עד מתי אתה שואל?...ושוב תאונה קשה בנתיב המטרונית בחיפה
מה יהיה ? עד מתי ? ודרך אגב, תגובה מספר 4 אחרי התמונות היא שלי.
רשום שהוא חצה במעבר חציה.עד מתי אתה שואל?
עד עולם אני עונה. אין לי מושג מה אירע בתאונה בלינק שצירפת, אבל אני יכול להעיד באופן אישי שהולכי רגל פשוט לא שמים זין על הנתיב הזה, כמו שהם לא שמים זין על שום דבר סביבם בכל דבר בחיים שלהם: אני כל הזמן רואה אנשים קופצים לתוך המת"צ הזה בלי לדפוק חשבון, הולכים עליו לאורכו(!), כן כן, לאורכו כאילו שהיה מדובר במדרכה. אז אני אומר- מי שרוצה למות מוות בטרם עת שילך למצוא מקום אחר, במקום להרוס לנהגים את החיים עם התאונות האלה. חוצמזה, באופן כללי רוב נהגי התח"צ המשתמשים במת"צ הזה נוהגים בסדר גמור, אך בהחלט נתין לראות מדי פעם איזה נהג-טייס שחי בסרט שהוא באיזה משחק ארקייד או משהו כזה, ומפגין נהיגה במהירות לא סבירה בעליל ולא תואמת את תנאי הדרך. אני מציין שוב שאין לי מושג מה אירע בתאונה, ומי גרם לה.
רשום שהוא חצה במעבר חציה.
השאלה היא אם הוא חצה באור ירוק.
לפני יומיים אחד קפץ לכביש מטר וחצי לפני !רואים זאת גם בתמונות ב-HNN.
מתי זה קרה?עד מתי אתה שואל?
עד עולם אני עונה. אין לי מושג מה אירע בתאונה בלינק שצירפת, אבל אני יכול להעיד באופן אישי שהולכי רגל פשוט לא שמים זין על הנתיב הזה, כמו שהם לא שמים זין על שום דבר סביבם בכל דבר בחיים שלהם: אני כל הזמן רואה אנשים קופצים לתוך המת"צ הזה בלי לדפוק חשבון, הולכים עליו לאורכו(!), כן כן, לאורכו כאילו שהיה מדובר במדרכה. אז אני אומר- מי שרוצה למות מוות בטרם עת שילך למצוא מקום אחר, במקום להרוס לנהגים את החיים עם התאונות האלה. חוצמזה, באופן כללי רוב נהגי התח"צ המשתמשים במת"צ הזה נוהגים בסדר גמור, אך בהחלט נתין לראות מדי פעם איזה נהג-טייס שחי בסרט שהוא באיזה משחק ארקייד או משהו כזה, ומפגין נהיגה במהירות לא סבירה בעליל ולא תואמת את תנאי הדרך. אני מציין שוב שאין לי מושג מה אירע בתאונה, ומי גרם לה.
בסביבות 0900-1000מתי זה קרה?
חציתי במעבר חצייה הזה בצהריים
הולך הרגל שנדרס אינו אשם...ושוב תאונה קשה בנתיב המטרונית בחיפה
מה יהיה ? עד מתי ? ודרך אגב, תגובה מספר 4 אחרי התמונות היא שלי.
שמענו עליך, Dude!הולך הרגל שנדרס אינו אשם
האשמה היא ברמזורים המטופשים שהתקינו במסלול המטופש הזה. למה התקינו רמזור שונה? כדי להוכיח לכל העולם שבחיפה יש "רכבת קלה" בדמות אוטובוס רגיל לחלוטין של אגד? בעבור זה היה צריך להתקין רמזור אחר? ידידי המלומדים במו עיני ראיתי לא אחת נהגי אוטובוסים שעברו באדום מלא וכמעט פגעו בהולכי רגל במסלול הזה. גם אני נפלתי קורבן לכמעט דריסה בגלל נהג אוטובוס שצפצף על האור האדום ופגע בי. האשמה פה מוטלת על נהג האוטובוס שחושב את עצמו כמלך הכביש!!!!
אין ספק שההחלטה להציבהולך הרגל שנדרס אינו אשם
האשמה היא ברמזורים המטופשים שהתקינו במסלול המטופש הזה. למה התקינו רמזור שונה? כדי להוכיח לכל העולם שבחיפה יש "רכבת קלה" בדמות אוטובוס רגיל לחלוטין של אגד? בעבור זה היה צריך להתקין רמזור אחר? ידידי המלומדים במו עיני ראיתי לא אחת נהגי אוטובוסים שעברו באדום מלא וכמעט פגעו בהולכי רגל במסלול הזה. גם אני נפלתי קורבן לכמעט דריסה בגלל נהג אוטובוס שצפצף על האור האדום ופגע בי. האשמה פה מוטלת על נהג האוטובוס שחושב את עצמו כמלך הכביש!!!!
הרמזורים לא מהווים את ה-בעיה כאןאין ספק שההחלטה להציב
רמזורים לא שגרתיים עבור נהגי אוטובוסים היא תמוהה ביותר במקרה הטוב. בזמן שבכל מקום אחר מחפשים איך להקטין את האפשרות לטעות של הגורם האנושי כאן רק מגדילים אותה.
גם הרמזורים לקויים וגם התכנון לקויהרמזורים לא מהווים את ה-בעיה כאן
הם רק גורם מאוד משני בתכנון לקוי של רעיון לא רע בכלל. הטעות התכנונית הגדולה ביותר, בעיני, היא מיקום ההפרדות. במקום ליצור חיץ בין נתיבי התחבורה הרגילה לנתיבי התח"צ, יצרו הפרדה בין כיוון נסיעה אחד למשנהו, מה שמאלץ הולכי רגל לחצות קטעים ארוכים של כבישים, ובחלקם אף הגדילו לעשות וחסמו את שדה הראייה הן של הולכי הרגל והן של נהגי האוטובוס בשיחים ובעצים. אילו היו תוחמים את הנת"צים בגדרות משני צידיהם ומוותרים על ההפרדה ביניהם - חלק מהתאונות (שברובן אשם גם הגורם האנושי המתעלם מהיותו של הנת"צ נתיב מסיעה ו/או החושב כי מדובר במסלול נאסקר) עשוי היה להימנע מבעוד מועד.
אני חושב שאתה מגזים קצתגם הרמזורים לקויים וגם התכנון לקוי
הרי רחוב העצמאות היה מאז ומתמיד בעל שלוש נתיבים בכל צד שלו אז מה היתה הבעיה כאן להשאיר את האוטובוסים בצד ימין של הכביש בשני הכיוונים? הרי כל המהפכה שעשו שם היתה מיותרת לחלוטין. ומה התוצאה? כלום!וגם כל המהפכה שממשיכים לעשות בכל מיני כבישים אחרים היא מיותרת זה רק על מנת לגרום לפקקי תנועה מיותרים. כל זה בשביל "אוטובוס מיוחד" שיסע במרכז הכבישהעיקר לספק פרנסה לקבלניםכל המסלול הזה מקורו באדם מגלומן שמבקש לספק פרנסה למקורבים שלו.
הבעיה בנת"צ בימיןגם הרמזורים לקויים וגם התכנון לקוי
הרי רחוב העצמאות היה מאז ומתמיד בעל שלוש נתיבים בכל צד שלו אז מה היתה הבעיה כאן להשאיר את האוטובוסים בצד ימין של הכביש בשני הכיוונים? הרי כל המהפכה שעשו שם היתה מיותרת לחלוטין. ומה התוצאה? כלום!וגם כל המהפכה שממשיכים לעשות בכל מיני כבישים אחרים היא מיותרת זה רק על מנת לגרום לפקקי תנועה מיותרים. כל זה בשביל "אוטובוס מיוחד" שיסע במרכז הכבישהעיקר לספק פרנסה לקבלניםכל המסלול הזה מקורו באדם מגלומן שמבקש לספק פרנסה למקורבים שלו.
אפשר היה ליצור נתיב כזה גם בצד ימיןהבעיה בנת"צ בימין
בכל האזורים בארץ, לאו דווקא בחיפה היא חסימתו ע"י רכבים חונים. זה קורה בכל מקום פרט לקטעים ריקים באמת שבהם אין לנהג החונה מה לחפש. כשהנת"צ באמצע הכביש הוא תמיד פנוי והבעיה עוברת לנוהגים בנתיבים הרגילים.
אפשר גם לאכוף את החוק באופן כללי במדינהאפשר היה ליצור נתיב כזה גם בצד ימין
במינימום עלויות ומינימום הפרעה לתנועה ותוך חינוך הנהג הישראלי שאין לו מה לעצור בצד ימין של הדרך. אני לא מגזים בכלל אבל שפכו הרים של כסף על דבר שהוא מיותר ומטופש!
יש פתרון בריטי: הכיתוב "הביטו ימינה" במעבראפשר גם לאכוף את החוק באופן כללי במדינה
ועובדה שזה משהו שפשוט לא נעשה מעולם... למה מי שמתכנן מסלול עבור תח"צ צריך לעסוק בחינוך הציבור? לא סביר ולא הגיוני.
הבעיה בנת"צ בימין
בכל האזורים בארץ, לאו דווקא בחיפה היא חסימתו ע"י רכבים חונים. זה קורה בכל מקום פרט לקטעים ריקים באמת שבהם אין לנהג החונה מה לחפש. כשהנת"צ באמצע הכביש הוא תמיד פנוי והבעיה עוברת לנוהגים בנתיבים הרגילים.
במה הרמזורים שונים מרמזורים רגילים?הולך הרגל שנדרס אינו אשם
האשמה היא ברמזורים המטופשים שהתקינו במסלול המטופש הזה. למה התקינו רמזור שונה? כדי להוכיח לכל העולם שבחיפה יש "רכבת קלה" בדמות אוטובוס רגיל לחלוטין של אגד? בעבור זה היה צריך להתקין רמזור אחר? ידידי המלומדים במו עיני ראיתי לא אחת נהגי אוטובוסים שעברו באדום מלא וכמעט פגעו בהולכי רגל במסלול הזה. גם אני נפלתי קורבן לכמעט דריסה בגלל נהג אוטובוס שצפצף על האור האדום ופגע בי. האשמה פה מוטלת על נהג האוטובוס שחושב את עצמו כמלך הכביש!!!!
אין צבעים על המנורות.במה הרמזורים שונים מרמזורים רגילים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.