו. לגבי העומס- אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני נמצא הרבה ברחוב קינג ג'ורג' בערב בשעות העומס 17.00-18.30 ותמיד אבל תמיד 125 ריק כמעט כולו בשני הכיוונים. 25 מעולם לא מלא גם בכיוון היוממות- לכיוון בת-ים, ו-18 עוד לא ראיתי שעומדים ב. אדרבה, יצא לי כבר לראות הרבה 18 ריקים. וזאת בניגוד לקווים אחרים שעוברים שם שכן מלאים. אני הייתי ממליץ להוציא את המפרקיות מ-125. לגבי התדירות הגבוהה של שלושתם ביחד- זה שינוי מבורך, ואם תהיה פרסומת בהתאם כמו "על אחריותנו, לא תחכו יותר מ-3 דקות בתחנה, ומקום ישיבה מובטח באוטובוס", אז הרבה יירדו מהפרייבט.
השאלה היא האם באמת אפשר להבטיח דבר כזה.
 

droriko

New member
באמת צריך לשנות את התפיסה, וזה רק לתועלת
אלה שמחכים, כי אם קו מסוים מגיע עמוס מאוד, ו-2 דקות אחריו אותו קו כמעט ריק, הקו הריק יגיע לפניו לתחנה הסופית ויעקוף אותו, כך שאלה שמחכים ירוויחו. לגבי העומס- אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני נמצא הרבה ברחוב קינג ג'ורג' בערב בשעות העומס 17.00-18.30 ותמיד אבל תמיד 125 ריק כמעט כולו בשני הכיוונים. 25 מעולם לא מלא גם בכיוון היוממות- לכיוון בת-ים, ו-18 עוד לא ראיתי שעומדים ב. אדרבה, יצא לי כבר לראות הרבה 18 ריקים. וזאת בניגוד לקווים אחרים שעוברים שם שכן מלאים. אני הייתי ממליץ להוציא את המפרקיות מ-125. לגבי התדירות הגבוהה של שלושתם ביחד- זה שינוי מבורך, ואם תהיה פרסומת בהתאם כמו "על אחריותנו, לא תחכו יותר מ-3 דקות בתחנה, ומקום ישיבה מובטח באוטובוס", אז הרבה יירדו מהפרייבט.
25 לעולם לא מלא?
אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו קו 25? או שאולי אתה מתכוון לקו 25 בקריית שמונה או עפולה , איפה שמושג "שעות עומס" לא קיים לא רק ש-25 הוא עמוס , אחרי שצירפו לו גם את סלמה ופלורלנטין הוא ניהיה עוד יותר עמוס מה שכן קו 18 אחרי הקיצור ניהיה קו ממש ידידותי , בהחלט מותר להחמיא למשרד התחבורה במקרה הזה
 
25 לעולם לא מלא?
אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו קו 25? או שאולי אתה מתכוון לקו 25 בקריית שמונה או עפולה , איפה שמושג "שעות עומס" לא קיים לא רק ש-25 הוא עמוס , אחרי שצירפו לו גם את סלמה ופלורלנטין הוא ניהיה עוד יותר עמוס מה שכן קו 18 אחרי הקיצור ניהיה קו ממש ידידותי , בהחלט מותר להחמיא למשרד התחבורה במקרה הזה
אני אחזור:בין השעות 17.00-18.30 בקינג
ג'ורג' הוא לעולם לא מלא! בהתחייבות! אולי אחרי זה באלנבי הוא מתמלא.
 
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
אגב שלט אלקטרוני, אתמול ראיתי
שלט אלקטרוני של "קווים" שהוצב בשער קרית אונו של אוניברסיטת בר אילן, בתחנות לכיוון ת"א. הוא היה מאד יעיל בהפגת השיעמום בהמתנה הארוכה לאוטובוס. מי שתיכנן את השלט עצמו עשה עבודה די גרועה, כי בפעם הראשונה שרואים אותו קשה להבין שמה שמוצג עליו זה הזמן בדקות עד להגעת שני האוטובוסים הבאים בכל קו.
 
אגב שלט אלקטרוני, אתמול ראיתי
שלט אלקטרוני של "קווים" שהוצב בשער קרית אונו של אוניברסיטת בר אילן, בתחנות לכיוון ת"א. הוא היה מאד יעיל בהפגת השיעמום בהמתנה הארוכה לאוטובוס. מי שתיכנן את השלט עצמו עשה עבודה די גרועה, כי בפעם הראשונה שרואים אותו קשה להבין שמה שמוצג עליו זה הזמן בדקות עד להגעת שני האוטובוסים הבאים בכל קו.
יש בו עוד כמה בעיות: הוא לא תמיד מציין את כל
הקווים, למשל אף פעם אני לא רואה בו את 168 משום מה. וכמו שכתבת באמת לא מובן שזה דקות. וגם חבל שמשרד התחבורה או מישהו לא הציב שלט שזה לקווים של "קווים" בלבד. אולי מישהו יחשוב שהעובדה ש-43 למשל לא מופיע בשלט אומר שאין את 43 בשעה זו. עוד בעיה: קו 87- כתוב שהוא ל"תחנה מרכזית". איזו תחנה מרכזית??? זה נשמע כאילו הוא לתל אביב. ואם קווים יתרצו שאין מקום בשלט, אז ניתן לטעון שנגדם של-68 הם רושמים: ת"מ ת"א. אז של-87 יכתבו ת"מ פ"ת ולא "תחנה מרכזית"
 
יש בו עוד כמה בעיות: הוא לא תמיד מציין את כל
הקווים, למשל אף פעם אני לא רואה בו את 168 משום מה. וכמו שכתבת באמת לא מובן שזה דקות. וגם חבל שמשרד התחבורה או מישהו לא הציב שלט שזה לקווים של "קווים" בלבד. אולי מישהו יחשוב שהעובדה ש-43 למשל לא מופיע בשלט אומר שאין את 43 בשעה זו. עוד בעיה: קו 87- כתוב שהוא ל"תחנה מרכזית". איזו תחנה מרכזית??? זה נשמע כאילו הוא לתל אביב. ואם קווים יתרצו שאין מקום בשלט, אז ניתן לטעון שנגדם של-68 הם רושמים: ת"מ ת"א. אז של-87 יכתבו ת"מ פ"ת ולא "תחנה מרכזית"
מסכים עם כל ההערות שלך.
ואוסיף גם שכל קו מתחיל להופיע בשלט רק מהרגע שהוא יוצא מנקודת המוצא. למשל, קו 87 התחיל להופיע רק כ-10 דקות לפני הגעתו, בעוד ש-68 הופיע בשלט כמעט חצי שעה לפני הגעתו. והרי אין בעיה לדעת מראש מתי ייצא 87 הבא לפי לוח הזמנים ולהציג אותו בשלט כבר חצי שעה לפני ההגעה.
 

אוהד11

New member
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
בידיעות חולון מ- 5/11 מופיעה כתבה בדבר ביטולו
הצפוי של קו 26 בתחילת 2011. בכתבה נאמר, כי נוסעי קו 26 מתלוננים על ירידה בתדירות הקו ונודע להם מאחד מנהגי הקו, כי עומדים לבטל אותו. דובר דן הטיל את האשמה על משרד התחבורה, ובמשרד התחבורה גמגמו.
 

droriko

New member
בידיעות חולון מ- 5/11 מופיעה כתבה בדבר ביטולו
הצפוי של קו 26 בתחילת 2011. בכתבה נאמר, כי נוסעי קו 26 מתלוננים על ירידה בתדירות הקו ונודע להם מאחד מנהגי הקו, כי עומדים לבטל אותו. דובר דן הטיל את האשמה על משרד התחבורה, ובמשרד התחבורה גמגמו.
שאלה
האם במקום 26 דן הולך לקבל כמה קוים בחולון או שמא מדובר בשמועה?
 

AvtipuS

New member
בידיעות חולון מ- 5/11 מופיעה כתבה בדבר ביטולו
הצפוי של קו 26 בתחילת 2011. בכתבה נאמר, כי נוסעי קו 26 מתלוננים על ירידה בתדירות הקו ונודע להם מאחד מנהגי הקו, כי עומדים לבטל אותו. דובר דן הטיל את האשמה על משרד התחבורה, ובמשרד התחבורה גמגמו.
בסוף אבן גבירול\ש"י עגנון הורידו תחנה של 26
את התחנה לנוסעים צפונה [בין היתר תחנה אחרונה של 8,92,89,56 שנכנסים מיד אח"כ לרדינג] השאירו ואת התחנה לכיוון דרום [משם הקו ממשיך אל אבן גבירול] שבצד השני של הכביש ששירתה חיילים רבים שמשרתים בשדה דב הורידו. האופציה כרגע היא ללכת צפונה לכיוון ש"י עגנון אל התחנה של 26 שעוד נשארה. התחנה שהורידו הייתה ממוקמת אחרי רמזור שעזר להרבה חיילים להספיק ל26 שמגיע בתדירות שמשתנה כל פעם, או שאין אוטובוס 20 דקות או שמגיעים 2-3 אחד אחרי השני...
 
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
מתי צפויה לצאת הרפורמה של 40 % נוספים מהקווים
?...והאם יש הערכות איזה קווים ישונו??
 

846

Active member
בפעימה הבאה
173 עובר לדן קו 26 מתבטל אגד מעבירה את 86 או 85 על חלק מהמסלול. אחרי זה דן מקבל 3 קווים חדשים בחולון. כל זה נאמר מתוך ידיעה אבל יכול להשתנות
אגד אמור לוותר על סה"כ עוד 17%
עד 2020, בכל הארץ . בכל מיקרה הידיעות לא מדויקות כיוון שרוב המסלולים של הקווים בגוש דן עומדים להשתנות כך שלא בטוח שקו יעבור מחברה לחברה במסלול הנוכחי.
 

hai001

New member
הערות והצעות לגבי קווים 18,25,125 המחודשים
ראשית, יש לציין שהשינוים בקווים 18, 25, 125 הם ככלל מבורכים: נוצר מעין "פרוזדור תנועה" שבו ניתן לתפוס אוטובוס מת"א לבת-ים בכל שעות היום והערב ובתדירות סבירה (בעיקר בקטע כיכר רבין - קינג ג'ורג' - אלנבי, אך גם בקטעים בהם עוברים יחד 25 ו-125 ללא 18). יחד עם זאת, ישנה בעיה בכך שאין מספיק מפרקיות עבור שלושת הקווים, וכשמגיע אוטובוס רגיל ואין במקרה אוטובוס אחר לפניו, הצפיפות היא קשה מנשוא. ניתן לספק פתרון מידי (אם כי חלקי) ע"י הורדת המפרקיות מקווים 8 ו-26 (הן הוקצו לקווים אלה מאז השידרוג כנראה במסגרת ניסוי ביקושים). ובכל אופן הורדת המפרקיות משלושת הקווים הראשיים תהיה אסון ותוריד לטימיון את כל השיפורים שנעשו. לתשומת לב משרד התחבורה! בעיה נוספת היא חוסר התיאום בין שלושת הקווים. לעיתים יכול להתמלא אוטובוס מסוים עד למקסימום, בעוד שבשני האוטובוסים אחריו (בד"כ מדובר בקווים שונים או בכמה אוטובוסי 25) יהיו נוסעים ספורים. לדעתי הפתרון צריך לבוא בשתי דרכים: האחת היא שינוי תפיסה אצל הנוסעים כשהמוטו צריך להיות: "אם האוטובוס הנוכחי מלא בעמידה, אמתין לאוטובוס הבא שממילא יגיע עוד דקות ספורות". מומלץ מאוד ליזום קמפיין בנושא שיכוון ספציפית לנוסעי 18, 25, 125. הדרך השניה משלימה את הראשונה: הצבת שילוט אלקטרוני לפחות בקטעים המשותפים למספר קווים - כדי שנוסע יוכל לתכנן את מהלכיו ולהחליט האם הוא עולה כרגע על האוטובוס המלא או שיש לו מספיק זמן כדי להמתין לאוטובוס הבא שיגיע בעוד X דקות.
מתחילים לאט לאט להכיר את קו 125
בשעות הבוקר לכיוון קרית חינוך הוא מתמלא בישיבה, גם יצא לי לראות קו 125 מפוצץ בנוסעים ביהודה המכבי לכיוון בת ים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה