הספרינטרים החדשים מטלטלי עצמות

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
הספרינטרים החדשים מטלטלי עצמות
אתמול נסעתי שוב בקו 58 (בגלל בעיה ברגל נאלצתי לנסוע בשני אוטובוסים הביתה וכמובן לשלם קנס מחיר כפול בשביל מרחק שבדרך כלל אני עושה עם אוטובוס אחד). בסך הכל המסלול שלו נראה לי הגיוני ומצליח להחמיץ עומסי תנועה - שזה טוב. אבל כל הנסיעה אני מרגישה ממש טלטולים קשים. גם על פסי ההאטה ברחוב רוקח ברמת גן ובייחוד בערבי נחל ועלית הנוער. שוב בפניה שמאלה מעלית הנוער לכצנלסון כמעט נזרקנו מכסאות. זה נראה לי לא בטיחותי. אנשים מבוגרים עלולים באמת לעוף. נראה כאילו המיניבוס הזה מתוכנן לנסוע רק בדרכים במצב תחזוקתי מצוין, מצרך לא תדיר באיזורים האלה. ולבכיינים מרחוק רוקח - נסעו איתי באוטובוס זוג אנשים מבוגרים שבקושי הלכו וירדו באמצע רחוב רוקח. היה להם מאוד מאוד נוח.
 

עלה13

New member
הספרינטרים החדשים מטלטלי עצמות
אתמול נסעתי שוב בקו 58 (בגלל בעיה ברגל נאלצתי לנסוע בשני אוטובוסים הביתה וכמובן לשלם קנס מחיר כפול בשביל מרחק שבדרך כלל אני עושה עם אוטובוס אחד). בסך הכל המסלול שלו נראה לי הגיוני ומצליח להחמיץ עומסי תנועה - שזה טוב. אבל כל הנסיעה אני מרגישה ממש טלטולים קשים. גם על פסי ההאטה ברחוב רוקח ברמת גן ובייחוד בערבי נחל ועלית הנוער. שוב בפניה שמאלה מעלית הנוער לכצנלסון כמעט נזרקנו מכסאות. זה נראה לי לא בטיחותי. אנשים מבוגרים עלולים באמת לעוף. נראה כאילו המיניבוס הזה מתוכנן לנסוע רק בדרכים במצב תחזוקתי מצוין, מצרך לא תדיר באיזורים האלה. ולבכיינים מרחוק רוקח - נסעו איתי באוטובוס זוג אנשים מבוגרים שבקושי הלכו וירדו באמצע רחוב רוקח. היה להם מאוד מאוד נוח.
קו 58. התרשמות מהקו...
אני רוצה לשתף אתכם בנסיעה שהיתה לי היום בקו מיניבוס 58 עליתי ברחוב אבא הילל בתחנה מול מוזאון ר"ג לכיוון תחנת רכבת מרכז, עליתי עליו מפני שמהרתי והחלטתי לעלות על האוטובוס הראשון שיעבור 42 או 67 במיניבוס היו 5 נוסעים ועימי עלו 2, ברחוב רוקח ארבעה פעמים המיניבוס עצר לנוסעים לעלות ולרדת וכבר בחזרה לאבא הילל נותרו כ5 מקומות ישיבה וכל הדרך בעיקר בכניסות לרחובות הקטנים בתוך הבורסה לא הפסיקה עליה וירידה של נוסעים אחת יורד שתיים עלים אחד יורד שלושה עולם, שתיים יורדים, נהג מאוד אדיב, עושה רושם שמירב הנוסעים הם יוממים בקו וחלקם מזדמנים, זאת לפי התחושה של הנוסעים ברחובות הקטנים שעומדים ברחוב ומרים יד והנהג עוצר ונראה שהם אוהבים את זה. איני יודע אם ההבחנה שלי נכונה כי ברחובות הקטנים ניתן לעצור את המיניבוס והראשיים הנהג עוצר בתחנות מוסדרות אשר נקראות בכריזה ובמסך הכתוביות. התרשמתי כי היוממים נוסעים בו במקטעים ולא לאורך הנסיעה, איני זוכר אבל כשלושה נוסעים נסעו עימי לאורך כל הנסיעה עד לתחנת רכבת מרכז וזה גרם לי תחושה שהקו הזה מדהים כדי להגיע לרכבת מרכז ניתן לעלות על קו 42 מבלי הכניסות לרוקח ולרחובות הקטנים במתחם הבורסה והדהים אותי שקו חדש בתפוסה של 70 אחוז לאורך כל הנסיעה והתחלופה של נוסעים עולים ויורדים כה גבוהה וכי הנסיעה היתה מהירה ללא עצירה בפקקים או בכביש ראשי למעט שני קטעים קצרים ברחוב אבא הילל. אציין כי זו הפעם הראשונה שאני נוסע בקו זה
 
קו 58. התרשמות מהקו...
אני רוצה לשתף אתכם בנסיעה שהיתה לי היום בקו מיניבוס 58 עליתי ברחוב אבא הילל בתחנה מול מוזאון ר"ג לכיוון תחנת רכבת מרכז, עליתי עליו מפני שמהרתי והחלטתי לעלות על האוטובוס הראשון שיעבור 42 או 67 במיניבוס היו 5 נוסעים ועימי עלו 2, ברחוב רוקח ארבעה פעמים המיניבוס עצר לנוסעים לעלות ולרדת וכבר בחזרה לאבא הילל נותרו כ5 מקומות ישיבה וכל הדרך בעיקר בכניסות לרחובות הקטנים בתוך הבורסה לא הפסיקה עליה וירידה של נוסעים אחת יורד שתיים עלים אחד יורד שלושה עולם, שתיים יורדים, נהג מאוד אדיב, עושה רושם שמירב הנוסעים הם יוממים בקו וחלקם מזדמנים, זאת לפי התחושה של הנוסעים ברחובות הקטנים שעומדים ברחוב ומרים יד והנהג עוצר ונראה שהם אוהבים את זה. איני יודע אם ההבחנה שלי נכונה כי ברחובות הקטנים ניתן לעצור את המיניבוס והראשיים הנהג עוצר בתחנות מוסדרות אשר נקראות בכריזה ובמסך הכתוביות. התרשמתי כי היוממים נוסעים בו במקטעים ולא לאורך הנסיעה, איני זוכר אבל כשלושה נוסעים נסעו עימי לאורך כל הנסיעה עד לתחנת רכבת מרכז וזה גרם לי תחושה שהקו הזה מדהים כדי להגיע לרכבת מרכז ניתן לעלות על קו 42 מבלי הכניסות לרוקח ולרחובות הקטנים במתחם הבורסה והדהים אותי שקו חדש בתפוסה של 70 אחוז לאורך כל הנסיעה והתחלופה של נוסעים עולים ויורדים כה גבוהה וכי הנסיעה היתה מהירה ללא עצירה בפקקים או בכביש ראשי למעט שני קטעים קצרים ברחוב אבא הילל. אציין כי זו הפעם הראשונה שאני נוסע בקו זה
טוב לדעת שהקו מצליח, אולי בעתיד יעבור
למכונה רגילה אם הוא עוד יהיה עמוס. גם אני רוצה לשתף אתכם בחוויית נסיעה- היום אחרי חודשים רבים שנסעתי רק בדן ובקווים, נסעתי באגד. הנהגים כל כך אדיבים ונחמדים! יותר מהנהגים של דן אפילו!! וסוף סוף יש מקומות לשבת! כבר שכחתי מה זה לשבת בקווי דן הפתח תקואיים! טוב שההגה בידיים של אגד
 

עלה13

New member
טוב לדעת שהקו מצליח, אולי בעתיד יעבור
למכונה רגילה אם הוא עוד יהיה עמוס. גם אני רוצה לשתף אתכם בחוויית נסיעה- היום אחרי חודשים רבים שנסעתי רק בדן ובקווים, נסעתי באגד. הנהגים כל כך אדיבים ונחמדים! יותר מהנהגים של דן אפילו!! וסוף סוף יש מקומות לשבת! כבר שכחתי מה זה לשבת בקווי דן הפתח תקואיים! טוב שההגה בידיים של אגד
לדעתי אין סיבה...
אוטובוס רגיל לא יכול להכנס לרחובות קטנים כרוקח והבורסה, אני מניח שיש שעות שיש ביקוש גדול, אפשר יהיה במקרה זה להגביר תדירות. תדירות הקו בשיא 20 דקות ובשפל 30 דקות, אם הזמן ילמד הביקוש לאורך היום, כל הרעיון של מניבוס הוא כניסה לרחובות קטנים ושירות של בעיקר יוממים שנוסעים בקטעי נסיעה קטנים ולא לאורך כל הקו. קו מניבוס שנכנס לרחובות קטנים במס' יעדים (במקרה זה ר"ג, ת"א, גבעתיים) מאפשר הן לעירוניים והןלרבי קיבולת לעבור לנסיעה בצירים עירוניים וראשיים ועל נתצים וכך לעשות נסיעה עירונית או מטרופולינית ארוכה בזמן קצר, בקיבולת גבוהה ובתדירות גבוה. לדעתי זה הרעיון של הראירגון והפעימה הראשונה עושה צעדים חיוביים שעם השלמת הפעימות ולמידת הלקחים, נהנה מתחבורה יעילה, מקווה שזה יצליח, אני קצת בחשש לגבי הפעימה השניה ולקווים 40 ו42 שאני יומם בהם לעבודה וחזרה, מקווה שיהיה שיפור ולא שינוי משמעותי בתוואי, נראה מתי וכאשר תצא לפועל הפעימה השניה, למדתי שזה קורה כאשר זה קורה.
 

מבשרת333

New member
לדעתי אין סיבה...
אוטובוס רגיל לא יכול להכנס לרחובות קטנים כרוקח והבורסה, אני מניח שיש שעות שיש ביקוש גדול, אפשר יהיה במקרה זה להגביר תדירות. תדירות הקו בשיא 20 דקות ובשפל 30 דקות, אם הזמן ילמד הביקוש לאורך היום, כל הרעיון של מניבוס הוא כניסה לרחובות קטנים ושירות של בעיקר יוממים שנוסעים בקטעי נסיעה קטנים ולא לאורך כל הקו. קו מניבוס שנכנס לרחובות קטנים במס' יעדים (במקרה זה ר"ג, ת"א, גבעתיים) מאפשר הן לעירוניים והןלרבי קיבולת לעבור לנסיעה בצירים עירוניים וראשיים ועל נתצים וכך לעשות נסיעה עירונית או מטרופולינית ארוכה בזמן קצר, בקיבולת גבוהה ובתדירות גבוה. לדעתי זה הרעיון של הראירגון והפעימה הראשונה עושה צעדים חיוביים שעם השלמת הפעימות ולמידת הלקחים, נהנה מתחבורה יעילה, מקווה שזה יצליח, אני קצת בחשש לגבי הפעימה השניה ולקווים 40 ו42 שאני יומם בהם לעבודה וחזרה, מקווה שיהיה שיפור ולא שינוי משמעותי בתוואי, נראה מתי וכאשר תצא לפועל הפעימה השניה, למדתי שזה קורה כאשר זה קורה.
אתה לא טועה קו 58 אכן רה,אירגון
 

מבשרת333

New member
טוב לדעת שהקו מצליח, אולי בעתיד יעבור
למכונה רגילה אם הוא עוד יהיה עמוס. גם אני רוצה לשתף אתכם בחוויית נסיעה- היום אחרי חודשים רבים שנסעתי רק בדן ובקווים, נסעתי באגד. הנהגים כל כך אדיבים ונחמדים! יותר מהנהגים של דן אפילו!! וסוף סוף יש מקומות לשבת! כבר שכחתי מה זה לשבת בקווי דן הפתח תקואיים! טוב שההגה בידיים של אגד
טוב שההגה בידיים של אגד אך עדיף שיישארו
ב'דן'.
 

עלה13

New member
הספרינטרים החדשים מטלטלי עצמות
אתמול נסעתי שוב בקו 58 (בגלל בעיה ברגל נאלצתי לנסוע בשני אוטובוסים הביתה וכמובן לשלם קנס מחיר כפול בשביל מרחק שבדרך כלל אני עושה עם אוטובוס אחד). בסך הכל המסלול שלו נראה לי הגיוני ומצליח להחמיץ עומסי תנועה - שזה טוב. אבל כל הנסיעה אני מרגישה ממש טלטולים קשים. גם על פסי ההאטה ברחוב רוקח ברמת גן ובייחוד בערבי נחל ועלית הנוער. שוב בפניה שמאלה מעלית הנוער לכצנלסון כמעט נזרקנו מכסאות. זה נראה לי לא בטיחותי. אנשים מבוגרים עלולים באמת לעוף. נראה כאילו המיניבוס הזה מתוכנן לנסוע רק בדרכים במצב תחזוקתי מצוין, מצרך לא תדיר באיזורים האלה. ולבכיינים מרחוק רוקח - נסעו איתי באוטובוס זוג אנשים מבוגרים שבקושי הלכו וירדו באמצע רחוב רוקח. היה להם מאוד מאוד נוח.
נראה לי שהיוממים מרוקח...
די מאוהבים בקו, היו בו הכי הרבה עליות וירדות של נוסעים, לאורך הרחוב מצד אחד מבני מגורים שאני מניח שלא מעט משתמשים ברכב פרטי, ומצד שני מבני ציבור רבים פזורים לאורכו, מה שהופך את הקו לנצרך איכותי ופופולרי בזמן קצר מאוד, אני מסכים לגבי הספרינטרים, אם כי הנהג שהיה בקו חוץ מפעם אחת שהיתה קפיצה האט ועבר את פסי ההאטה בצורה נסבלת, לא יצא לי לעלות על המינוסים שנראים כמו אטובוס קטן, רוב הנסיעות שלי כיומם הם על רבי קיבולת בקווים 18 25 40 42 לעבודה ולאוניברסיטה ולנסיעות בעיר עצמה.
 

cwen

New member
נראה לי שהיוממים מרוקח...
די מאוהבים בקו, היו בו הכי הרבה עליות וירדות של נוסעים, לאורך הרחוב מצד אחד מבני מגורים שאני מניח שלא מעט משתמשים ברכב פרטי, ומצד שני מבני ציבור רבים פזורים לאורכו, מה שהופך את הקו לנצרך איכותי ופופולרי בזמן קצר מאוד, אני מסכים לגבי הספרינטרים, אם כי הנהג שהיה בקו חוץ מפעם אחת שהיתה קפיצה האט ועבר את פסי ההאטה בצורה נסבלת, לא יצא לי לעלות על המינוסים שנראים כמו אטובוס קטן, רוב הנסיעות שלי כיומם הם על רבי קיבולת בקווים 18 25 40 42 לעבודה ולאוניברסיטה ולנסיעות בעיר עצמה.
נסעת עד הרכבת, נכון?
כי בכיוון השני בבוקר זה הפוך. הרוב עולים בגבעתיים ויורדים ברכבת ובבורסה. אני לא בטוחה כמה מהם עולים בתחנות של 55 פשוט כי 58 בא קודם, וכמה עלו בתחנות הספציפיות של 58 בתוך השכונות (אני עליתי בתחנה האחרונה מהסוג הזה).
 

עלה13

New member
נסעת עד הרכבת, נכון?
כי בכיוון השני בבוקר זה הפוך. הרוב עולים בגבעתיים ויורדים ברכבת ובבורסה. אני לא בטוחה כמה מהם עולים בתחנות של 55 פשוט כי 58 בא קודם, וכמה עלו בתחנות הספציפיות של 58 בתוך השכונות (אני עליתי בתחנה האחרונה מהסוג הזה).
נכון, אגב...
חזרתי הערב מאימי שגרה ברמת גן ברחוב הרואה בקו 63, בתחנה הציבו את המדבקות הצהובות הגדולות של מס' הקווים והמתכת לעיוורים, ראיתי קו מס' 163 לכיוון רידינג, הקו לא מוכר לי האם מדובר בקו חדש?
 

עלה13

New member
נכון, אגב...
חזרתי הערב מאימי שגרה ברמת גן ברחוב הרואה בקו 63, בתחנה הציבו את המדבקות הצהובות הגדולות של מס' הקווים והמתכת לעיוורים, ראיתי קו מס' 163 לכיוון רידינג, הקו לא מוכר לי האם מדובר בקו חדש?
אין מס' קו 163 בחברת דן, המדבקה שהודבקה...
מוזרה, למישהו/י יש מידע?
 

עלה13

New member
נסעת עד הרכבת, נכון?
כי בכיוון השני בבוקר זה הפוך. הרוב עולים בגבעתיים ויורדים ברכבת ובבורסה. אני לא בטוחה כמה מהם עולים בתחנות של 55 פשוט כי 58 בא קודם, וכמה עלו בתחנות הספציפיות של 58 בתוך השכונות (אני עליתי בתחנה האחרונה מהסוג הזה).
הגיוני, שירדתי באבא הילל בבוקר מקו 42...
בצומת של בן גוריון, ראיתי ספרינטר ריק לחלוטין לכיוון רכבת מרכז, כנראה הביקוש מכיוון גבעתיים בבוקר ומכיוון ר"ג אחר הצהרים, בדיוק כפי שרשמת.
 

cwen

New member
הגיוני, שירדתי באבא הילל בבוקר מקו 42...
בצומת של בן גוריון, ראיתי ספרינטר ריק לחלוטין לכיוון רכבת מרכז, כנראה הביקוש מכיוון גבעתיים בבוקר ומכיוון ר"ג אחר הצהרים, בדיוק כפי שרשמת.
אם ירדת בבן גוריון
זה אומר שראית אותו בדיוק יוצא מהתחנה הסופית. סיכוי קלוש לאנשים שיעלו בבוקר בקניון דווקא עליו. סביר שהוא התמלא נוסעים ברחוב רוקח. תחנת המוצא שלו בקניון והתחנה הבאה באבא הלל פינת רוקח.
 

עלה13

New member
אם ירדת בבן גוריון
זה אומר שראית אותו בדיוק יוצא מהתחנה הסופית. סיכוי קלוש לאנשים שיעלו בבוקר בקניון דווקא עליו. סביר שהוא התמלא נוסעים ברחוב רוקח. תחנת המוצא שלו בקניון והתחנה הבאה באבא הלל פינת רוקח.
יתכן, תודה, נראה...
שהקו מתחיל לתפוס יפה, אני מאוד מקווה שבפעימה השניה, קווים 40 ו42 יעברו דרך ראול ולנברג לעתידים ללא כניסה לשכונות, כפי שכבר רשמתי בהודעה בשירשור זה, קו מניבוס שיעשה את סיבוב השכונות שלהם יהיה מבוקש וישמש גם מעבר בין רכבת בני ברק לרמת החייל ועתידים, התדירות שלהם תעלה וזמן הנסיעה יתקצר..
 

orenhz

Member
הספרינטרים החדשים מטלטלי עצמות
אתמול נסעתי שוב בקו 58 (בגלל בעיה ברגל נאלצתי לנסוע בשני אוטובוסים הביתה וכמובן לשלם קנס מחיר כפול בשביל מרחק שבדרך כלל אני עושה עם אוטובוס אחד). בסך הכל המסלול שלו נראה לי הגיוני ומצליח להחמיץ עומסי תנועה - שזה טוב. אבל כל הנסיעה אני מרגישה ממש טלטולים קשים. גם על פסי ההאטה ברחוב רוקח ברמת גן ובייחוד בערבי נחל ועלית הנוער. שוב בפניה שמאלה מעלית הנוער לכצנלסון כמעט נזרקנו מכסאות. זה נראה לי לא בטיחותי. אנשים מבוגרים עלולים באמת לעוף. נראה כאילו המיניבוס הזה מתוכנן לנסוע רק בדרכים במצב תחזוקתי מצוין, מצרך לא תדיר באיזורים האלה. ולבכיינים מרחוק רוקח - נסעו איתי באוטובוס זוג אנשים מבוגרים שבקושי הלכו וירדו באמצע רחוב רוקח. היה להם מאוד מאוד נוח.
מישהו יודע איך הולך לקו 37 החדש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה