הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
 

אוהד11

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
הדמיית ההפרדה המפלסית בבאר יעקב
להודעת הרכבת מצורפות ארבע תמונות רלוונטיות.
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
המעבר התת קרקעי.
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
תמונה נוספת של המעבר התת קרקעי
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
תמונה אחרונה - שטח העבודות
רמי, נכון שהמצלמה שלך מתגעגעת לבאר יעקב?
 

easylivin

New member
הודעת ר"י: הקמת הפרדה מפלסית בבאר יעקב.
שלום, במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ-2,000 טונות, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב. במהלך העבודות לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנות הבאות: ראשל"צ הראשונים, באר יעקב, רחובות, יבנה, אשדוד עד הלום ואשקלון. החל מיום ראשון, י' בסיוון תש"ע, 23 במאי 2010 ועד יום חמישי, כ"א בסיוון תש"ע, 03 ביוני 2010 (כולל). במהלך סגירת הקטעים מתוכננות להתבצע העבודות לקידום הפרדות מפלסיות בבאר יעקב במפגש 134 (התקנת מעבר תת-קרקעי) ובמפגש 133 (בניית קיר תומך והנפת קורות) תנועת הרכבות בקטע לוד – הראשונים ובקטע לוד - אשקלון תחודש כסדרה ביום שישי, כ"ב בסיוון, 04 ביוני 2010. מידות המעבר הינם כ – 23 מטר אורך על 14 מטר רוחב ובגובה של כ 10 מ'. משקלו של המעבר הינו כ – 2,200 טונות, אותם יש לשנע למקומם מתחת לפסי הרכבת במסגרת זמן קצוב של 12 ימים. שיטה זו בוצעה בעבר באלמנטים בעלי אופי דומה בישראל, אולם זו הפעם הראשונה בה שיטה זו מבוצעת על מבנה הנדסי במימדים אלה ותנאים לוגיסטיים כמתואר. מצ"ב הודעה לעיתונות, תמונת הדמייה ותמונות משטח העבודות (קרדיט: "רכבת ישראל") ניתן לצפות בסרטון הדמייה של התקנת המעבר התת קרקעי: http://www.youtube.com/watch?v=hyNjppE4REw בברכה, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה