עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
 

cwen

New member
עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
 

amit1270

New member
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
יש הרבה מאוד חוקים בשביל "דברים בסיסיים"
לא תמיד מומלץ לחכות שדברים ייעשו בעצמם.
 

nadav1974

New member
יש הרבה מאוד חוקים בשביל "דברים בסיסיים"
לא תמיד מומלץ לחכות שדברים ייעשו בעצמם.
גם כשהיתה רק "דן" בגוש דן
לא היה כרטוס כזה במשך שנים רבות, עד שהומצא ה"חפשי יומי", שהוא עדיין לא בדיוק זה.
 

אורי404

New member
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
כמה את צודקת. אצלי זה הפוך
אני בעל כרטיס "חופשי-חודשי" של "אגד". נוסע בקו 164 ו-159 במחלף גהה לכיוון בר אילן. ההמתנה ארוכה בהשוואה לנסיעה קצרצרה. עד שאוטובוס של "אגד" מגיע חולפים כמה וכמה אוטובוסים של "קווים" ושל "דן".
 

oyael

New member
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
גם הקטע עם מוניות השירות מעצבן
אני קניתי חופשי שנתי כי הייתי בטוחה שהתחבורה באיזור שאני גרה בחיפה מאוד תדירה, והסתבר שזה בגלל שיש מונית שירות כל 2 דקות, בערך 3-4 על כל אוטובוס. מעצבן שמשרד התחבורה מאפשר כרטיסים כאלה אבל לא מבטל את המוניות ומעלה את תדירות האוטובוסים במקום...
 

mister K

New member
גם הקטע עם מוניות השירות מעצבן
אני קניתי חופשי שנתי כי הייתי בטוחה שהתחבורה באיזור שאני גרה בחיפה מאוד תדירה, והסתבר שזה בגלל שיש מונית שירות כל 2 דקות, בערך 3-4 על כל אוטובוס. מעצבן שמשרד התחבורה מאפשר כרטיסים כאלה אבל לא מבטל את המוניות ומעלה את תדירות האוטובוסים במקום...

זו אחת הסיבות לכך שמוניות שירות לא צריכות להתקיים.
 

באג2003

New member
גם הקטע עם מוניות השירות מעצבן
אני קניתי חופשי שנתי כי הייתי בטוחה שהתחבורה באיזור שאני גרה בחיפה מאוד תדירה, והסתבר שזה בגלל שיש מונית שירות כל 2 דקות, בערך 3-4 על כל אוטובוס. מעצבן שמשרד התחבורה מאפשר כרטיסים כאלה אבל לא מבטל את המוניות ומעלה את תדירות האוטובוסים במקום...
מוניות השירות הן תופעה
שצמחה עקב המחסור בפריסה ובזמינות של תח"צ. לפיכך מצליחות מאוד בישראל.
 

mister K

New member
מוניות השירות הן תופעה
שצמחה עקב המחסור בפריסה ובזמינות של תח"צ. לפיכך מצליחות מאוד בישראל.
הן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.
במקומות בהן התחבורה טובה הן גורמות רק נזק. לכן עדיף פשוט לשפר את התחבורה הציבורית האוטובוסית והרכבתית במקומות שבהן היא גרועה ולהעיף את מוניות השירות לקיבינימאט.
 

mister K

New member
הן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.
במקומות בהן התחבורה טובה הן גורמות רק נזק. לכן עדיף פשוט לשפר את התחבורה הציבורית האוטובוסית והרכבתית במקומות שבהן היא גרועה ולהעיף את מוניות השירות לקיבינימאט.
*צ"ל: במקומות שבהם.
 

raminec

New member
הן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.
במקומות בהן התחבורה טובה הן גורמות רק נזק. לכן עדיף פשוט לשפר את התחבורה הציבורית האוטובוסית והרכבתית במקומות שבהן היא גרועה ולהעיף את מוניות השירות לקיבינימאט.
בהתחשב במצב הפוליטי והדמוגרפי בישראל
המשמעות של מה שכתבת היא שהמוניות יהיו איתנו לנצח...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
לא יאומן!
משרד התחבורה קובע תקנות לפני 4 שנים ועכשיו נזכרים להמציא חוק שיאשרר את התקנות בגלל שכל דישדשו בהטמעה שלהן...
 

scooby5

Member
לא יאומן!
משרד התחבורה קובע תקנות לפני 4 שנים ועכשיו נזכרים להמציא חוק שיאשרר את התקנות בגלל שכל דישדשו בהטמעה שלהן...
אחרי שכולם יתקינו מכשור שמתאים לרב קו
הגאונים הללו עוד ימצאו את הכרטיס היחיד שלא מתאים טכנולוגית, ויצטרכו להחליף את כל מכשירי הכרטוס בכל החברות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה