איזה קו עושה מכונה יפהפייה אדומה מפרקית 459

מצב
הנושא נעול.
איזה קו עושה מכונה יפהפייה אדומה מפרקית 459
היום בבוקר ראיתי את המכונה על קו 166 לכיוון ת"א, ואחרי שעה וחצי עשתה את 66 לכיוון פ"ת. לאחר שעות הבוקר האם היא מושבתת? לא חבל? או שהיא עושה את אחד מקווי בת-ים המפרקיים? פשוט אני לא רואה אף פעם מפרקית אדומה בפ"ת כך שברור לי שהיא לא עושה את 82 או 166. לאן היא עוברת?
 
איזה קו עושה מכונה יפהפייה אדומה מפרקית 459
היום בבוקר ראיתי את המכונה על קו 166 לכיוון ת"א, ואחרי שעה וחצי עשתה את 66 לכיוון פ"ת. לאחר שעות הבוקר האם היא מושבתת? לא חבל? או שהיא עושה את אחד מקווי בת-ים המפרקיים? פשוט אני לא רואה אף פעם מפרקית אדומה בפ"ת כך שברור לי שהיא לא עושה את 82 או 166. לאן היא עוברת?
מדוע בדן לא משפצים את המכונה המתפרקת מספר6179
לא מספיק שהמזגן לא עובד בה, הדלתות לא נסגרות, או רק אחת מהן נפתחת. הנהג אפילו היה צריך לרדת באמצע הנסיעה כדי לתקן את הדלת. עוד פגם- מעל הדלת האחורית, המכסה פתוח (אולי של המזגן, לא יודע של מה) אבל יש שם מכסה פתוח עם הרבה חוטים וצינורות.
 

Vend38

New member
מדוע בדן לא משפצים את המכונה המתפרקת מספר6179
לא מספיק שהמזגן לא עובד בה, הדלתות לא נסגרות, או רק אחת מהן נפתחת. הנהג אפילו היה צריך לרדת באמצע הנסיעה כדי לתקן את הדלת. עוד פגם- מעל הדלת האחורית, המכסה פתוח (אולי של המזגן, לא יודע של מה) אבל יש שם מכסה פתוח עם הרבה חוטים וצינורות.
נשמע מוכר
נסעתי באוטובוס שבוע שעבר בקו 61 שמעל דלת היציאה היתה תיבת חוטים פתוחה לחלוטין עם חוטים חשופים, מה גם שדובר באמת בדגם ישן שבזמנו "כרמלית" אמר עליו כאן הדגם הכי גרוע שיצא לחברת MAN.
 
נשמע מוכר
נסעתי באוטובוס שבוע שעבר בקו 61 שמעל דלת היציאה היתה תיבת חוטים פתוחה לחלוטין עם חוטים חשופים, מה גם שדובר באמת בדגם ישן שבזמנו "כרמלית" אמר עליו כאן הדגם הכי גרוע שיצא לחברת MAN.
אז בכוונה תוקעים אותו לקווים הכי מסויטים והכי
עמוסים? היום הוא עשה את קו 51. אולי שמים אותו בקווים עמוסים כי יש בו יותר כיסאות מהרגיל? הרי אין את הריבוע הגדול בשביל כסא גלגלים, במקומו יש כיסאות.
 

Vend38

New member
אז בכוונה תוקעים אותו לקווים הכי מסויטים והכי
עמוסים? היום הוא עשה את קו 51. אולי שמים אותו בקווים עמוסים כי יש בו יותר כיסאות מהרגיל? הרי אין את הריבוע הגדול בשביל כסא גלגלים, במקומו יש כיסאות.
הוא דווקא נראה לי עם פחות מושבים ...
זה נשמע מוזר אולי אבל תמיד שאני עולה עליו הוא נראה קטן כזה, וגם המושבים שיש במקום הריבוע הזה כמה מושבים זה כבר? ואם אני זוכר טוב זה בכלל מושבים יחידים ולא זוגיים אפילו. לא יודע מה הסיבה אבל זה טיפשי, תוציאו 2 קווים בו זמנית וזהו (כל עוד אין הרשאה למפרקית)
 
הוא דווקא נראה לי עם פחות מושבים ...
זה נשמע מוזר אולי אבל תמיד שאני עולה עליו הוא נראה קטן כזה, וגם המושבים שיש במקום הריבוע הזה כמה מושבים זה כבר? ואם אני זוכר טוב זה בכלל מושבים יחידים ולא זוגיים אפילו. לא יודע מה הסיבה אבל זה טיפשי, תוציאו 2 קווים בו זמנית וזהו (כל עוד אין הרשאה למפרקית)
באמת מושבים זוגיים. רק אגד יודעים למלא
אוטובוס במושבים כמו שצריך. נמוכי הקומה של אגד היכן שאין ריבוע לכסא גלגלים מלאים בכיסאות זוגיים ובכלל כל הקדימה של האוטובוס מלאים במושבים זוגיים. קווים מצטיינת בבזבוז המחפיר של המושבים מקדימה. בצד של הנהג כסא אחד מוגבה, מאחוריו כסא אחד הפוך, שני כסאות צמודים, ומאחוריהם רק כסא אחד.
 

Vend38

New member
באמת מושבים זוגיים. רק אגד יודעים למלא
אוטובוס במושבים כמו שצריך. נמוכי הקומה של אגד היכן שאין ריבוע לכסא גלגלים מלאים בכיסאות זוגיים ובכלל כל הקדימה של האוטובוס מלאים במושבים זוגיים. קווים מצטיינת בבזבוז המחפיר של המושבים מקדימה. בצד של הנהג כסא אחד מוגבה, מאחוריו כסא אחד הפוך, שני כסאות צמודים, ומאחוריהם רק כסא אחד.
אוטובוס של קווים
למזלי אני לא נוסע בכאלה הרבה. עליתי כמה פעמים על 55,56, 68 וכד'. מה אני אגיד לך, אתה עולה ואתה מרגיש שהאוטובוס מלא לא משנה מתי אתה עולה. עלו 3 נוסעים בתחנה כבר התמלא כל האוטובוס. אגב גם הנהגים בקווים ממש מגעילים זה נושא אחר אבל פשוט כל פעם שעליתי שם ראיתי מריבות של הנהג עם נוסעים....
 
מדוע בדן לא משפצים את המכונה המתפרקת מספר6179
לא מספיק שהמזגן לא עובד בה, הדלתות לא נסגרות, או רק אחת מהן נפתחת. הנהג אפילו היה צריך לרדת באמצע הנסיעה כדי לתקן את הדלת. עוד פגם- מעל הדלת האחורית, המכסה פתוח (אולי של המזגן, לא יודע של מה) אבל יש שם מכסה פתוח עם הרבה חוטים וצינורות.
6179 והמפרקיות האדומות
המפרקיות האדומות 458 (הארגז) ו-459 (מרכבים) הן אבות הטיפוס של המפרקיות נמוכות הרצפה בהרכבה מקומית. 458 החלה את דרכה בקו 40 אצל הנהג נחום משה ו-459 החלה דרכה בקו 26 אצל הנהג זכריה יונג'י. 458 נשארה בבת-ים והתגלגלה בין סידורים, 459 עברה לפ"ת בעת הוצאת המפרקיות מ-26. 6179 היא רזרבית, ולכן ניכרת ההזנחה. בשעות הבוקר כל "גלגל" נוסע ולכן ניתן לראות לעתים מכונות לא במצב אידיאלי. החוטים החשופים במכסה שמעל הדלת הם צינורות אוויר ששייכים לבוסטר שפותח את הדלתות.
 
6179 והמפרקיות האדומות
המפרקיות האדומות 458 (הארגז) ו-459 (מרכבים) הן אבות הטיפוס של המפרקיות נמוכות הרצפה בהרכבה מקומית. 458 החלה את דרכה בקו 40 אצל הנהג נחום משה ו-459 החלה דרכה בקו 26 אצל הנהג זכריה יונג'י. 458 נשארה בבת-ים והתגלגלה בין סידורים, 459 עברה לפ"ת בעת הוצאת המפרקיות מ-26. 6179 היא רזרבית, ולכן ניכרת ההזנחה. בשעות הבוקר כל "גלגל" נוסע ולכן ניתן לראות לעתים מכונות לא במצב אידיאלי. החוטים החשופים במכסה שמעל הדלת הם צינורות אוויר ששייכים לבוסטר שפותח את הדלתות.
תודה אנדי. אז לאחר 10.30 בבוקר
מה מפרקית 459 עושה? לא ראיתי אותה אף פעם בשעות היום או הערב על הכבישים.
 

mister K

New member
מדוע בדן לא משפצים את המכונה המתפרקת מספר6179
לא מספיק שהמזגן לא עובד בה, הדלתות לא נסגרות, או רק אחת מהן נפתחת. הנהג אפילו היה צריך לרדת באמצע הנסיעה כדי לתקן את הדלת. עוד פגם- מעל הדלת האחורית, המכסה פתוח (אולי של המזגן, לא יודע של מה) אבל יש שם מכסה פתוח עם הרבה חוטים וצינורות.
לא משפצים אותה כי היא גם ככה הולכת להשבתה.
 

GoldenEyes

Well-known member
לא משפצים אותה כי היא גם ככה הולכת להשבתה.
זה בדיוק הענין
כל המכונות האלו מסדרה ***6 "הולכות" להשבתה \ לגריטה גם לפני שנה זה כבר נאמר בינתיים דן מצטיידת באוטובוסים חדשים והרזרביות האלו כל בוקר עובדות על הכביש והן ימשיכו עוד שנתיים, למה? ככה ! כי אם אפשר להתעלל ולזלזל בצבור הנוסעים אז למה לא? רזרבה רזרבה כל הזמן שומעים את זה אבל לא נעשה כלום בנדון, מה שכן, מה שתמיד אבל תמיד עובד במכונות האלו זה המכשירי כרטוס. למה הדתיים זוכים כל בוקר למפרקיות חדשות בקוים **9 חצי ריקים, הסעות מיוחדות מעין קוי מהדרין ושאר הנוסעים נדחסים במכונות כמו ***6 ??? כי זה מכניס כסף לדן !!! למה שדן לא יתנו את כל הרזרביות האלו מסדרת ***6 לאותם דתיים בקווי **9 ???
 

אורי404

New member
זה בדיוק הענין
כל המכונות האלו מסדרה ***6 "הולכות" להשבתה \ לגריטה גם לפני שנה זה כבר נאמר בינתיים דן מצטיידת באוטובוסים חדשים והרזרביות האלו כל בוקר עובדות על הכביש והן ימשיכו עוד שנתיים, למה? ככה ! כי אם אפשר להתעלל ולזלזל בצבור הנוסעים אז למה לא? רזרבה רזרבה כל הזמן שומעים את זה אבל לא נעשה כלום בנדון, מה שכן, מה שתמיד אבל תמיד עובד במכונות האלו זה המכשירי כרטוס. למה הדתיים זוכים כל בוקר למפרקיות חדשות בקוים **9 חצי ריקים, הסעות מיוחדות מעין קוי מהדרין ושאר הנוסעים נדחסים במכונות כמו ***6 ??? כי זה מכניס כסף לדן !!! למה שדן לא יתנו את כל הרזרביות האלו מסדרת ***6 לאותם דתיים בקווי **9 ???
על אילו קווי 9XX אתה מתכוון? לקווי תלמידים?
דווקא אני רואה שם יותר ויותר אוטובוסים בינעירוניים. חלקם של קו 149 בעבר וגם את הוולוו שלהם (2474).
 

8991801

New member
זה בדיוק הענין
כל המכונות האלו מסדרה ***6 "הולכות" להשבתה \ לגריטה גם לפני שנה זה כבר נאמר בינתיים דן מצטיידת באוטובוסים חדשים והרזרביות האלו כל בוקר עובדות על הכביש והן ימשיכו עוד שנתיים, למה? ככה ! כי אם אפשר להתעלל ולזלזל בצבור הנוסעים אז למה לא? רזרבה רזרבה כל הזמן שומעים את זה אבל לא נעשה כלום בנדון, מה שכן, מה שתמיד אבל תמיד עובד במכונות האלו זה המכשירי כרטוס. למה הדתיים זוכים כל בוקר למפרקיות חדשות בקוים **9 חצי ריקים, הסעות מיוחדות מעין קוי מהדרין ושאר הנוסעים נדחסים במכונות כמו ***6 ??? כי זה מכניס כסף לדן !!! למה שדן לא יתנו את כל הרזרביות האלו מסדרת ***6 לאותם דתיים בקווי **9 ???
קשקוש
כל הסעות של קווי 900 בבוקר נעשות על ידי אוטובוסים בין עירונים או אוטובוסים שמוזמנים למוסך למבחן או ביקורת
 

GoldenEyes

Well-known member
קשקוש
כל הסעות של קווי 900 בבוקר נעשות על ידי אוטובוסים בין עירונים או אוטובוסים שמוזמנים למוסך למבחן או ביקורת
טוב, אז נצלם לכם
את הקוי **9 בבוקר בבת ים חולון ויפו עם מפרקיות רגילות וגם בת"א ברחוב הרכבת עם אוטובוס רגיל לא בינעירוני ולא כלום
 
טוב, אז נצלם לכם
את הקוי **9 בבוקר בבת ים חולון ויפו עם מפרקיות רגילות וגם בת"א ברחוב הרכבת עם אוטובוס רגיל לא בינעירוני ולא כלום
אני מכיר רק קו תלמידים אחד עם מפרקית 574
שעושה קו תלמידים לתיכון צפון תל אביב כלשהו ואח"כ חוזרת כקו 8.
 

GoldenEyes

Well-known member
אני מכיר רק קו תלמידים אחד עם מפרקית 574
שעושה קו תלמידים לתיכון צפון תל אביב כלשהו ואח"כ חוזרת כקו 8.
זה קו 900
לאחר מכן בשעה 7.50 ברחוב הרצל בת"א נצפה אוטובוס רגיל שנשא מספר קו 925 ואוטובוס בינעירוני שנשא קו 926 אחרי זה במנחם בגין נצפה אוטובוס בינעירוני נושא שילוט 951 אז אפשר להסיק מסקנות לגבי כמות האוטובוסים המושאלים לחרדים בבוקר ויש בהם אוטובוסים רגילים שלא חלילה יעמדו לרשות הנוסעים בקוים הרגילים , ודן חלילה לא תשאיל לקווי החרדים את המכונות ***6 כי על זה משלמים ואפשר לאיים ? ואילו הנוסעים הרגילים לא יכולים לאיים?
 

אורי404

New member
זה קו 900
לאחר מכן בשעה 7.50 ברחוב הרצל בת"א נצפה אוטובוס רגיל שנשא מספר קו 925 ואוטובוס בינעירוני שנשא קו 926 אחרי זה במנחם בגין נצפה אוטובוס בינעירוני נושא שילוט 951 אז אפשר להסיק מסקנות לגבי כמות האוטובוסים המושאלים לחרדים בבוקר ויש בהם אוטובוסים רגילים שלא חלילה יעמדו לרשות הנוסעים בקוים הרגילים , ודן חלילה לא תשאיל לקווי החרדים את המכונות ***6 כי על זה משלמים ואפשר לאיים ? ואילו הנוסעים הרגילים לא יכולים לאיים?
לא כל כך הבנתי
בהתחלה כתבת, שבקווי התלמידים "דן" מפעילים בעיקר אוטובוסים עירוניים חדשים. אני כתבתי, שאני רואה בבני ברק, בעיקר בינעירוניים. יתרה מזאת, 89-918-01 היקר, שמבין טוב ממני, כתב שמפעילים בעיקר בינעירוניים, למעט חדשים, שמבצעים נסיעה קצרה לפני טיפול במוסך. כעת אתה עצמך מציין, שזהו המצב. אם כך, לא כל כך מובן לי מה הבעיה, שלהם מפעילים בינעירוניים ישנים ולא EL-ים. הEL-ים מופעלים בקווי שירות, שיהיה יותר נוח לנוסעים (שבתוכם קשישים) לעלות במדרגה אחת, מאשר שלוש מדרגות. מה גם, שעדיין הEL-ים השונים והSG הם יחסית מיעוט. הרב ב"דן" (למעט קווים לירושלים ולבאר יעקב) הם עירוניים נמוכי רצפה, כאשר חלק לא מבוטל שלהם הם מן השנים האחרונות. לא מובנת לי מה הבעיה. אדרבה "דן" מפעילים צי חדש יחסית וזוהי (לדעתי) נקודת זכות.
 
זה קו 900
לאחר מכן בשעה 7.50 ברחוב הרצל בת"א נצפה אוטובוס רגיל שנשא מספר קו 925 ואוטובוס בינעירוני שנשא קו 926 אחרי זה במנחם בגין נצפה אוטובוס בינעירוני נושא שילוט 951 אז אפשר להסיק מסקנות לגבי כמות האוטובוסים המושאלים לחרדים בבוקר ויש בהם אוטובוסים רגילים שלא חלילה יעמדו לרשות הנוסעים בקוים הרגילים , ודן חלילה לא תשאיל לקווי החרדים את המכונות ***6 כי על זה משלמים ואפשר לאיים ? ואילו הנוסעים הרגילים לא יכולים לאיים?
זה לא רק חרדים. 574 עושה בי"ס חילוני לחלוטין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה