נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון

מצב
הנושא נעול.

מבשרת333

New member
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
 

nitsansh

New member
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
כל הכללה היא לא נכונה
צריך לבדוק כל מקרה בנפרד.
 

846

Active member
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
כל מה שכתבת זה קישקוש
אחד גדול. יותר טוב למחוק את ההודעה שלך.
 

מבשרת333

New member
ברוך שובך
היי מאיט חלקיקים-לא הצגתי עובדה בנושא...
בנוגע לנושא החדש שהעליתי,אני גם חושבת שאין קשר בין נהג גמלאי לנהג צעיר, ואף להיפך לדעתי הגמלאים הרבה יותר מנוסים ומקצוענים להפליא, וזו הסיבה שכן החברות ממשיכות להעסיקם. חבל מאד שאנשים ממהרים להגיב כאן ולא מספיק מתמקדים בניסוח ובאופן הצגת הנושא המתקשר לנושא שאלת הגורמים לתאונות אוטובוסים. עמדתי רשומה כאן במסר זה אליך ולשאר החברים. בעת האחרונה לא רואה שאתה נמצא בפורום בשעות הלילה.
 
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
כמו שנכתב לך, הכללות הן לא טובות.
יש לכאן ויש לכאן. בעיקרון, קיימת חובה על נהג לדווח על כל שינוי במצב הבריאות שלו וכן באם יש בעייה עם רישיון הנהיגה שלו (דוח, שלילה וכד). לצערי (וזה מידיעה), בשל חוק צינעת הפרט, אסור למעסיק לבקש מנהג כל מסמך המעיד על יושרו התעבורתי, יושרו בכלל (רישום פלילי) אלא, להחתים אותו על טופס התחייבות שבו מתחייב הנהג להודיע על כל שינוי. גם משרד התחבורה, אינו מיידע את החברות לגביי הנהגים שלהם. חגי
 

מבשרת333

New member
כמו שנכתב לך, הכללות הן לא טובות.
יש לכאן ויש לכאן. בעיקרון, קיימת חובה על נהג לדווח על כל שינוי במצב הבריאות שלו וכן באם יש בעייה עם רישיון הנהיגה שלו (דוח, שלילה וכד). לצערי (וזה מידיעה), בשל חוק צינעת הפרט, אסור למעסיק לבקש מנהג כל מסמך המעיד על יושרו התעבורתי, יושרו בכלל (רישום פלילי) אלא, להחתים אותו על טופס התחייבות שבו מתחייב הנהג להודיע על כל שינוי. גם משרד התחבורה, אינו מיידע את החברות לגביי הנהגים שלהם. חגי
הופתעתי: המסר שלך מסביר ומספק מענה
כמעט לכל השאלות שהעליתי בנושא העסקת גימלאים לאחר 'צינון'. לא חוויתי דעתי בשום אופן בגוף הנושא. תודה!
 

אוהד11

New member
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
על איזה צינון את מדברת ? הרי נהיגה זו לא
פוליטיקה ולא מדובר במנכ"לים ובבעלי תפקידים בכירים בחברות עסקיות
 
על איזה צינון את מדברת ? הרי נהיגה זו לא
פוליטיקה ולא מדובר במנכ"לים ובבעלי תפקידים בכירים בחברות עסקיות
קו המחשבה של פותחת השרשור, לדעתי,
הוא שנהג שעובר תקופת צינון מאבד, או עלול לאבד את כושר הנהיגה שלו. אני כמובן לא חושב כך, וגם רשות הרישוי לא; זו הסיבה שנהגי רכב כבד נקראים לחדש את רשיונם כל שנתיים, ולעבור בדיקות כשירות במקרה הצורך.
 

אוהד11

New member
קו המחשבה של פותחת השרשור, לדעתי,
הוא שנהג שעובר תקופת צינון מאבד, או עלול לאבד את כושר הנהיגה שלו. אני כמובן לא חושב כך, וגם רשות הרישוי לא; זו הסיבה שנהגי רכב כבד נקראים לחדש את רשיונם כל שנתיים, ולעבור בדיקות כשירות במקרה הצורך.
איזו סיבה יכולה להיות שנהג יאבד כושר הנהיגה ?
לא קיימת תקופת צינון. יכולה להיות תקופה שבה הוא נוטל פסק זמן מסיבותיו הוא, או שאינו מוצא מקום עבודה. בכל מקרה, לא כל כך מהר מאבדים את המיומנות לנהוג או את כושר הנהיגה
 

droriko

New member
איזו סיבה יכולה להיות שנהג יאבד כושר הנהיגה ?
לא קיימת תקופת צינון. יכולה להיות תקופה שבה הוא נוטל פסק זמן מסיבותיו הוא, או שאינו מוצא מקום עבודה. בכל מקרה, לא כל כך מהר מאבדים את המיומנות לנהוג או את כושר הנהיגה
כשנהג יוצא לפנסיה הוא מחוייב צינון של חצי שנה
אין לי מושג מה הסיבה לכך , בטח זה איזה חוק מתקופת המנדט ששכחו לעדכן
 

מבשרת333

New member
כשנהג יוצא לפנסיה הוא מחוייב צינון של חצי שנה
אין לי מושג מה הסיבה לכך , בטח זה איזה חוק מתקופת המנדט ששכחו לעדכן
צודק גם אני חושבת שהחוק ישן נושן
יחד עם זאת, לדעתי הוא תמיד מתעדכן ומתארך, כי בכנסת חושבים שזה חוק נכון וצודק, לא ברור לי על בסיס מה הם קובעים חוק שכזה, שהוא בסך הכל נכפה על נהגים שמאד רוצים להמשיך לעבוד.
 

מבשרת333

New member
קו המחשבה של פותחת השרשור, לדעתי,
הוא שנהג שעובר תקופת צינון מאבד, או עלול לאבד את כושר הנהיגה שלו. אני כמובן לא חושב כך, וגם רשות הרישוי לא; זו הסיבה שנהגי רכב כבד נקראים לחדש את רשיונם כל שנתיים, ולעבור בדיקות כשירות במקרה הצורך.
מאיט חלקיקים נכון שלנהגים יש 'צינון'?...
במשך חצי שנה?
 

מבשרת333

New member
לא יודע על מה את מדברת.
צינון בין מה למה?
מאיט חלקיקים מהרגע שנהג אטובוס מוגדר
כיוצא לפנסייה , הוא לא חייב לצאת לפנסייה, אלא להמשיך לעבוד ולשרת את החברה בה הוא מועסק אך לא באוטובוס תח"צ. הוא יכול לדוגמה: להסיע נהגים לביתם ולעבודתם, ולקחת הסעות בתי ספר ... אך לא בעבודתו הראשונית כנהג אוטובוס תח"צ. השאלה העיקרית ששאלתי האם לאחר תקופת הצינון כאשר הנהג הגיע לגיל מופלג, האם תקופת הצינון מהאוטובוס או החופש, קרי הישיבה בבית, משפיעה על הנהג בגילו. והתשובה היא כן, וזו הסיבה שהם ממשיכים לעבוד אך לא באוטובוס. זה שחברות התח"צ לא בודקות נתונים אילו לאחר שהנהג סיים את תקופת הצינון הכפוייה בחוק שעבר בכנסת, זה עוד שאלה ששאלתי בגוף הנושא שהעליתי. לא בודקים כפי שהסביר כאן אחד החברים כי הנהג לא חייב לומר את האמת אך לדווח כן. ושאלה נוספת ששאלתי, האם מצבו הרפואי של נהג שנניח לקוי או שהחל להיות לקוי בעת תקופת הצינון משפיעה על תיפקודו כנהג? האם זהו גורם סיכון נוסף לתאונות שבהן מוערבים אוטובוסים? התשובות הן, לכל נהג רקע שונה ולכן כל מקרה לגופו, על החברה בה הוא מועסק מוטלת האחריות ובפרט על הנהג. אילו הן התשובות לנושא שהעליתי.
 
מאיט חלקיקים מהרגע שנהג אטובוס מוגדר
כיוצא לפנסייה , הוא לא חייב לצאת לפנסייה, אלא להמשיך לעבוד ולשרת את החברה בה הוא מועסק אך לא באוטובוס תח"צ. הוא יכול לדוגמה: להסיע נהגים לביתם ולעבודתם, ולקחת הסעות בתי ספר ... אך לא בעבודתו הראשונית כנהג אוטובוס תח"צ. השאלה העיקרית ששאלתי האם לאחר תקופת הצינון כאשר הנהג הגיע לגיל מופלג, האם תקופת הצינון מהאוטובוס או החופש, קרי הישיבה בבית, משפיעה על הנהג בגילו. והתשובה היא כן, וזו הסיבה שהם ממשיכים לעבוד אך לא באוטובוס. זה שחברות התח"צ לא בודקות נתונים אילו לאחר שהנהג סיים את תקופת הצינון הכפוייה בחוק שעבר בכנסת, זה עוד שאלה ששאלתי בגוף הנושא שהעליתי. לא בודקים כפי שהסביר כאן אחד החברים כי הנהג לא חייב לומר את האמת אך לדווח כן. ושאלה נוספת ששאלתי, האם מצבו הרפואי של נהג שנניח לקוי או שהחל להיות לקוי בעת תקופת הצינון משפיעה על תיפקודו כנהג? האם זהו גורם סיכון נוסף לתאונות שבהן מוערבים אוטובוסים? התשובות הן, לכל נהג רקע שונה ולכן כל מקרה לגופו, על החברה בה הוא מועסק מוטלת האחריות ובפרט על הנהג. אילו הן התשובות לנושא שהעליתי.
אז אם יש לך את כל התשובות לשאלות שלך,
למה את עדיין שואלת אותן?
 

אורי404

New member
נושא חדש!העסקת נהגים לאחר תקופת 'צינון
האם לדעתכם זה נכון, או יותר נכון לומר, אחראי להמשיך להעסיק נהג לאחר תקופת הצינון חצי שנה? וזאת, למרות שנניח מתגלת אצל אותו נהג מחלה כרונית כלשהו, כגון, סכרת או מחלת לב או ראייה, והאם זה נכון להעסיק נהג כאשר המחלה אשר מתפתחת בתקופת הצינון? האם כושרו של אותו נהג לא ניזוק? באילו פרמטרים בוחנות חברות התח"צ את כושרו של הנהג? מהם השיקולים לאחר שמתגלית מחלה, להמשיך ולהעסיק נהג? האם חברות התח"צ מוכיחות יעילות ואחריות בעת העסקת הגמלאים? האם כל רצון החברה כדי להטיב עםהנוסע בכך שהיא "מפעילה" נהג גמלאי? האם זה נכון לומר שמרבית תאונות האוטובוס נגרמות בידי נהגים גמלאים? האם השירות הטוב ביותר נעשה בידי הגמלאים?
אנו בתקופה אחרת
לפני דורות תוחלת החיים הייתה קצרה יותר עד לגילאי הששים. כיום, לשמחתנו תוחלת החיים עלתה. כעיקרון אנשים בריאים יותר. נכון יש לצערינו מחלות שונות, שחלק מהן זה בגלל לחצים נפשיים שונים. אבל המצב השתפר ונקווה, שימשיך להשתפר. לחלק מן הנהגים הגמלאיים חברת האוטובוסים לא עושה טובה, אלא שמדובר באנשים ונהגים טובים. בדברים האחרונים אני בעיקר מתכוון ל"אגד", לרבות אזור מסויים, שהם פועלים. לא זו בלבד, אני מכיר נהגים שונים, שהגיעו לוותק למעלה מ-38 ב"אגד" והם יכולים לפרוש לגמלאות. למרות זאת ולמרות העבודה הקשה בישראל עם חלק מן האוכלוסייה מבפנים (נוסעים) וחלק מבחוץ (נהגים מבחוץ), הם ישמחו להמשיך לעבוד. הם בריאים, הם שורדים, הנוסעים מרוצים והחברה גם, אז זה טוב לכולם. בנוגע לתאונות דרכים; אולי אני טועה אבל בתחום האוטובוסים יש פחות תאונות דרכים, מאשר מה, שמתרחש עם המשאיות השונות, עם מכוניות ועם כלי רכב דו-גלגליים (אופניים, קטנועים ואופנועים). מתוך זהעושה הרושם, שב"אגד" המצב טוב.
 

מבשרת333

New member
אנו בתקופה אחרת
לפני דורות תוחלת החיים הייתה קצרה יותר עד לגילאי הששים. כיום, לשמחתנו תוחלת החיים עלתה. כעיקרון אנשים בריאים יותר. נכון יש לצערינו מחלות שונות, שחלק מהן זה בגלל לחצים נפשיים שונים. אבל המצב השתפר ונקווה, שימשיך להשתפר. לחלק מן הנהגים הגמלאיים חברת האוטובוסים לא עושה טובה, אלא שמדובר באנשים ונהגים טובים. בדברים האחרונים אני בעיקר מתכוון ל"אגד", לרבות אזור מסויים, שהם פועלים. לא זו בלבד, אני מכיר נהגים שונים, שהגיעו לוותק למעלה מ-38 ב"אגד" והם יכולים לפרוש לגמלאות. למרות זאת ולמרות העבודה הקשה בישראל עם חלק מן האוכלוסייה מבפנים (נוסעים) וחלק מבחוץ (נהגים מבחוץ), הם ישמחו להמשיך לעבוד. הם בריאים, הם שורדים, הנוסעים מרוצים והחברה גם, אז זה טוב לכולם. בנוגע לתאונות דרכים; אולי אני טועה אבל בתחום האוטובוסים יש פחות תאונות דרכים, מאשר מה, שמתרחש עם המשאיות השונות, עם מכוניות ועם כלי רכב דו-גלגליים (אופניים, קטנועים ואופנועים). מתוך זהעושה הרושם, שב"אגד" המצב טוב.
בנוגע לאגד אין לי מושג מה קורה בחברה זו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה