עם IC3 זה לא היה קורההרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר
תקלה בקטר השביתה הבוקר את המסילה לבאר שבע
מי אומר? אתה ???עם IC3 זה לא היה קורה
אביתר תירגע, זה היה בצחוקמי אומר? אתה ???
טוב - לא מאשים אותך....אילו ראית את מברקי הארוע היומיים היית יודע שמירב התקלות מתרחשות בקרונועים !
לא מעט עיתונאים חנונים מתבלבליםאביתר תירגע, זה היה בצחוק
כוונתי הייתה שלקרונועים אין קטר (בכל אופן לא קטר לשמו), ולכן לא יכולה להיות להם תקלה בקטר (אלא במיליון דברים אחרים).
הקרונועים הם בסך הכל פחיות מאורכותלא מעט עיתונאים חנונים מתבלבלים
בין קרונוע לקטר, בין אוטובוס רב קיבולת לבין רכבת קללה. הכוונה שלך ברורה אך העובדות בשטח מראות שכמעט כל יום נתקע מערך קרונוע על המסילה ואז רכבת גרורת קטר מושיעה את המצב....אמנם בעבר קטרי הבו-בו היו בעלי שתקי מנוע גדול מהמוצע אך כיום, לאחר כל השינויים והשיפורים שהוכנסו בהם, הם אמינים בהחלט - במיוחד הסדרה 773 עד 778 בה הוכנסו כל השיפורים ומערכות פנימיות רבות מתוצרת ישראלית.
בובו? חיה?הקרונועים הם בסך הכל פחיות מאורכות
לא ברור לי איך הם מסוגלים בכלל לעבור את ה-100 קמ"ש. ה"בו-בו" נראים כמו חיות רעות ליד הקרונועים. בשביל שיהיה לי ברור - מה באמת נתקע היום, פחית או חיה?
בובו? חיה?
נראה כאילו הוא עשוי מלגו. ובשביל למשוך כולה איזה 4 קרונות DD (באיטיות מחרידה) הוא עושה יותר רעש מרעידת אדמה... הקרונועים הם שיא האלגנטיות ליד הקטרים המכוערים והחלשים שר"י קונה.
נכון.
אגב, גם במקרי תקלה לקרונועים יש גיבוי בהנעה, ולא כך בקטרים.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:נכון.
הפעם היחידה שחוויתי תקלה בקרונוע, הם פשוט כיבו את המנועים שלו והקרונוע השלפניו משך אותו בסבבה לתחנת לוד, שם הפרידו בינייהם והקרונוע האחורי נשאר בתחנה בעוד שהקדמי עם הנוסעים המשיך בדרכו לת"א.
שמע, אני מכבד מאד את כל החברים שלך במוסכים.דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:
אחרי שתקרא את דו"חות הארוע, תבין. מי דיבר על המנועים בכלל ????????????????????????????????? יש 2158 תקלות אחרות שתוקעות את הקרונועים כל הזמן. והם נתקעים כמעט כל יום. אינני מוכן בשום פנים ואופן לפרט מהן הסיבות לכך. מצטער: יש לי הרבה חברים טובים במוסכים.
עם עובדות לא ניתן להתווכח: יש כל יום מאותשמע, אני מכבד מאד את כל החברים שלך במוסכים.
אבל אני נוסע בקרונועים הלוך חזור לפחות 3 פעמים בשבוע וחוץ מהתקלה האחת הזאת (שכאמור לא עצרה את הנסיעה), אף פעם לא קרה כלום במהלך נסיעה שלי בהם. לאומת זאת בשנה האחת בתולדות ר"י שהקו שלי הופעל עיי בובו עם דאבל דרעק, יצא לי להתקע פעמיים, ועוד פעם אחת בקטע הקריטי בין לוד לת"א. אז אתה מסיק את המסכנות שלך, ואני את שלי, על סמך נסיוני האישי. והאמת לאמיתה, אם אנחנו כנים עם עצמיינו, זה שהצורה שבה ר"י מתחזקת את הקרונועים היא מחפירה מינוס, כך שמבחינתי זה פלא שהם נוסעים בכלל. כשהייתי בדנמרק נדהמתי מההבדל - אותם הקרונועים ששם הם יותר ישנים נראים ומרגישים כמו חדשים. בקרונועים של ר"י הכל מתפרק ורועד. אני בטוח שאם היו משקיעים קצת ושומרים עלייהם כמו שצריך, אחוז התקלות בהם היה יורד ב-80%.
וואו איזה קליבר אתה!עם עובדות לא ניתן להתווכח: יש כל יום מאות
רכבות ואתה יודע על תקלות רק באחת או שתיים מהן. אתה טוחן מים לחינם. אינני כותב אמוציונלית - אני מסתמך על דו"חות ארוע רכבתיים על בסיס יומי ולעיתים יש יותר ממאה כאלה ביום אחד ! לנוסעים רגילים אין גישה לדו"חות הללו הנקראים גם לעיתים מברקי ארוע או תאונה כך שהויכוח הזה עקר.
מהיכן לקוח המשפט 'דיבורים חול ואין מה לאכול'?דיבורים כמו חול ואין מה לאכול:
אחרי שתקרא את דו"חות הארוע, תבין. מי דיבר על המנועים בכלל ????????????????????????????????? יש 2158 תקלות אחרות שתוקעות את הקרונועים כל הזמן. והם נתקעים כמעט כל יום. אינני מוכן בשום פנים ואופן לפרט מהן הסיבות לכך. מצטער: יש לי הרבה חברים טובים במוסכים.
זה במקרה ונהג יודע להתמודד עם המחשב שלו.נכון.
הפעם היחידה שחוויתי תקלה בקרונוע, הם פשוט כיבו את המנועים שלו והקרונוע השלפניו משך אותו בסבבה לתחנת לוד, שם הפרידו בינייהם והקרונוע האחורי נשאר בתחנה בעוד שהקדמי עם הנוסעים המשיך בדרכו לת"א.
עוד שטות מבית מדרשך:
אגב, גם במקרי תקלה לקרונועים יש גיבוי בהנעה, ולא כך בקטרים.
עכשיו סיקרנת אותי באמתעוד שטות מבית מדרשך:
אין לי ספק שאתה לא קורא את דו"חות הארוע היומיים כי אם היית קורא אותם היית מוותר על תגובתך. מירב התקלות אינו קשורות למנועים. יש המון תקלות אחרות שמשביתות קרונועים. לא הייתי ממשיך לזלזל בקטרי הבו-בו בתקופה הנוכחית כי יחסית למחירם - הם נותנים תמורה מלאה. נכון, בעבר זה לא היה כך אך כיום הם שופרו בהצלחה יתרה ואין כל קשר בין עוצמת המנוע לכושר הסחיבה של הקרונות. הסיבות הן אחרות ואינן קשורות למנוע או לגנרטור. לא ממש מתחשק לי להיכנס לכל הפרטים כאשר אני ממהר לעבודה. לפני שאתה עונה, תבדוק קודם במוסכים ועם המנהלים הבכירים ברכבת האחראים לנושא הקטרים. אם זה באמת מעניין אותך - אני בטוח שתצליח לאתר את האנשים הנכונים ברכבת לשאלותייך. אחרי שתראיין אותם, תיווכח לדעת שקטרי ה-בו-בו כיום בשלהי 2010 הם לא מה שהם היו בעבר. כולם עברו שינויים מפליגים במירב המכללים. גם לקטרי ה-G12 היו המון בעיות ילדות כאשר הם היו חדשים בשנות ה-50 וגם הם עברו המון שינויים ושיפורים. רק קטרי ה-G26 הגיעו ארצה בלי מחלות ילדות.
התכוונתי ל-JayZed ואליך כלומר כפול.עכשיו סיקרנת אותי באמת
עוד שטות?! האם כבודו רומז שאין זו הפעם הראשונה?!?!
לא כתבתי "חיה", כתבתי "נראה כמו חיה"בובו? חיה?
נראה כאילו הוא עשוי מלגו. ובשביל למשוך כולה איזה 4 קרונות DD (באיטיות מחרידה) הוא עושה יותר רעש מרעידת אדמה... הקרונועים הם שיא האלגנטיות ליד הקטרים המכוערים והחלשים שר"י קונה.
והטוקבק הנבחר הוא:הרכבת לב"ש הושבתה הבוקר בשל תקלה בקטר
תקלה בקטר השביתה הבוקר את המסילה לבאר שבע
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.