תראו מה זה פתרון אלגנטי

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תראו מה זה פתרון אלגנטי
לעמודי ההזנה החשמלית של רכבת קלה / טראם. צילום מתוך Tatra T3 אהובתי בקו 14 בפראג מתחנת Sídliště Barrandov ל- Hlubočepy. פשוט מסלול מדהים ביופיו, הן מבחינת הנוף והן מבחינת התשתית עצמה - תשתית אורבנית מודרנית ונקיה שבה ה-T3 הוותיק משתלב בצורה מרשימה. http://www.youtube.com/watch?v=a1UbJgZScNk&feature=player_embedded
 

easylivin

New member
תראו מה זה פתרון אלגנטי
לעמודי ההזנה החשמלית של רכבת קלה / טראם. צילום מתוך Tatra T3 אהובתי בקו 14 בפראג מתחנת Sídliště Barrandov ל- Hlubočepy. פשוט מסלול מדהים ביופיו, הן מבחינת הנוף והן מבחינת התשתית עצמה - תשתית אורבנית מודרנית ונקיה שבה ה-T3 הוותיק משתלב בצורה מרשימה. http://www.youtube.com/watch?v=a1UbJgZScNk&feature=player_embedded
פשוט יפהפה.
אכן פתרון מקורי ויפה (ואפילו לא בהכרח יקר יתר...)
 

amit1270

New member
תראו מה זה פתרון אלגנטי
לעמודי ההזנה החשמלית של רכבת קלה / טראם. צילום מתוך Tatra T3 אהובתי בקו 14 בפראג מתחנת Sídliště Barrandov ל- Hlubočepy. פשוט מסלול מדהים ביופיו, הן מבחינת הנוף והן מבחינת התשתית עצמה - תשתית אורבנית מודרנית ונקיה שבה ה-T3 הוותיק משתלב בצורה מרשימה. http://www.youtube.com/watch?v=a1UbJgZScNk&feature=player_embedded
גם הדשא בין המסילות נראה לא רע
אצלנו הוא קצת התייבש..
 

JayZed

New member
תראו מה זה פתרון אלגנטי
לעמודי ההזנה החשמלית של רכבת קלה / טראם. צילום מתוך Tatra T3 אהובתי בקו 14 בפראג מתחנת Sídliště Barrandov ל- Hlubočepy. פשוט מסלול מדהים ביופיו, הן מבחינת הנוף והן מבחינת התשתית עצמה - תשתית אורבנית מודרנית ונקיה שבה ה-T3 הוותיק משתלב בצורה מרשימה. http://www.youtube.com/watch?v=a1UbJgZScNk&feature=player_embedded
זה בטוח לא צולם מתוך T3.
אפשר לשמוע בברור את האינוורטרים של המתח המתחלף "שרים" כאשר הרכבת בולמת, ל-T3 אין שום מערכות בלימה רגנרטיבית, והם נשמעים אחרת לגמרי, גם בבלימה, גם בתאוצה וגם הדלתות שלהם נשמעות שונה. סביר להניח שהסרטון צולם מתוך T6, שמצויידים במערכות המדוברות.
 

JayZed

New member
זה בטוח לא צולם מתוך T3.
אפשר לשמוע בברור את האינוורטרים של המתח המתחלף "שרים" כאשר הרכבת בולמת, ל-T3 אין שום מערכות בלימה רגנרטיבית, והם נשמעים אחרת לגמרי, גם בבלימה, גם בתאוצה וגם הדלתות שלהם נשמעות שונה. סביר להניח שהסרטון צולם מתוך T6, שמצויידים במערכות המדוברות.
וואו, מסתבר שהצ'חים המטורפים התקינו בכ-200
יחידות T3 מערכת הנעה מודרנית הנשלטת עיי מערכת Thyristor ובעלת אינוורטורים ובלימה רגנטיבית! הם קיבלו את השם T3M, ז"א T3 Modernized, אז ראה את ההודעה הקודמת כמבוטלת - זה יכול להיות מצולפ מתוך T3M. לא יאומן כמה שימוש אפשר להוציא מהמכונות האלה...
 

easylivin

New member
וואו, מסתבר שהצ'חים המטורפים התקינו בכ-200
יחידות T3 מערכת הנעה מודרנית הנשלטת עיי מערכת Thyristor ובעלת אינוורטורים ובלימה רגנטיבית! הם קיבלו את השם T3M, ז"א T3 Modernized, אז ראה את ההודעה הקודמת כמבוטלת - זה יכול להיות מצולפ מתוך T3M. לא יאומן כמה שימוש אפשר להוציא מהמכונות האלה...
אכן, שידרגו את "הטטרות" הותיקות...
וזה מוכיח שוב שלא חייבים השקעות ענק כדי לקבל מערכת מודרנית, כשהבסיס כבר קיים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וואו, מסתבר שהצ'חים המטורפים התקינו בכ-200
יחידות T3 מערכת הנעה מודרנית הנשלטת עיי מערכת Thyristor ובעלת אינוורטורים ובלימה רגנטיבית! הם קיבלו את השם T3M, ז"א T3 Modernized, אז ראה את ההודעה הקודמת כמבוטלת - זה יכול להיות מצולפ מתוך T3M. לא יאומן כמה שימוש אפשר להוציא מהמכונות האלה...
אין לך מושג
כמה ה-T3 הצ'כים שונים כעת מה-T3SU שאתה מכיר... הם עברו כל כך הרבה שדרוגים שמה שנשאר זה ר המרכב, בפנים הכל שונה... נסעתי בהם בפראג - חוויה שונה לחלוטין, גם בגלל הנייד עצמו וגם בגלל תשתית המסילה העולה בהרבה על זו הסובייטית.
 

JayZed

New member
אין לך מושג
כמה ה-T3 הצ'כים שונים כעת מה-T3SU שאתה מכיר... הם עברו כל כך הרבה שדרוגים שמה שנשאר זה ר המרכב, בפנים הכל שונה... נסעתי בהם בפראג - חוויה שונה לחלוטין, גם בגלל הנייד עצמו וגם בגלל תשתית המסילה העולה בהרבה על זו הסובייטית.
אני דווקא מכיר את ה-T3 של פראג הרבה יותר
מה-T3SU. לא הייתי ברוסיה כבר ממש מזמן, אבל בפראג הייתי לפני 5 שנים, ואז עוד נסעתי בטטרות לא משודרגות.
 

בועז ל

New member
תראו מה זה פתרון אלגנטי
לעמודי ההזנה החשמלית של רכבת קלה / טראם. צילום מתוך Tatra T3 אהובתי בקו 14 בפראג מתחנת Sídliště Barrandov ל- Hlubočepy. פשוט מסלול מדהים ביופיו, הן מבחינת הנוף והן מבחינת התשתית עצמה - תשתית אורבנית מודרנית ונקיה שבה ה-T3 הוותיק משתלב בצורה מרשימה. http://www.youtube.com/watch?v=a1UbJgZScNk&feature=player_embedded
שאלת הדיוט למקצועני החשמליות בפורום.
הפתרון האלגנטי שהעלה דוד אמנם נראה לא רע, אך האם ניתן לטמון בקרקע את תשתית החשמל?
 
שאלת הדיוט למקצועני החשמליות בפורום.
הפתרון האלגנטי שהעלה דוד אמנם נראה לא רע, אך האם ניתן לטמון בקרקע את תשתית החשמל?
וללא קשר: הפריקה בגרמניה בנמל ברמן מתקרבת:
והיות וכאן בפורום לא גולשים חובבי רכבת הגרים בגרמניה, ביקשתי מחובב רכבת גרמני אסלי ומובחר במיוחד לגשת לנמל ברמן בשבוע הבא ולצלם בעבורנו את פריקת הקרונות שלנו מהאוניה הנמצאת ממש ברגעים אלה בפתחו של נמל גיברלטר. במהלך שלוש השעות הקרובות היא אמורה לעבור את המיצר ולפנות ימינה אל תעלת לה-מאנש בדרכה אל נמל ברמן. ובינתיים תהנה מתמונה נוספת מההטענה על האוניה מיום 12.05.2010 בנמל אשדוד. לילה טוב, אביתר.
 

easylivin

New member
וללא קשר: הפריקה בגרמניה בנמל ברמן מתקרבת:
והיות וכאן בפורום לא גולשים חובבי רכבת הגרים בגרמניה, ביקשתי מחובב רכבת גרמני אסלי ומובחר במיוחד לגשת לנמל ברמן בשבוע הבא ולצלם בעבורנו את פריקת הקרונות שלנו מהאוניה הנמצאת ממש ברגעים אלה בפתחו של נמל גיברלטר. במהלך שלוש השעות הקרובות היא אמורה לעבור את המיצר ולפנות ימינה אל תעלת לה-מאנש בדרכה אל נמל ברמן. ובינתיים תהנה מתמונה נוספת מההטענה על האוניה מיום 12.05.2010 בנמל אשדוד. לילה טוב, אביתר.
מחכה בקוצר רוח

על כל העדכונים המעניינים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה