עצומה כנגד קו 92 פ"ת - ר"ג

מצב
הנושא נעול.

ברו3

New member
עצומה כנגד קו 92 פ"ת - ר"ג
אם גם לכם נמאס לחכות בתחנה שעות עד שמגיע האוטובוס קו 92, אם גם לכם נמאס מהדילוגים של האוטובוסים, אם גם לכם נמאס מהתדירות הנמוכה של הקו, אם גם לכם נמאס להדחס באוטובוס כמו סרדינים, אנו מתארגנים לטיפול בכל נושא הקו, לכן כל אחד שאכפת לו מהקו, ישלח את את תלונתו באופן מפורט לועדת התחבורה במרכז העיר פ"ת מיל [email protected]
 

Dannycom

New member
עצומה כנגד קו 92 פ"ת - ר"ג
אם גם לכם נמאס לחכות בתחנה שעות עד שמגיע האוטובוס קו 92, אם גם לכם נמאס מהדילוגים של האוטובוסים, אם גם לכם נמאס מהתדירות הנמוכה של הקו, אם גם לכם נמאס להדחס באוטובוס כמו סרדינים, אנו מתארגנים לטיפול בכל נושא הקו, לכן כל אחד שאכפת לו מהקו, ישלח את את תלונתו באופן מפורט לועדת התחבורה במרכז העיר פ"ת מיל [email protected]
הבעיה של הקו היא קודם כל המסלול המפותל
שעובר דרך כל פתח תקווה ובני ברק. הדילוגים על האוטובוסים נובעים מכך שהאוטובוסים נתקעים ברחובות הצרים של בני ברק ואז אחרי שעה מגיעים שני אוטובוסים ביחד. התדירות של הקו היא אכן נמוכה מדי אך זה נובע מכך שיש גם את הקו החרדי המהיר 292 שלהכעיס לא עוצר בבני ברק ומאידך החילונים לא עולים גם על 92 הרגיל מכיוון שהמסלול שלו עד קניון איילון לא אטרקטיבי מספיק. לדעתי יש לפעול בראש ובראשונה ליצירת חלופה מהירה שתסע לקניון איילון ולעתידים ללא הכניסה המייגעת לרבי עקיבא ורחובות צרים אחרים בבני ברק ומאידך לתגבור 292 והפיכתו מקו מהדרין לקו שעוצר גם במספר תחנות ביניים כגון אוניברסיטת בר אילן.
 

אורי404

New member
הבעיה של הקו היא קודם כל המסלול המפותל
שעובר דרך כל פתח תקווה ובני ברק. הדילוגים על האוטובוסים נובעים מכך שהאוטובוסים נתקעים ברחובות הצרים של בני ברק ואז אחרי שעה מגיעים שני אוטובוסים ביחד. התדירות של הקו היא אכן נמוכה מדי אך זה נובע מכך שיש גם את הקו החרדי המהיר 292 שלהכעיס לא עוצר בבני ברק ומאידך החילונים לא עולים גם על 92 הרגיל מכיוון שהמסלול שלו עד קניון איילון לא אטרקטיבי מספיק. לדעתי יש לפעול בראש ובראשונה ליצירת חלופה מהירה שתסע לקניון איילון ולעתידים ללא הכניסה המייגעת לרבי עקיבא ורחובות צרים אחרים בבני ברק ומאידך לתגבור 292 והפיכתו מקו מהדרין לקו שעוצר גם במספר תחנות ביניים כגון אוניברסיטת בר אילן.
 
הבעיה של הקו היא קודם כל המסלול המפותל
שעובר דרך כל פתח תקווה ובני ברק. הדילוגים על האוטובוסים נובעים מכך שהאוטובוסים נתקעים ברחובות הצרים של בני ברק ואז אחרי שעה מגיעים שני אוטובוסים ביחד. התדירות של הקו היא אכן נמוכה מדי אך זה נובע מכך שיש גם את הקו החרדי המהיר 292 שלהכעיס לא עוצר בבני ברק ומאידך החילונים לא עולים גם על 92 הרגיל מכיוון שהמסלול שלו עד קניון איילון לא אטרקטיבי מספיק. לדעתי יש לפעול בראש ובראשונה ליצירת חלופה מהירה שתסע לקניון איילון ולעתידים ללא הכניסה המייגעת לרבי עקיבא ורחובות צרים אחרים בבני ברק ומאידך לתגבור 292 והפיכתו מקו מהדרין לקו שעוצר גם במספר תחנות ביניים כגון אוניברסיטת בר אילן.
רגע בגלל הנסיעות של 292 צומצמו הנסיעות של 92?
ובכלל חובה ש292 יעצור ליד בר אילן, הוא הרי עובר שם. לא לשאול פה את החרדים.
 

Dannycom

New member
רגע בגלל הנסיעות של 292 צומצמו הנסיעות של 92?
ובכלל חובה ש292 יעצור ליד בר אילן, הוא הרי עובר שם. לא לשאול פה את החרדים.
לא בהכרח בגלל 292
התדירויות של הקו תמיד היו נמוכות למדי. אבל אם 292 לא היה קיים, 92 היה יותר תדיר. ולגבי 292, הוא קו שמשרת בעיקר חרדים. השאלה היא האם יש מאסה קריטית של אנשים מעמישב/הדר גנים שרוצה עצירה בבר אילן. אני מאמין שמאסה כזו קיימת כדי לאפשר מספר נסיעות ביום בתקופת הלימודים. אנשים אלה נוסעים היום ב- 187 שהופך לעמוס עוד לפני צומת סירקין. לדעתי חלופה כזו שתיסע עד בית החולים תל השומר ותשמש חיילים וסטודנטים תושבי השכונות הללו תהיה שימושית בהחלט ואז 187 יהיה פחות עמוס ואפשר לקצר אותו עד צומת גנים כפי שהוא נסע בעבר.
 
לא בהכרח בגלל 292
התדירויות של הקו תמיד היו נמוכות למדי. אבל אם 292 לא היה קיים, 92 היה יותר תדיר. ולגבי 292, הוא קו שמשרת בעיקר חרדים. השאלה היא האם יש מאסה קריטית של אנשים מעמישב/הדר גנים שרוצה עצירה בבר אילן. אני מאמין שמאסה כזו קיימת כדי לאפשר מספר נסיעות ביום בתקופת הלימודים. אנשים אלה נוסעים היום ב- 187 שהופך לעמוס עוד לפני צומת סירקין. לדעתי חלופה כזו שתיסע עד בית החולים תל השומר ותשמש חיילים וסטודנטים תושבי השכונות הללו תהיה שימושית בהחלט ואז 187 יהיה פחות עמוס ואפשר לקצר אותו עד צומת גנים כפי שהוא נסע בעבר.
שכונת הדר גנים דוקא היא שכונה של
כיפות סרוגות ברמה גבוהה, שכונה צעירה יחסית ויש ממנה המון סטודנטים לבר אילן. חוץ מזה שבטוח יש חרדים שצריכים לבר אילן, או אפילו לשיבא ויכולים לרדת בבר אילן כדי להחליף אוטובוס לשיבא. וגם תושבי שכונת עמישב שהיא חילונית יכולים לכת 2-3 דקות ברגל לרחוב מנחם בגין ולהשתמש ב-292. לחרדים אין וטו על הקו הזה.
 

Dannycom

New member
שכונת הדר גנים דוקא היא שכונה של
כיפות סרוגות ברמה גבוהה, שכונה צעירה יחסית ויש ממנה המון סטודנטים לבר אילן. חוץ מזה שבטוח יש חרדים שצריכים לבר אילן, או אפילו לשיבא ויכולים לרדת בבר אילן כדי להחליף אוטובוס לשיבא. וגם תושבי שכונת עמישב שהיא חילונית יכולים לכת 2-3 דקות ברגל לרחוב מנחם בגין ולהשתמש ב-292. לחרדים אין וטו על הקו הזה.
לחרדים יש בפועל וטו איפה שלא אמור להיות
למה? פשוט כי הם כוח מאוגד ואם רב פוסק משהו, כמעט כולם יילכו בעקבותיו. כל הסיפור של קווי מהדרין הוא תוצאה ישירה של לחץ מצד קבוצות אינטרס חרדיות מאוגדות. תאמין לי שאם הייתה קבוצת לחץ חילונית מאורגנת של נוסעי תח"צ כבר היו לנו את כל הקווים שכל כך חסרים (כמו מפ"ת לקרית עתידים, פ"ת - מערב ראשל"צ ועוד). הבעיה היא שהחילונים הם מטבעם אינדיווידואליסטים ולכן הרבה יותר קשה לארגן אותם מאשר חרדים ששם מספיק לשכנע איזשהו רב חשוב שיפעל לטובתם.
 

droriko

New member
לא בהכרח בגלל 292
התדירויות של הקו תמיד היו נמוכות למדי. אבל אם 292 לא היה קיים, 92 היה יותר תדיר. ולגבי 292, הוא קו שמשרת בעיקר חרדים. השאלה היא האם יש מאסה קריטית של אנשים מעמישב/הדר גנים שרוצה עצירה בבר אילן. אני מאמין שמאסה כזו קיימת כדי לאפשר מספר נסיעות ביום בתקופת הלימודים. אנשים אלה נוסעים היום ב- 187 שהופך לעמוס עוד לפני צומת סירקין. לדעתי חלופה כזו שתיסע עד בית החולים תל השומר ותשמש חיילים וסטודנטים תושבי השכונות הללו תהיה שימושית בהחלט ואז 187 יהיה פחות עמוס ואפשר לקצר אותו עד צומת גנים כפי שהוא נסע בעבר.
בהדר גנים יש מסה גדולה של חרדים
בעיקר בבוקר, כשהתלמידות נוסעות ללמוד בני ברק 292 הוא קו מצויין , מביא אותך מהדר גנים ישר לבני ברק מבלי לעשות סיבובים מיותרים . הבעיה היא שבמשרד התחבורה כמו במשרד התחבורה עושים רק חצי עבודה . במקום לבטל את 92 ולתת ל-292 לעשות את העבודה(כמובן על ידי הגדלת התדירות של השני) השאירו את שניהם .
 

droriko

New member
בהדר גנים יש מסה גדולה של חרדים
בעיקר בבוקר, כשהתלמידות נוסעות ללמוד בני ברק 292 הוא קו מצויין , מביא אותך מהדר גנים ישר לבני ברק מבלי לעשות סיבובים מיותרים . הבעיה היא שבמשרד התחבורה כמו במשרד התחבורה עושים רק חצי עבודה . במקום לבטל את 92 ולתת ל-292 לעשות את העבודה(כמובן על ידי הגדלת התדירות של השני) השאירו את שניהם .
אה התכוונת למסה של סטודנטים
טוב לא חשוב,תמחקו את ההודעה שלי
 

droriko

New member
הבעיה של הקו היא קודם כל המסלול המפותל
שעובר דרך כל פתח תקווה ובני ברק. הדילוגים על האוטובוסים נובעים מכך שהאוטובוסים נתקעים ברחובות הצרים של בני ברק ואז אחרי שעה מגיעים שני אוטובוסים ביחד. התדירות של הקו היא אכן נמוכה מדי אך זה נובע מכך שיש גם את הקו החרדי המהיר 292 שלהכעיס לא עוצר בבני ברק ומאידך החילונים לא עולים גם על 92 הרגיל מכיוון שהמסלול שלו עד קניון איילון לא אטרקטיבי מספיק. לדעתי יש לפעול בראש ובראשונה ליצירת חלופה מהירה שתסע לקניון איילון ולעתידים ללא הכניסה המייגעת לרבי עקיבא ורחובות צרים אחרים בבני ברק ומאידך לתגבור 292 והפיכתו מקו מהדרין לקו שעוצר גם במספר תחנות ביניים כגון אוניברסיטת בר אילן.
זה מה שאני אומר כבר שנים
מצד שני , באתר של משרד התחבורה כתוב שאחת הפעימות הבאות תיהיה בפתח תקווה, נקווה שסוף סוף נפל להם האסימון והם הולכים לפצל את הפיאסקו הזה.
 

Dannycom

New member
זה מה שאני אומר כבר שנים
מצד שני , באתר של משרד התחבורה כתוב שאחת הפעימות הבאות תיהיה בפתח תקווה, נקווה שסוף סוף נפל להם האסימון והם הולכים לפצל את הפיאסקו הזה.
אל תסמוך על הרה-ארגון הזה
הפעימות משום מה לא עוסקות בפיצול או ביטול קווים בעיתיים (כמו קו זה או 45 הידוע לשמצה) אלא יותר בהסטת קווים עם מסלול טוב שקיים עשרות שנים למסלול אחר, פחות טוב והמאריך את זמן הנסיעה. אני אומר, טוב לא יצא מהרפורמה במתכונתה הנוכחית.
 

droriko

New member
אל תסמוך על הרה-ארגון הזה
הפעימות משום מה לא עוסקות בפיצול או ביטול קווים בעיתיים (כמו קו זה או 45 הידוע לשמצה) אלא יותר בהסטת קווים עם מסלול טוב שקיים עשרות שנים למסלול אחר, פחות טוב והמאריך את זמן הנסיעה. אני אומר, טוב לא יצא מהרפורמה במתכונתה הנוכחית.
אני לא סומך על שום דבר בעולם הזה
 

cwen

New member
אני לא סומך על שום דבר בעולם הזה
הם היו צריכים להתחיל את הרה ארגון באמצעי
התשלום. הדרך היחידה לבנות רשת אוטובוסים יעילה היא לאפשר תשלום לפי זמן שמאפשר לעבור בחופשיות מאוטובוס לאוטובוס במסגרת נסיעה אחת. כל עוד אין את זה, אין שום דרך לייעל את קווי האוטובוס.
 
עצומה כנגד קו 92 פ"ת - ר"ג
אם גם לכם נמאס לחכות בתחנה שעות עד שמגיע האוטובוס קו 92, אם גם לכם נמאס מהדילוגים של האוטובוסים, אם גם לכם נמאס מהתדירות הנמוכה של הקו, אם גם לכם נמאס להדחס באוטובוס כמו סרדינים, אנו מתארגנים לטיפול בכל נושא הקו, לכן כל אחד שאכפת לו מהקו, ישלח את את תלונתו באופן מפורט לועדת התחבורה במרכז העיר פ"ת מיל [email protected]
מידע פנימי מ"דן"
שמעתי שלדן היו לאחרונה המון פאשלות עם הקו הזה, והיו אוטובוסים שלא יצאו לדרך. פעם נסעתי ברכב פרטי לקניון אילון מפ"ת והייתי בהלם שאפשר להגיע בתוך פחות מרבע שעה. הקו הפתלתול (והמסריח) הוא מהאיומים שיש. לפני שחתימתי תתנוסס על עצומה נגדו - ברצוני לדעת מה האלטרנטיבה המוצעת (כל אלטרנטיבה שבמסלול של הקו לא יופיע צומת גנים - לא קבילה מבחינתי)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה