מידע מקריאת בטאון אגד

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
איזו "תחרות חופשית" זו כאשר מונעים מקבוצות
מסויימות להשתתף במכרזים, לרבות אשכולות שכבר פועלות בהם חברות אחרות, ומאידך מעבירים אשכולות ללא מכרז ? לטעמי, טענתי ואני עדיין טוען, שאין שקיפות בהתנהלותו של משרד התחבורה בכל נושא הרפורמה
 

אורי404

New member
איזו "תחרות חופשית" זו כאשר מונעים מקבוצות
מסויימות להשתתף במכרזים, לרבות אשכולות שכבר פועלות בהם חברות אחרות, ומאידך מעבירים אשכולות ללא מכרז ? לטעמי, טענתי ואני עדיין טוען, שאין שקיפות בהתנהלותו של משרד התחבורה בכל נושא הרפורמה
"תחרות חופשית"="יחסים פתוחים"
"מעכשיו אנחנו ביחסים פתוחים: אני עם כל דבר, שזז. את רק איתי"
 
איזו "תחרות חופשית" זו כאשר מונעים מקבוצות
מסויימות להשתתף במכרזים, לרבות אשכולות שכבר פועלות בהם חברות אחרות, ומאידך מעבירים אשכולות ללא מכרז ? לטעמי, טענתי ואני עדיין טוען, שאין שקיפות בהתנהלותו של משרד התחבורה בכל נושא הרפורמה
 

droriko

New member
איזו "תחרות חופשית" זו כאשר מונעים מקבוצות
מסויימות להשתתף במכרזים, לרבות אשכולות שכבר פועלות בהם חברות אחרות, ומאידך מעבירים אשכולות ללא מכרז ? לטעמי, טענתי ואני עדיין טוען, שאין שקיפות בהתנהלותו של משרד התחבורה בכל נושא הרפורמה
 

דניאל 130

New member
מידע מקריאת בטאון אגד
בדבר ההסכם שנחתם בין אגד לממשלה: 1.גם אשכול אשקלון-תל-אביב עתיד לצאת למכרז(אומנם כתוב שם אשכול אשדוד-תל-אביב אבל כנראה לפי דעתי מדובר שם על טעות דפוס מכיוון שאגד אינו מפעיל את קווי אשדוד-תל-אביב והכוונה כנראה לקווי אשקלון-תל-אביב9. 2.קווי צפת-חיפה. 3.קווי חרדים חוץ מצפת-בני-ברק וצפת-ירושלים(קווי חרדים נוספים לא פורטו איזה נוספים). 4.לגבי קווי חולון אכן הם יוצאים למכרז אולם בבטאון אגד רשום שמדובר בשליש מהיקף פעילותו של סניף חולון(שזה אומר ששני שליש לא יצאו למכרז וישארו באגד)האם מישהו כאן יודע על איזה שני שליש מדובר ומהו היקף פעילותו המתאים והמדויק של סניף אגד בחולון?איזה קווים נוספים שסניף חולון מפעיל ישארו באגד ומה כן יצא מהיקף פעילותו למכרז? 5.אגד ואגד תעבורה לא ישתתפו גם במכרזי הסיבוב השני של החברות האחרות שתפסו את מקומה של אגד באיזורים שיצאו למכרז בשלב הראשון של הרפורמה.המדינה התנגדה לכך נחרצות ואגד נכנע לדרישה זו.אגד תעבורה תתמודד רק במכרזי צפון הנגב באר-שבע-עירוני ואשדוד-עירוני ותורשה להתמודד במכרזים נוספים אך ורק אם לא תזכה באחד או יותר ממכרזים אלה מתוך מגמה לשמור על חלקה הנוכחי בשוק התחבורה הציבורית. 6.אגד ואגד תעבורה יורשו להשתתף במכרזי המטרונית המתוכננים לעתיד בעשר השנים הבאות בערים שונות בארץ גם במקומות שבהם אגד לא פועל ולא פעל מעולם כולל בקעת אונו.רשום שמתוכננים מכרזים בדבר אוטובוסים רבי קיבולת גם בבקעת אונו.נמסר כי סוכם שבירושלים לא יהיה מכרז מטרונית ואגד תפעיל בירושלים ללא מכרז BRT.בנתניה גם לא יהיה מכרז וזיכיון ההפעלה של אגד תעבורה שם יוארך אוטומטית גם בקווי האוטובוסים הרגילים וגם בקווי BRT תימסר לידיה ההפעלה באופן אוטומטי. 7.גם אשכול דרום הנגב(הכוונה לאשכול דימונה'ערד?) יצא למכרז אולם לדברי בטאון אגד לאגד שמורה הזכות בתוך שנה להחליף את האשכול הנ"ל באשכול אחר תמורתו שיצא למכרז אם יהיה בהיקף של שני אחוזים מפעילות אגד. 8.לפי הבטאון חריג למכרזי ה-BRT יהיה המכרז בשרון שם קבוצת אגד לא תוכל לגשת למכרז משום-מה ואילו בשאר האיזורים כן.מישהו מכם יודע למה למה בשרון אגד לא יכולה לגשת למכרז אוטובוסים רבי-קיבולת? 9.אם יתברר שפעילות המטרונית בחיפה תגזול מאגד מעבר לשני אחוז מהיקף פעילותה ההפרש יקוזז על חשבון האשכולות העתידים לצאת למכרז שפורטו כאן. 10.פעילות הנסיעות המיוחדות באגד תועבר לחברה אחרת. 11.לאגד תעבורה יועברו ללא מכרז כל קווי מבשרת ציון גבעת זאב גוש עציון וקווים ממוגנים בחבל בנימין.לגבי אשכול מעלה אדומים הוא מהווה 1.75 אחוז מפעילות אגד רשום שהוא כן יצא למכרז ולא ברור אם הוא מהווה חלק משלושת האחוזים של הקווים שיועברו לפעילות אגד תעבורה ללא מכרז.מה עם ה-1.25 הנותרים שישלימו את תמונת שלושת האחוזים הנותרחם? 12.פעילות אגד תחולק לשלושים אשכולות.אגד תיבחן באופן קפדני ותצטרך לעמוד במדדי יעילות מחמירים שיקבע משרד התחבורה.אם לא תעמוד בהם יוצאו אשכולות נוספים למכרז. 13.אגד הצליחה להציל את אשכולות נהריה-חיפה וקרית שמונה מיציאה למכרז בתמורה לויתור השתתפות במכרז המטרונית בחיפה. עד כאן המידע שמעניין לי ששאבתי מקריאת בטאון אגד הנוכחי החדש.מי שרוטצה לקרוא יכול להדפיס לו מדף הפייסבוק של אגד. אתם מוזמנים להגיב ולתת מידע נוסף(למי שבאמת יודע כמובן)בשרשור זה שפתחתי כאן.
האם אשדוד-בני-ברק לא נחשב כקווי חרדים?
בכל מקרה טוב שקווי אשקלון-תל-אביב נשארים באגד.
ועוד כמה נקודות: 1.רשום שההסכם הוא עד סוף 2020 ולא לחמש שניים כפי שפורסם בפעמים קודמות.האמנם? 2.בניגוד למה שנרשם כאן בעבר על-ידי הגולש אביתר אשכול ירושלים-עירוני נשאר באגד ולא יצא למכרז.נרשם כאן בעבר שגם השירות העירוני בירושלים עתיד לצאת למכרז אבל אין דברים בגו. 3.הייתי מציע לאגד לשמר בידה את אשכול דרום הנגב בכל מחיר.מדובר באשכול חשוב למדי ולא רצוי שאגד יתנתקו ממנו.במקום זה הייתי מציע לאגד שיציעו לממשלה שיוציאו את אשכול עכו-כרמיאל למכרז במקום אשכול דרום הנגב.אגד לא באמת צריכים את האשכול הזה ועדיף לוותר עליו במסגרת דרישות הממשלה ולא על דרום הנגב החשוב.לאגד בכל מקרה ישמר נתח בצפון.קווי חיפה והקריות לא יצאו למכרז וגם הנוכחות בקרית שמונה תישאר.לא שהייתי רוצה לראות את עפיפי בעכו ובכרמיאל אבל עדיף דרום הנגב אם כבר מאשר אשכול עכו/כרמיאל.
 

אורי404

New member
האם אשדוד-בני-ברק לא נחשב כקווי חרדים?
בכל מקרה טוב שקווי אשקלון-תל-אביב נשארים באגד.
ועוד כמה נקודות: 1.רשום שההסכם הוא עד סוף 2020 ולא לחמש שניים כפי שפורסם בפעמים קודמות.האמנם? 2.בניגוד למה שנרשם כאן בעבר על-ידי הגולש אביתר אשכול ירושלים-עירוני נשאר באגד ולא יצא למכרז.נרשם כאן בעבר שגם השירות העירוני בירושלים עתיד לצאת למכרז אבל אין דברים בגו. 3.הייתי מציע לאגד לשמר בידה את אשכול דרום הנגב בכל מחיר.מדובר באשכול חשוב למדי ולא רצוי שאגד יתנתקו ממנו.במקום זה הייתי מציע לאגד שיציעו לממשלה שיוציאו את אשכול עכו-כרמיאל למכרז במקום אשכול דרום הנגב.אגד לא באמת צריכים את האשכול הזה ועדיף לוותר עליו במסגרת דרישות הממשלה ולא על דרום הנגב החשוב.לאגד בכל מקרה ישמר נתח בצפון.קווי חיפה והקריות לא יצאו למכרז וגם הנוכחות בקרית שמונה תישאר.לא שהייתי רוצה לראות את עפיפי בעכו ובכרמיאל אבל עדיף דרום הנגב אם כבר מאשר אשכול עכו/כרמיאל.
אל תהיה בטוח
כבר לא יהיה מפתיע לראות את קווי אשקלון-תל אביב או קווים אחרים עוברים מ"אגד". בנוגע לירושלים - כנראה הכוונה לקווי מבשרת ציון. ובנוגע לציפיות - גם קווי השרון מוצלחים עם עניין של מקצה שיפורים. בעיקר הוספת נסיעות. זה אני מניח פחות בעייתי. למרות זאת גם הם יעברו מכרז.
 

אוהד11

New member
האם אשדוד-בני-ברק לא נחשב כקווי חרדים?
בכל מקרה טוב שקווי אשקלון-תל-אביב נשארים באגד.
ועוד כמה נקודות: 1.רשום שההסכם הוא עד סוף 2020 ולא לחמש שניים כפי שפורסם בפעמים קודמות.האמנם? 2.בניגוד למה שנרשם כאן בעבר על-ידי הגולש אביתר אשכול ירושלים-עירוני נשאר באגד ולא יצא למכרז.נרשם כאן בעבר שגם השירות העירוני בירושלים עתיד לצאת למכרז אבל אין דברים בגו. 3.הייתי מציע לאגד לשמר בידה את אשכול דרום הנגב בכל מחיר.מדובר באשכול חשוב למדי ולא רצוי שאגד יתנתקו ממנו.במקום זה הייתי מציע לאגד שיציעו לממשלה שיוציאו את אשכול עכו-כרמיאל למכרז במקום אשכול דרום הנגב.אגד לא באמת צריכים את האשכול הזה ועדיף לוותר עליו במסגרת דרישות הממשלה ולא על דרום הנגב החשוב.לאגד בכל מקרה ישמר נתח בצפון.קווי חיפה והקריות לא יצאו למכרז וגם הנוכחות בקרית שמונה תישאר.לא שהייתי רוצה לראות את עפיפי בעכו ובכרמיאל אבל עדיף דרום הנגב אם כבר מאשר אשכול עכו/כרמיאל.
עפיפי כבר חוגג בכמיאל ובעכו
 

mister K

New member
עפיפי כבר חוגג בכמיאל ובעכו
דווקא בעכו אין לעפיפי קווים.
עכו היא מהערים הבודדות שנותרו, שכל קווי האוטובוס העובדים בהן מופעלים על ידי אגד. אך כנראה גם זה לא לאורך זמן (אם אכן קו צפת - חיפה יוצא למכרז). בכרמיאל מפעיל עפיפי שבעה קווים ובקרוב גם את קו 265 החדש. וקבל את הטימטום הבא: באתר הביזיוני של נתיב אקספרס מופיעים רק קווים 65 ו-66 תחת אשכול כרמיאל, בזמן שקו 12 מופיע תחת אשכול מעלות, וקו 14 מכרמיאל לבית ג'אן מופיע בכלל תחת אשכול נהריה בינעירוני... איך אמורים לדעת איפה לחפש??? כמובן שקווים 30, 60 ו-61 המופעלים ע"י האחות הותיקה, נצרת נסיעות ותיירות, מופיעים בכלל באתר אחר.
 

אוהד11

New member
דווקא בעכו אין לעפיפי קווים.
עכו היא מהערים הבודדות שנותרו, שכל קווי האוטובוס העובדים בהן מופעלים על ידי אגד. אך כנראה גם זה לא לאורך זמן (אם אכן קו צפת - חיפה יוצא למכרז). בכרמיאל מפעיל עפיפי שבעה קווים ובקרוב גם את קו 265 החדש. וקבל את הטימטום הבא: באתר הביזיוני של נתיב אקספרס מופיעים רק קווים 65 ו-66 תחת אשכול כרמיאל, בזמן שקו 12 מופיע תחת אשכול מעלות, וקו 14 מכרמיאל לבית ג'אן מופיע בכלל תחת אשכול נהריה בינעירוני... איך אמורים לדעת איפה לחפש??? כמובן שקווים 30, 60 ו-61 המופעלים ע"י האחות הותיקה, נצרת נסיעות ותיירות, מופיעים בכלל באתר אחר.
265 אמור להתחיל לפעול תוך חודש, לפיכך עכו
כבר נחשבת כעוד אחת מהערים שעפיפי מגיע אליה, במסגרת ההשתלטות של החברה על הגליל והעמקים
 
דווקא בעכו אין לעפיפי קווים.
עכו היא מהערים הבודדות שנותרו, שכל קווי האוטובוס העובדים בהן מופעלים על ידי אגד. אך כנראה גם זה לא לאורך זמן (אם אכן קו צפת - חיפה יוצא למכרז). בכרמיאל מפעיל עפיפי שבעה קווים ובקרוב גם את קו 265 החדש. וקבל את הטימטום הבא: באתר הביזיוני של נתיב אקספרס מופיעים רק קווים 65 ו-66 תחת אשכול כרמיאל, בזמן שקו 12 מופיע תחת אשכול מעלות, וקו 14 מכרמיאל לבית ג'אן מופיע בכלל תחת אשכול נהריה בינעירוני... איך אמורים לדעת איפה לחפש??? כמובן שקווים 30, 60 ו-61 המופעלים ע"י האחות הותיקה, נצרת נסיעות ותיירות, מופיעים בכלל באתר אחר.
אני חייב להודות שאני לא מבין מדוע יש צורך
לפצל בין NTT לנתיב. פשוט מיותר...
 

אורי404

New member
מידע מקריאת בטאון אגד
בדבר ההסכם שנחתם בין אגד לממשלה: 1.גם אשכול אשקלון-תל-אביב עתיד לצאת למכרז(אומנם כתוב שם אשכול אשדוד-תל-אביב אבל כנראה לפי דעתי מדובר שם על טעות דפוס מכיוון שאגד אינו מפעיל את קווי אשדוד-תל-אביב והכוונה כנראה לקווי אשקלון-תל-אביב9. 2.קווי צפת-חיפה. 3.קווי חרדים חוץ מצפת-בני-ברק וצפת-ירושלים(קווי חרדים נוספים לא פורטו איזה נוספים). 4.לגבי קווי חולון אכן הם יוצאים למכרז אולם בבטאון אגד רשום שמדובר בשליש מהיקף פעילותו של סניף חולון(שזה אומר ששני שליש לא יצאו למכרז וישארו באגד)האם מישהו כאן יודע על איזה שני שליש מדובר ומהו היקף פעילותו המתאים והמדויק של סניף אגד בחולון?איזה קווים נוספים שסניף חולון מפעיל ישארו באגד ומה כן יצא מהיקף פעילותו למכרז? 5.אגד ואגד תעבורה לא ישתתפו גם במכרזי הסיבוב השני של החברות האחרות שתפסו את מקומה של אגד באיזורים שיצאו למכרז בשלב הראשון של הרפורמה.המדינה התנגדה לכך נחרצות ואגד נכנע לדרישה זו.אגד תעבורה תתמודד רק במכרזי צפון הנגב באר-שבע-עירוני ואשדוד-עירוני ותורשה להתמודד במכרזים נוספים אך ורק אם לא תזכה באחד או יותר ממכרזים אלה מתוך מגמה לשמור על חלקה הנוכחי בשוק התחבורה הציבורית. 6.אגד ואגד תעבורה יורשו להשתתף במכרזי המטרונית המתוכננים לעתיד בעשר השנים הבאות בערים שונות בארץ גם במקומות שבהם אגד לא פועל ולא פעל מעולם כולל בקעת אונו.רשום שמתוכננים מכרזים בדבר אוטובוסים רבי קיבולת גם בבקעת אונו.נמסר כי סוכם שבירושלים לא יהיה מכרז מטרונית ואגד תפעיל בירושלים ללא מכרז BRT.בנתניה גם לא יהיה מכרז וזיכיון ההפעלה של אגד תעבורה שם יוארך אוטומטית גם בקווי האוטובוסים הרגילים וגם בקווי BRT תימסר לידיה ההפעלה באופן אוטומטי. 7.גם אשכול דרום הנגב(הכוונה לאשכול דימונה'ערד?) יצא למכרז אולם לדברי בטאון אגד לאגד שמורה הזכות בתוך שנה להחליף את האשכול הנ"ל באשכול אחר תמורתו שיצא למכרז אם יהיה בהיקף של שני אחוזים מפעילות אגד. 8.לפי הבטאון חריג למכרזי ה-BRT יהיה המכרז בשרון שם קבוצת אגד לא תוכל לגשת למכרז משום-מה ואילו בשאר האיזורים כן.מישהו מכם יודע למה למה בשרון אגד לא יכולה לגשת למכרז אוטובוסים רבי-קיבולת? 9.אם יתברר שפעילות המטרונית בחיפה תגזול מאגד מעבר לשני אחוז מהיקף פעילותה ההפרש יקוזז על חשבון האשכולות העתידים לצאת למכרז שפורטו כאן. 10.פעילות הנסיעות המיוחדות באגד תועבר לחברה אחרת. 11.לאגד תעבורה יועברו ללא מכרז כל קווי מבשרת ציון גבעת זאב גוש עציון וקווים ממוגנים בחבל בנימין.לגבי אשכול מעלה אדומים הוא מהווה 1.75 אחוז מפעילות אגד רשום שהוא כן יצא למכרז ולא ברור אם הוא מהווה חלק משלושת האחוזים של הקווים שיועברו לפעילות אגד תעבורה ללא מכרז.מה עם ה-1.25 הנותרים שישלימו את תמונת שלושת האחוזים הנותרחם? 12.פעילות אגד תחולק לשלושים אשכולות.אגד תיבחן באופן קפדני ותצטרך לעמוד במדדי יעילות מחמירים שיקבע משרד התחבורה.אם לא תעמוד בהם יוצאו אשכולות נוספים למכרז. 13.אגד הצליחה להציל את אשכולות נהריה-חיפה וקרית שמונה מיציאה למכרז בתמורה לויתור השתתפות במכרז המטרונית בחיפה. עד כאן המידע שמעניין לי ששאבתי מקריאת בטאון אגד הנוכחי החדש.מי שרוטצה לקרוא יכול להדפיס לו מדף הפייסבוק של אגד. אתם מוזמנים להגיב ולתת מידע נוסף(למי שבאמת יודע כמובן)בשרשור זה שפתחתי כאן.
בנוגע לסעיף 8 ודברים נוספים
בנוגע לסעיף 8 של הפעלת BRT באזור השרון: אני לא אופתע אם ההפעלה תהיה של "מטרופולין". קו 29 הוא בין הקווים עתירי הנוסעים. מסלול הBRT דומה לקו 29 ולמעשה עשוי להיות עם עוד יותר נוסעים, בגלל הנסיעה לאזור התעשייה של הרצליה, במקום דרך אזור כפר שמריהו. אז מהכתבה (ולא רק ממנה) אפשר להבין, שיש מטרה (או מלה אחרת מתאימה) לצמצום "אגד", כמה שיותר כולל אי התמודדות של חברת הבת. אבל מה בנוגע לקבוצת עפיפי, שגדלה וגדלה ולא נראה, שקווים ותיקים שלהם (נצרת או נצרת-חיפה) יוצא למכרז. דבר נוסף - "אגד" יחולקו לשלושה אשכולות - בקצב הזה עם הצמצמום המסיבי זה מה, שנראה וכבר לא יהיה מפתיע לראות שלושה סניפים באזור המרכז, שני סניפים בצפון וסניף אחד בדרום.
 

אוהד11

New member
בנוגע לסעיף 8 ודברים נוספים
בנוגע לסעיף 8 של הפעלת BRT באזור השרון: אני לא אופתע אם ההפעלה תהיה של "מטרופולין". קו 29 הוא בין הקווים עתירי הנוסעים. מסלול הBRT דומה לקו 29 ולמעשה עשוי להיות עם עוד יותר נוסעים, בגלל הנסיעה לאזור התעשייה של הרצליה, במקום דרך אזור כפר שמריהו. אז מהכתבה (ולא רק ממנה) אפשר להבין, שיש מטרה (או מלה אחרת מתאימה) לצמצום "אגד", כמה שיותר כולל אי התמודדות של חברת הבת. אבל מה בנוגע לקבוצת עפיפי, שגדלה וגדלה ולא נראה, שקווים ותיקים שלהם (נצרת או נצרת-חיפה) יוצא למכרז. דבר נוסף - "אגד" יחולקו לשלושה אשכולות - בקצב הזה עם הצמצמום המסיבי זה מה, שנראה וכבר לא יהיה מפתיע לראות שלושה סניפים באזור המרכז, שני סניפים בצפון וסניף אחד בדרום.
למעשה מחזירים את אגד לשנת 1951, כאשר פעלו
שלוש חברות, אגד במרכז הארץ, שחר בצפון ודרום יהודה בדרום
 

אורי404

New member
למעשה מחזירים את אגד לשנת 1951, כאשר פעלו
שלוש חברות, אגד במרכז הארץ, שחר בצפון ודרום יהודה בדרום
גם "דן" חוזרים לעבר
עם צמצום השומרון והשרון. יבטלו עם הזמן את קו 24 ומי יודע, אולי יבטלו את קווי בת-ים ונחזור לחברה "תל ליטוינסקי"
 

דניאל 130

New member
בנוגע לסעיף 8 ודברים נוספים
בנוגע לסעיף 8 של הפעלת BRT באזור השרון: אני לא אופתע אם ההפעלה תהיה של "מטרופולין". קו 29 הוא בין הקווים עתירי הנוסעים. מסלול הBRT דומה לקו 29 ולמעשה עשוי להיות עם עוד יותר נוסעים, בגלל הנסיעה לאזור התעשייה של הרצליה, במקום דרך אזור כפר שמריהו. אז מהכתבה (ולא רק ממנה) אפשר להבין, שיש מטרה (או מלה אחרת מתאימה) לצמצום "אגד", כמה שיותר כולל אי התמודדות של חברת הבת. אבל מה בנוגע לקבוצת עפיפי, שגדלה וגדלה ולא נראה, שקווים ותיקים שלהם (נצרת או נצרת-חיפה) יוצא למכרז. דבר נוסף - "אגד" יחולקו לשלושה אשכולות - בקצב הזה עם הצמצמום המסיבי זה מה, שנראה וכבר לא יהיה מפתיע לראות שלושה סניפים באזור המרכז, שני סניפים בצפון וסניף אחד בדרום.
30 אורי ולא 3-כך רשום בכתבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה