כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
 

megashock

New member
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
איך מאפשרים לזכות במכרז ללא יכולת לממן אותו ?
איך יתכן שמתמודד זוכה במכרז שדורש מימון עצמי ללא שום יכולת לממן אותו ? יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות. לא יתכן שעכשיו מי שזכה במכרז דורש הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוח הזמנים ואת ההקלות שהוא מקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות אליו ומציעות הצעות טובות יותר.
 
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
בקרוב מכרז הרכבל בחיפה
בלעדי ל"כלכליסט": משרד האוצר מחדש את תוכנית הרכבל לאוניברסיטת חיפה בקרוב ייצא מכרז להקמת הרכבל, בכוונה שיתחיל לפעול כבר בסוף 2011. עלות הקמת הרכבל מוערכת ב־180 מיליון שקל ואורכו יהיה 4.4 ק"מ http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3412996,00.html ממליץ לקרוא את הטוקבק המושקע (הרבה יותר ממה שהושקע בתכנון)
 

scooby5

Member
בקרוב מכרז הרכבל בחיפה
בלעדי ל"כלכליסט": משרד האוצר מחדש את תוכנית הרכבל לאוניברסיטת חיפה בקרוב ייצא מכרז להקמת הרכבל, בכוונה שיתחיל לפעול כבר בסוף 2011. עלות הקמת הרכבל מוערכת ב־180 מיליון שקל ואורכו יהיה 4.4 ק"מ http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3412996,00.html ממליץ לקרוא את הטוקבק המושקע (הרבה יותר ממה שהושקע בתכנון)
אחד הפרוייקטים המיותרים בעולם!
פשוט בזבוז של משאבים על מופעי ראווה במקום על תחבורה ציבורית ראויה. היום בקו 143 המאסף אפשר להגיע ממרכזית המפרץ לאוניברסיטה בכ-20 דקות. אם יהפכו אותו למהיר, ניתן יהיה לצמצם את זה (יחסוך את התחנות בנשר). מי בכלל נוסע בין הטכניון לאוניברסיטה ? לא מדובר כאן בשני קמפוסים של אותו מוסד אקדמי. אלו שני מוסדות כמעט ללא שום קשר ביניהם. במקום זה, שישקיעו בתחבורה ציבורית נורמלית, שימוש אוטובוסי אגד במסלולים הייעודיים במקום הפרוייקט המזוייף שנקרא המטרונית, תחבורה יעילה בין השכונות לנק' "עניין" בעיר, ודי כבר עם הטמטום הראוותני הזה. * למען הסר ספק - ידוע כי 143 לא נכנס למרכזית, הנתון הובא לצורך השוואה - מהרגע שחולפים על פני המרכזית.
 

846

Active member
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
הכל נכון ,אבל אנחנו יודעים
את זה כבר מזמן......
 

easylivin

New member
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
טעות קשה יש לכותב כבר בכותרת...
זה כן כדאי למדינה בטווח הארוך. מבחינה כלכלית! אלא שרק המדינות שבהן הממשל מתקדם טיפה יותר, מבינות זאת. וכאלו שלא - לא...
 

חייםש1

New member
כתבות בכלכליסט על מערכת התח"צ
"כלכליסט" מפרסם הבוקר שורה של כתבות על הסיבות לעיכובים במערכות ההסעה ההמוניות במדינה
פשוט מייאש לקרוא את זה

ולהבין שאנחנו מדינה מערבית עם כוכבית גדולה בצד (או בעצם - מדינת עולם שלישי בכל הקשור בפרוייקטים ובתשתיות). לפעמים אני חושב על זה, שהלוואי שאצלנו היה איזה רודן (סטייל ברה"מ בעבר) שהיה מורה על הקמת רכבת קלה או תחתית ב- 3 שנים במקום כל הבירוקרטיה, התחמנות, העסקונה והשחיתות הציבורית שלא מאפשרים להוציא לפועל בצורה חלקה שום פרוייקט במדינתנו .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה