הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון
אילו דברים מתבקש, לדעתכם לשפר באזור השרון הדרומי (רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא)? למשל קווים חדשים, שדרוג מסלולי קווים חדשים, הוספת נסיעות וכו'? באילו אזורים, התח"צ לוקה בחסר? הכוונה היא גם לקווים בתוך ערי השרון, שעתידים בחודשים הקרובים לעבור מ"אגד" ל"מטרופולין", בקווים הקיימים ב"מטרופולין" מהשרון לתל אביב ולקווי "אגד", שנוסעים ו/או עוברים בתוך ערי השרון (קווי 5XX ו-640).
 

הכוכב33

New member
הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון
אילו דברים מתבקש, לדעתכם לשפר באזור השרון הדרומי (רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא)? למשל קווים חדשים, שדרוג מסלולי קווים חדשים, הוספת נסיעות וכו'? באילו אזורים, התח"צ לוקה בחסר? הכוונה היא גם לקווים בתוך ערי השרון, שעתידים בחודשים הקרובים לעבור מ"אגד" ל"מטרופולין", בקווים הקיימים ב"מטרופולין" מהשרון לתל אביב ולקווי "אגד", שנוסעים ו/או עוברים בתוך ערי השרון (קווי 5XX ו-640).
קו מחובר של 525+029
לדעתי התחבורה בין רמה''ש להרצליה חסרה. צריך לחבר את שני הקווים 029 ו525 לקו חדש. קו 529 שייצא מהמרינה,שכונת נוף-ים ועד שכונת מורשה רמת-השרון. במחיר של 5.80 ש''ח
 

אורי404

New member
קו מחובר של 525+029
לדעתי התחבורה בין רמה''ש להרצליה חסרה. צריך לחבר את שני הקווים 029 ו525 לקו חדש. קו 529 שייצא מהמרינה,שכונת נוף-ים ועד שכונת מורשה רמת-השרון. במחיר של 5.80 ש''ח
כמדומני, שהיה קו דומה
אם אני לא טועה קו 11 והוא היה נוסע מרמת השרון לכיוון מערב-הרצליה.
 

מבשרת333

New member
כמדומני, שהיה קו דומה
אם אני לא טועה קו 11 והוא היה נוסע מרמת השרון לכיוון מערב-הרצליה.
אורי- אילו קווים מכסה חברת אפיקים? אולי
לחברה זו קיימת אפשרות לכסות חלק מקווי השרון, למעט מטרופולין. אין לי מושג ולכן אני שואלת אותך. מה שאני יודעת שמדובר בחרה תח"צ פעילה מאד. אולי פה הפתרון לסוגיית התח"צ באיזור.
 

amithi1

New member
אורי- אילו קווים מכסה חברת אפיקים? אולי
לחברה זו קיימת אפשרות לכסות חלק מקווי השרון, למעט מטרופולין. אין לי מושג ולכן אני שואלת אותך. מה שאני יודעת שמדובר בחרה תח"צ פעילה מאד. אולי פה הפתרון לסוגיית התח"צ באיזור.
אפיקים מפעילים את קווי השומרון
למיטב זכרוני הקו היחיד שלהם שמגיע לכפ"ס הוא קו בין צומת רעננה לבין אלפי מנשה. לשאר היישובים הם נוסעים לרוב מכביש 5.
 

מבשרת333

New member
אפיקים מפעילים את קווי השומרון
למיטב זכרוני הקו היחיד שלהם שמגיע לכפ"ס הוא קו בין צומת רעננה לבין אלפי מנשה. לשאר היישובים הם נוסעים לרוב מכביש 5.
אהה,אז הם לא ייכסו את השרון עם...
חברת מטרופולין. תודה!
 

אורי404

New member
אורי- אילו קווים מכסה חברת אפיקים? אולי
לחברה זו קיימת אפשרות לכסות חלק מקווי השרון, למעט מטרופולין. אין לי מושג ולכן אני שואלת אותך. מה שאני יודעת שמדובר בחרה תח"צ פעילה מאד. אולי פה הפתרון לסוגיית התח"צ באיזור.
את צודקת, ש"אפיקים" פועלים, אבל
הם בין היתר מפעילים קווים מצומת רעננה ומכפר סבא לשומרון. כך או כך הם נוסעים לאורך רחובות טשרניחובסקי וויצמן הראשיים - מסלול דומה ליתר קווי האוטוסים. אבל, זה לא רלוונטי, משום שבתוך כפר סבא אלה תחנות איסוף בלבד לכיוון השומרון והורדה בלבד מכיוון השומרון.
 

מבשרת333

New member
את צודקת, ש"אפיקים" פועלים, אבל
הם בין היתר מפעילים קווים מצומת רעננה ומכפר סבא לשומרון. כך או כך הם נוסעים לאורך רחובות טשרניחובסקי וויצמן הראשיים - מסלול דומה ליתר קווי האוטוסים. אבל, זה לא רלוונטי, משום שבתוך כפר סבא אלה תחנות איסוף בלבד לכיוון השומרון והורדה בלבד מכיוון השומרון.
כעת יותר ברור.
 

arielguelman

New member
אורי- אילו קווים מכסה חברת אפיקים? אולי
לחברה זו קיימת אפשרות לכסות חלק מקווי השרון, למעט מטרופולין. אין לי מושג ולכן אני שואלת אותך. מה שאני יודעת שמדובר בחרה תח"צ פעילה מאד. אולי פה הפתרון לסוגיית התח"צ באיזור.
הם פועלים בקווי השומרון
והקווים היחידים שלהם שמסתיימים ברעננה הם 81 ו83 . חבל שהם לא עושים קו המקשר לת''א מעמנואל/קרני שומרון/קדומים .
 

amithi1

New member
הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון
אילו דברים מתבקש, לדעתכם לשפר באזור השרון הדרומי (רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא)? למשל קווים חדשים, שדרוג מסלולי קווים חדשים, הוספת נסיעות וכו'? באילו אזורים, התח"צ לוקה בחסר? הכוונה היא גם לקווים בתוך ערי השרון, שעתידים בחודשים הקרובים לעבור מ"אגד" ל"מטרופולין", בקווים הקיימים ב"מטרופולין" מהשרון לתל אביב ולקווי "אגד", שנוסעים ו/או עוברים בתוך ערי השרון (קווי 5XX ו-640).
קו מהיר כפ"ס-רעננה-הרצליה פיתוח
צריך קו בסיגנון 29 משופר, שיעצור ב3-4 תחנות בכל עיר וייסע לאזור תעשיה הרצליה. משהו בסגנון של : ת"מ כפר-סבא, קניון ערים, טשרנחובסקי-וייצמן, צומת רעננה מרכז, יד לבנים, בית לוינשטיין, הבריגדה היהודית (ליד הבין תחומי), ז'בוטינסקי-הרב קוק, שבעת הכוכבים, ותחנות פיזור לאורך אבא אבן ומדינת היהודים עד לארנה. הרעיון הוא קו שיעשה את המסלול של כפ"ס-הרצליה ב40 דקות ולא בשעה וחצי. יחד עם קו כזה צריך כרטיס המשך כך שאנשים יעלו בקווים המאספים עד לתחנה בה הקו המוצע עוצר, ומשם יגיעו במהירות ליעדם. קו נוסף שצריך הוא בין לאורך בן יהודה בכפ"ס, ומשם לאזור תעשיה ברעננה. אפשרות למשל לקו מתחנה מרכזית כפ"ס, דרך תל-חי עד לאז"ר, משם בכצנלסון לבן יהודה ומבן יהודה דרך רעננה צפון לא"ת רעננה ולקניון רננים. הקישור היום בין צפון כפ"ס לצפון רעננה הוא קישור לוקה ביותר ברוב שעות היום, ומצריך נסיעה דרך וויצמן של כפ"ס, צומת רעננה מרכז ורחוב אחוזה, כולל החלפה של אוטובוס.
 

אורי404

New member
קו מהיר כפ"ס-רעננה-הרצליה פיתוח
צריך קו בסיגנון 29 משופר, שיעצור ב3-4 תחנות בכל עיר וייסע לאזור תעשיה הרצליה. משהו בסגנון של : ת"מ כפר-סבא, קניון ערים, טשרנחובסקי-וייצמן, צומת רעננה מרכז, יד לבנים, בית לוינשטיין, הבריגדה היהודית (ליד הבין תחומי), ז'בוטינסקי-הרב קוק, שבעת הכוכבים, ותחנות פיזור לאורך אבא אבן ומדינת היהודים עד לארנה. הרעיון הוא קו שיעשה את המסלול של כפ"ס-הרצליה ב40 דקות ולא בשעה וחצי. יחד עם קו כזה צריך כרטיס המשך כך שאנשים יעלו בקווים המאספים עד לתחנה בה הקו המוצע עוצר, ומשם יגיעו במהירות ליעדם. קו נוסף שצריך הוא בין לאורך בן יהודה בכפ"ס, ומשם לאזור תעשיה ברעננה. אפשרות למשל לקו מתחנה מרכזית כפ"ס, דרך תל-חי עד לאז"ר, משם בכצנלסון לבן יהודה ומבן יהודה דרך רעננה צפון לא"ת רעננה ולקניון רננים. הקישור היום בין צפון כפ"ס לצפון רעננה הוא קישור לוקה ביותר ברוב שעות היום, ומצריך נסיעה דרך וויצמן של כפ"ס, צומת רעננה מרכז ורחוב אחוזה, כולל החלפה של אוטובוס.
בהחלט
 

droriko

New member
קו מהיר כפ"ס-רעננה-הרצליה פיתוח
צריך קו בסיגנון 29 משופר, שיעצור ב3-4 תחנות בכל עיר וייסע לאזור תעשיה הרצליה. משהו בסגנון של : ת"מ כפר-סבא, קניון ערים, טשרנחובסקי-וייצמן, צומת רעננה מרכז, יד לבנים, בית לוינשטיין, הבריגדה היהודית (ליד הבין תחומי), ז'בוטינסקי-הרב קוק, שבעת הכוכבים, ותחנות פיזור לאורך אבא אבן ומדינת היהודים עד לארנה. הרעיון הוא קו שיעשה את המסלול של כפ"ס-הרצליה ב40 דקות ולא בשעה וחצי. יחד עם קו כזה צריך כרטיס המשך כך שאנשים יעלו בקווים המאספים עד לתחנה בה הקו המוצע עוצר, ומשם יגיעו במהירות ליעדם. קו נוסף שצריך הוא בין לאורך בן יהודה בכפ"ס, ומשם לאזור תעשיה ברעננה. אפשרות למשל לקו מתחנה מרכזית כפ"ס, דרך תל-חי עד לאז"ר, משם בכצנלסון לבן יהודה ומבן יהודה דרך רעננה צפון לא"ת רעננה ולקניון רננים. הקישור היום בין צפון כפ"ס לצפון רעננה הוא קישור לוקה ביותר ברוב שעות היום, ומצריך נסיעה דרך וויצמן של כפ"ס, צומת רעננה מרכז ורחוב אחוזה, כולל החלפה של אוטובוס.
הבעיה העיקרית של הקו היא כמות הנוסעים
ברגע שהאוטובוס יעצור כל 3-4 תחנות לא רק שמספר הנוסעים לא ירד ,מרביתם גם יתצתרכו ללכת הרבה ברגל כדי להגיע לתחנה.
 

oshri5917

New member
הבעיה העיקרית של הקו היא כמות הנוסעים
ברגע שהאוטובוס יעצור כל 3-4 תחנות לא רק שמספר הנוסעים לא ירד ,מרביתם גם יתצתרכו ללכת הרבה ברגל כדי להגיע לתחנה.
הצעות שלי ליעול נא להגיב
קוים אל מחוץ למטרופולין השרון קו מספר 577 בית חולים ולפסון,הלוחמים,תל אביב-תל גיבורים,פרייגרזון,לבון,שדרות הר ציון,סלומון,הרכבת דרך בגין,רמת גן-ז'בוטינסקי,אבא הלל,ששת הימים,גשר מבצע קדש,תל אביב-פנחס רוזן שטח ללא שיפוט-כביש5,מחלף מורשה,כביש4 ולכפר סבא 2.חידוש קו 578 והפעלתו גם מתל אביב לכפר סבא 3.הארכת קו הלילה 231 לכפר סבא קוים פנימיים כפר סבא קו מספר 6 (ברובו מסלול הפוך לקו 5) כפר סבא-הנביאים(קפלן),ישעיהו,דניאל,בן יהודה,יואל,ירמיהו,מיכה,בן יהודה,הגליל,אז"ר,השחר,הכרמל,תל חי,ויצמן,טשרניחובסקי,בן יהודה,זמיר,נחליאלי,המוביל בן יהודה,הנביאים(קפלן-הורדה)
 

4XTOS

New member
הצעות שלי ליעול נא להגיב
קוים אל מחוץ למטרופולין השרון קו מספר 577 בית חולים ולפסון,הלוחמים,תל אביב-תל גיבורים,פרייגרזון,לבון,שדרות הר ציון,סלומון,הרכבת דרך בגין,רמת גן-ז'בוטינסקי,אבא הלל,ששת הימים,גשר מבצע קדש,תל אביב-פנחס רוזן שטח ללא שיפוט-כביש5,מחלף מורשה,כביש4 ולכפר סבא 2.חידוש קו 578 והפעלתו גם מתל אביב לכפר סבא 3.הארכת קו הלילה 231 לכפר סבא קוים פנימיים כפר סבא קו מספר 6 (ברובו מסלול הפוך לקו 5) כפר סבא-הנביאים(קפלן),ישעיהו,דניאל,בן יהודה,יואל,ירמיהו,מיכה,בן יהודה,הגליל,אז"ר,השחר,הכרמל,תל חי,ויצמן,טשרניחובסקי,בן יהודה,זמיר,נחליאלי,המוביל בן יהודה,הנביאים(קפלן-הורדה)
לא שימושי הנה כמה שלי
קו 6 ממש לא יעזור. קו 5 הוא קו סיבובי שרוב שעות היום הוא ריק השעות היחידות שבהם הוא מלא זה כשיש בית ספר בשעות הוקר ובצהריים שאז יש 3 אוטובוסים מלאים כל 40 דקות שיוצאים ביחד.(שעה רביעית שעה חמישית שעה שישית. שעה שביעית יוצאים רק שניים) הנה שלי: 1: תחנה מרכזית-רכבת נורדאו דרך הוד השרון. מסלול: תחנה מרכזית, נסיעה לאורך כל ויצמן מסוף צומת רעננה,כניסה להוד השרון כביש 402 נסיעה לאורך כביש 402 עד מגדיאל פנייה שמאלה למגדיאל,המשך בסוקולוב עד בן גוריון (כפר סבא) נסיעה על בן גוריון עד לרחוב נורדאו פנייה ימינה לנורדאו והמשך עד תחנת רכבת כפר סבא. אותו מסלול גם חזרה. 2:שיכון עליה-קפלן במסלול הנוכחי של קו 2 יחד עם תיאום בין הרכבת. 3:תחנה מרכזית-תחנה מרכזית במסלול הנוכחי עד ל רחוב הגליל שמאלה ברחוב הגליל עד לבן יהודה וימינה לבן יהודה,המשך עד סוף בן יהודה,השמך בלוי אשכול,המשך ב השיקמה ופניה לכביש 55/רחוב ויצמן,שמאלה בנורדאו עד לתחנת הרכבת,סיבוב בתחנת הרכבת וחזרה לויצמן עד לתחנה המרכזית. 4:תחנת רכבת סוקולוב-מסוף לב הפארק רעננה. מסלול: סוקולוב עד לוויצמן,שמאלה בויצמן,טשרניחובסקי,צומת רעננה,כל רחוב אחוזה,דרך הפארק,מסוף לב הפארק. אותו מסלול גם חזרה. 6.כפר סבא-מרינה הרצליה דרך אזור תעשייה הרצליה. מסלול: מקפלן נסיעה דרך בן יהודה והמשך בוויצמן רעננה עד ללב הפארק ומשמה המשך במסלול קו 29 אבל בתחנת רכבת כניסה לאזור התעשייה ומשמה המשך למרינה.
 

elitrou

New member
הצעות שלי ליעול נא להגיב
קוים אל מחוץ למטרופולין השרון קו מספר 577 בית חולים ולפסון,הלוחמים,תל אביב-תל גיבורים,פרייגרזון,לבון,שדרות הר ציון,סלומון,הרכבת דרך בגין,רמת גן-ז'בוטינסקי,אבא הלל,ששת הימים,גשר מבצע קדש,תל אביב-פנחס רוזן שטח ללא שיפוט-כביש5,מחלף מורשה,כביש4 ולכפר סבא 2.חידוש קו 578 והפעלתו גם מתל אביב לכפר סבא 3.הארכת קו הלילה 231 לכפר סבא קוים פנימיים כפר סבא קו מספר 6 (ברובו מסלול הפוך לקו 5) כפר סבא-הנביאים(קפלן),ישעיהו,דניאל,בן יהודה,יואל,ירמיהו,מיכה,בן יהודה,הגליל,אז"ר,השחר,הכרמל,תל חי,ויצמן,טשרניחובסקי,בן יהודה,זמיר,נחליאלי,המוביל בן יהודה,הנביאים(קפלן-הורדה)
קיים קו 577 של אגד מתמח"ת
אם כבר עדיף מספר אחר.
 

amithi1

New member
הבעיה העיקרית של הקו היא כמות הנוסעים
ברגע שהאוטובוס יעצור כל 3-4 תחנות לא רק שמספר הנוסעים לא ירד ,מרביתם גם יתצתרכו ללכת הרבה ברגל כדי להגיע לתחנה.
המטרה היא לא להפחית את מספר הנוסעים
אלא להפחית משמעותית את משך הנסיעה. אם יקימו את ההצעה יחד עם כרטיס המשך, הנוסעים ייקחו אוטובוס פנימי בעירם אל אחת מתחנות האיסוף של "הקו המהיר", ושם הם ימשיכו בדרכם לכיוון הרצליה. הרעיון הוא שנסיעה מכפ"ס להרצליה פיתוח תיקח 40 דקות כולל נסיעה בקו מזין, ולא שעה וחצי בקו אחד כפי שקורה היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה