846
Active member
טרור לא ממגרים. נקודה.
לא שאני לא בעד, זה פשוט בלתי אפשרי, וזהו.
טרור לא ממגרים. נקודה.
לא שאני לא בעד, זה פשוט בלתי אפשרי, וזהו.
בטח שיש לזה תקדיםטרור לא ממגרים על ידי הרתעה
אין לזה שום תקדים
אם יעבו כראוי את האבטחה סביב הרכבת הקלההאם זוהי השעה להסיר את הכובע בפני ד"ר רייטר?
כפי שצפה וחזה והזהיר - מתחילות פעולות הטרור נגד הרכבת הקלה בשל הקמת הדפו במזרח העיר והעברת המסלול קרוב כל כך למחנה הפליטים שועפט. כל העיר מדווח הבוקר כי ביום רביעי שעבר הגיע צעיר פלסטיני, תושב אחד הכפרים שליד פסגת זאב למתחם הרכבת הקלה, הדפו, ויידה בקבוק תבערה לעבר שני מאבטחים במתקן. המאבטחים שלא נפגעו רדפו אחרי הצעיר, לכדו אותו והעבירו אותו לידי המשטרה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. בכיר במשטרה מצוטט בכתבה כי "אנחנו רואים בחומרה יידוי בקבוקי תבערה ונטפל בנושא בחומרה רבה. אני מקווה כי בתי המשפט יחמירו את העונשים במקרים כאלה". עם זאת אין בכתבה שום התייחסות לסיכונים הבטחוניים העצומים שהפעלת הרכבת הקלה תיצור באיזור צפון העיר.
בגדול אני מסכים, אבל הייתי מגדיר זאת אחרת...אם יעבו כראוי את האבטחה סביב הרכבת הקלה
לא יהיה נגדה ו/או בה שום פיגוע. מאבטח אחד לפחות בכל תחנה בשועפט, מאבטח קבוע בתוך הרכבת (בדיוק כפי שיש ברכבת ישראל), כמו כן רכבי אבטחה שנוסעים הלוך ושוב לצד המסילה לאורך כל שעות פעילות הקו וכן גם ניידות משטרה שנוסעות מדי כמה שעות לאורך הציר. אם יעשו את כל אלו וכן אם השב"כ וגם אמ"ן וגם מודיעין משטרת מחוז ירושלים, כל אלו גם יחד, ישנסו מותניים בצד המודיעיני, לא יהיה ולו פיגוע אחד ברכבת הזו.
אתה צודק מאה אחוז (+ מע"ם)בגדול אני מסכים, אבל הייתי מגדיר זאת אחרת...
לא הייתי אומר "לעולם לא יהיה ולו פיגוע אחד" כי כמו שאומרים, shit happens. אבל בתנאי שכל הפעולות הנדרשות אכן נעשות - הסיכוי לפיגוע ברכבת הזאת יהיה נמוך עד כדי זניח בהשוואה לפיגוע בכל אמצעי תחבורה אחר. למרות הבעייתיות הביטחונית שבכל זאת קיימת בה (מיקום הדפו, המעבר בשועפט...) - עדיין יותר קל לאבטח אותה מאשר את מערך האוטובוסים העירוני, למשל.
אתה צודק מאה אחוז (+ מע"ם)
אני מעט נסחפתי. אכן את ציר שועפט קל מאוד לאבטח. נכון, זה דורש תקציב, כח אדם והחלטה. אבל זה מאוד מאוד ישים. זה לא שצריך לאבטח משהו כמו 50 קווים עם 450 תחנות (כמות הקווים והתחנות של אגד ירושלים בשירות הפנים עירוני. יתכן ופספסתי, סביר להניח שיש יותר מ-50 קווים ויותר מ-450 תחנות). כולה קו אחד עם פחות מ-8 תחנות באזור הבעייתי. מצידי שיהיו בכל תחנה החל מפסגת זאב ועד לגבעה הצרפתית וכן גבעת התחמושת באופן קבוע שני מאבטחים ולעתים גם מאבטח שלישי שיעלה לנסיעה. בתוך הטראם שיהיה תמיד לעולם ועד מאבטח אחד לאורך כל הנסיעה. שני פרייבטים בתוכם 3 מאבטחים חסונים וחמושים ועם מכשיר קשר וגם טל' סלולרי שיעשו רונדלים נון סטופ מהתחנה הראשונה ועד לאזור מנהרת ככר צה"ל. בשאר התחנות מספיק מאבטח אחד. אם יישמו את כל זה, אפילו לא יצטרכו את מודיעין השב"כ, אמ"ן ומודיעין משטרת ירושלים (ואופס, כן יהיו את כל גופי המודיעין הללו) לא יהיה שום פיגוע אפשרי בתוך הרכבת. לכל היותר רכב תופת יצמד אליה מבחוץ.
והם יאבטחו לא רק נגד פיגועים.אתה צודק מאה אחוז (+ מע"ם)
אני מעט נסחפתי. אכן את ציר שועפט קל מאוד לאבטח. נכון, זה דורש תקציב, כח אדם והחלטה. אבל זה מאוד מאוד ישים. זה לא שצריך לאבטח משהו כמו 50 קווים עם 450 תחנות (כמות הקווים והתחנות של אגד ירושלים בשירות הפנים עירוני. יתכן ופספסתי, סביר להניח שיש יותר מ-50 קווים ויותר מ-450 תחנות). כולה קו אחד עם פחות מ-8 תחנות באזור הבעייתי. מצידי שיהיו בכל תחנה החל מפסגת זאב ועד לגבעה הצרפתית וכן גבעת התחמושת באופן קבוע שני מאבטחים ולעתים גם מאבטח שלישי שיעלה לנסיעה. בתוך הטראם שיהיה תמיד לעולם ועד מאבטח אחד לאורך כל הנסיעה. שני פרייבטים בתוכם 3 מאבטחים חסונים וחמושים ועם מכשיר קשר וגם טל' סלולרי שיעשו רונדלים נון סטופ מהתחנה הראשונה ועד לאזור מנהרת ככר צה"ל. בשאר התחנות מספיק מאבטח אחד. אם יישמו את כל זה, אפילו לא יצטרכו את מודיעין השב"כ, אמ"ן ומודיעין משטרת ירושלים (ואופס, כן יהיו את כל גופי המודיעין הללו) לא יהיה שום פיגוע אפשרי בתוך הרכבת. לכל היותר רכב תופת יצמד אליה מבחוץ.
אולי נעשה הסבה לנהגים שפרנסתם "תיפגע" לעבודהאתה צודק מאה אחוז (+ מע"ם)
אני מעט נסחפתי. אכן את ציר שועפט קל מאוד לאבטח. נכון, זה דורש תקציב, כח אדם והחלטה. אבל זה מאוד מאוד ישים. זה לא שצריך לאבטח משהו כמו 50 קווים עם 450 תחנות (כמות הקווים והתחנות של אגד ירושלים בשירות הפנים עירוני. יתכן ופספסתי, סביר להניח שיש יותר מ-50 קווים ויותר מ-450 תחנות). כולה קו אחד עם פחות מ-8 תחנות באזור הבעייתי. מצידי שיהיו בכל תחנה החל מפסגת זאב ועד לגבעה הצרפתית וכן גבעת התחמושת באופן קבוע שני מאבטחים ולעתים גם מאבטח שלישי שיעלה לנסיעה. בתוך הטראם שיהיה תמיד לעולם ועד מאבטח אחד לאורך כל הנסיעה. שני פרייבטים בתוכם 3 מאבטחים חסונים וחמושים ועם מכשיר קשר וגם טל' סלולרי שיעשו רונדלים נון סטופ מהתחנה הראשונה ועד לאזור מנהרת ככר צה"ל. בשאר התחנות מספיק מאבטח אחד. אם יישמו את כל זה, אפילו לא יצטרכו את מודיעין השב"כ, אמ"ן ומודיעין משטרת ירושלים (ואופס, כן יהיו את כל גופי המודיעין הללו) לא יהיה שום פיגוע אפשרי בתוך הרכבת. לכל היותר רכב תופת יצמד אליה מבחוץ.
קובי -זה לא רכבת רגילהאתה צודק מאה אחוז (+ מע"ם)
אני מעט נסחפתי. אכן את ציר שועפט קל מאוד לאבטח. נכון, זה דורש תקציב, כח אדם והחלטה. אבל זה מאוד מאוד ישים. זה לא שצריך לאבטח משהו כמו 50 קווים עם 450 תחנות (כמות הקווים והתחנות של אגד ירושלים בשירות הפנים עירוני. יתכן ופספסתי, סביר להניח שיש יותר מ-50 קווים ויותר מ-450 תחנות). כולה קו אחד עם פחות מ-8 תחנות באזור הבעייתי. מצידי שיהיו בכל תחנה החל מפסגת זאב ועד לגבעה הצרפתית וכן גבעת התחמושת באופן קבוע שני מאבטחים ולעתים גם מאבטח שלישי שיעלה לנסיעה. בתוך הטראם שיהיה תמיד לעולם ועד מאבטח אחד לאורך כל הנסיעה. שני פרייבטים בתוכם 3 מאבטחים חסונים וחמושים ועם מכשיר קשר וגם טל' סלולרי שיעשו רונדלים נון סטופ מהתחנה הראשונה ועד לאזור מנהרת ככר צה"ל. בשאר התחנות מספיק מאבטח אחד. אם יישמו את כל זה, אפילו לא יצטרכו את מודיעין השב"כ, אמ"ן ומודיעין משטרת ירושלים (ואופס, כן יהיו את כל גופי המודיעין הללו) לא יהיה שום פיגוע אפשרי בתוך הרכבת. לכל היותר רכב תופת יצמד אליה מבחוץ.
גם אני כבר בעבר העלתי את הבעיה הזו...,האם זוהי השעה להסיר את הכובע בפני ד"ר רייטר?
כפי שצפה וחזה והזהיר - מתחילות פעולות הטרור נגד הרכבת הקלה בשל הקמת הדפו במזרח העיר והעברת המסלול קרוב כל כך למחנה הפליטים שועפט. כל העיר מדווח הבוקר כי ביום רביעי שעבר הגיע צעיר פלסטיני, תושב אחד הכפרים שליד פסגת זאב למתחם הרכבת הקלה, הדפו, ויידה בקבוק תבערה לעבר שני מאבטחים במתקן. המאבטחים שלא נפגעו רדפו אחרי הצעיר, לכדו אותו והעבירו אותו לידי המשטרה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. בכיר במשטרה מצוטט בכתבה כי "אנחנו רואים בחומרה יידוי בקבוקי תבערה ונטפל בנושא בחומרה רבה. אני מקווה כי בתי המשפט יחמירו את העונשים במקרים כאלה". עם זאת אין בכתבה שום התייחסות לסיכונים הבטחוניים העצומים שהפעלת הרכבת הקלה תיצור באיזור צפון העיר.
בקת"ב זה לא משאית תופתהאם זוהי השעה להסיר את הכובע בפני ד"ר רייטר?
כפי שצפה וחזה והזהיר - מתחילות פעולות הטרור נגד הרכבת הקלה בשל הקמת הדפו במזרח העיר והעברת המסלול קרוב כל כך למחנה הפליטים שועפט. כל העיר מדווח הבוקר כי ביום רביעי שעבר הגיע צעיר פלסטיני, תושב אחד הכפרים שליד פסגת זאב למתחם הרכבת הקלה, הדפו, ויידה בקבוק תבערה לעבר שני מאבטחים במתקן. המאבטחים שלא נפגעו רדפו אחרי הצעיר, לכדו אותו והעבירו אותו לידי המשטרה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. בכיר במשטרה מצוטט בכתבה כי "אנחנו רואים בחומרה יידוי בקבוקי תבערה ונטפל בנושא בחומרה רבה. אני מקווה כי בתי המשפט יחמירו את העונשים במקרים כאלה". עם זאת אין בכתבה שום התייחסות לסיכונים הבטחוניים העצומים שהפעלת הרכבת הקלה תיצור באיזור צפון העיר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.