הפעימה הראשונה - האתר הרשמי

מצב
הנושא נעול.
אז לכל אחד פתרון יצירתי אחר
קו 55 לתגבר אותו. בעבר הרחוק, כאשר "דן" הפעילו אותו יצאו מפרקיות בתדירות גבוהה. מתי שהוא במהלך שנות התשעים, אמנם הפסיקו להפעיל מפרקיות. אבל התדירות הייתה עדיין גבוהה. אני זוכר, שהייתי ממתין בתל אביב או בגבעתיים ולא הייתי צריך לקחת ממש זמן (כפי, שקובי המציא שם מבריק Give a time ).
לא יותר מעשר דקות המתנה והיה מגיע אטובוס של "דן". כך, שלדעתי אין צורך, שקו 58 החדש ייכנס למסוף 2000. מי שמעוניין להגיע לכיוון תחנת הרכבת או מסוף 2000, שיעבור במעבר הולכי הרגל. זה ייקח פחות זמן, מאשר בעיקוף עם כל הרמזורים.
ב-2000 הוצאו המפרקיות מקו 55
 

Mar Garina

New member
הפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
רק אותי הפעימה הזו מאכזבת?
מדיבורים על שיפור משמעותי של מערכת האוטובוסים, צמצום קווים כפולים ויצירת מערכת אוטובוסים פשוטה לשימוש, זה נראה כמו "fine tuning" של הקווים. שזה כמובן יותר טוב מלהשאיר את המצב הקיים, אבל זה רחוק מרוח המהפכה שהם הפיצו כשדיברו על הפרוייקט: http://tlvblog.co.il/pub_transport_reform נכון, זו רק הפעימה הראשונה. היא פשוט גורמת לי להוריד ציפיות מהפעימות הבאות.
 
רק אותי הפעימה הזו מאכזבת?
מדיבורים על שיפור משמעותי של מערכת האוטובוסים, צמצום קווים כפולים ויצירת מערכת אוטובוסים פשוטה לשימוש, זה נראה כמו "fine tuning" של הקווים. שזה כמובן יותר טוב מלהשאיר את המצב הקיים, אבל זה רחוק מרוח המהפכה שהם הפיצו כשדיברו על הפרוייקט: http://tlvblog.co.il/pub_transport_reform נכון, זו רק הפעימה הראשונה. היא פשוט גורמת לי להוריד ציפיות מהפעימות הבאות.
מישהו יודע מה צפוי בפעימה הבאה?
 
רק אותי הפעימה הזו מאכזבת?
מדיבורים על שיפור משמעותי של מערכת האוטובוסים, צמצום קווים כפולים ויצירת מערכת אוטובוסים פשוטה לשימוש, זה נראה כמו "fine tuning" של הקווים. שזה כמובן יותר טוב מלהשאיר את המצב הקיים, אבל זה רחוק מרוח המהפכה שהם הפיצו כשדיברו על הפרוייקט: http://tlvblog.co.il/pub_transport_reform נכון, זו רק הפעימה הראשונה. היא פשוט גורמת לי להוריד ציפיות מהפעימות הבאות.
גם ה-fine tuning יצא בסוף לא משש fine...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה