הבנתי שמתוכנן כרטיס מעברבאופניים באמת לרוב יותר מהיר
אני גר באיזור ארלוזורוב-יהושע בן נון, ברכיבה נינוחה זה כ- 40 דקות ובאוטובוס בערך אותו זמן (לא כולל את זמן ההמתנה, כמובן) ובהליכה זה יותר לכיוון השעה ורבע. אמנם האופניים הם אלטרנטיבה, אבל לא תמיד יש לי כח לזה על הבוקר, ובמיוחד כשהחורף יתחיל זה לא יהיה אידיאלי. כיום אני בדרך כלל בא עם אופניים פעם-פעמיים בשבוע ובימים שאני בא באוטובוס אני בדרך כלל חוזר ברגל אם אני יוצא מהעבודה מאוחר (אחרי 7 בערב התדירות של קו 20 יורדת בצורה דרסטית). סה"כ עשיתי חישוב שעם כמות הנסיעות שלי אני משלם הרבה פחות על כל הנסיעות הבודדות מאשר על חופשי חודשי (יש גם את בונוס הטעינה של הרב קו). אם אני אתחיל לנסוע עם החלפות העלויות שלי יגדלו בצורה משמעותית, וזה חבל שיחד עם הארגון מחדש לא מפעילים בגוש דן כרטיסי מעבר כמו בירושלים וחיפה.
רק שהשאירו אותו משום מה לשלב האחרון של הרה-ארגון במקום לעשות אותו בשלב הראשון. וכן, גם אני כמוך סובלת מקו 20. למזלי יש לי יותר אלטרנטיבות, ואני תמיד מעדיפה לעלות על אחת מהן מאשר קו 20. היום בבוקר למשל מצאתי את עצמי ברכבת מרכז ובא קו 20 והתמלא. לא עליתי עליו והמתנתי ובאמת אחרי דקה הגיע קו 76א של אגד ובדרך אף עקף את קו 20 המלא והגדוש.