הרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
הרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר
תקלה בקטר השביתה הבוקר את המסילה לבאר שבע
 
הרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר
תקלה בקטר השביתה הבוקר את המסילה לבאר שבע
עם IC3 זה לא היה קורה
 
מי אומר? אתה ???
טוב - לא מאשים אותך....אילו ראית את מברקי הארוע היומיים היית יודע שמירב התקלות מתרחשות בקרונועים !
אביתר תירגע, זה היה בצחוק
כוונתי הייתה שלקרונועים אין קטר (בכל אופן לא קטר לשמו), ולכן לא יכולה להיות להם תקלה בקטר (אלא במיליון דברים אחרים).
 
אביתר תירגע, זה היה בצחוק
כוונתי הייתה שלקרונועים אין קטר (בכל אופן לא קטר לשמו), ולכן לא יכולה להיות להם תקלה בקטר (אלא במיליון דברים אחרים).
לא מעט עיתונאים חנונים מתבלבלים
בין קרונוע לקטר, בין אוטובוס רב קיבולת לבין רכבת קללה. הכוונה שלך ברורה אך העובדות בשטח מראות שכמעט כל יום נתקע מערך קרונוע על המסילה ואז רכבת גרורת קטר מושיעה את המצב....אמנם בעבר קטרי הבו-בו היו בעלי שתקי מנוע גדול מהמוצע אך כיום, לאחר כל השינויים והשיפורים שהוכנסו בהם, הם אמינים בהחלט - במיוחד הסדרה 773 עד 778 בה הוכנסו כל השיפורים ומערכות פנימיות רבות מתוצרת ישראלית.
 
לא מעט עיתונאים חנונים מתבלבלים
בין קרונוע לקטר, בין אוטובוס רב קיבולת לבין רכבת קללה. הכוונה שלך ברורה אך העובדות בשטח מראות שכמעט כל יום נתקע מערך קרונוע על המסילה ואז רכבת גרורת קטר מושיעה את המצב....אמנם בעבר קטרי הבו-בו היו בעלי שתקי מנוע גדול מהמוצע אך כיום, לאחר כל השינויים והשיפורים שהוכנסו בהם, הם אמינים בהחלט - במיוחד הסדרה 773 עד 778 בה הוכנסו כל השיפורים ומערכות פנימיות רבות מתוצרת ישראלית.
הקרונועים הם בסך הכל פחיות מאורכות
לא ברור לי איך הם מסוגלים בכלל לעבור את ה-100 קמ"ש. ה"בו-בו" נראים כמו חיות רעות ליד הקרונועים. בשביל שיהיה לי ברור - מה באמת נתקע היום, פחית או חיה?
 

JayZed

New member
הקרונועים הם בסך הכל פחיות מאורכות
לא ברור לי איך הם מסוגלים בכלל לעבור את ה-100 קמ"ש. ה"בו-בו" נראים כמו חיות רעות ליד הקרונועים. בשביל שיהיה לי ברור - מה באמת נתקע היום, פחית או חיה?
בובו? חיה?
נראה כאילו הוא עשוי מלגו. ובשביל למשוך כולה איזה 4 קרונות DD (באיטיות מחרידה) הוא עושה יותר רעש מרעידת אדמה... הקרונועים הם שיא האלגנטיות ליד הקטרים המכוערים והחלשים שר"י קונה.
 

wantok

New member
בובו? חיה?
נראה כאילו הוא עשוי מלגו. ובשביל למשוך כולה איזה 4 קרונות DD (באיטיות מחרידה) הוא עושה יותר רעש מרעידת אדמה... הקרונועים הם שיא האלגנטיות ליד הקטרים המכוערים והחלשים שר"י קונה.

אגב, גם במקרי תקלה לקרונועים יש גיבוי בהנעה, ולא כך בקטרים.
 

JayZed

New member

אגב, גם במקרי תקלה לקרונועים יש גיבוי בהנעה, ולא כך בקטרים.
נכון.
הפעם היחידה שחוויתי תקלה בקרונוע, הם פשוט כיבו את המנועים שלו והקרונוע השלפניו משך אותו בסבבה לתחנת לוד, שם הפרידו בינייהם והקרונוע האחורי נשאר בתחנה בעוד שהקדמי עם הנוסעים המשיך בדרכו לת"א.
 
נכון.
הפעם היחידה שחוויתי תקלה בקרונוע, הם פשוט כיבו את המנועים שלו והקרונוע השלפניו משך אותו בסבבה לתחנת לוד, שם הפרידו בינייהם והקרונוע האחורי נשאר בתחנה בעוד שהקדמי עם הנוסעים המשיך בדרכו לת"א.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:
אחרי שתקרא את דו"חות הארוע, תבין. מי דיבר על המנועים בכלל ????????????????????????????????? יש 2158 תקלות אחרות שתוקעות את הקרונועים כל הזמן. והם נתקעים כמעט כל יום. אינני מוכן בשום פנים ואופן לפרט מהן הסיבות לכך. מצטער: יש לי הרבה חברים טובים במוסכים.
 

JayZed

New member
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:
אחרי שתקרא את דו"חות הארוע, תבין. מי דיבר על המנועים בכלל ????????????????????????????????? יש 2158 תקלות אחרות שתוקעות את הקרונועים כל הזמן. והם נתקעים כמעט כל יום. אינני מוכן בשום פנים ואופן לפרט מהן הסיבות לכך. מצטער: יש לי הרבה חברים טובים במוסכים.
שמע, אני מכבד מאד את כל החברים שלך במוסכים.
אבל אני נוסע בקרונועים הלוך חזור לפחות 3 פעמים בשבוע וחוץ מהתקלה האחת הזאת (שכאמור לא עצרה את הנסיעה), אף פעם לא קרה כלום במהלך נסיעה שלי בהם. לאומת זאת בשנה האחת בתולדות ר"י שהקו שלי הופעל עיי בובו עם דאבל דרעק, יצא לי להתקע פעמיים, ועוד פעם אחת בקטע הקריטי בין לוד לת"א. אז אתה מסיק את המסכנות שלך, ואני את שלי, על סמך נסיוני האישי. והאמת לאמיתה, אם אנחנו כנים עם עצמיינו, זה שהצורה שבה ר"י מתחזקת את הקרונועים היא מחפירה מינוס, כך שמבחינתי זה פלא שהם נוסעים בכלל. כשהייתי בדנמרק נדהמתי מההבדל - אותם הקרונועים ששם הם יותר ישנים נראים ומרגישים כמו חדשים. בקרונועים של ר"י הכל מתפרק ורועד. אני בטוח שאם היו משקיעים קצת ושומרים עלייהם כמו שצריך, אחוז התקלות בהם היה יורד ב-80%.
 
שמע, אני מכבד מאד את כל החברים שלך במוסכים.
אבל אני נוסע בקרונועים הלוך חזור לפחות 3 פעמים בשבוע וחוץ מהתקלה האחת הזאת (שכאמור לא עצרה את הנסיעה), אף פעם לא קרה כלום במהלך נסיעה שלי בהם. לאומת זאת בשנה האחת בתולדות ר"י שהקו שלי הופעל עיי בובו עם דאבל דרעק, יצא לי להתקע פעמיים, ועוד פעם אחת בקטע הקריטי בין לוד לת"א. אז אתה מסיק את המסכנות שלך, ואני את שלי, על סמך נסיוני האישי. והאמת לאמיתה, אם אנחנו כנים עם עצמיינו, זה שהצורה שבה ר"י מתחזקת את הקרונועים היא מחפירה מינוס, כך שמבחינתי זה פלא שהם נוסעים בכלל. כשהייתי בדנמרק נדהמתי מההבדל - אותם הקרונועים ששם הם יותר ישנים נראים ומרגישים כמו חדשים. בקרונועים של ר"י הכל מתפרק ורועד. אני בטוח שאם היו משקיעים קצת ושומרים עלייהם כמו שצריך, אחוז התקלות בהם היה יורד ב-80%.
עם עובדות לא ניתן להתווכח: יש כל יום מאות
רכבות ואתה יודע על תקלות רק באחת או שתיים מהן. אתה טוחן מים לחינם. אינני כותב אמוציונלית - אני מסתמך על דו"חות ארוע רכבתיים על בסיס יומי ולעיתים יש יותר ממאה כאלה ביום אחד ! לנוסעים רגילים אין גישה לדו"חות הללו הנקראים גם לעיתים מברקי ארוע או תאונה כך שהויכוח הזה עקר.
 
עם עובדות לא ניתן להתווכח: יש כל יום מאות
רכבות ואתה יודע על תקלות רק באחת או שתיים מהן. אתה טוחן מים לחינם. אינני כותב אמוציונלית - אני מסתמך על דו"חות ארוע רכבתיים על בסיס יומי ולעיתים יש יותר ממאה כאלה ביום אחד ! לנוסעים רגילים אין גישה לדו"חות הללו הנקראים גם לעיתים מברקי ארוע או תאונה כך שהויכוח הזה עקר.
וואו איזה קליבר אתה!
 

מבשרת333

New member
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:
אחרי שתקרא את דו"חות הארוע, תבין. מי דיבר על המנועים בכלל ????????????????????????????????? יש 2158 תקלות אחרות שתוקעות את הקרונועים כל הזמן. והם נתקעים כמעט כל יום. אינני מוכן בשום פנים ואופן לפרט מהן הסיבות לכך. מצטער: יש לי הרבה חברים טובים במוסכים.
מהיכן לקוח המשפט 'דיבורים חול ואין מה לאכול'?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון.
הפעם היחידה שחוויתי תקלה בקרונוע, הם פשוט כיבו את המנועים שלו והקרונוע השלפניו משך אותו בסבבה לתחנת לוד, שם הפרידו בינייהם והקרונוע האחורי נשאר בתחנה בעוד שהקדמי עם הנוסעים המשיך בדרכו לת"א.
זה במקרה ונהג יודע להתמודד עם המחשב שלו.
מה שלצערי לא כולם יודעים.
 

אגב, גם במקרי תקלה לקרונועים יש גיבוי בהנעה, ולא כך בקטרים.
עוד שטות מבית מדרשך:
אין לי ספק שאתה לא קורא את דו"חות הארוע היומיים כי אם היית קורא אותם היית מוותר על תגובתך. מירב התקלות אינו קשורות למנועים. יש המון תקלות אחרות שמשביתות קרונועים. לא הייתי ממשיך לזלזל בקטרי הבו-בו בתקופה הנוכחית כי יחסית למחירם - הם נותנים תמורה מלאה. נכון, בעבר זה לא היה כך אך כיום הם שופרו בהצלחה יתרה ואין כל קשר בין עוצמת המנוע לכושר הסחיבה של הקרונות. הסיבות הן אחרות ואינן קשורות למנוע או לגנרטור. לא ממש מתחשק לי להיכנס לכל הפרטים כאשר אני ממהר לעבודה. לפני שאתה עונה, תבדוק קודם במוסכים ועם המנהלים הבכירים ברכבת האחראים לנושא הקטרים. אם זה באמת מעניין אותך - אני בטוח שתצליח לאתר את האנשים הנכונים ברכבת לשאלותייך. אחרי שתראיין אותם, תיווכח לדעת שקטרי ה-בו-בו כיום בשלהי 2010 הם לא מה שהם היו בעבר. כולם עברו שינויים מפליגים במירב המכללים. גם לקטרי ה-G12 היו המון בעיות ילדות כאשר הם היו חדשים בשנות ה-50 וגם הם עברו המון שינויים ושיפורים. רק קטרי ה-G26 הגיעו ארצה בלי מחלות ילדות.
 

wantok

New member
עוד שטות מבית מדרשך:
אין לי ספק שאתה לא קורא את דו"חות הארוע היומיים כי אם היית קורא אותם היית מוותר על תגובתך. מירב התקלות אינו קשורות למנועים. יש המון תקלות אחרות שמשביתות קרונועים. לא הייתי ממשיך לזלזל בקטרי הבו-בו בתקופה הנוכחית כי יחסית למחירם - הם נותנים תמורה מלאה. נכון, בעבר זה לא היה כך אך כיום הם שופרו בהצלחה יתרה ואין כל קשר בין עוצמת המנוע לכושר הסחיבה של הקרונות. הסיבות הן אחרות ואינן קשורות למנוע או לגנרטור. לא ממש מתחשק לי להיכנס לכל הפרטים כאשר אני ממהר לעבודה. לפני שאתה עונה, תבדוק קודם במוסכים ועם המנהלים הבכירים ברכבת האחראים לנושא הקטרים. אם זה באמת מעניין אותך - אני בטוח שתצליח לאתר את האנשים הנכונים ברכבת לשאלותייך. אחרי שתראיין אותם, תיווכח לדעת שקטרי ה-בו-בו כיום בשלהי 2010 הם לא מה שהם היו בעבר. כולם עברו שינויים מפליגים במירב המכללים. גם לקטרי ה-G12 היו המון בעיות ילדות כאשר הם היו חדשים בשנות ה-50 וגם הם עברו המון שינויים ושיפורים. רק קטרי ה-G26 הגיעו ארצה בלי מחלות ילדות.
עכשיו סיקרנת אותי באמת

עוד שטות?! האם כבודו רומז שאין זו הפעם הראשונה?!?!
 
עכשיו סיקרנת אותי באמת

עוד שטות?! האם כבודו רומז שאין זו הפעם הראשונה?!?!
התכוונתי ל-JayZed ואליך כלומר כפול.
אתם כותבים דברים מהלב. צריך לכתוב מהניירת המקורית, לא מהלב. גם אני חשבתי כמוכם לפני התקופה שהייתי מקבל דו"חות וגם אני טעיתי בעבר.
 
בובו? חיה?
נראה כאילו הוא עשוי מלגו. ובשביל למשוך כולה איזה 4 קרונות DD (באיטיות מחרידה) הוא עושה יותר רעש מרעידת אדמה... הקרונועים הם שיא האלגנטיות ליד הקטרים המכוערים והחלשים שר"י קונה.
לא כתבתי "חיה", כתבתי "נראה כמו חיה"
הקרונועים פשוט נראים כמו אוטובוס שנמתח לאורך של כמה עשרות מטרים. הבו-בו, על כל הדברים הטובים והרעים שיש בו, לפחות נראה כמו משהו שמסוגל למשוך מטען רציני. מה שהוא מסוגל לעשות בפועל זה כבר עניין אחר (הרעש שלו באמת מעצבן).
 

easylivin

New member
הרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר
תקלה בקטר השביתה הבוקר את המסילה לבאר שבע
והטוקבק הנבחר הוא:

לא יודעים לתפקד!!!!!!!!!!!!!!!!! א, כפר סבא (03.11.10): לרכבת יש קטר מכל צד, אפשר היה להחזיר את הרכבת לבאר שבע ולא לחסום את המסילה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה