|Vמע"צ נמצאת בכל הפרדה מפלסית ללא תלות במבצע.ההפרדה הזו מבוצעת בידי חברת נתיבי איילון.
לא בטוח אם למע"צ יש יד פה אבל לך תדע.
ידה בכל ויד כל בה.
|Vמע"צ נמצאת בכל הפרדה מפלסית ללא תלות במבצע.ההפרדה הזו מבוצעת בידי חברת נתיבי איילון.
לא בטוח אם למע"צ יש יד פה אבל לך תדע.
תודה רבה, צבי!מיני-עדכון מעכו ונהריה:
נסעתי ביום חמישי ברכבת לנהריה, והופתעתי לטובה. אמנם פרוייקט ההכפלה החל ממש לא מזמן, אבל יש כבר רצועה למסילה שנייה לאורך רוב התוואי, בנקודה אחת אפילו התחילו בהנחת שכבת הרבד העליונה. הפערים בתוואי הם בעיקר באזור מפגשי כביש-מסילה, ויש כ-4 מפגשים פעילים כרגע לאורך הקטע כולו. בקצה הדרומי של נהריה ישנו שטח התארגנות של "טר-ארמה" - אם אני לא טועה, תוקם שם מנהרת כביש מתחת למסילה. בבוסתן הגליל הרציף הארעי עוד קיים, ואפילו שלט התחנה עדיין שם - ככל הנראה, הוא ייעלם במהלך ההכפלה. מדרום לעכו ישנה התקדמות גם כן: רכבת עבודה עם קרון רבד מוצבת על הקטע החדש, גם גשר נעמן מתקדם יפה.
תודה רבה על העדכונים החשובים!תודה רבה, צבי!מיני-עדכון מעכו ונהריה:
נסעתי ביום חמישי ברכבת לנהריה, והופתעתי לטובה. אמנם פרוייקט ההכפלה החל ממש לא מזמן, אבל יש כבר רצועה למסילה שנייה לאורך רוב התוואי, בנקודה אחת אפילו התחילו בהנחת שכבת הרבד העליונה. הפערים בתוואי הם בעיקר באזור מפגשי כביש-מסילה, ויש כ-4 מפגשים פעילים כרגע לאורך הקטע כולו. בקצה הדרומי של נהריה ישנו שטח התארגנות של "טר-ארמה" - אם אני לא טועה, תוקם שם מנהרת כביש מתחת למסילה. בבוסתן הגליל הרציף הארעי עוד קיים, ואפילו שלט התחנה עדיין שם - ככל הנראה, הוא ייעלם במהלך ההכפלה. מדרום לעכו ישנה התקדמות גם כן: רכבת עבודה עם קרון רבד מוצבת על הקטע החדש, גם גשר נעמן מתקדם יפה.
תמונות משובחות ביותר, אריק!תודה רבה, צבי!מיני-עדכון מעכו ונהריה:
נסעתי ביום חמישי ברכבת לנהריה, והופתעתי לטובה. אמנם פרוייקט ההכפלה החל ממש לא מזמן, אבל יש כבר רצועה למסילה שנייה לאורך רוב התוואי, בנקודה אחת אפילו התחילו בהנחת שכבת הרבד העליונה. הפערים בתוואי הם בעיקר באזור מפגשי כביש-מסילה, ויש כ-4 מפגשים פעילים כרגע לאורך הקטע כולו. בקצה הדרומי של נהריה ישנו שטח התארגנות של "טר-ארמה" - אם אני לא טועה, תוקם שם מנהרת כביש מתחת למסילה. בבוסתן הגליל הרציף הארעי עוד קיים, ואפילו שלט התחנה עדיין שם - ככל הנראה, הוא ייעלם במהלך ההכפלה. מדרום לעכו ישנה התקדמות גם כן: רכבת עבודה עם קרון רבד מוצבת על הקטע החדש, גם גשר נעמן מתקדם יפה.
תודה רבה על הדיווח המצולם ממסע הדילוגים הצהובתודה רבה, צבי!מיני-עדכון מעכו ונהריה:
נסעתי ביום חמישי ברכבת לנהריה, והופתעתי לטובה. אמנם פרוייקט ההכפלה החל ממש לא מזמן, אבל יש כבר רצועה למסילה שנייה לאורך רוב התוואי, בנקודה אחת אפילו התחילו בהנחת שכבת הרבד העליונה. הפערים בתוואי הם בעיקר באזור מפגשי כביש-מסילה, ויש כ-4 מפגשים פעילים כרגע לאורך הקטע כולו. בקצה הדרומי של נהריה ישנו שטח התארגנות של "טר-ארמה" - אם אני לא טועה, תוקם שם מנהרת כביש מתחת למסילה. בבוסתן הגליל הרציף הארעי עוד קיים, ואפילו שלט התחנה עדיין שם - ככל הנראה, הוא ייעלם במהלך ההכפלה. מדרום לעכו ישנה התקדמות גם כן: רכבת עבודה עם קרון רבד מוצבת על הקטע החדש, גם גשר נעמן מתקדם יפה.
תודה רבה !עדכון מקו איילון דרום-יבנה
1. מחלף יבנה נפתח לתנועה במתכונתו החדשה , כולל הרמפות הסופיות והמסלולים על הגשר. 2.יש כבר רבד לרוב הקטע חולות- יבנה 3. ראיתי היום (יום ו) שלוש מכוניות של אבטחת הרכבת שומרות על הקו , כנראה על הרבד ועל הבסיס , מכונית אחת במחלף חולות אחת ליד יבנה ואחת באמצע. להערכתי יתחילו בסלילת הפסים מיד עם סיום פריסת הרבד . אני מבקש ממנכ"ל הקו ד"ר בוכמן להעשיר אותנו בצילומיו.
האם מישהו יודע מה קורה בין יבנה לאשדוד?תודה רבה !
התחילו לעבוד אבל יש עוד ההררבבבהההה עבודה ...האם מישהו יודע מה קורה בין יבנה לאשדוד?
האם התחילו כבר לפלס את התוואי?
הרמפה החדשה צפונה אכן נפתחהעדכון מקו איילון דרום-יבנה
1. מחלף יבנה נפתח לתנועה במתכונתו החדשה , כולל הרמפות הסופיות והמסלולים על הגשר. 2.יש כבר רבד לרוב הקטע חולות- יבנה 3. ראיתי היום (יום ו) שלוש מכוניות של אבטחת הרכבת שומרות על הקו , כנראה על הרבד ועל הבסיס , מכונית אחת במחלף חולות אחת ליד יבנה ואחת באמצע. להערכתי יתחילו בסלילת הפסים מיד עם סיום פריסת הרבד . אני מבקש ממנכ"ל הקו ד"ר בוכמן להעשיר אותנו בצילומיו.
העיקר שעכשיו אפשר להמשיך לבנות את הרציףהרמפה החדשה צפונה אכן נפתחה
אבל קשה לומר שהעבודות במחלף יבנה הסתיימו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.