אוטובוסים באיזור רמת החי"ל

מצב
הנושא נעול.

yairp4

Active member
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
 
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
אכן בעיה אולי יש חלופה טובה
אכן קו 20 בשעות השיא מפוצץ מאוד, בעיקרון יש לו תדירות גבוהה יחסית אבל האוטובוסים אינם מפרקיים והוא מתמלא מאוד וצפוץ מאוד בשעות הבוקר והערב. אני לא חושב שמפרקיים גם בהכרח יפתרו את הבעיה, סך הכל בשעות השיא יש המון נוסעים. יכול להיות שקו 6 החדש עם התדירות המחודשת יאפשר לך להגיע לרידינג (משם יש תדירות גבוהה מאוד של קו 4 למרכז ת"א ועוד קווים בתדירות טובה) או למקום אחר בדרך ולנסוע בקו אחר ובכך תעקוף את בעיית קו 20 בשעות השיא שלו. התדירות המחודשת של קו 6 וגם המסלול החדש שלו הפכו אותו לשמיש הרבה יותר וזה חלק מהרה ארגון.
 

Image of me

New member
אכן בעיה אולי יש חלופה טובה
אכן קו 20 בשעות השיא מפוצץ מאוד, בעיקרון יש לו תדירות גבוהה יחסית אבל האוטובוסים אינם מפרקיים והוא מתמלא מאוד וצפוץ מאוד בשעות הבוקר והערב. אני לא חושב שמפרקיים גם בהכרח יפתרו את הבעיה, סך הכל בשעות השיא יש המון נוסעים. יכול להיות שקו 6 החדש עם התדירות המחודשת יאפשר לך להגיע לרידינג (משם יש תדירות גבוהה מאוד של קו 4 למרכז ת"א ועוד קווים בתדירות טובה) או למקום אחר בדרך ולנסוע בקו אחר ובכך תעקוף את בעיית קו 20 בשעות השיא שלו. התדירות המחודשת של קו 6 וגם המסלול החדש שלו הפכו אותו לשמיש הרבה יותר וזה חלק מהרה ארגון.
כמה זמן לוקחת הנסיעה בקו 6 מקצה לקצה?
 

yairp4

Active member
אכן בעיה אולי יש חלופה טובה
אכן קו 20 בשעות השיא מפוצץ מאוד, בעיקרון יש לו תדירות גבוהה יחסית אבל האוטובוסים אינם מפרקיים והוא מתמלא מאוד וצפוץ מאוד בשעות הבוקר והערב. אני לא חושב שמפרקיים גם בהכרח יפתרו את הבעיה, סך הכל בשעות השיא יש המון נוסעים. יכול להיות שקו 6 החדש עם התדירות המחודשת יאפשר לך להגיע לרידינג (משם יש תדירות גבוהה מאוד של קו 4 למרכז ת"א ועוד קווים בתדירות טובה) או למקום אחר בדרך ולנסוע בקו אחר ובכך תעקוף את בעיית קו 20 בשעות השיא שלו. התדירות המחודשת של קו 6 וגם המסלול החדש שלו הפכו אותו לשמיש הרבה יותר וזה חלק מהרה ארגון.
קו 6 לא עובר דרך ולנברג
כך שהוא לא נוח לעובדים ברמת החייל, ובדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי שצריך עוד קווים באיזור הזה. גם אם כן, לפי המסלול שלו (מעתידים לרידינג דרך כל שכונה אפשרית בדרך) נראה שהנסיעה בו לא תהיה קצרה. בנוסף, כדי לנסוע בקו הזה אני אצטרך לשלם כפליים כי אני אצטרך להחליף אוטובוס. לגבי קו 20, התדירות שלו רחוקה מלהיות גבוהה, במיוחד בשעות השיא של הערב. ארבע נסיעות בשעה זאת לא תדירות גבוהה ובוודאי לא מספיקה לקו הזה, ולמרות שבאתר כתוב שבשעות הבוקר (7-8) הוא אמור לנסוע כל 10-12 דקות, בפועל זה פשוט לא ככה.
 
קו 6 לא עובר דרך ולנברג
כך שהוא לא נוח לעובדים ברמת החייל, ובדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי שצריך עוד קווים באיזור הזה. גם אם כן, לפי המסלול שלו (מעתידים לרידינג דרך כל שכונה אפשרית בדרך) נראה שהנסיעה בו לא תהיה קצרה. בנוסף, כדי לנסוע בקו הזה אני אצטרך לשלם כפליים כי אני אצטרך להחליף אוטובוס. לגבי קו 20, התדירות שלו רחוקה מלהיות גבוהה, במיוחד בשעות השיא של הערב. ארבע נסיעות בשעה זאת לא תדירות גבוהה ובוודאי לא מספיקה לקו הזה, ולמרות שבאתר כתוב שבשעות הבוקר (7-8) הוא אמור לנסוע כל 10-12 דקות, בפועל זה פשוט לא ככה.
תבדוק שוב
באתר של דן, הם חידשו את הלוז"ים וכעת הם חושפים את כל שעות היציאה מתחנות המוצא ללא תדירות "כל 10 דקות" וכדומה. פשוט כל שעות היציאה רשומות. בפועל כל הנסיעות שרשומות בלו"ז הם נסיעות שהם חייבים להוציא לפי התחייבות ברשיון הקו, אם הם מחפפים יש בקרים של משרד התחבורה הן בעתידים והן בכרמלית שרושמים חריגות ואי יציאות.
 

yairp4

Active member
תבדוק שוב
באתר של דן, הם חידשו את הלוז"ים וכעת הם חושפים את כל שעות היציאה מתחנות המוצא ללא תדירות "כל 10 דקות" וכדומה. פשוט כל שעות היציאה רשומות. בפועל כל הנסיעות שרשומות בלו"ז הם נסיעות שהם חייבים להוציא לפי התחייבות ברשיון הקו, אם הם מחפפים יש בקרים של משרד התחבורה הן בעתידים והן בכרמלית שרושמים חריגות ואי יציאות.
בדקתי לפני שכתבתי את ההודעה הקודמת
ובדקתי שוב עכשיו. באתר של דן כתוב מכיוון כרמלית בשעה 7 "כ- 10 דקות" ובשעה 8 "כ- 12 דקות". לא כתובים הזמנים המפורטים. בכל מקרה הזמנים המפורטים לא מעניינים אותי, יותר מפריעה לי העובדה שאני נוסע כל יום בשעות 7-8 והאוטובוס ממש לא מגיע כל 10-12 דקות. לרוב מגיעים שני אוטובוסים בהפרש של 5 דקות אחד מהשני כאשר הראשון מפוצץ ולא מעלה נוסעים והשני מלא למדי אבל פחות מהראשון. אם אני מפספס את שני אלה, לרוב צריך לחכות למעלה מרבע שעה לאוטובוס הבא. אני מבין שיכולות להיות הרבה בעיות בדרך, במיוחד בשעות העומס במרכז תל אביב ולכן נוצר הרושם שיש נסיעות שלא יוצאות. אבל אם נוצר מצב ששני אוטובוסים שמגיעים אחד אחרי השני מלאים לגמרי, כנראה שגם תדירות של 6 נסיעות בשעה לא מספיקה. ובכל מקרה, נחזור לעניין המקורי - אין סיבה שכל איזור התעשיה העצום הזה יסתפק בקו אחד עם תדירות סבירה מינוס ועוד כמה קווים קיקיוניים נוספים, ומן הראוי שהנושא הזה יטופל במסגרת הארגון מחדש.
 
בדקתי לפני שכתבתי את ההודעה הקודמת
ובדקתי שוב עכשיו. באתר של דן כתוב מכיוון כרמלית בשעה 7 "כ- 10 דקות" ובשעה 8 "כ- 12 דקות". לא כתובים הזמנים המפורטים. בכל מקרה הזמנים המפורטים לא מעניינים אותי, יותר מפריעה לי העובדה שאני נוסע כל יום בשעות 7-8 והאוטובוס ממש לא מגיע כל 10-12 דקות. לרוב מגיעים שני אוטובוסים בהפרש של 5 דקות אחד מהשני כאשר הראשון מפוצץ ולא מעלה נוסעים והשני מלא למדי אבל פחות מהראשון. אם אני מפספס את שני אלה, לרוב צריך לחכות למעלה מרבע שעה לאוטובוס הבא. אני מבין שיכולות להיות הרבה בעיות בדרך, במיוחד בשעות העומס במרכז תל אביב ולכן נוצר הרושם שיש נסיעות שלא יוצאות. אבל אם נוצר מצב ששני אוטובוסים שמגיעים אחד אחרי השני מלאים לגמרי, כנראה שגם תדירות של 6 נסיעות בשעה לא מספיקה. ובכל מקרה, נחזור לעניין המקורי - אין סיבה שכל איזור התעשיה העצום הזה יסתפק בקו אחד עם תדירות סבירה מינוס ועוד כמה קווים קיקיוניים נוספים, ומן הראוי שהנושא הזה יטופל במסגרת הארגון מחדש.
אולי עדיף לך לשלב שני קווים:
לקחת קו מסוים עד רכבת מרכז-על פרשת דרכים ושם להמתין גם לחלופות של 40 ו-42 (או לקו 141) שנוסעות דרך ולנברג. הם בד"כ ממש לא מלאים כשהם מגיעים לשם.
 
תבדוק שוב
באתר של דן, הם חידשו את הלוז"ים וכעת הם חושפים את כל שעות היציאה מתחנות המוצא ללא תדירות "כל 10 דקות" וכדומה. פשוט כל שעות היציאה רשומות. בפועל כל הנסיעות שרשומות בלו"ז הם נסיעות שהם חייבים להוציא לפי התחייבות ברשיון הקו, אם הם מחפפים יש בקרים של משרד התחבורה הן בעתידים והן בכרמלית שרושמים חריגות ואי יציאות.
בדן חזרו להחביא את הלוזים, וחזרו לשיטה
המעצבנת של "כל 10 דקות". מצד שני הם עשו טובה והחזירו שוב את מציאת הקו שעובר ברחוב וביישוב מסוים.
 

d70

Well-known member
קו 6 לא עובר דרך ולנברג
כך שהוא לא נוח לעובדים ברמת החייל, ובדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי שצריך עוד קווים באיזור הזה. גם אם כן, לפי המסלול שלו (מעתידים לרידינג דרך כל שכונה אפשרית בדרך) נראה שהנסיעה בו לא תהיה קצרה. בנוסף, כדי לנסוע בקו הזה אני אצטרך לשלם כפליים כי אני אצטרך להחליף אוטובוס. לגבי קו 20, התדירות שלו רחוקה מלהיות גבוהה, במיוחד בשעות השיא של הערב. ארבע נסיעות בשעה זאת לא תדירות גבוהה ובוודאי לא מספיקה לקו הזה, ולמרות שבאתר כתוב שבשעות הבוקר (7-8) הוא אמור לנסוע כל 10-12 דקות, בפועל זה פשוט לא ככה.
הערה לגבי קו 6
הוא לא עובר ברחוב וולנברג אבל כן עובר ברחוב הגולן ויש לו שם תחנה סמוך לראול ולנברג (פחות מדקה הליכה ברגל ואתה מול מגדלי זיו). לגבי הסיבובים בשכונה אתה צודק,אבל אני עדיין מעדיף לקחת את קו 6 ולהסתובב עימו במיזוג אוויר מאשר להתייבש לקו 28 בתחנה.למעשה מאז הפעימה הראשונה אני לא זוכר שיצא לי להשתמש בקו 28 כלל. לגבי המעבר בהדר יוסף,אין לי מושג למה לוקח כל כך הרבה זמן לחפור שם מעבר.. אני חושב שאתר הבניה שם כבר קיים למעלה משנה..
 

אורי404

New member
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
למינטב זכרוני עוד נותרה עבודה במעבר התת-קרקעי
לא בטוח במאה אחוזים. אבל ב-95 אחוזים כן. דווקא נסעתי אמש ברכבת בקטע הזה ושכחתי לשים לב לכך.
 

עלה13

New member
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
לגבי המנהרה ורמת החייל
לגבי המנהרה, נראה שהם בשב האחרון, המנהרה כבר הרבה זמן הסתיימה, לדעתי נותר רק הנגשה, כסלילה, ריצוף, עיצוב וגינון לאורך התוואי משני צדדיה. לגבי רמת החייל, כתבתי כאן בעבר כי צריך להאריך את קו 16 דרך בן יהודה, רוקח, ולנברג, עתידים ולהפוך אותו לקו תדחר יותר ומפרקי, ניתן יהיה להוריד מס' קווים קיימים ולשפר את השירות למשתמשים בהם. ועוד ניתן בקווים 40 42 ממבצע קדש להכנס לראול ולנברג ולסיים בעתידים, זה יגדיל את התדירות ויקצר זמן, את המסלול שלהם בתוך השכונות הצפוניות, ניתן להוסיף קו מיניבוס תדיר בין תחנת רכבת בני ברק לתחנת רכבת האוביברסיטה, כאשר הקו יעבור ברמת החייל, עתידים והשכונות הצפוניות שלהם.
 

cwen

New member
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
קו 20 באמת קו סיוטי
הוא מלא תמיד, גם כשאין לחץ. הם כאילו מכוונים את התדירות כדי שהוא יהיה מלא תמיד, לא חשוב באיזו שעה. שווה לך אולי לנסות לעשות חופשי חודשי, ואז תוכל באמת לקחת אוטובוס לרכבת מרכז, ושם לחכות ב"על פרשת דרכים" ולעלות גם על 40, 42 או 141 שעוברים דרך וולנברג. זה יגדיל לך את אפשרויות הנסיעה. עדיין תתעצבן לראות אוטובוסים של אגד שנוסעים לאותו מקום חולפים על פניך ולא תוכל לעלות עליהם כי החופשי חודשי לא תקף באגד, אבל גם עכשיו אתה לא יכול להשתמש בהם. שווה לך לנסות, זה יגדיל לך את האופציות גם בהלוך וגם בחזור. בחזור אפשר לעלות גם על 57 ולהחליף בקניון ל 40 או 42 עד הבורסה, או לעלות על 141 שעובר דרך וולנברג עד הבורסה. בפעימה השניה גם 52 אמור להצטרף לאפשרויות. אני לא יודעת איפה אתה גר, אבל אולי תוכל גם לעלות על קו 12 ולהחליף לקווי מטרופולין ברוקח אם הם מגיעים למקום נוח בשבילך. חופשי חודשי יפתח בפניך המון אפשרויות. אני ממליצה לך לנסות ב 1 באוקטובר.
 

yairp4

Active member
אוטובוסים באיזור רמת החי"ל
ולא, זאת לא שאלת הכוונה... בשבועיים האחרונים אני נמצא בעבודה חדשה והפעם החלטתי לא לקחת רכב בגלל שעברתי לגור בתל אביב, ובמקום זה התחלתי להשתמש בקו 20. אני לא ארחיב יותר מידי על השירות הלקוי שעובדי ותושבי האאיזור מקבלים, אבל רציתי לשאול האם במסגרת הרה-ארגון של קווי גוש דן יש סיכוי שנזכה לשירות טוב יותר? כמויות הנוסעים ברחוב וולנברג בהחלט מצדיקות העלאת משמעותית בתדירות של קו 20, לכל הפחות, וכן מספר קווים נוספים ליעדים אחרים. ועוד שאלה - מישהו יודע מה קורה עם המעבר מתחת למסילת הרכבת בהדר יוסף? האם כבר פתחו אותו? ואם לא, מתי מתכננים לפתוח?
לכולם
את ההצעות להחלפות קווים אני אצטרך לבחון מבחינה כלכלית. מכיוון שאני לא נוסע כל יום (לפעמים אני לוקח את האופניים ולפעמים הולך ברגל, ולפעמים בחזור יוצא לי לתפוס טרמפ עם אחד העובדים במשרד) לא משתלם לי לקנות חופשי חודשי, והחלפת קווים תעלה משמעותית את עלות הנסיעות שלי.
 

אורי404

New member
לכולם
את ההצעות להחלפות קווים אני אצטרך לבחון מבחינה כלכלית. מכיוון שאני לא נוסע כל יום (לפעמים אני לוקח את האופניים ולפעמים הולך ברגל, ולפעמים בחזור יוצא לי לתפוס טרמפ עם אחד העובדים במשרד) לא משתלם לי לקנות חופשי חודשי, והחלפת קווים תעלה משמעותית את עלות הנסיעות שלי.
תכל'ס אם יותר מהיר לך באופניים ולא איטי ברגל
לדעתי אם באופניים, לא מדובר במאמץ וגם בהליכה לא מדובר בזמן נסיעה ארוך, הייתי מציע לך, יותר להשתמש בהם. עד שהאוטובוס מגיע ועד שהוא יוצא מרמת החי"ל,אני מניח שאתה כבר באמצע הדרך ברכיבת אופניים.
 

yairp4

Active member
תכל'ס אם יותר מהיר לך באופניים ולא איטי ברגל
לדעתי אם באופניים, לא מדובר במאמץ וגם בהליכה לא מדובר בזמן נסיעה ארוך, הייתי מציע לך, יותר להשתמש בהם. עד שהאוטובוס מגיע ועד שהוא יוצא מרמת החי"ל,אני מניח שאתה כבר באמצע הדרך ברכיבת אופניים.
באופניים באמת לרוב יותר מהיר
אני גר באיזור ארלוזורוב-יהושע בן נון, ברכיבה נינוחה זה כ- 40 דקות ובאוטובוס בערך אותו זמן (לא כולל את זמן ההמתנה, כמובן) ובהליכה זה יותר לכיוון השעה ורבע. אמנם האופניים הם אלטרנטיבה, אבל לא תמיד יש לי כח לזה על הבוקר, ובמיוחד כשהחורף יתחיל זה לא יהיה אידיאלי. כיום אני בדרך כלל בא עם אופניים פעם-פעמיים בשבוע ובימים שאני בא באוטובוס אני בדרך כלל חוזר ברגל אם אני יוצא מהעבודה מאוחר (אחרי 7 בערב התדירות של קו 20 יורדת בצורה דרסטית). סה"כ עשיתי חישוב שעם כמות הנסיעות שלי אני משלם הרבה פחות על כל הנסיעות הבודדות מאשר על חופשי חודשי (יש גם את בונוס הטעינה של הרב קו). אם אני אתחיל לנסוע עם החלפות העלויות שלי יגדלו בצורה משמעותית, וזה חבל שיחד עם הארגון מחדש לא מפעילים בגוש דן כרטיסי מעבר כמו בירושלים וחיפה.
 

אורי404

New member
באופניים באמת לרוב יותר מהיר
אני גר באיזור ארלוזורוב-יהושע בן נון, ברכיבה נינוחה זה כ- 40 דקות ובאוטובוס בערך אותו זמן (לא כולל את זמן ההמתנה, כמובן) ובהליכה זה יותר לכיוון השעה ורבע. אמנם האופניים הם אלטרנטיבה, אבל לא תמיד יש לי כח לזה על הבוקר, ובמיוחד כשהחורף יתחיל זה לא יהיה אידיאלי. כיום אני בדרך כלל בא עם אופניים פעם-פעמיים בשבוע ובימים שאני בא באוטובוס אני בדרך כלל חוזר ברגל אם אני יוצא מהעבודה מאוחר (אחרי 7 בערב התדירות של קו 20 יורדת בצורה דרסטית). סה"כ עשיתי חישוב שעם כמות הנסיעות שלי אני משלם הרבה פחות על כל הנסיעות הבודדות מאשר על חופשי חודשי (יש גם את בונוס הטעינה של הרב קו). אם אני אתחיל לנסוע עם החלפות העלויות שלי יגדלו בצורה משמעותית, וזה חבל שיחד עם הארגון מחדש לא מפעילים בגוש דן כרטיסי מעבר כמו בירושלים וחיפה.
מכיר היטב את האזור. אזור חביב עליי

לפחות פעם בשבוע אני באזור יהושע בן נון. לא ידעתי, שברכיבה נינוחה זה ארבעים דקות. טוב לדעת. מהו מסלול הרכיבה שלך? האם דרך אזור נחל הירקון או דרך אחרת? בנוגע לימי חורף - למעשה יש יחסית מעט ימי גשם. בנוגע לקור - אל תדאג. מתחממים די במהירות, אך ללא הזיעה של ימי הקיץ. בנוגע לירידת התדירות של קו 20 - שמתי לב לזה. מסוף עתידים אחרי שבע בערב, נראה כמן מקום נידח עם בקושי אוטובוסים ממנו. כאילו מדובר על אחת עשרה בלילה. מסכים עמך, גם ששירות האוטובוסים לאזור רמת החי"ל ועתידים לוקה בחסר. במקרה שלך יש דווקא קו אוטובוס נוח במסלול - קו 20. אבל התדירות היא כבר משהו אחר.
 

yairp4

Active member
מכיר היטב את האזור. אזור חביב עליי

לפחות פעם בשבוע אני באזור יהושע בן נון. לא ידעתי, שברכיבה נינוחה זה ארבעים דקות. טוב לדעת. מהו מסלול הרכיבה שלך? האם דרך אזור נחל הירקון או דרך אחרת? בנוגע לימי חורף - למעשה יש יחסית מעט ימי גשם. בנוגע לקור - אל תדאג. מתחממים די במהירות, אך ללא הזיעה של ימי הקיץ. בנוגע לירידת התדירות של קו 20 - שמתי לב לזה. מסוף עתידים אחרי שבע בערב, נראה כמן מקום נידח עם בקושי אוטובוסים ממנו. כאילו מדובר על אחת עשרה בלילה. מסכים עמך, גם ששירות האוטובוסים לאזור רמת החי"ל ועתידים לוקה בחסר. במקרה שלך יש דווקא קו אוטובוס נוח במסלול - קו 20. אבל התדירות היא כבר משהו אחר.
כ- 8.5 ק"מ
אני נוסע דרך אבן גבירול ומשם דרך הפארק, לאורך הירקון, עד לכיכר של אסותא ומשם לרחוב הברזל. במהירות ממוצעת של 15 קמ"ש (לדעתי זאת רכיבה מאוד נינוחה), אני עושה את זה ב 35-40 דקות. כשיפתחו את המעבר בהדר יוסף אפשר יהיה לעקוף את הפיתולים של הירקון באיזור האגם והמימדיון (אני יודע שאפשר לעקוף כיום אם רוכבים דרך רוקח, אבל אני מעדיף לרכב כמה שפחות לאורך הכבישים הראשיים). והקור והגשם הם לא מה שמפריע לי, יותר תחושת העייפות שמלווה את החורף, כשקמים ועוד חשוך וקר בחוץ, והדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לעלות על האופניים ולצאת לרכיבה מעייפת... אני מניח שאני אוכל להתגבר על זה אבל קשה לי להאמין שאני אעלה את תדירות הרכיבה שלי ליותר מפעמיים בשבוע.
 

אורי404

New member
כ- 8.5 ק"מ
אני נוסע דרך אבן גבירול ומשם דרך הפארק, לאורך הירקון, עד לכיכר של אסותא ומשם לרחוב הברזל. במהירות ממוצעת של 15 קמ"ש (לדעתי זאת רכיבה מאוד נינוחה), אני עושה את זה ב 35-40 דקות. כשיפתחו את המעבר בהדר יוסף אפשר יהיה לעקוף את הפיתולים של הירקון באיזור האגם והמימדיון (אני יודע שאפשר לעקוף כיום אם רוכבים דרך רוקח, אבל אני מעדיף לרכב כמה שפחות לאורך הכבישים הראשיים). והקור והגשם הם לא מה שמפריע לי, יותר תחושת העייפות שמלווה את החורף, כשקמים ועוד חשוך וקר בחוץ, והדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לעלות על האופניים ולצאת לרכיבה מעייפת... אני מניח שאני אוכל להתגבר על זה אבל קשה לי להאמין שאני אעלה את תדירות הרכיבה שלי ליותר מפעמיים בשבוע.
עם הזמן מתרגלים
עם הזמן תראה, שתתרגל ליותר פעמים בשבוע. בייחוד אחרי, שייפתח המעבר בהדר יוסף, שיאפשר לרכב בדרך רחבה יותר, לעומת השבילים הצרים בירקון. בנוגע למה, שכתבת על השכמה ורכיבה - עם זה אישית פחות יש לי בעיה. יצא לי לצאת מהבית בסביבות שבע בבוקר ולרכב לעבודה. לפני השעה הזו, זה היה בעיקר נסיעות מכפר סבא לכיוון פתח תקווה או תל אביב לעבודה. מה שלי נראה קשה ולא אצליח ממש לתפוס את זה, זה להתעורר לפנות בוקר ולהגיע בחמש-חמש וחצי לפנות בוקר למכון כושר או לבריכת שחייה. עשיתי את זה פעם אחת ולא ניסיתי עוד.
 

yairp4

Active member
עם הזמן מתרגלים
עם הזמן תראה, שתתרגל ליותר פעמים בשבוע. בייחוד אחרי, שייפתח המעבר בהדר יוסף, שיאפשר לרכב בדרך רחבה יותר, לעומת השבילים הצרים בירקון. בנוגע למה, שכתבת על השכמה ורכיבה - עם זה אישית פחות יש לי בעיה. יצא לי לצאת מהבית בסביבות שבע בבוקר ולרכב לעבודה. לפני השעה הזו, זה היה בעיקר נסיעות מכפר סבא לכיוון פתח תקווה או תל אביב לעבודה. מה שלי נראה קשה ולא אצליח ממש לתפוס את זה, זה להתעורר לפנות בוקר ולהגיע בחמש-חמש וחצי לפנות בוקר למכון כושר או לבריכת שחייה. עשיתי את זה פעם אחת ולא ניסיתי עוד.
נחיה ונראה
מה שבטוח, אני מסכים איתך במאה אחוז על הקושי בללכת חדר כושר או שחיה לפני העבודה. מעבר לעובדה שהאופניים הם כושר מעולה ואני לא באמת מבזבז זמן כשאני רוכב לעבודה, האימונים בחדר כושר פשוט משעממים אותי...
 

d70

Well-known member
כ- 8.5 ק"מ
אני נוסע דרך אבן גבירול ומשם דרך הפארק, לאורך הירקון, עד לכיכר של אסותא ומשם לרחוב הברזל. במהירות ממוצעת של 15 קמ"ש (לדעתי זאת רכיבה מאוד נינוחה), אני עושה את זה ב 35-40 דקות. כשיפתחו את המעבר בהדר יוסף אפשר יהיה לעקוף את הפיתולים של הירקון באיזור האגם והמימדיון (אני יודע שאפשר לעקוף כיום אם רוכבים דרך רוקח, אבל אני מעדיף לרכב כמה שפחות לאורך הכבישים הראשיים). והקור והגשם הם לא מה שמפריע לי, יותר תחושת העייפות שמלווה את החורף, כשקמים ועוד חשוך וקר בחוץ, והדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לעלות על האופניים ולצאת לרכיבה מעייפת... אני מניח שאני אוכל להתגבר על זה אבל קשה לי להאמין שאני אעלה את תדירות הרכיבה שלי ליותר מפעמיים בשבוע.
אפשר לעקוף את הפיתולים ע"י נסיעה בשבילי הפארק
ולא ע"י נסיעה לאורך הכבישים.ד"א לא הבנתי איך המעבר יקצר לך את הדרך..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה