הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==12==
למרות שבנייתו של חניון המכוניות בהר הרצל כבר הסתיימה לפני כשנה, הוא נותר סגור, כנראה עד להפעלת הקו. מבואות הכניסה לחניות אטומות בבלוקים.
 
==12==
למרות שבנייתו של חניון המכוניות בהר הרצל כבר הסתיימה לפני כשנה, הוא נותר סגור, כנראה עד להפעלת הקו. מבואות הכניסה לחניות אטומות בבלוקים.
בניית החניון עצמו הסתיימה לפני יותר משנתיים !
הגימורים עוכבו עד לאחרונה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==13==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==14==
תחנת הר הרצל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==15==
הדיקט מכסה את המקום בו יותקן המסוף לממכר כרטיסים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==16==
תחנת הר הרצל - מבט לכיוון מערב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==17==
חניון האוטובוסים בהר הרצל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==18==
ממשיכים הלאה. כפי שניתן לראות, הפיתוח הסביבתי הסתיים ונראה בהחלט סביר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==19==
צומת בית וגן.
 

Ccyclist

Well-known member
==19==
צומת בית וגן.
הוא רוכב בשיטת "ימין קיצוני - שמאל קיצוני".
זה קצת הפוך לי בגלל כיווני הנסיעה ואני מקווה שלא אתבלבל: הרוכב וודאי רוכב בדרך כלל בצד הימני-קיצוני של הכביש, אבל כדי לפנות ימינה בצומת עליו להיות בצד שמאל ולכן הוא הולך לצד השמאלי-קיצוני כדי שמכוניות יוכלו לעבור אותו במסלול השמאלי הרגיל. את המיקום במסלול השמאלי-קיצוני אפשר לתפוס או כשהרמזור אדום ואז עוברים דרך תנועה דוממת או אחרי ה"גל" של המכוניות ואז נצמדים למסלול השמאלי-קיצוני עד לצומת. השיטה הגיונית משום שהאלטרנטיבה היא לנסות לחצות את המכוניות שנוסעות קדימה במסלול הימני מנקודת פתיחה במסלול הימני-קיצוני. באופניים אין אמצע :)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==20==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרכבת הקלה - דו"ח מצולם, פרק 1
החלטתי שהגיע הזמן לצאת לשטח ולערוך סיור מקיף לאורך כל התוואי. התחלתי בקצה הדרומי, בקרית היובל ומשם אמשיך צפונה, עד לפסגת זאב. בפרק הראשון אתמקד בקטע הקו שלאורך שדרות הרצל, עד גשר המיתרים. הנחת המסילות בקטע זה הסתיימה כבר לפני די הרבה זמן. כמו-כן, לאורך כל הקטע הותקנו כל עמודי החישמולת ועליהם הותקנו כל הקונסולות או כבלי המתיחה עליהם יימתחו כבלי ההזנה החשמלית בסמוך לתחילת ההרצה בקטע זה. הפיתוח הסביבתי בקטע זה גם הוא הסתיים לחלוטין למעט קטע קצר בקצהו המזרחי של הרחוב, בשכונת קרית משה, בסמוך לגשר. העבודות היחידות שעוד נותרו בקטע זה מתרכזות בעיקר בתחנות. כל הסככות כבר הותקנו. נשאר להתקין את הציוד האלקטרוני בתחנות, ספסלים ותאורת שפת רציף. בימים אלו ראיתי פועלים העוסקים בהשחלת כבלי תקשורת בתוך הצנרת התת-קרקעית. בנוסף, עוד אין זכר למערכות הרימזור והאיתות ועדיין לא הותקנו המחסומים במפגשי הכביש מסילה שיחברו את החניות הפרטיות, אבל עבודות אלה תיעשנה ממש בסמיכות להפעלה. בגדול, הרושם מקטע זה הינו חיובי ביותר. הפיתוח הסביבתי נעים לעיין והתוואי משתלב יפה במרקם העירוני. ונעבור לתמונות.
==21==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מהו מצב זכויות היוצרים על התמונה?
ראשית, אני מודה על הסקירה המקיפה! מהו מצב זכויות היוצרים של התמונות, ותמונה #21 בפרט? תודה!
אם אתה רוצה אותה לשימוש אישי
תהנה לך. אם אתה רוצה להעלות אותה לאינטרנט במקום אחר - אשמח לדעת איפה ולקבל קרדיט מתאים.
 

Ynhockey

New member
אם אתה רוצה אותה לשימוש אישי
תהנה לך. אם אתה רוצה להעלות אותה לאינטרנט במקום אחר - אשמח לדעת איפה ולקבל קרדיט מתאים.
פירוט
התמונה מהווה דוגמא טובה למשהו שכתוב בערך הויקיפדי (באנגלית), ולכן אשמח להשתמש בתמונה שם. כידוע, תמונות מהשוג הזה מותרות בויקיפדיה אך ורק אם הן בעלות רישיון חופשי (כל אחד יכול להשתמש בכל צורה, כל עוד הרישיון נשאר חופשי). יש לציין שזה לא קשור לקרדיט ומקובל בויקיפדיה שכל תמונה דורשת קרדיט ליוצר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
פירוט
התמונה מהווה דוגמא טובה למשהו שכתוב בערך הויקיפדי (באנגלית), ולכן אשמח להשתמש בתמונה שם. כידוע, תמונות מהשוג הזה מותרות בויקיפדיה אך ורק אם הן בעלות רישיון חופשי (כל אחד יכול להשתמש בכל צורה, כל עוד הרישיון נשאר חופשי). יש לציין שזה לא קשור לקרדיט ומקובל בויקיפדיה שכל תמונה דורשת קרדיט ליוצר.
אם זה לויקיפדיה - בכיף!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה