הדבר היחיד שבאמת מעניין לדעתי בכתבה הזאת, הואשביתה ברכבת?
כאן
ומה עם עוד קטרים?הדבר היחיד שבאמת מעניין לדעתי בכתבה הזאת, הוא
המשפט הבא: "בפגישה שנערכה לאחרונה, ביקשו ברכבת להגדיל כמעט פי 3 את מספר הקרונות שיירכשו - מ-74 קרונות ל-200. בהנהלת החברה אומרים כי רק כך תוכל הרכבת לעמוד בגידול הצפוי במספר הנוסעים בשנים הקרובות." להגדיל את הרכש המצומצם ביותר העומד כרגע על הפרק, פי 3 וגם פי 4 - נשמע הגיוני בהחלט (הגיוני מבחינת הרכבת ונוסעיה, אבל בטח לא מבחינתו של משרד האוצר). מה שלא ממש הגיוני כאן הוא, שהדברים האלה נאמרים רק עכשיו ולא לפני שנתיים...
זה מובן מאליו. אם כי יש כאן בעיה מסויימתומה עם עוד קטרים?
תוספת קרונות לא שווה(עוד) תוספת קטרים?
וזה שעומדים להפריט את תחזוקת הרכבתהדבר היחיד שבאמת מעניין לדעתי בכתבה הזאת, הוא
המשפט הבא: "בפגישה שנערכה לאחרונה, ביקשו ברכבת להגדיל כמעט פי 3 את מספר הקרונות שיירכשו - מ-74 קרונות ל-200. בהנהלת החברה אומרים כי רק כך תוכל הרכבת לעמוד בגידול הצפוי במספר הנוסעים בשנים הקרובות." להגדיל את הרכש המצומצם ביותר העומד כרגע על הפרק, פי 3 וגם פי 4 - נשמע הגיוני בהחלט (הגיוני מבחינת הרכבת ונוסעיה, אבל בטח לא מבחינתו של משרד האוצר). מה שלא ממש הגיוני כאן הוא, שהדברים האלה נאמרים רק עכשיו ולא לפני שנתיים...
זה פשוט לא חדש... דובר על זה כבר לפניוזה שעומדים להפריט את תחזוקת הרכבת
זה לא מעניין? הדוקטור יתפלץ אם הוא ישמע את זה..
זה נשמע יותר כמו טעות..הדבר היחיד שבאמת מעניין לדעתי בכתבה הזאת, הוא
המשפט הבא: "בפגישה שנערכה לאחרונה, ביקשו ברכבת להגדיל כמעט פי 3 את מספר הקרונות שיירכשו - מ-74 קרונות ל-200. בהנהלת החברה אומרים כי רק כך תוכל הרכבת לעמוד בגידול הצפוי במספר הנוסעים בשנים הקרובות." להגדיל את הרכש המצומצם ביותר העומד כרגע על הפרק, פי 3 וגם פי 4 - נשמע הגיוני בהחלט (הגיוני מבחינת הרכבת ונוסעיה, אבל בטח לא מבחינתו של משרד האוצר). מה שלא ממש הגיוני כאן הוא, שהדברים האלה נאמרים רק עכשיו ולא לפני שנתיים...
למרבה הצער, אין ברירה. כפי שזה נראה כרגע,זה נשמע יותר כמו טעות..
בסופו של דבר המערכת תעבור לחשמל, ואז "יתקעו" עם יותר מדי ציוד מודו
מה הבעייה להסב את המודו לחשמלי?זה נשמע יותר כמו טעות..
בסופו של דבר המערכת תעבור לחשמל, ואז "יתקעו" עם יותר מדי ציוד מודו
כי עם קרונות צריכים גם קטרים, ואותם לא ניתןמה הבעייה להסב את המודו לחשמלי?
הכוונה שלי היא מבחינת תצורהמה הבעייה להסב את המודו לחשמלי?
רכבת ישראל כל הזמן בשביתה, וללא הפסקה !!!!שביתה ברכבת?
כאן
רכבת ישראל רק "שובתת" כדי לשדרג את התשתיתרכבת ישראל כל הזמן בשביתה, וללא הפסקה !!!!
רכבת ישראל כל הזמן בשביתה, אין פה שום דבר חדש !!! טוב שיש עדיין את שירות האוטובוסים החביב של אגד !!! חבל מאוד ששירות האוטובוסים החביב של אגד אינו פועל בשעות הלילה !!!
שידרוג התשתיות המסילתיות לא יסתיים לעולם !!רכבת ישראל רק "שובתת" כדי לשדרג את התשתית
המסילתית שהוזנחה ע"י המדינה עשרות שנים עד שנות התשעים (ראה קישור). לא זכור לי שביתת עובדים מאז אביב 2009! איך שהזמן הולך, מדינת ישראל מבינה יותר ויותר שרק שירות רכבתית תעודד את נהגים לנטוש את הפרייבט שלהם (הנה דוגמא - לא ייסלל כביש חדש בשרון כתבה מ-Ynet)
מה שאתה אומר הוא מאוד מטעה ולא מדוייק.שידרוג התשתיות המסילתיות לא יסתיים לעולם !!
שידרוג ותחזוקה של התשתיות המסילתיות של רכבת ישראל לא יסתיים לעולם !! מסיבה זו לא ניתן להסתמך על השירות הלקוי של רכבת ישראל ויש צורך בשירות אוטובוסים חלופי שיפעל בכל קטע שבו פועלת הרכבת. טוב שעדיין יש שירות אוטובוסים חביב של אגד שניתן להסתמך עליו !! על השירות הלקוי של רכבת ישראל לא ניתן להסתמך כלל, מכיוון שרכבת ישראל משביתה מיוזמתה כל הזמן את קווי הרכבת השונים ללא מתן פיתרון חלופי לנוסעים.
ומה לגבי פרוייקטים הנדסיים של חברת חשמל ?מה שאתה אומר הוא מאוד מטעה ולא מדוייק.
תחזוקה של המסילות, ברגע שהן כבר משודרגות ומופרדות מפלסית אינו דורש את אותה כמות ואורך של השבתות כמו שיש בקו לבאר שבע שאותו יסיימו לשדרג בעוד שנה בערך. להמחשה, ראה את קו החוף בין חיפה לתל אביב ששודרג לפני שנים - בו למשל לא רואים את אותה כמות השבתות כמו בקו לבאר שבע. אותו דבר יהיה כשייסימו את העבודות על המסילה לבאר שבע שעקרונית נבנתה כמעט כולה מחדש במסגרת הפרוייקט.
בבקשה תכתוב "חביב" עוד שבע פעמיםשידרוג התשתיות המסילתיות לא יסתיים לעולם !!
שידרוג ותחזוקה של התשתיות המסילתיות של רכבת ישראל לא יסתיים לעולם !! מסיבה זו לא ניתן להסתמך על השירות הלקוי של רכבת ישראל ויש צורך בשירות אוטובוסים חלופי שיפעל בכל קטע שבו פועלת הרכבת. טוב שעדיין יש שירות אוטובוסים חביב של אגד שניתן להסתמך עליו !! על השירות הלקוי של רכבת ישראל לא ניתן להסתמך כלל, מכיוון שרכבת ישראל משביתה מיוזמתה כל הזמן את קווי הרכבת השונים ללא מתן פיתרון חלופי לנוסעים.
בהשוואה למפעילי האוטובוסים האחרים...בבקשה תכתוב "חביב" עוד שבע פעמים
כי ממה שכתבת לא הבנתי מה אתה חושב על השירות של אגד.
אז אני מבין שלדעתך השירות של אגד גרועבהשוואה למפעילי האוטובוסים האחרים...
השירות של אגד מעולהכמובן שיש הרבה מאוד מקום לשיפור כמו בכל דבר, אבל אין בישראל חברת אוטובוסים טובה יותר מאגד !! לגבי רכבת ישראל, הבעייה של רכבת ישראל היא ההשבתות המרובות ללא מתן חלופה לנוסעים בשעות "הלילה", לרבות השבתות שאינן ביוזמת רכבת ישראל כלל, כמו ביצוע פרוייקטים של חברת חשמל שמצריכים השבתת תנועת הרכבות "בלילה" עקב הנחת כבלי מתח גבוה.
מעולם לא טענתי שהשירות של אגד הוא חרא !!אז אני מבין שלדעתך השירות של אגד גרוע
או קיי, עכשיו אפשר לדעת מה אתה רוצה לומר, תודה על ההדגשות. קודם חשבתי שאתה תומך של אגד, אבל מכיוון שלא כתבת עכשיו 9 פעמים את המילה "חביב" וגם לא הדגשת אותה, הגעתי למסקנה שכנראה מבחינתך אגד נותנת חרא של שירות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.