הפעימה הראשונה - האתר הרשמי

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
הפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
 

846

Active member
הפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
ןמה עם תושבי בת-ים שנהגו
לערוך קניות בשוק הכרמל, בעיקר אזרחים ותיקים שקנו מיצרכים זולים בשוק?
 

אורי404

New member
ןמה עם תושבי בת-ים שנהגו
לערוך קניות בשוק הכרמל, בעיקר אזרחים ותיקים שקנו מיצרכים זולים בשוק?
בהחלט
 

אורי404

New member
יסעו עם 18...
בשורה התחתונה זה עדיף או לא?
בשורה התחתונה קו 18 המחודש יהיה טוב יותר מקו 25 הנוכחי? דרך אגב, מה הוא הרציונאל בשינוי הספציפי הזה בין 18 ל25? על חפיפת המסלולים של קו 18 בשני הכיוונים אפשר להבין ואולי גם פתיחת קו 125. אבל מה במקרה הזה של השינוי?
 

דביר419

New member
בשורה התחתונה זה עדיף או לא?
בשורה התחתונה קו 18 המחודש יהיה טוב יותר מקו 25 הנוכחי? דרך אגב, מה הוא הרציונאל בשינוי הספציפי הזה בין 18 ל25? על חפיפת המסלולים של קו 18 בשני הכיוונים אפשר להבין ואולי גם פתיחת קו 125. אבל מה במקרה הזה של השינוי?
זה בדיוק מה שאני לא מבין
למה היה צריך לשנות בקטע קויפמן - כרמל בין 25 ל - 18?
 

אוהד11

New member
כדי שלסטודנטים הרבים שגרים בפלורנטין
יהיה קישור תחצ לאוניברסיטה.
בעבר הפעילו חלופה של קו 27 לאוניברסיטה והיא
נמוגה חיש מהר, או לפחות לא מופיעה בלו"ז של קו זה. יתכן, כי אין בכלל דרישה להגיע מפלורנטין לאונ' ת"א ?
 

cwen

New member
הפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
נצל"ש - המשך השיחה שלי לגבי קו 58
אז בהמשך למייל הקודם שלי למינהל התחבורה הציבורית לגבי מסלול קו 58 המתוכנן והבקשה להאריך אותו לעתידים, כתבתי תשובה ובה פירטתי עוד יותר מדוע זה הגיוני להאריך אותו וביקשתי מהם לשקול שנית. אם שקלו, עשו את זה במהירות רבה מאוד וזו התשובה שקיבלתי: "אין הצדקה להארכת קו 58 עד לעתידים (אין מספיק נוסעים שישתמשו בקו). על מנת להגיע במהירות, עדיף לעלות על קו לדרך ז'בוטינסקי ובתחנות על דרך ז'בוטינסקי לבצע מעבר לקווים 40,7,42 או 52. " קודם כל, אני מעריצה אותם על ראיית העתיד ועל כך שהם יודעים מראש כמה נוסעים ישתמשו בקו עוד לפני שנפתח. אני עדיין זוכרת את ההפתעה הגדולה שהיתה יום אחרי שפתחו את הרכבת מראש העין לתל אביב מכך שהמון אנשים השתמשו בה. שנית, חבל שאם היא כבר מציעה לי אופציות חלופיות הן לא כל כך הגיוניות. 42, 40 ו 7 (ו42 גם לא באותה התחנה) בכלל לא עוברים בוולנברג ו 52 אולי יגיע לשם בפעימה הבאה... טוב, ממילא ידעתי שלא ישנו כלום עכשיו כשלוח הזמנים כבר נקבע. אני אנסה לנסוע בקו הזה קצת (למרות שהוא יביא אותי מאוד מאוד רחוק מהעבודה), ואולי אנסה להציע להם עוד זמן מה עם תובנות חדשות.
 

אוהד11

New member
נצל"ש - המשך השיחה שלי לגבי קו 58
אז בהמשך למייל הקודם שלי למינהל התחבורה הציבורית לגבי מסלול קו 58 המתוכנן והבקשה להאריך אותו לעתידים, כתבתי תשובה ובה פירטתי עוד יותר מדוע זה הגיוני להאריך אותו וביקשתי מהם לשקול שנית. אם שקלו, עשו את זה במהירות רבה מאוד וזו התשובה שקיבלתי: "אין הצדקה להארכת קו 58 עד לעתידים (אין מספיק נוסעים שישתמשו בקו). על מנת להגיע במהירות, עדיף לעלות על קו לדרך ז'בוטינסקי ובתחנות על דרך ז'בוטינסקי לבצע מעבר לקווים 40,7,42 או 52. " קודם כל, אני מעריצה אותם על ראיית העתיד ועל כך שהם יודעים מראש כמה נוסעים ישתמשו בקו עוד לפני שנפתח. אני עדיין זוכרת את ההפתעה הגדולה שהיתה יום אחרי שפתחו את הרכבת מראש העין לתל אביב מכך שהמון אנשים השתמשו בה. שנית, חבל שאם היא כבר מציעה לי אופציות חלופיות הן לא כל כך הגיוניות. 42, 40 ו 7 (ו42 גם לא באותה התחנה) בכלל לא עוברים בוולנברג ו 52 אולי יגיע לשם בפעימה הבאה... טוב, ממילא ידעתי שלא ישנו כלום עכשיו כשלוח הזמנים כבר נקבע. אני אנסה לנסוע בקו הזה קצת (למרות שהוא יביא אותי מאוד מאוד רחוק מהעבודה), ואולי אנסה להציע להם עוד זמן מה עם תובנות חדשות.
לשם מה הסיבוב שיעשה הקו ויכנס לרכבת ארלוזרוב
הרי מוטב היה שיסע ישר ממתחם הבורסה לגבעתיים
 

cwen

New member
לשם מה הסיבוב שיעשה הקו ויכנס לרכבת ארלוזרוב
הרי מוטב היה שיסע ישר ממתחם הבורסה לגבעתיים
אולי זה נועד לאנשים מאיזור הבורסה שלא רוצים
ללכת עד הגשר ולחצות אותו רק כדי להגיע לאיזור החניה והאוטובוסים. ואולי גם כדי להקל קצת מהעומס על 55 בקטע הזה שבין הרכבת לגבעתיים.
 

אורי404

New member
אולי זה נועד לאנשים מאיזור הבורסה שלא רוצים
ללכת עד הגשר ולחצות אותו רק כדי להגיע לאיזור החניה והאוטובוסים. ואולי גם כדי להקל קצת מהעומס על 55 בקטע הזה שבין הרכבת לגבעתיים.
אז לכל אחד פתרון יצירתי אחר
קו 55 לתגבר אותו. בעבר הרחוק, כאשר "דן" הפעילו אותו יצאו מפרקיות בתדירות גבוהה. מתי שהוא במהלך שנות התשעים, אמנם הפסיקו להפעיל מפרקיות. אבל התדירות הייתה עדיין גבוהה. אני זוכר, שהייתי ממתין בתל אביב או בגבעתיים ולא הייתי צריך לקחת ממש זמן (כפי, שקובי המציא שם מבריק Give a time ).
לא יותר מעשר דקות המתנה והיה מגיע אטובוס של "דן". כך, שלדעתי אין צורך, שקו 58 החדש ייכנס למסוף 2000. מי שמעוניין להגיע לכיוון תחנת הרכבת או מסוף 2000, שיעבור במעבר הולכי הרגל. זה ייקח פחות זמן, מאשר בעיקוף עם כל הרמזורים.
 

cwen

New member
אז לכל אחד פתרון יצירתי אחר
קו 55 לתגבר אותו. בעבר הרחוק, כאשר "דן" הפעילו אותו יצאו מפרקיות בתדירות גבוהה. מתי שהוא במהלך שנות התשעים, אמנם הפסיקו להפעיל מפרקיות. אבל התדירות הייתה עדיין גבוהה. אני זוכר, שהייתי ממתין בתל אביב או בגבעתיים ולא הייתי צריך לקחת ממש זמן (כפי, שקובי המציא שם מבריק Give a time ).
לא יותר מעשר דקות המתנה והיה מגיע אטובוס של "דן". כך, שלדעתי אין צורך, שקו 58 החדש ייכנס למסוף 2000. מי שמעוניין להגיע לכיוון תחנת הרכבת או מסוף 2000, שיעבור במעבר הולכי הרגל. זה ייקח פחות זמן, מאשר בעיקוף עם כל הרמזורים.
אתה מוזמן לנסות לנהל איתם דיון
כנראה הבחורה שאמונה על המייל אמורה רק לענות על השאלות של איזה קו יסע לאן. אם זה היה תלוי בי הייתי מתכננת את התחבורה הציבורית מחדש כך שיהיו כמה קווי אורך וקווי רוחב בתדירות גבוהה מאוד ושלא יחפפו אחד את השני יותר מדי, ועוד קווים מאספים שכונתיים שמטרתם להזין את קווי האורך והרוחב, כל אחד בתדירות שמתאימה לביקוש בשכונה. כמובן, תשלום לפי זמן כך שניתן להחליף כמה אוטובוסים שרוצים בדרך ליעד. למשל ברמת החייל הייתי עושה ש 40, 42 ו 20 לא יעשו סיבובים גדולים בשכונות ורק אז יצאו בדרך לתל אביב / בת ים אלא אחד מהם יסע דרך וולנברג והשניים האחרים דרך פנחס רוזן, כשקו 3 הסיבובי עושה את הרונדלים בשכונות ובעצם מביא את הנוסעים לנקודות מפגש עם 40, 42 ו 20. האמת שעם סידור כזה אפשר היה גם לבטל את קו 20 לגמרי, ולסמוך על כך שאנשים למרכז תל אביב יוכלו להחליף אוטובוס ברכבת מרכז (או להשתמש ב 28 שגם הוא יסע בדרך המהירה יותר לתל אביב בלי להסתובב כמו סביבון בשכונה). ואז קו 3 יסע כל חמש-עשר דקות ולכולם יהיה יותר נוח וטוב. וגם בגבעתיים הייתי עושה משהו דומה. ברמת גן אולי קצת יותר מסובך, אבל גם אפשרי. ובטוח אפשר גם בשכונות הדרומיות של תל אביב (שם הייתי נותנת למישהו שבקיא יותר באוטובוסים שם לתכנן). אני באופן אישי מאמינה שאם יהיה נוח לנסוע בתחבורה הציבורית ואפשר יהיה לסמוך עליה, אנשים יעדיפו אותה על פני הרכב הפרטי. אבל בשביל זה צריך תדירות טובה, מסלולים מהירים ותשלום לפי זמן.
 

אורי404

New member
אתה מוזמן לנסות לנהל איתם דיון
כנראה הבחורה שאמונה על המייל אמורה רק לענות על השאלות של איזה קו יסע לאן. אם זה היה תלוי בי הייתי מתכננת את התחבורה הציבורית מחדש כך שיהיו כמה קווי אורך וקווי רוחב בתדירות גבוהה מאוד ושלא יחפפו אחד את השני יותר מדי, ועוד קווים מאספים שכונתיים שמטרתם להזין את קווי האורך והרוחב, כל אחד בתדירות שמתאימה לביקוש בשכונה. כמובן, תשלום לפי זמן כך שניתן להחליף כמה אוטובוסים שרוצים בדרך ליעד. למשל ברמת החייל הייתי עושה ש 40, 42 ו 20 לא יעשו סיבובים גדולים בשכונות ורק אז יצאו בדרך לתל אביב / בת ים אלא אחד מהם יסע דרך וולנברג והשניים האחרים דרך פנחס רוזן, כשקו 3 הסיבובי עושה את הרונדלים בשכונות ובעצם מביא את הנוסעים לנקודות מפגש עם 40, 42 ו 20. האמת שעם סידור כזה אפשר היה גם לבטל את קו 20 לגמרי, ולסמוך על כך שאנשים למרכז תל אביב יוכלו להחליף אוטובוס ברכבת מרכז (או להשתמש ב 28 שגם הוא יסע בדרך המהירה יותר לתל אביב בלי להסתובב כמו סביבון בשכונה). ואז קו 3 יסע כל חמש-עשר דקות ולכולם יהיה יותר נוח וטוב. וגם בגבעתיים הייתי עושה משהו דומה. ברמת גן אולי קצת יותר מסובך, אבל גם אפשרי. ובטוח אפשר גם בשכונות הדרומיות של תל אביב (שם הייתי נותנת למישהו שבקיא יותר באוטובוסים שם לתכנן). אני באופן אישי מאמינה שאם יהיה נוח לנסוע בתחבורה הציבורית ואפשר יהיה לסמוך עליה, אנשים יעדיפו אותה על פני הרכב הפרטי. אבל בשביל זה צריך תדירות טובה, מסלולים מהירים ותשלום לפי זמן.
מסכים עמך. רמת העיקרון כך מוטב לתכנן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה