לדעתי השרשור גם נראה כבר די ארוךשרשור "הצעות קווים לשיפור"
השרשור, שאשרי פתח נמצא בדף השני ונראה, שכבר לא יהיה בדף ראשון. מה מעדיפים? להעבירו דף ראשון או פתיחת שרשור חדש כהמשך?
כדאי לארגן את כל ההצעות יחד, ולשלוח הלאה, ואףלדעתי השרשור גם נראה כבר די ארוך
חוץ מזה כדי שנארגן את כל ההצעות ביחד ונשלח אותם למשרד התחבורה/חברות התח''צ השונות כדי שמשהו יעשה בנידון
לדעתי צריך לעשות מעין סיכום שרשור קודםשרשור "הצעות קווים לשיפור"
השרשור, שאשרי פתח נמצא בדף השני ונראה, שכבר לא יהיה בדף ראשון. מה מעדיפים? להעבירו דף ראשון או פתיחת שרשור חדש כהמשך?
הצעות שלי לאזור לודשרשור "הצעות קווים לשיפור"
השרשור, שאשרי פתח נמצא בדף השני ונראה, שכבר לא יהיה בדף ראשון. מה מעדיפים? להעבירו דף ראשון או פתיחת שרשור חדש כהמשך?
וגם הארכת קו 273 שלאגד ללוד ורמלההצעות שלי לאזור לוד
דבר ראשון אחידות אם החליטו שויאוליה תפעיל את קווי לוד-ת"א וקווים פנימיים אז להעביר אליה מסופרבוס את קו 2 ו461. שינויים בקווים פנימיים: הפעלת קו 5 רק בימי השוק כדי לאפשר לתושבי גני אביב הגעה מהירה מהשוק לשכונה ולהפך עבור שאר המסלול יש את קו 2. מבטל את קו 7 המקשר פעמיים ביום בין שכונת גני יער לגני אביב ונותן לקו 6 להכנס לתוך שכונת גני יער. שיפור בקווים בינעירוניים: להוסיף לקו 11 שתי נסיעות לכל כיוון כאשר 249 מסיים לעבוד. מדובר על יעדים קרובים ואני בטוח שיש כאלו שצריכים להגיע לכל יעד לאחר 22:00 הוספת שתי נסיעות ל460 מכיוון ת"א ב23:00 ו23:30 כדי לאפשר הגעה למרכז העיר לאחר ש461 מסיים את פעילותו ואין דרך אחרת. (פעם הייתה חלופה בשעות אלו ל475 שבוטלה לפני מספר שנים) קווים חדשים: הוספת קו מלוד לירושלים דרך נתב"ג במסלול קווי הצפון שעוברים שם הוספת קו מלוד לישפרו סנטר במודיעין דרך כביש 431
הארכת קו 273 ללוד ורמלה לא טובהוגם הארכת קו 273 שלאגד ללוד ורמלה
למרות בעית הזיכיון כמו במקרה קו 555 שגם בו קווים כביכול איננה מורשה להפעיל קווים מפתח-תקווה לתל-אביב ומשרד התחבורה אישר להם. יש לזכור שגם כיום קיימת חלופת אגד בקו 174 פעם ביום בבוקר מרמלה לרידינג כך שהצעתי איננה מופרכת כלל ועיקר.
הכוונה היא שמרחובות הוא יסע ללוד ורמלה כמו248הארכת קו 273 ללוד ורמלה לא טובה
זה יצור קו מסורבל נגד כל הגיון של כיוון נסיעה קו שבא מתל אביב דרומה לרחובות אחר כך יצטרך לסוע צפונה ומזרחה אין לזה הגיון
248 לא קו מסורבלהכוונה היא שמרחובות הוא יסע ללוד ורמלה כמו248
האם אתה מציע לבטל את קווי 248/249 מכיוון שהם מסורבלים מידי? תחבורה ציבורית נועדה לתת מענה למכנה המשותף הממוצע של כלל הציבור. לפעמים אין ברירה ובכדי לענות על מקסימום צרכים יוצרים קו מאסף שיספק תשובה למכנה משותף זה. הסיבה להצעה היא שסופרבוס/קונקס לא מוציאים קווי לילה לתל-אביב מערים אלה. באם יוציאו אין צורך להאריך את 273. אולי ניתן להוציא חלופת לילה של קו 174 בכיוון ההפוך מרידינג לרמלה כמו שקיים בבוקר בכיוון מרמלה? בלילה כמות הנוסעים ממילא נמוכה ובכדי להצדיק את המשך פעילותם העתידית של קווי הלילה מבחינה כלכלית אין ברירה אלא להאריך את מסלולם וזאת בכדי לתפוס כמה שיותר נוסעים לאורך מסלולם.אם יוארך קו 273 אני מוכן להמר בכסף שכמות הנוסעים תגדל בקו הזה באופן משמעותי ביותר.בלילה ממילא מהירות הנסיעה גדולה אין פקקים בכלל בהמון תחנות אין בכלל נוסעים ונושא הסירבול והאיטיות אינם רלוונטיים כלל ללילה. לדעתי יש סכנה גדולה להמשך קיומו של קו 231 בגלל הגבלתו להוד השרון בלבד בגלל סיבות לא ענייניות כלל(בעיות מטופשות מנהליות של זיכיון)ואי האטרקטיביות שבו עקב כך למרות המסלול הסופר דופר מעולה ואי התחלתו מכפר-סבא-דבר שהיה מוסיף לו הרבה נוסעים פוטנציאליים על חשבון קו 230 שלמרות היותו קו מסורבל הוא קו מצליח למדי והוא אינו עומד בפני סכנת ביטול.
הצעה נוספת(חילופית)לגבי הארכת 273הארכת קו 273 ללוד ורמלה לא טובה
זה יצור קו מסורבל נגד כל הגיון של כיוון נסיעה קו שבא מתל אביב דרומה לרחובות אחר כך יצטרך לסוע צפונה ומזרחה אין לזה הגיון
תגובה לדניאל 130הצעה נוספת(חילופית)לגבי הארכת 273
אם לא ללוד ורמלה אז אולי כדאי להאריכו או לגדרה או למזכרת בתיה/קרית עקרון? בעיקרון כל קווי הלילה למעט הפנימיים וקו ירושלים-תל-אביב עוברים במספר ערים לאורך מסלולם בכדי להבטיח שיוכלו לתפוס כמה שיותר נוסעים עליהם. המתווה וההיגיון שלפיהם פועלים קווי הלילה שונה לחלוטין ממתווה קווי היום.עלות הפעלתם גדולה יותר בהרבה וגם אפשרות הסבסוד שלהם לאורך זמן מוגבלת למדי ונדרש לכך תקציב גבוה.עליה בכמות הנוסעים הכרחית וחיונית ולכן יש להאריך את מסלולם וגם לשווק אותם אגרסיבית יותר ממה שנעשה היום בכדי להבטיח את קיומם לאורך זמן ולבצע שינוי קונספט חשיבה שורשי מהיסוד לגבי קיום תחבורה ציבורית בלילה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.