אוטובוסים באיזור רמת החי"ל

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
באופניים באמת לרוב יותר מהיר
אני גר באיזור ארלוזורוב-יהושע בן נון, ברכיבה נינוחה זה כ- 40 דקות ובאוטובוס בערך אותו זמן (לא כולל את זמן ההמתנה, כמובן) ובהליכה זה יותר לכיוון השעה ורבע. אמנם האופניים הם אלטרנטיבה, אבל לא תמיד יש לי כח לזה על הבוקר, ובמיוחד כשהחורף יתחיל זה לא יהיה אידיאלי. כיום אני בדרך כלל בא עם אופניים פעם-פעמיים בשבוע ובימים שאני בא באוטובוס אני בדרך כלל חוזר ברגל אם אני יוצא מהעבודה מאוחר (אחרי 7 בערב התדירות של קו 20 יורדת בצורה דרסטית). סה"כ עשיתי חישוב שעם כמות הנסיעות שלי אני משלם הרבה פחות על כל הנסיעות הבודדות מאשר על חופשי חודשי (יש גם את בונוס הטעינה של הרב קו). אם אני אתחיל לנסוע עם החלפות העלויות שלי יגדלו בצורה משמעותית, וזה חבל שיחד עם הארגון מחדש לא מפעילים בגוש דן כרטיסי מעבר כמו בירושלים וחיפה.
הבנתי שמתוכנן כרטיס מעבר
רק שהשאירו אותו משום מה לשלב האחרון של הרה-ארגון במקום לעשות אותו בשלב הראשון. וכן, גם אני כמוך סובלת מקו 20. למזלי יש לי יותר אלטרנטיבות, ואני תמיד מעדיפה לעלות על אחת מהן מאשר קו 20. היום בבוקר למשל מצאתי את עצמי ברכבת מרכז ובא קו 20 והתמלא. לא עליתי עליו והמתנתי ובאמת אחרי דקה הגיע קו 76א של אגד ובדרך אף עקף את קו 20 המלא והגדוש.
 

yairp4

Active member
הבנתי שמתוכנן כרטיס מעבר
רק שהשאירו אותו משום מה לשלב האחרון של הרה-ארגון במקום לעשות אותו בשלב הראשון. וכן, גם אני כמוך סובלת מקו 20. למזלי יש לי יותר אלטרנטיבות, ואני תמיד מעדיפה לעלות על אחת מהן מאשר קו 20. היום בבוקר למשל מצאתי את עצמי ברכבת מרכז ובא קו 20 והתמלא. לא עליתי עליו והמתנתי ובאמת אחרי דקה הגיע קו 76א של אגד ובדרך אף עקף את קו 20 המלא והגדוש.
בהחלט היה צריך כרטיס מעבר בשלב הראשון
הרי כל המטרה של הרה-ארגון הוא להעביר אנשים מדפוס של נסיעה בקו אחד ארוך ומסורבל לכמה קווים מהירים ותדירים. בשביל שזה יהיה אפשרי חייבים כרטיסי מעבר.
 

cwen

New member
בהחלט היה צריך כרטיס מעבר בשלב הראשון
הרי כל המטרה של הרה-ארגון הוא להעביר אנשים מדפוס של נסיעה בקו אחד ארוך ומסורבל לכמה קווים מהירים ותדירים. בשביל שזה יהיה אפשרי חייבים כרטיסי מעבר.
לא ברור מה עבר להם בראש
אולי נסיון לסחוט עוד כמה שקלים מאנשים.
 
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
איזה מצחיק זה רמת החי"ל
כל החיים שלי והם לא כל כך קצרים וגם גרתי שם, אני מכירה את רמת החייל פתאום נהייתה לי לרמת החי"ל עבורי היא רמת החייל לנצח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה