מחידושי משרד הבטחון ונתיב אקספרס

מצב
הנושא נעול.

ניצן ד

New member
מחידושי משרד הבטחון ונתיב אקספרס
באתר של נתיב אקספרס מופיעה ההודעה הבאה: "לציבור החיילים שלום רב , על פי הודעת משרד הבטחון מיום 27/10/2010 והסיכום שהושג בינו לבין משרד התחבורה ,על נתיב אקספרס לגבות תשלום מלא מהחיילים בגין נסיעות בקווים החדשים. קווי הרחבה באזור חדרה והכפרים: 46,45,52,50,49,48,53 קווי הרחבה בצפון (נהריה ): 46,35 בית ג'ן: 14,15,6 האם זו התחלת הדרך לביטול/שינוי בהסדר הסעת החיילים, או שמשהו אחר מסתתר מאחורי הצעד הזה ?
נתיב אקספרס ונסיעות חיילים
באתר של נתיב מפורסם שעל הקווים החדשים שלהם(הקווים לכפרים הדרוזים והערבים,קווי האונ' החדשים) חיילים צרכים לשלם כי אין הסכם עם משרד הביטחון הם זה הגיוני האיזו שהוא צורה?
 

elitrou

New member
נתיב אקספרס ונסיעות חיילים
באתר של נתיב מפורסם שעל הקווים החדשים שלהם(הקווים לכפרים הדרוזים והערבים,קווי האונ' החדשים) חיילים צרכים לשלם כי אין הסכם עם משרד הביטחון הם זה הגיוני האיזו שהוא צורה?
הסיבה היא אופן ההתקשרות של משבה"ט
עם חברות האוטובוסים. להבדיל מהסכם בין משהב"ט לרכבת שלפיו החיילים מעבירים חוגר והתחשבנות היא על פי רכש הכרטיסים (שימו לב - לא נסיעות, אלא הוצאת הכרטיסים בקופות ומכונות), הסדר עם חברות האוטובוסים הוא גלובאלי ומתבסס על אומדן. הטענה של נתיב אקספרס היא שמשרד הביטחון צריך להוסיף על התשלום הגלובאלי בתמורה להגדלת ההיצע. כנראה שמשרד הביטחון סירב (וגם בזה יש הגיון מסוים - לחלק גדול מהקוים האלה אין פוטנציאל גדול להסעת חיילים). אני מאמין שהנושא עומד למו"מ בין החברה למשהב"ט ובסופו של דבר ייפתר כשיסכימו על גובה התשלום. אגב, התופעה אינה חדשה, יש עוד קוים שלא מעלים חיילים בחינם - קווי אילת למשל. גם 222 ז"ל המהיר מנתב"ג לת"א לא היה חלק מהסדר החיילים.
 

ניצן ד

New member
הסיבה היא אופן ההתקשרות של משבה"ט
עם חברות האוטובוסים. להבדיל מהסכם בין משהב"ט לרכבת שלפיו החיילים מעבירים חוגר והתחשבנות היא על פי רכש הכרטיסים (שימו לב - לא נסיעות, אלא הוצאת הכרטיסים בקופות ומכונות), הסדר עם חברות האוטובוסים הוא גלובאלי ומתבסס על אומדן. הטענה של נתיב אקספרס היא שמשרד הביטחון צריך להוסיף על התשלום הגלובאלי בתמורה להגדלת ההיצע. כנראה שמשרד הביטחון סירב (וגם בזה יש הגיון מסוים - לחלק גדול מהקוים האלה אין פוטנציאל גדול להסעת חיילים). אני מאמין שהנושא עומד למו"מ בין החברה למשהב"ט ובסופו של דבר ייפתר כשיסכימו על גובה התשלום. אגב, התופעה אינה חדשה, יש עוד קוים שלא מעלים חיילים בחינם - קווי אילת למשל. גם 222 ז"ל המהיר מנתב"ג לת"א לא היה חלק מהסדר החיילים.
כל חייל מקבל כרטיס נסיעה
בנסיעה של נתיב אקספרס ונצרת כל חייל שעולה לאוטובוס מקבל כרטיס נסיעה(כמה הזה של הרכבת) אז בטוח שהם מקבלים תשלום גלובאלי ולא לפי כל חייל? חוץ מיזה יש עוד קווים שחיילים צריכים לשלם?
 

elitrou

New member
כל חייל מקבל כרטיס נסיעה
בנסיעה של נתיב אקספרס ונצרת כל חייל שעולה לאוטובוס מקבל כרטיס נסיעה(כמה הזה של הרכבת) אז בטוח שהם מקבלים תשלום גלובאלי ולא לפי כל חייל? חוץ מיזה יש עוד קווים שחיילים צריכים לשלם?
למיטב ידיעתי הסכם הגלובלי תקף עם כלל החברות
ייתכן וחברות מסוימות מנפקות כרטיסים לחיילים לאיסוף סטטיסטיקה כדי לבדוק את הכדאיות של ההסכם הקיים. גם באגד יש מדי פעם מבצעים מסוג זה. פרט לקווי אילת וקווים חדשים של נתיב אקספרס אני לא מכיר חריגים. אגב, ייתכן ויכללו בהסכם בתמורה לתוספת תשלום של משהב"ט לנתיב אקספרס לטובת חיילים דרוזים למשל.
 

באג2003

New member
הסיבה היא אופן ההתקשרות של משבה"ט
עם חברות האוטובוסים. להבדיל מהסכם בין משהב"ט לרכבת שלפיו החיילים מעבירים חוגר והתחשבנות היא על פי רכש הכרטיסים (שימו לב - לא נסיעות, אלא הוצאת הכרטיסים בקופות ומכונות), הסדר עם חברות האוטובוסים הוא גלובאלי ומתבסס על אומדן. הטענה של נתיב אקספרס היא שמשרד הביטחון צריך להוסיף על התשלום הגלובאלי בתמורה להגדלת ההיצע. כנראה שמשרד הביטחון סירב (וגם בזה יש הגיון מסוים - לחלק גדול מהקוים האלה אין פוטנציאל גדול להסעת חיילים). אני מאמין שהנושא עומד למו"מ בין החברה למשהב"ט ובסופו של דבר ייפתר כשיסכימו על גובה התשלום. אגב, התופעה אינה חדשה, יש עוד קוים שלא מעלים חיילים בחינם - קווי אילת למשל. גם 222 ז"ל המהיר מנתב"ג לת"א לא היה חלק מהסדר החיילים.
גם בקווי אילת ההתחשבנות היא לפי כמות נסיעות
ישנו כרטיס מגנטי הנקרא "כרטיס ערבה" שאיתו מבצעים את שמירת המקום בקו. הכרטיס ניתן לחיילים תושבי העיר ולחיילים המשרתים לאורך הערבה. אגב אני חושב שיהיה חכם לעשות בעתיד מעין "רב קו חייל" כשהמערכת תוטמע בכל החברות, כך שהתשלום של משהב"ט לחברות יהיה הוגן ויבוסס על כמות הנסיעות במדויק בכל החברות.
 

stratomaximus

New member
גם בקווי אילת ההתחשבנות היא לפי כמות נסיעות
ישנו כרטיס מגנטי הנקרא "כרטיס ערבה" שאיתו מבצעים את שמירת המקום בקו. הכרטיס ניתן לחיילים תושבי העיר ולחיילים המשרתים לאורך הערבה. אגב אני חושב שיהיה חכם לעשות בעתיד מעין "רב קו חייל" כשהמערכת תוטמע בכל החברות, כך שהתשלום של משהב"ט לחברות יהיה הוגן ויבוסס על כמות הנסיעות במדויק בכל החברות.
הפרוייקט תוכנן מזמן בצה"ל
אבל כפי שאמרת, כל עוד אין תשתית רב-קו בכל החברות, לא ניתן ליישם אותו.
 

אוהד11

New member
הסיבה היא אופן ההתקשרות של משבה"ט
עם חברות האוטובוסים. להבדיל מהסכם בין משהב"ט לרכבת שלפיו החיילים מעבירים חוגר והתחשבנות היא על פי רכש הכרטיסים (שימו לב - לא נסיעות, אלא הוצאת הכרטיסים בקופות ומכונות), הסדר עם חברות האוטובוסים הוא גלובאלי ומתבסס על אומדן. הטענה של נתיב אקספרס היא שמשרד הביטחון צריך להוסיף על התשלום הגלובאלי בתמורה להגדלת ההיצע. כנראה שמשרד הביטחון סירב (וגם בזה יש הגיון מסוים - לחלק גדול מהקוים האלה אין פוטנציאל גדול להסעת חיילים). אני מאמין שהנושא עומד למו"מ בין החברה למשהב"ט ובסופו של דבר ייפתר כשיסכימו על גובה התשלום. אגב, התופעה אינה חדשה, יש עוד קוים שלא מעלים חיילים בחינם - קווי אילת למשל. גם 222 ז"ל המהיר מנתב"ג לת"א לא היה חלק מהסדר החיילים.
תוספת עבודה לשלמים הצהליים
 

אוהד11

New member
מחידושי משרד הבטחון ונתיב אקספרס
באתר של נתיב אקספרס מופיעה ההודעה הבאה: "לציבור החיילים שלום רב , על פי הודעת משרד הבטחון מיום 27/10/2010 והסיכום שהושג בינו לבין משרד התחבורה ,על נתיב אקספרס לגבות תשלום מלא מהחיילים בגין נסיעות בקווים החדשים. קווי הרחבה באזור חדרה והכפרים: 46,45,52,50,49,48,53 קווי הרחבה בצפון (נהריה ): 46,35 בית ג'ן: 14,15,6 האם זו התחלת הדרך לביטול/שינוי בהסדר הסעת החיילים, או שמשהו אחר מסתתר מאחורי הצעד הזה ?
 
מחידושי משרד הבטחון ונתיב אקספרס
באתר של נתיב אקספרס מופיעה ההודעה הבאה: "לציבור החיילים שלום רב , על פי הודעת משרד הבטחון מיום 27/10/2010 והסיכום שהושג בינו לבין משרד התחבורה ,על נתיב אקספרס לגבות תשלום מלא מהחיילים בגין נסיעות בקווים החדשים. קווי הרחבה באזור חדרה והכפרים: 46,45,52,50,49,48,53 קווי הרחבה בצפון (נהריה ): 46,35 בית ג'ן: 14,15,6 האם זו התחלת הדרך לביטול/שינוי בהסדר הסעת החיילים, או שמשהו אחר מסתתר מאחורי הצעד הזה ?
יש פתרון מעולה לבעיה:
כל זה יהא נחלת העבר כאשר כל חברות התחבורה הציבורית תבוטלנה לאלתר ובמקום כולן תפעל אך ורק חברת תחבורה ציבורית אחת ויחידה בכל השטח הריבוני של מדינת ישראל: "אגדן" !!! כל עוד זה לא קורה - לעולם לא תהיה התחבורה הציבורית במדינת העולם השישי ישראל - אטרקטאיבית. רק איחוד מיידי ומלא של "אגד" עם "דן" וסילוק כל יתר החברות מהמפה, יביא מזור לכל הפצעים. מבחינת הגודל - אין שום מקום בישראל לחברות הללו שהן יותר מיותרות מסופר מיותרות. רק מונופול אחד ויחיד הוא הפתרון ורק מונופול כזה יביא להסדר תמידי עם החיילים, לבטיחות, לנוחות, לדיוק והכי חשוב: למחירים זולים באופן משמעותי מכל הקוואזי-דמויי חברות כיום....
 

raminec

New member
נתיב אקספרס ונסיעות חיילים
באתר של נתיב מפורסם שעל הקווים החדשים שלהם(הקווים לכפרים הדרוזים והערבים,קווי האונ' החדשים) חיילים צרכים לשלם כי אין הסכם עם משרד הביטחון הם זה הגיוני האיזו שהוא צורה?
אני זוכר בהיותי חייל
שבהחלט היו מספר מצומצם של קווים שבהם כרטיסיות של צה"ל (לפני שחוגר היה מספיק לנסיעה) לא תפסו והיה צריך לשלם במזומן.
 
אני זוכר בהיותי חייל
שבהחלט היו מספר מצומצם של קווים שבהם כרטיסיות של צה"ל (לפני שחוגר היה מספיק לנסיעה) לא תפסו והיה צריך לשלם במזומן.
גם לחברת דן הסכם שונה מאגד
שוטרים בדן אם אין כרטיסיה משלמים. חילים שמשתחררים מקבלים שובר נסיעה חינם לכל היום שלא תקף לדן והרכבת. שב"ס נוהל משטרה בדן.
 

olli3

New member
מנהל
גם לחברת דן הסכם שונה מאגד
שוטרים בדן אם אין כרטיסיה משלמים. חילים שמשתחררים מקבלים שובר נסיעה חינם לכל היום שלא תקף לדן והרכבת. שב"ס נוהל משטרה בדן.
זכורים לי הימים בשב"ס שהייתי מתאם את עצמי
עם אגד וקווים על מנת לא לשלם בקווי דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה