קשיים במכרז הקרונות של רכבת ישראל.

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
קשיים במכרז הקרונות של רכבת ישראל.
אוסיף: "כצפוי". כי ככה זה כשכל המתמודדות פורשות מהמכרז ונשארת רק חברה בודדת, שיודעת היטב על מצוקת הקרונות של רכבת ישראל ומנצלת את המצב כדי לנהל את המשא ומתן מולה מעמדה של כח. פער של שלושה עד חמישה מיליון יורו עומד בין רכבת ישראל לחברת בומברדייה (Bombardier) הקנדית לקראת סגירת חוזה חדש לרכש קרונות. ל"כלכליסט" נודע שהצדדים מנהלים משא ומתן מזה כארבעה שבועות, אולם טרם הושגה הסכמה לאספקת הקרונות במועד ובמחיר שיהיה מקובל על שני הצדדים. - קישור לכתבה מאת ליאור גוטמן, ''כלכליסט''
 
קשיים במכרז הקרונות של רכבת ישראל.
אוסיף: "כצפוי". כי ככה זה כשכל המתמודדות פורשות מהמכרז ונשארת רק חברה בודדת, שיודעת היטב על מצוקת הקרונות של רכבת ישראל ומנצלת את המצב כדי לנהל את המשא ומתן מולה מעמדה של כח. פער של שלושה עד חמישה מיליון יורו עומד בין רכבת ישראל לחברת בומברדייה (Bombardier) הקנדית לקראת סגירת חוזה חדש לרכש קרונות. ל"כלכליסט" נודע שהצדדים מנהלים משא ומתן מזה כארבעה שבועות, אולם טרם הושגה הסכמה לאספקת הקרונות במועד ובמחיר שיהיה מקובל על שני הצדדים. - קישור לכתבה מאת ליאור גוטמן, ''כלכליסט''
בקצרה: כל הידע לבניית קרונות מודרניים קיים בא
בארץ והיות ומדובר במספרים הולכים וגדלים, יש לשקול בניית קרונות נוסעים מתוצרת כחול-לבן תוך צרוף חוגונים זרים ועוד כמה עשרות חלקים מחו"ל. מייקל אשבי וחבריו באוצר או ברכבת יכולים לא להסכים אך הידע קיים, היכולת קיימת ואפשר לבנות מוצר ישראלי שלא יירד במאומה מהמוצרים שמגיעים מחו"ל. לא אחת ולא פעמיים אלא הרבה יותר פעמים קיבלתי אישורים רשמיים מהגורמים המסוגלים לייצר קרון ישראלי. קיימת אך ורק בעיה אחת: כדאיות כלכלית. אם הרכבת תתחייב לרכוש 500 קרונות על טהרת הכחול-לבן לתכנית חומש מלאה, הרי שיש כדאיות כלכלית. יכולים לזמר לך מיליארד אינטרסנטים שאין הדברים כך, אך הם לחלוטין טועים. היכולת הישראלית בנושא זה - לא רק קיימת אלא שקיים סיכוי למעלה מסביר שאיכות הקרונות תעלה על המתחרים ואף תהא זולה יותר בעשרות אחוזים. ארבעה מפעלים שונים מסוגלים לבנות קרונות נוסעים בישראל. שניים מהם גם מסוגלים לייצר שלדות. מי שיספר לנו אחרת - הרי שאין לו מושג על מה הוא מדבר. פיתוח דגם ישראלי ייארך שנה אחת בלבד משום שכל הידע קיים כולל ניסיון לא מועט. שולחן מתיחה ואיזונים ניתן לייבא ואף די בקלות אם מוותרים על הררי ניירת והרבה כוסות תה מיותרות המתגלגלות במסדרונות מקבלי ההחלטות.
 

amithi1

New member
בקצרה: כל הידע לבניית קרונות מודרניים קיים בא
בארץ והיות ומדובר במספרים הולכים וגדלים, יש לשקול בניית קרונות נוסעים מתוצרת כחול-לבן תוך צרוף חוגונים זרים ועוד כמה עשרות חלקים מחו"ל. מייקל אשבי וחבריו באוצר או ברכבת יכולים לא להסכים אך הידע קיים, היכולת קיימת ואפשר לבנות מוצר ישראלי שלא יירד במאומה מהמוצרים שמגיעים מחו"ל. לא אחת ולא פעמיים אלא הרבה יותר פעמים קיבלתי אישורים רשמיים מהגורמים המסוגלים לייצר קרון ישראלי. קיימת אך ורק בעיה אחת: כדאיות כלכלית. אם הרכבת תתחייב לרכוש 500 קרונות על טהרת הכחול-לבן לתכנית חומש מלאה, הרי שיש כדאיות כלכלית. יכולים לזמר לך מיליארד אינטרסנטים שאין הדברים כך, אך הם לחלוטין טועים. היכולת הישראלית בנושא זה - לא רק קיימת אלא שקיים סיכוי למעלה מסביר שאיכות הקרונות תעלה על המתחרים ואף תהא זולה יותר בעשרות אחוזים. ארבעה מפעלים שונים מסוגלים לבנות קרונות נוסעים בישראל. שניים מהם גם מסוגלים לייצר שלדות. מי שיספר לנו אחרת - הרי שאין לו מושג על מה הוא מדבר. פיתוח דגם ישראלי ייארך שנה אחת בלבד משום שכל הידע קיים כולל ניסיון לא מועט. שולחן מתיחה ואיזונים ניתן לייבא ואף די בקלות אם מוותרים על הררי ניירת והרבה כוסות תה מיותרות המתגלגלות במסדרונות מקבלי ההחלטות.
זה גם מה שאמרו יוזמי תכנית מטוס הלביא
 
בקצרה: כל הידע לבניית קרונות מודרניים קיים בא
בארץ והיות ומדובר במספרים הולכים וגדלים, יש לשקול בניית קרונות נוסעים מתוצרת כחול-לבן תוך צרוף חוגונים זרים ועוד כמה עשרות חלקים מחו"ל. מייקל אשבי וחבריו באוצר או ברכבת יכולים לא להסכים אך הידע קיים, היכולת קיימת ואפשר לבנות מוצר ישראלי שלא יירד במאומה מהמוצרים שמגיעים מחו"ל. לא אחת ולא פעמיים אלא הרבה יותר פעמים קיבלתי אישורים רשמיים מהגורמים המסוגלים לייצר קרון ישראלי. קיימת אך ורק בעיה אחת: כדאיות כלכלית. אם הרכבת תתחייב לרכוש 500 קרונות על טהרת הכחול-לבן לתכנית חומש מלאה, הרי שיש כדאיות כלכלית. יכולים לזמר לך מיליארד אינטרסנטים שאין הדברים כך, אך הם לחלוטין טועים. היכולת הישראלית בנושא זה - לא רק קיימת אלא שקיים סיכוי למעלה מסביר שאיכות הקרונות תעלה על המתחרים ואף תהא זולה יותר בעשרות אחוזים. ארבעה מפעלים שונים מסוגלים לבנות קרונות נוסעים בישראל. שניים מהם גם מסוגלים לייצר שלדות. מי שיספר לנו אחרת - הרי שאין לו מושג על מה הוא מדבר. פיתוח דגם ישראלי ייארך שנה אחת בלבד משום שכל הידע קיים כולל ניסיון לא מועט. שולחן מתיחה ואיזונים ניתן לייבא ואף די בקלות אם מוותרים על הררי ניירת והרבה כוסות תה מיותרות המתגלגלות במסדרונות מקבלי ההחלטות.
יצור קרונות רכבת בארץ לא מעשי-כלכלית.
לדבר על זה וגם לכתוב אפשר ומותר . טכנית אפשר ליצר קרונות נוסעים וקטרי רכבת כחול לבן בארץ , ידע חלקי קיים כאן, אך מדובר באוטופיה . בכל מקרה תמיד מעניין לקרוא את דבריך גם אם אין אני מסכים לכתוב. .
 
יצור קרונות רכבת בארץ לא מעשי-כלכלית.
לדבר על זה וגם לכתוב אפשר ומותר . טכנית אפשר ליצר קרונות נוסעים וקטרי רכבת כחול לבן בארץ , ידע חלקי קיים כאן, אך מדובר באוטופיה . בכל מקרה תמיד מעניין לקרוא את דבריך גם אם אין אני מסכים לכתוב. .
אין סתירה. פשוט חזרת שוב על הדברים:
זה בדיוק מה שאמרתי - חוסר כדאיות מן ההיבט הכלכלי-מעשי.
 
אין סתירה. פשוט חזרת שוב על הדברים:
זה בדיוק מה שאמרתי - חוסר כדאיות מן ההיבט הכלכלי-מעשי.
כרגיל כב' צודק.
האם תוכל להסביר באותה הזדמנות מדוע הובאו 2 קרונות גרורי קטר (boris kidric/esslingen) מדיור תחנת ת''א - דרום לדיור בית המכס בעיר התחתית של חיפה, בנוסף ל 2 קרונות גרורים שמדוירים זה מכבר במקום? האם נועדו הם לשימור ? תשובתך תתקבל בברכה.
 
כרגיל כב' צודק.
האם תוכל להסביר באותה הזדמנות מדוע הובאו 2 קרונות גרורי קטר (boris kidric/esslingen) מדיור תחנת ת''א - דרום לדיור בית המכס בעיר התחתית של חיפה, בנוסף ל 2 קרונות גרורים שמדוירים זה מכבר במקום? האם נועדו הם לשימור ? תשובתך תתקבל בברכה.
חה-חה-חה !!!!!! אתה מנסה אותי אדוני?
טוב, נו........הפעם אעשה לך טובה....אתה הרי יודע שאין דבר הנסתר מעיניי..... אז הנה בשבילך תשובות וזאת רק בגלל שאתה......הנציג שלי ב............FNFCR.....נקרא לזה ככה. נכון? תכלס: מה בדיוק אתה רוצה? תשובות???? יאללה שיהיה: הקרונות הנמצאים זה מכבר בבית המכס הם 619 ו- 643. התפקיד שלהם הוא לשמש שקי אגרוף בתרגילים הבאים שיערכו ברכבת ע"י כוחות הבטחון. הם הובאו לשם על-פי בקשה מפורשת מאת משרד הבטחון, הקריה, תל-אביב (ראה מסמך לנד"א 515/2). קרון האסלינגן??? האאאאא - 113.....חבר אחד ביקש לשמור עליו מכל משמר ביחד עם 056 ו- 609 ששימורם אושר לפני 24 ימים בדיוק ואתה יודע למה עבדך מתכוון..... ומה דינו של קרון מס' 93?? ומה דינו של קרון 84??? בוא תמשיך לספר לגולשים מדוע הזכרתי דווקא את הקרונות הללו....תספר להם על המסמך החשוב מאוד ויש לומר המצער מלפני 24 ימים בדיוק.......... אתה זוכר מי חתם על הפרוטוקול ביום 01.09.2010 - לפני 16 יום??? יקירי המואזין - ספר למאזינים. עשה לי טוב מייקל יקירי: שאלות כאלה הן שאלות של בצפר....חשבתי מי יודע מה תשאל..... לילה טוב ומבורך יקירי - לך וכמובן לאשתך ולכל יתר העדר.... אולי תיאות להיפגש איתי לאיזה כוס קפה ועוגת יער שחור במהלך אחד הערבים בשבוע הבא במרכז המסחרי ב-שוהם? פשוט אני נמצא בשוהם בערבים.....
 
חה-חה-חה !!!!!! אתה מנסה אותי אדוני?
טוב, נו........הפעם אעשה לך טובה....אתה הרי יודע שאין דבר הנסתר מעיניי..... אז הנה בשבילך תשובות וזאת רק בגלל שאתה......הנציג שלי ב............FNFCR.....נקרא לזה ככה. נכון? תכלס: מה בדיוק אתה רוצה? תשובות???? יאללה שיהיה: הקרונות הנמצאים זה מכבר בבית המכס הם 619 ו- 643. התפקיד שלהם הוא לשמש שקי אגרוף בתרגילים הבאים שיערכו ברכבת ע"י כוחות הבטחון. הם הובאו לשם על-פי בקשה מפורשת מאת משרד הבטחון, הקריה, תל-אביב (ראה מסמך לנד"א 515/2). קרון האסלינגן??? האאאאא - 113.....חבר אחד ביקש לשמור עליו מכל משמר ביחד עם 056 ו- 609 ששימורם אושר לפני 24 ימים בדיוק ואתה יודע למה עבדך מתכוון..... ומה דינו של קרון מס' 93?? ומה דינו של קרון 84??? בוא תמשיך לספר לגולשים מדוע הזכרתי דווקא את הקרונות הללו....תספר להם על המסמך החשוב מאוד ויש לומר המצער מלפני 24 ימים בדיוק.......... אתה זוכר מי חתם על הפרוטוקול ביום 01.09.2010 - לפני 16 יום??? יקירי המואזין - ספר למאזינים. עשה לי טוב מייקל יקירי: שאלות כאלה הן שאלות של בצפר....חשבתי מי יודע מה תשאל..... לילה טוב ומבורך יקירי - לך וכמובן לאשתך ולכל יתר העדר.... אולי תיאות להיפגש איתי לאיזה כוס קפה ועוגת יער שחור במהלך אחד הערבים בשבוע הבא במרכז המסחרי ב-שוהם? פשוט אני נמצא בשוהם בערבים.....
תודה על המידע המודגש שהקל על ההבנה
לא ירדתי לסוף דעתך, באשר לשימור הגרורים, מה הסיבה לשימורם של הקרונות, להיכן הם מיועדים? תשובה קצרה וברורה תספק. תודה על ההזמנה המתחדשת לכוס קפה ועוגה. לשמחתי אני נמנע משתית קפה שנים הרבה ומסתפק בשקיק תה רגיל מהזן המחולק אחת ליום במשרד ובתוספת חלב דל שומן.
 
תודה על המידע המודגש שהקל על ההבנה
לא ירדתי לסוף דעתך, באשר לשימור הגרורים, מה הסיבה לשימורם של הקרונות, להיכן הם מיועדים? תשובה קצרה וברורה תספק. תודה על ההזמנה המתחדשת לכוס קפה ועוגה. לשמחתי אני נמנע משתית קפה שנים הרבה ומסתפק בשקיק תה רגיל מהזן המחולק אחת ליום במשרד ובתוספת חלב דל שומן.
אם כך, הרשה נא לי מכבודך להזמינך
לשתיית כוס תה ויסוצקי עממי - שקיק בן 1 גרם מהקופסה בצבע אדום, (זו שעולה במחיר מבצע ברשת המרכולים של "רמי לוי - שיווק השקמה") בכוס פלסטית חד פעמית המתאימה לשתייה חמה, בתוספת אחת משתי האפשרויות הבאות: א. חלב דל שומן 1% של תנובה או יוטבתה או טרה לפי בחירתך יקירי, ב. חלב דל שומן באופן יחסי - "חלב מסעדות" של תנובה בן 2% - זה המשווק בקרטונים בני ליטר אחד למסעדות בלבד, וצבע האריזה בורדו-לבן. אינו משווק לצרכנים פרטיים. אשמח להביא עימי קרטון ממין זה מחבר טוב העובד ברשת "ארומה". שימור הגרורים? אולי כבודו יואיל לספר לחברי המקום מדוע הובאו קרונות 113 ו- 609 אל בית המכס??? אני ממש לא יודע את התשובה.....הרי אני כזה פיצפון לידך.... נו, טוף, לפחות הם עכשיו ארבעה ביחד: 113, 609, 619 ו-643... ליל מנוחה מתחנת הרכבת הקלה על הכביש הראשי בשועפאט...... עבדך הנאמן המסור והבוחר בך בדרך דמוקרטית.
 
אם כך, הרשה נא לי מכבודך להזמינך
לשתיית כוס תה ויסוצקי עממי - שקיק בן 1 גרם מהקופסה בצבע אדום, (זו שעולה במחיר מבצע ברשת המרכולים של "רמי לוי - שיווק השקמה") בכוס פלסטית חד פעמית המתאימה לשתייה חמה, בתוספת אחת משתי האפשרויות הבאות: א. חלב דל שומן 1% של תנובה או יוטבתה או טרה לפי בחירתך יקירי, ב. חלב דל שומן באופן יחסי - "חלב מסעדות" של תנובה בן 2% - זה המשווק בקרטונים בני ליטר אחד למסעדות בלבד, וצבע האריזה בורדו-לבן. אינו משווק לצרכנים פרטיים. אשמח להביא עימי קרטון ממין זה מחבר טוב העובד ברשת "ארומה". שימור הגרורים? אולי כבודו יואיל לספר לחברי המקום מדוע הובאו קרונות 113 ו- 609 אל בית המכס??? אני ממש לא יודע את התשובה.....הרי אני כזה פיצפון לידך.... נו, טוף, לפחות הם עכשיו ארבעה ביחד: 113, 609, 619 ו-643... ליל מנוחה מתחנת הרכבת הקלה על הכביש הראשי בשועפאט...... עבדך הנאמן המסור והבוחר בך בדרך דמוקרטית.
לא מספרים בקשתי, שאלתי מהי הסיבה האמיתית
להבאת הקרונות הישנים שזה מכבר נגרעו מהשרות, לדיור זמני ליד בית המכס בחיפה. להזכירך, 2 הובאו רק לאחרונה מדיור ממושך בביה''ס לרכבתאים הידוע גם בשם ת''א דרום. ממתין למוצא פיך בדריכות. בברכת גמר חתימה טובה וצום קל .
 
לא מספרים בקשתי, שאלתי מהי הסיבה האמיתית
להבאת הקרונות הישנים שזה מכבר נגרעו מהשרות, לדיור זמני ליד בית המכס בחיפה. להזכירך, 2 הובאו רק לאחרונה מדיור ממושך בביה''ס לרכבתאים הידוע גם בשם ת''א דרום. ממתין למוצא פיך בדריכות. בברכת גמר חתימה טובה וצום קל .
אתה עושה את עצמך, נכון? כל התשובות מופיעות
כבר בשרשור זה. חדל לשאול שאלות שאתה יודע את תשובתן....... חנוכה שמח עם הרבה לביבות וסופגניות. הכנת כבר את החנוכייה להערב? אני מניח שאתה צם, אז שיהיה לך לבריאות צום קל. גם אני צם.....בין ביס לביס כמובן !!!!!!!!
 
כרגיל כב' צודק.
האם תוכל להסביר באותה הזדמנות מדוע הובאו 2 קרונות גרורי קטר (boris kidric/esslingen) מדיור תחנת ת''א - דרום לדיור בית המכס בעיר התחתית של חיפה, בנוסף ל 2 קרונות גרורים שמדוירים זה מכבר במקום? האם נועדו הם לשימור ? תשובתך תתקבל בברכה.
ורק על שאלת הבצפר שלך - מגיעה לך מתנה נדירה!!
עבדך הנאמן נכח אחר כבוד, בתחנת הרכבת תל-אביב מרכז ע"ש מנחם חודורובסקי (סבידור), ז"ל, ביום 30.09.1997 בשעה 17:17 וכבר אז ידע ש-13 שנים מאוחר יותר, יגיש לך סר יקר - נשיא התשלובת מגה-טרה, ואשר נבחרת בבחירות דמוקרטיות, תמונה בה נראה קטר מספר 163 מוביל את רכבת הנוסעים לבאר-שבע.......הקרון שאחריו הוא קרון כח מספר 637 שגורלו נחרץ בדיוק לפני 24 וחצי ימים....(אנא ספר למאזינים מדוע בבקשה): הנה תהנה מהיצירה שכן לא בכל יום מזדמן למאזינים להביט בקטר G16 הגורר רכבת נוסעים מן המניין, הלא כן? וכאן גם אאחל לך ליל מנוחה מעוקף שכונת שועפאט המשוחררת.... נ.ב.: השימוש בתמונה חופשי לחלוטין. כל הזכויות לא שמורות.....כרגיל. (כשר בהשגחת כבוד הרב אשבי, נשיא פדרציית הארגונים הרכבתיים הציוניים - סניף באזל - מגה-טרה).
 
ורק על שאלת הבצפר שלך - מגיעה לך מתנה נדירה!!
עבדך הנאמן נכח אחר כבוד, בתחנת הרכבת תל-אביב מרכז ע"ש מנחם חודורובסקי (סבידור), ז"ל, ביום 30.09.1997 בשעה 17:17 וכבר אז ידע ש-13 שנים מאוחר יותר, יגיש לך סר יקר - נשיא התשלובת מגה-טרה, ואשר נבחרת בבחירות דמוקרטיות, תמונה בה נראה קטר מספר 163 מוביל את רכבת הנוסעים לבאר-שבע.......הקרון שאחריו הוא קרון כח מספר 637 שגורלו נחרץ בדיוק לפני 24 וחצי ימים....(אנא ספר למאזינים מדוע בבקשה): הנה תהנה מהיצירה שכן לא בכל יום מזדמן למאזינים להביט בקטר G16 הגורר רכבת נוסעים מן המניין, הלא כן? וכאן גם אאחל לך ליל מנוחה מעוקף שכונת שועפאט המשוחררת.... נ.ב.: השימוש בתמונה חופשי לחלוטין. כל הזכויות לא שמורות.....כרגיל. (כשר בהשגחת כבוד הרב אשבי, נשיא פדרציית הארגונים הרכבתיים הציוניים - סניף באזל - מגה-טרה).
הקרון משמאל הוא כמובן קרון מספר 56.
 

david80

Member
ורק על שאלת הבצפר שלך - מגיעה לך מתנה נדירה!!
עבדך הנאמן נכח אחר כבוד, בתחנת הרכבת תל-אביב מרכז ע"ש מנחם חודורובסקי (סבידור), ז"ל, ביום 30.09.1997 בשעה 17:17 וכבר אז ידע ש-13 שנים מאוחר יותר, יגיש לך סר יקר - נשיא התשלובת מגה-טרה, ואשר נבחרת בבחירות דמוקרטיות, תמונה בה נראה קטר מספר 163 מוביל את רכבת הנוסעים לבאר-שבע.......הקרון שאחריו הוא קרון כח מספר 637 שגורלו נחרץ בדיוק לפני 24 וחצי ימים....(אנא ספר למאזינים מדוע בבקשה): הנה תהנה מהיצירה שכן לא בכל יום מזדמן למאזינים להביט בקטר G16 הגורר רכבת נוסעים מן המניין, הלא כן? וכאן גם אאחל לך ליל מנוחה מעוקף שכונת שועפאט המשוחררת.... נ.ב.: השימוש בתמונה חופשי לחלוטין. כל הזכויות לא שמורות.....כרגיל. (כשר בהשגחת כבוד הרב אשבי, נשיא פדרציית הארגונים הרכבתיים הציוניים - סניף באזל - מגה-טרה).
מדהים! חבל שלא משמרים את הקרונות
לנסיעות נוסטלגיות!
 
כרגיל כב' צודק.
האם תוכל להסביר באותה הזדמנות מדוע הובאו 2 קרונות גרורי קטר (boris kidric/esslingen) מדיור תחנת ת''א - דרום לדיור בית המכס בעיר התחתית של חיפה, בנוסף ל 2 קרונות גרורים שמדוירים זה מכבר במקום? האם נועדו הם לשימור ? תשובתך תתקבל בברכה.
נוספו 2 קרונות אסלינגן וקרפ
ובסך הכל יש 4 קרונות.
 
תודה רבה שמואל אכן אלו בדיוק הקרונות.
גמר חתימה טובה לך ולב''ב.
כרגיל טעית כי:
כך כתבת בתחילת השרשור: ".....מדוע הובאו 2 קרונות גרורי קטר (boris kidric/esslingen) מדיור תחנת ת''א - דרום לדיור בית המכס בעיר התחתית של חיפה,...". עד כאן ציטוט מלא ממך ! זה מאוד מעניין אותי ללמוד ממך שקרון מס' 84 הוא קרון מבית boris kidric............חה-חה-חה ! אבל אפשר להסביר מדוע טעית: חשבת שמדובר רק בקרונות 113 ו- 609 אך לא שמת לב לקרון קרל-פושה מס' 84. האמת שגם 609 נמצא בסביבה כך שלמעשה נמצאים באזור 84, 113, 609 כאשר חברם האל-חלד מס' 93 ממתין להצטרף אלייהם והוא בסדנאות אפרים ברגע זה. שני הקדמיים הם הקרונות לתרגילים. (619, 643). שאלת אותי מדוע הביאו אותם לשם: אני שמח לגלות לכל חברי הפורום לדורותייהם שנשיא הפדרצייה הרכבתית הציונית - הגנרל פידמארשל מייקל אשבי ידידי היקר עוד מתקופת שחרור הבסטילייה ביום 14.07.1789, ישמח לספר לכם מדוע קרונות מס' 84, 93, 113, 609 ו- 56 הם קבוצה אחת ! הוא ישמח לשתף אתכם בשם המקום שאליו הם מיועדים להגיע......פידמארשל אשבי: אנא ספר לחברינו על הנסיעה המאוד קצרה שצריכים לעשות חמשת הקרונות הללו עד ליעדם הסופי. מעניין רק לדעת מה יאמר על כך חברנו הבלגי - 102 ! לפחות ישמח בחבריו החדשים !!!!!! חג שמח מעבדך הנאמן מתחנת הרכבת הקלה בכביש שועפאט המשוחררת....
 
תודה רבה שמואל אכן אלו בדיוק הקרונות.
גמר חתימה טובה לך ולב''ב.
ועכשיו תורי לשאול אותך 2 שאלות:
מדובר בשתי שאלות שאתה יודע במאה אחוזים את התשובות וכולנו נשמח לשמוע את תשובותייך ואת מוצא פיך: 1. מה הבעיה שהתגלתה עם קרון מס' 84 מתוצרת "קרל-פושה"? מדוע מתעכבת הגרירה שלו אל מעונו הסופי? 2. מה מייחד את קרון מס' 84 ? מדוע כה חשוב לשמור עליו? אין בלב כל חברי הפורום המכובד, כל ספק, כי התשובות לשתי השאלות ידועות, ברורות ונהירות לך. אשמח לקבל תשובותייך בטרם תתחיל בצומך. תודה רבה. המגה-טרה והחברים ממתינים לעידכונים ממך.
 
ועכשיו תורי לשאול אותך 2 שאלות:
מדובר בשתי שאלות שאתה יודע במאה אחוזים את התשובות וכולנו נשמח לשמוע את תשובותייך ואת מוצא פיך: 1. מה הבעיה שהתגלתה עם קרון מס' 84 מתוצרת "קרל-פושה"? מדוע מתעכבת הגרירה שלו אל מעונו הסופי? 2. מה מייחד את קרון מס' 84 ? מדוע כה חשוב לשמור עליו? אין בלב כל חברי הפורום המכובד, כל ספק, כי התשובות לשתי השאלות ידועות, ברורות ונהירות לך. אשמח לקבל תשובותייך בטרם תתחיל בצומך. תודה רבה. המגה-טרה והחברים ממתינים לעידכונים ממך.
תשובה לד''ר הנכבד:
ממש לא יודע. צום קל לכב'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה