ןמה עם תושבי בת-ים שנהגוהפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
ןמה עם תושבי בת-ים שנהגו
לערוך קניות בשוק הכרמל, בעיקר אזרחים ותיקים שקנו מיצרכים זולים בשוק?
את מי הם בדיוק מעניינים ?ןמה עם תושבי בת-ים שנהגו
לערוך קניות בשוק הכרמל, בעיקר אזרחים ותיקים שקנו מיצרכים זולים בשוק?
יסעו עם 18...ןמה עם תושבי בת-ים שנהגו
לערוך קניות בשוק הכרמל, בעיקר אזרחים ותיקים שקנו מיצרכים זולים בשוק?
בשורה התחתונה זה עדיף או לא?יסעו עם 18...
זה בדיוק מה שאני לא מביןבשורה התחתונה זה עדיף או לא?
בשורה התחתונה קו 18 המחודש יהיה טוב יותר מקו 25 הנוכחי? דרך אגב, מה הוא הרציונאל בשינוי הספציפי הזה בין 18 ל25? על חפיפת המסלולים של קו 18 בשני הכיוונים אפשר להבין ואולי גם פתיחת קו 125. אבל מה במקרה הזה של השינוי?
כדי שלסטודנטים הרבים שגרים בפלורנטיןזה בדיוק מה שאני לא מבין
למה היה צריך לשנות בקטע קויפמן - כרמל בין 25 ל - 18?
בעבר הפעילו חלופה של קו 27 לאוניברסיטה והיאכדי שלסטודנטים הרבים שגרים בפלורנטין
יהיה קישור תחצ לאוניברסיטה.
או 82יסעו עם 18...
מה קשור 82?! הוא לא מגיע לבת-ים בכלל...או 82
הכל בסדר אנדי? כוונתי היתה קו 8 וקומה קשור 82?! הוא לא מגיע לבת-ים בכלל...
די לזרוק סתם קווים לחלל האוויר (ע"ע 63)
הכל מצוין, פשוט נראה לי שיש פה לפעמים קצרהכל בסדר אנדי? כוונתי היתה קו 8 וקו
63 הוא קו מצויין להגיע איתו להיכן שדובר . תודה על שהערת את תשומת ליבי.
לא נוראאאא זה קורהההה...,הכל מצוין, פשוט נראה לי שיש פה לפעמים קצר
בתקשורת...
נצל"ש - המשך השיחה שלי לגבי קו 58הפעימה הראשונה - האתר הרשמי
כולל מפות PDF בפורמט חדש ומשובח!
לשם מה הסיבוב שיעשה הקו ויכנס לרכבת ארלוזרובנצל"ש - המשך השיחה שלי לגבי קו 58
אז בהמשך למייל הקודם שלי למינהל התחבורה הציבורית לגבי מסלול קו 58 המתוכנן והבקשה להאריך אותו לעתידים, כתבתי תשובה ובה פירטתי עוד יותר מדוע זה הגיוני להאריך אותו וביקשתי מהם לשקול שנית. אם שקלו, עשו את זה במהירות רבה מאוד וזו התשובה שקיבלתי: "אין הצדקה להארכת קו 58 עד לעתידים (אין מספיק נוסעים שישתמשו בקו). על מנת להגיע במהירות, עדיף לעלות על קו לדרך ז'בוטינסקי ובתחנות על דרך ז'בוטינסקי לבצע מעבר לקווים 40,7,42 או 52. " קודם כל, אני מעריצה אותם על ראיית העתיד ועל כך שהם יודעים מראש כמה נוסעים ישתמשו בקו עוד לפני שנפתח. אני עדיין זוכרת את ההפתעה הגדולה שהיתה יום אחרי שפתחו את הרכבת מראש העין לתל אביב מכך שהמון אנשים השתמשו בה. שנית, חבל שאם היא כבר מציעה לי אופציות חלופיות הן לא כל כך הגיוניות. 42, 40 ו 7 (ו42 גם לא באותה התחנה) בכלל לא עוברים בוולנברג ו 52 אולי יגיע לשם בפעימה הבאה... טוב, ממילא ידעתי שלא ישנו כלום עכשיו כשלוח הזמנים כבר נקבע. אני אנסה לנסוע בקו הזה קצת (למרות שהוא יביא אותי מאוד מאוד רחוק מהעבודה), ואולי אנסה להציע להם עוד זמן מה עם תובנות חדשות.
אולי זה נועד לאנשים מאיזור הבורסה שלא רוציםלשם מה הסיבוב שיעשה הקו ויכנס לרכבת ארלוזרוב
הרי מוטב היה שיסע ישר ממתחם הבורסה לגבעתיים
אז לכל אחד פתרון יצירתי אחראולי זה נועד לאנשים מאיזור הבורסה שלא רוצים
ללכת עד הגשר ולחצות אותו רק כדי להגיע לאיזור החניה והאוטובוסים. ואולי גם כדי להקל קצת מהעומס על 55 בקטע הזה שבין הרכבת לגבעתיים.
אתה מוזמן לנסות לנהל איתם דיוןאז לכל אחד פתרון יצירתי אחר
קו 55 לתגבר אותו. בעבר הרחוק, כאשר "דן" הפעילו אותו יצאו מפרקיות בתדירות גבוהה. מתי שהוא במהלך שנות התשעים, אמנם הפסיקו להפעיל מפרקיות. אבל התדירות הייתה עדיין גבוהה. אני זוכר, שהייתי ממתין בתל אביב או בגבעתיים ולא הייתי צריך לקחת ממש זמן (כפי, שקובי המציא שם מבריק Give a time ).לא יותר מעשר דקות המתנה והיה מגיע אטובוס של "דן". כך, שלדעתי אין צורך, שקו 58 החדש ייכנס למסוף 2000. מי שמעוניין להגיע לכיוון תחנת הרכבת או מסוף 2000, שיעבור במעבר הולכי הרגל. זה ייקח פחות זמן, מאשר בעיקוף עם כל הרמזורים.
מסכים עמך. רמת העיקרון כך מוטב לתכנןאתה מוזמן לנסות לנהל איתם דיון
כנראה הבחורה שאמונה על המייל אמורה רק לענות על השאלות של איזה קו יסע לאן. אם זה היה תלוי בי הייתי מתכננת את התחבורה הציבורית מחדש כך שיהיו כמה קווי אורך וקווי רוחב בתדירות גבוהה מאוד ושלא יחפפו אחד את השני יותר מדי, ועוד קווים מאספים שכונתיים שמטרתם להזין את קווי האורך והרוחב, כל אחד בתדירות שמתאימה לביקוש בשכונה. כמובן, תשלום לפי זמן כך שניתן להחליף כמה אוטובוסים שרוצים בדרך ליעד. למשל ברמת החייל הייתי עושה ש 40, 42 ו 20 לא יעשו סיבובים גדולים בשכונות ורק אז יצאו בדרך לתל אביב / בת ים אלא אחד מהם יסע דרך וולנברג והשניים האחרים דרך פנחס רוזן, כשקו 3 הסיבובי עושה את הרונדלים בשכונות ובעצם מביא את הנוסעים לנקודות מפגש עם 40, 42 ו 20. האמת שעם סידור כזה אפשר היה גם לבטל את קו 20 לגמרי, ולסמוך על כך שאנשים למרכז תל אביב יוכלו להחליף אוטובוס ברכבת מרכז (או להשתמש ב 28 שגם הוא יסע בדרך המהירה יותר לתל אביב בלי להסתובב כמו סביבון בשכונה). ואז קו 3 יסע כל חמש-עשר דקות ולכולם יהיה יותר נוח וטוב. וגם בגבעתיים הייתי עושה משהו דומה. ברמת גן אולי קצת יותר מסובך, אבל גם אפשרי. ובטוח אפשר גם בשכונות הדרומיות של תל אביב (שם הייתי נותנת למישהו שבקיא יותר באוטובוסים שם לתכנן). אני באופן אישי מאמינה שאם יהיה נוח לנסוע בתחבורה הציבורית ואפשר יהיה לסמוך עליה, אנשים יעדיפו אותה על פני הרכב הפרטי. אבל בשביל זה צריך תדירות טובה, מסלולים מהירים ותשלום לפי זמן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.