שלט מרשים בתחנת הרכבת הרצליה

מצב
הנושא נעול.

Mar Garina

New member
שלט מרשים בתחנת הרכבת הרצליה
לצערי לא הייתה לי מצלמה, אז אין לי תמונה להעלות. ציטוט כמעט מדוייק אבל לא מאה אחוז: "אם אין כאן תחבורה ציבורית, אנחנו נעשה אחד". מדובר בפרסום של אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי בהרצליה, שכותבים שהם דואגים לשאטלים מתחנת רכבת הרצליה למכללה, בתדירות של 20 דקות. שמחתי לראות שיש יוזמה מקומית חשובה, ובפרט שהם מלבינים את פני משרד התחבורה, אגד ואפילו קצת את ר"י, על אוזלת היד במתן פתרון הזנה שפוי לתחנת רכבת הרצליה. מעניין לשמוע את תגובת רכבת ישראל (שלזכותה ייאמר שהרשתה להציב כזה פוסטר בתחנתה), אגד, משרד התחבורה ועיריית הרצליה, איך ייתכן שהם לא עשו את עבודתם וגורם חיצוני צריך לדאוג לשירות הכל כך בסיסי הזה. מעניין מי מממן את השירות.
 

easylivin

New member
שלט מרשים בתחנת הרכבת הרצליה
לצערי לא הייתה לי מצלמה, אז אין לי תמונה להעלות. ציטוט כמעט מדוייק אבל לא מאה אחוז: "אם אין כאן תחבורה ציבורית, אנחנו נעשה אחד". מדובר בפרסום של אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי בהרצליה, שכותבים שהם דואגים לשאטלים מתחנת רכבת הרצליה למכללה, בתדירות של 20 דקות. שמחתי לראות שיש יוזמה מקומית חשובה, ובפרט שהם מלבינים את פני משרד התחבורה, אגד ואפילו קצת את ר"י, על אוזלת היד במתן פתרון הזנה שפוי לתחנת רכבת הרצליה. מעניין לשמוע את תגובת רכבת ישראל (שלזכותה ייאמר שהרשתה להציב כזה פוסטר בתחנתה), אגד, משרד התחבורה ועיריית הרצליה, איך ייתכן שהם לא עשו את עבודתם וגורם חיצוני צריך לדאוג לשירות הכל כך בסיסי הזה. מעניין מי מממן את השירות.
יפה, כל הכבוד על היוזמה! אבל...
אין שום קשר לרכבת. זה לא בסמכותה להפעיל תחבורה משלימה. כל מה שהיא יכולה לעשות זה להעביר את התלונות למשרד התחבורה (שכרגיל, מתעלם מהן). אמנם קיים ברכבת גוף שאחראי על התיאום עם חברות האוטובוסים, אבל אין לו שום סמכות ביצועית בפועל. מה שהוא יכול לעשות זה רק "לבקש יפה"...
 

אורי404

New member
שלט מרשים בתחנת הרכבת הרצליה
לצערי לא הייתה לי מצלמה, אז אין לי תמונה להעלות. ציטוט כמעט מדוייק אבל לא מאה אחוז: "אם אין כאן תחבורה ציבורית, אנחנו נעשה אחד". מדובר בפרסום של אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי בהרצליה, שכותבים שהם דואגים לשאטלים מתחנת רכבת הרצליה למכללה, בתדירות של 20 דקות. שמחתי לראות שיש יוזמה מקומית חשובה, ובפרט שהם מלבינים את פני משרד התחבורה, אגד ואפילו קצת את ר"י, על אוזלת היד במתן פתרון הזנה שפוי לתחנת רכבת הרצליה. מעניין לשמוע את תגובת רכבת ישראל (שלזכותה ייאמר שהרשתה להציב כזה פוסטר בתחנתה), אגד, משרד התחבורה ועיריית הרצליה, איך ייתכן שהם לא עשו את עבודתם וגורם חיצוני צריך לדאוג לשירות הכל כך בסיסי הזה. מעניין מי מממן את השירות.
גבי תח"צ מתחנת הרכבת ושלט נוסף, שיש בתחנה
בתחנת הרכבת הרצליה יש שלט נוסף והוא של "רכבת ישראל": שלט המבשר על הארכת הרציפים בתחנה. סימן מעודד לדעתי. מעניין אם כאשר מבצעים הארכה של הרציפים, האם ישלבו גם גובה אחיד של הרציפים. בנוגע לתחבורה ציבורית למרכז הבינתחומי בהרצליה: כך או כך, התחבורה הציבורית שם לא ממש מפותחת ויש מה לפתח בשירות אוטובוסים מתחנת הרכבת, ממרכז הרצליה ומכיוון רעננה וכפר סבא: 1. מכיוון תחנת הרכבת לפתח קו אוטובוס לכיוון המרכז הבינתחומי והמשך לכיוון שכונות גן רשל ונחלת עדה. אלה שכונות, שמרגישות מנותקות מיתר רחבי הרצליה ועבור מי, שפחות בקיא באזור הרצליה, אני אומר, שזה לא בדיוק אזור בסטאטוס של הרצליה פיתוח, אלא אנשים פשוטים יותר. גם שדה התעופה של הרצליה נמצא שם, שגם אליו התחבורה הציבורית לוקה בחסר. האפשרות היא אולי גם הארכה לעבר אזור התעשייה של הרצליה. 2. קו ממרכז הרצליה לעבר המרכז הבינתחומי ולעבר גן רשל ונחלת עדה. למעשה קיים קו 2. אולי לבחון ליטוש במסלולו ובזמני הנסיעה. 3. קו מכיוון כפר סבא ורעננה: למעשה קו מהיר מכפר סבא ורעננה לכיוון אזור התעשייה. נסיעה לאורך כפר סבא ורעננה. בדרך ירושלים של הרצליה לפנות ימינה לבריגדה היהודית לעבר המרכז הבינתחומי. המשך או לכיוון כפר שמריהו, כביש החוף אזור התעשייה של הרצליה או שלכיוון רחוב ז'בוטינסקי בהרצליה, אזור שבעת הכוכבים/תחנת הרכבת הרצליה ואזור התעשייה. אולי "מטרופולין", שאמורים לפעול במהלך החודשים הקרובים ירימו את הכפפה? אולי פנייה של אגודת הסטודנטים ל"מטרופולין" ולמשרד התחבורה? אלטרנטיבה נוספת, שקשורה לרכבת: העלאת אופניים לרכבת. המרחק מתחנת הרכבת למרכז הבינתחומי הוא מרכז קצר. יש שבילי אופניים טובים ולזכותה (הרבה) של עיריית הרצליה ייאמר, שהיא מפתחת שבילי אופניים נוספים בסביבה. לו היה מותר לעלות אופניים לרכבת, כפי שזה רווח ברחבי העולם, זה היה משפר באופן משמעותי את המצב.
 
שלט מרשים בתחנת הרכבת הרצליה
לצערי לא הייתה לי מצלמה, אז אין לי תמונה להעלות. ציטוט כמעט מדוייק אבל לא מאה אחוז: "אם אין כאן תחבורה ציבורית, אנחנו נעשה אחד". מדובר בפרסום של אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי בהרצליה, שכותבים שהם דואגים לשאטלים מתחנת רכבת הרצליה למכללה, בתדירות של 20 דקות. שמחתי לראות שיש יוזמה מקומית חשובה, ובפרט שהם מלבינים את פני משרד התחבורה, אגד ואפילו קצת את ר"י, על אוזלת היד במתן פתרון הזנה שפוי לתחנת רכבת הרצליה. מעניין לשמוע את תגובת רכבת ישראל (שלזכותה ייאמר שהרשתה להציב כזה פוסטר בתחנתה), אגד, משרד התחבורה ועיריית הרצליה, איך ייתכן שהם לא עשו את עבודתם וגורם חיצוני צריך לדאוג לשירות הכל כך בסיסי הזה. מעניין מי מממן את השירות.
"קמבוס" - שירות של אגודת הסטודנטים בבינתחומי
אהלן, שמי עמרי אריאב ואני סגן יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי. השלט הוא פרסום של שירות של אגודת הסטודנטים - קמבוס. שירות שאטל בין המרכז הבינתחומי לתחנת הרכבת וחזרה. השירות הוקם בעקבות מצבה הבעייתי מאד (בלשון המעטה) של התחבורה הציבורית למרכז הבינתחומי. אם אין פיתרון, אנו הסטודנטים נהיה יצירתיים מספיק לספק לעצמנו פיתרון. השירות היה פעיל בשנת הלימודים האחרונה לסטודנטים חברי אגודה ולסגל הבינתחומי, ואנו מקווים להרחיב אותו בשנת הלימודים הבאה. לא מעט סטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם רכב, ולכן הפיתרון לצורך מאד חיוני. לא מעט סטודנטים מגיעים בתחבורה ציבורית מכל חלקי הארץ ונתקעים בקטע הקצר שבין הרכבת לבינתחומי. מדובר כאמור בשירות שאטלים הפועל במסגרת החוק בשיתוף פעולה של הרכבת והמרכז הבינתחומי. מי מכם החושב ללמוד, או מכיר כאלו הרוצים ללמוד במרכז הבינתחומי, מדובר בשירות שעוזר מאד לסטודנטים ובכלל. אשמח להשיב על עוד שאלות עמרי
 
"קמבוס" - שירות של אגודת הסטודנטים בבינתחומי
אהלן, שמי עמרי אריאב ואני סגן יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי. השלט הוא פרסום של שירות של אגודת הסטודנטים - קמבוס. שירות שאטל בין המרכז הבינתחומי לתחנת הרכבת וחזרה. השירות הוקם בעקבות מצבה הבעייתי מאד (בלשון המעטה) של התחבורה הציבורית למרכז הבינתחומי. אם אין פיתרון, אנו הסטודנטים נהיה יצירתיים מספיק לספק לעצמנו פיתרון. השירות היה פעיל בשנת הלימודים האחרונה לסטודנטים חברי אגודה ולסגל הבינתחומי, ואנו מקווים להרחיב אותו בשנת הלימודים הבאה. לא מעט סטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם רכב, ולכן הפיתרון לצורך מאד חיוני. לא מעט סטודנטים מגיעים בתחבורה ציבורית מכל חלקי הארץ ונתקעים בקטע הקצר שבין הרכבת לבינתחומי. מדובר כאמור בשירות שאטלים הפועל במסגרת החוק בשיתוף פעולה של הרכבת והמרכז הבינתחומי. מי מכם החושב ללמוד, או מכיר כאלו הרוצים ללמוד במרכז הבינתחומי, מדובר בשירות שעוזר מאד לסטודנטים ובכלל. אשמח להשיב על עוד שאלות עמרי
קישור למידע נוסף
http://www.myidc.org.il/?CategoryID=263&ArticleID=331
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה