הכחול מקבל צורההאוטובוסים המשוקמים
הכתבה על האוטובוס הצהוב עלתה לאתר"גלובס"
ראו כאן
תקריב לאחוריים...הכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
החזית המשתקמתהכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
מנשאי המצבריםהכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
וויי הגרירההכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
פנסי איתות שאנחנו מחפשיםהכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
פנסי איתות שאנחנו מחפשים
פשוט נהדרהכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
כיף לראות!הכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
הכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
איזה יופי! כיף לראותהכחול מקבל צורה
כמה עידכונים וצילומים מהיום, במתחם "הארגז" ליד רמלה. העבודה על הפחים החיצוניים מתקדמת, באוטובוס ישנם יותר פחים חדשים וגם כפות הגג עוברות הכנה לצבע. החזית האחורית בתהליך שיקום ומי שמכיר את המכות והדפיקות שהיו שם, יעריך את מה שיראה כאן בשירשור. גם הצלעות הפינתיות בחזית הקדמית ניבנו מחדש. ובמחלקת הפרטים הקטנים יותר, נוצרו מנשאים חדשים למצברים, ניבנו מחדש וויי הגרירה והתגלו עוד כמה חלות דבש, הפעם הצד השמאלי של הרכב, ממש לשנה מתוקה... אז הנה התמונות, הראשונה מראה כללית את הרכב מאחור, שימו לה לעבודה שנעשתה שם. לתשומת לב, אנחנו זקוקים לחלקים הבאים: חלון אחורי קומפלט מהדגם החצוי, מושבים לנוסעים (אנחנו כנראה נעביר לאוטובוס הזה את המושבים מהאוטובוס הצהוב ושם נתקין מושבי "קאוץ" עם משענות ראש או מושבים ממרצדס 303 . אז את אלה אנחנו מחפשים או כל מה שיימצא במצב סביר מתקופת שנות השבעים), פנסי איתות כפי שייראו לכם בהמשך השירשור, דלת לתא מנוע.
ותזכור מי לקח אותך בפעם הראשונה בלונדון...איזה יופי! כיף לראות
פשוט לא להאמין לשינוי שהוא עובר, אני אישית עדיין לא מעכל שהוא שם משתפץ לו לאיתו.... בשבילי הוא עדיים תקוע שם בפ"ת ואני יוסי ועובדייה שוכבים מתחתיו ומנסים להניעו ללא הואיל
ותזכור מי לקח אותך בפעם הראשונה בלונדון...
למוזיאון האוטובוסים...
האוטובוסים המשוקמים
יש אחד בקו 4?האוטובוסים המשוקמים
ידוע. זו ה-4081 והיא משנת 1993.יש אחד בקו 4?
אני לא יודע כמה הוא ישן, הוא נראה לי משנות ה-90 המוקדמות או ה-80 המאוחרות, מדובר באוטובוס מאן בצבע אדום והוא עובד בקו 4.
*משני הטייגרים.ידוע. זו ה-4081 והיא משנת 1993.
מדובר באוטו מדגם שונה לחלוטין, צעיר באופן משמעותי משני מהטייגרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.