צרות של אחרים:תחנת דוסטוייבסקי לא תיפתחשרשור כתבות תחבורה
אכן כךצרות של אחרים:תחנת דוסטוייבסקי לא תיפתח
פתיחתה של תחנת הרכבת התחתית ע"ש הסופר הרוסי הענק מתעכבת.הסיבה: התחנה מדכאת מדי. לכתבה.
אכן כך
התחנה אמורה הייתה להיפתח אתמול. הסיבה לדחיה היא פסיפסים ע"פ מוטיבים מספריו של דוסטוייבסקי, שבאמת נראים מדכאים למדי. הנה קישור לאלבום מהליך הבניה של התחנה, בו ניתן לראות את אחד הפסיספסים: http://russos.livejournal.com/692764.html והנה וידאו מהתחנה במהלך הבניה: http://www.youtube.com/watch?v=iUll96K0rVQ&feature=player_embedded
סמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עםתודה לשניכם על הקישורים!
מזמן שלא שמעתי סיפור כה משעשע... כנראה שלא אהבו את הפסיפס עם האשה הנופלת, אולי דבר כזה באמת מסוגל לעורר מחשבות אובדניות (אין לי מושג בפסיכולוגיה...)
* מציעסמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עם
דוסטוייבסקי. כזכור, אנה קרנינה, גיבורת הרומן הנודע של דוסטוייבסקי, מתאבדת בסוף הרומן באמצעות קפיצה אל מתחת לגלגלי הרכבת! אני מציעה להחליף את שם התחנה ל"תחנת הרכבת התחתית ע"ש דני סנדרסון". כך אף אחד לא יעלה בדעתו לבצע אקט אובדני.מקסימום ימותו מצחוק...
כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיהסמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עם
דוסטוייבסקי. כזכור, אנה קרנינה, גיבורת הרומן הנודע של דוסטוייבסקי, מתאבדת בסוף הרומן באמצעות קפיצה אל מתחת לגלגלי הרכבת! אני מציעה להחליף את שם התחנה ל"תחנת הרכבת התחתית ע"ש דני סנדרסון". כך אף אחד לא יעלה בדעתו לבצע אקט אובדני.מקסימום ימותו מצחוק...
כוונתי הייתה "אף תחנת רכבת תחתית", כמובן...כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיה
אינן דכאוניות כלל וכלל! ולכן דווקא לא מפתיע שמחליטים לשנות עיצוב שכזה ברגע האחרון, גם במחיר של דחיית תאריך הפתיחה (בדרך כלל התחנות שם נפתחות במועד, ובשנים האחרונות גם נבנות בקצב שאנחנו יכולים רק לקנא בו...) אגב, תחנה נוספת על שם דוסטוייבסקי קיימת בעירו סנקט-פטרבורג, שבה חיו גם גיבוריו. אני זוכר שהעיצוב שלה די אפרורי, בלי ציורי קיר בכלל אבל לא כזה שהייתי קורא לו מדכא. בקיצור: מדובר על תקרית יוצאת דופן גם מבחינתם של הרוסים... אולי נתנחם בכל שלא רק אצלנו יש דחיות ועיכובים בלתי-צפויים.ודרך אגב, אם הזכרת את אנה קרנינה, גיבורת רומן פרי עתו של סופר דגול אחר - לב טולסטוי.עובדה משעשעת: לא קיימת אף תחנת רכבת תחתית על שם טולסטוי, למרות "הקשר הרכבתי". (ואגב, טולסטוי עצמו גם נפטר בתחנת רכבת...)
טולסטוי כמובן! איזו טעות קשה שלי.כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיה
אינן דכאוניות כלל וכלל! ולכן דווקא לא מפתיע שמחליטים לשנות עיצוב שכזה ברגע האחרון, גם במחיר של דחיית תאריך הפתיחה (בדרך כלל התחנות שם נפתחות במועד, ובשנים האחרונות גם נבנות בקצב שאנחנו יכולים רק לקנא בו...) אגב, תחנה נוספת על שם דוסטוייבסקי קיימת בעירו סנקט-פטרבורג, שבה חיו גם גיבוריו. אני זוכר שהעיצוב שלה די אפרורי, בלי ציורי קיר בכלל אבל לא כזה שהייתי קורא לו מדכא. בקיצור: מדובר על תקרית יוצאת דופן גם מבחינתם של הרוסים... אולי נתנחם בכל שלא רק אצלנו יש דחיות ועיכובים בלתי-צפויים.ודרך אגב, אם הזכרת את אנה קרנינה, גיבורת רומן פרי עתו של סופר דגול אחר - לב טולסטוי.עובדה משעשעת: לא קיימת אף תחנת רכבת תחתית על שם טולסטוי, למרות "הקשר הרכבתי". (ואגב, טולסטוי עצמו גם נפטר בתחנת רכבת...)
טולסטויבסקי הזה גאוןטולסטוי כמובן! איזו טעות קשה שלי.
נו טוב, עכשיו זה ברור מדוע אין תחנות ע"ש טולסטוי. תודה, אריק, על התיקון והפרט המשלים שלא הכרתי ביחס למותו של טולסטוי.
שאלה יהיו הצרות שלנו.צרות של אחרים:תחנת דוסטוייבסקי לא תיפתח
פתיחתה של תחנת הרכבת התחתית ע"ש הסופר הרוסי הענק מתעכבת.הסיבה: התחנה מדכאת מדי. לכתבה.
זה לא יקרה בקרוב. טכנית זה מסובךשאלה יהיו הצרות שלנו.
ואי אפשר לשים שער לפסים ? כמה שיש בתחתנו רבות באנדרגראונד ?
באנדרגראונד זה רק בקטע ההארכה לקו היובל.זה לא יקרה בקרוב. טכנית זה מסובך
הרבה יותר ממה שזה נראה, להתקין שערים בתחנות שלא תוכננו לכך מראש (מבחינת איוורור, שידרוג מערכות הבקרה של הרכבת כך שתוכל להיעצר אוטומטית בדיוק הנדרש, ועוד). אבל כן, גם במוסקבה מדברים על זה כבר שנים רבות...
באנדרגראונד זה רק בקטע ההארכה לקו היובל.
התחנות בקו הזה נבנו בסוף שנות ה90 עם תכנון מראש לשערים האלו, מערכת אוטומטית, וכמובן היכולת לבנות את הכל בקטע חדש ללא הצורך להתחשב בקו פעיל. התחנות הן בקטע מווסטמינסטר ועד סטראטפורד. אפילו באותו הקו אין שערים בקטע הייחודי הוותיק שנפתח ב77 (יובל הכסף למלכה, בייקר סטריט עד גרין פארק פעילים, צ'ארינג קרוס סגור) או בקטע הישן יותר מההיסטוריה של הקו כענף של קו הבייקרלו (סוויס קוטג' עד בייקר סטריט) או בקטע העתיק שלו מסטאנמור לפינצ'לי רוד שהיה פעם ענף של הקו המטרופוליטני.
צרות שלנו: ועדת האיתור למנכ"ל הרכבת התחרטהשרשור כתבות תחבורה
טיולי רכבותשרשור כתבות תחבורה
לינק לכתבה on lineטיולי רכבות
היום במהדורה המודפסת של עיתון כלכליסט, ישנה כתבה על טיולי רכבות מיוחדים מסביב לעולם. /tapuzforum/images/Emo91.gif
ynet: כצפוי, מגלגלים עיניים על סגירת קו הרכבתשרשור כתבות תחבורה
לפני שלוש שנים חלמנו על הרבה יותר...ynet: כצפוי, מגלגלים עיניים על סגירת קו הרכבת
לאשקלון לשבועיים בגלל עבודות תשתית סבוכות ביותר לבניית הפרדה מפלסית בבאר יעקב. כי לכמה אנשים שאינם חברי פורום זה, באמת אכפת מה עושים, בשביל מה ובשביל מי?.. על זה נאמר: אין נביא בעירו, ולכן העוסקים במלאכה לא יכולים לצפות להכרת תודה אמיתית מצד הציבור ושליחיו על תנופת פיתוח מסילתית, שלא רק שלא חלמנו עליה לפני שלוש שנים בלבד, אלא כזאת שלא היו רבות כמוה מאז קום המדינה.
צודק. חלמנו, אבל עדיין לא ראינו את זה מתרחש.לפני שלוש שנים חלמנו על הרבה יותר...
לפני שלוש שנים היה אמוד להיפתח הקו לשדרות...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.