שרשור כתבות תחבורה

מצב
הנושא נעול.

yovavon

New member
ynet: כצפוי, מגלגלים עיניים על סגירת קו הרכבת
לאשקלון לשבועיים בגלל עבודות תשתית סבוכות ביותר לבניית הפרדה מפלסית בבאר יעקב. כי לכמה אנשים שאינם חברי פורום זה, באמת אכפת מה עושים, בשביל מה ובשביל מי?.. על זה נאמר: אין נביא בעירו, ולכן העוסקים במלאכה לא יכולים לצפות להכרת תודה אמיתית מצד הציבור ושליחיו על תנופת פיתוח מסילתית, שלא רק שלא חלמנו עליה לפני שלוש שנים בלבד, אלא כזאת שלא היו רבות כמוה מאז קום המדינה.
נראה לי שאתם מגמתיים לא פחות מ ynet
אני עוקב לא מעט אחרי הכתבות ב Ynet על הרכבת ואחרי התגובות בפורום הזה ונראה לי שיש כאן יותר אנשים שרוצים להגן על הבייבי המושחת שלהם "רכבת ישראל" מכאלו שיכולים לקרוא ביקורת לגיטימית על האופן בו נסגרים ונחסמים קווים ועל האופן הכללי בו מתנהל קרקס רכבת ישראל. אני מפנה את תשומת לבכם לכתבה הממש לא קנטרנית שפורסמה בדה מרקר על הסבל שרכבת ישראל גורמת לנוסעיה (בעיקר אלו הלא קבועים). האם גם כאן מדובר בכתבה מגמתית? (לא מוצא כרגע את הלינק אבל אני מניח שמישהו כבר פירסם אותו כאן)
 

אורי404

New member
דרור פויר כותב על קמפיין שבילי האופניים
(הדבר שנוגע לפורום) ועל שני קמפיינים נוספים. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000559141&fid=2307
מעלה בי נשכחות דרור פויר!
הוא זכור לי באמצע שנות התשעים ככתב ב"מעריב" והייתי אז קורא את כתבות המוסיקה, שהוא כתב. לפיכך טוב לקרוא אותו. אני מסכים, במה שהוא כתב בנושא האופניים ולא חסרות לי הערות נוספות לעייריית תל אביב, כמו למשל פרוייקט שביל תל אביב-נתניה מקביל לדרך נמיר וכביש החוף. בתוך תל אביב אין התקדמויות, למרות, שזה היה נהדר, שיהיה שביל לכיוון מכללת לוינסקי.
 
דרמה בוועדת איתור מנכ"ל הרכבת
מעניין שאף גורם רשמי במשרד התחבורה
לא מעיז להגיב על הידיעה הזו.....כמו שטענתי: המדינה כבר גוססת מרוב שחיתות. סוריה לא צריכה לעשות דבר. כל המדינה תיפול בסופו של דבר לידיה תוך שנים ספורות בלי מלחמה.......כבר רואים את הסוף לצערי. הכל כאן מסואב ו-62 שנות המדינה הן באמת ובתמים יותר מדי זמן. ב-גולה היינו מוצלחים יותר ולשם נשוב בשנים הקרובות בלית ברירה אם לא ישנו מיד את כל שיטת וצורת השלטון. כאן פושטים את הרגל.
 

easylivin

New member
עוד רעיון למימון רכבת קלה בתל אביב
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3404863,00.html איך אתם חושבים הדבר ישפיע על הלו"ז?
ישפיע לרעה, וזה שקוף למה.
במקום שקונסורציום בינלאומי מקצועי (שגם עשה את התכנון) יבצע את העבודה, היא תחולק בין הקבלן "משה ובניו בע"מ" לבין עוד כמה כמוהו. סימן שאלה גדול עומד כרגע מעל הפרוייקט... זה כבר לא רק "מתי", אלא "אם בכלל".
 

matrix2020

New member
ישפיע לרעה, וזה שקוף למה.
במקום שקונסורציום בינלאומי מקצועי (שגם עשה את התכנון) יבצע את העבודה, היא תחולק בין הקבלן "משה ובניו בע"מ" לבין עוד כמה כמוהו. סימן שאלה גדול עומד כרגע מעל הפרוייקט... זה כבר לא רק "מתי", אלא "אם בכלל".
אני מסכים שזה עלול לעכב את הפרויירט
השאלה היא האם ייתכן שאותם חברות שכרגע נמצאות בMTS יסכימו לעבוד בתור קבלנים? לא עדיף להם בכל מקרה? זה הרי עדיף מאשר לאבד את הפרוייקט לגמרי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה