שרשור כתבות תחבורה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
צרות של אחרים:תחנת דוסטוייבסקי לא תיפתח
פתיחתה של תחנת הרכבת התחתית ע"ש הסופר הרוסי הענק מתעכבת.הסיבה: התחנה מדכאת מדי. לכתבה.
אכן כך
התחנה אמורה הייתה להיפתח אתמול. הסיבה לדחיה היא פסיפסים ע"פ מוטיבים מספריו של דוסטוייבסקי, שבאמת נראים מדכאים למדי. הנה קישור לאלבום מהליך הבניה של התחנה, בו ניתן לראות את אחד הפסיספסים: http://russos.livejournal.com/692764.html והנה וידאו מהתחנה במהלך הבניה: http://www.youtube.com/watch?v=iUll96K0rVQ&feature=player_embedded
 

easylivin

New member
אכן כך
התחנה אמורה הייתה להיפתח אתמול. הסיבה לדחיה היא פסיפסים ע"פ מוטיבים מספריו של דוסטוייבסקי, שבאמת נראים מדכאים למדי. הנה קישור לאלבום מהליך הבניה של התחנה, בו ניתן לראות את אחד הפסיספסים: http://russos.livejournal.com/692764.html והנה וידאו מהתחנה במהלך הבניה: http://www.youtube.com/watch?v=iUll96K0rVQ&feature=player_embedded
תודה לשניכם על הקישורים!
מזמן שלא שמעתי סיפור כה משעשע... כנראה שלא אהבו את הפסיפס עם האשה הנופלת, אולי דבר כזה באמת מסוגל לעורר מחשבות אובדניות (אין לי מושג בפסיכולוגיה...)
 

בועז ל

New member
תודה לשניכם על הקישורים!
מזמן שלא שמעתי סיפור כה משעשע... כנראה שלא אהבו את הפסיפס עם האשה הנופלת, אולי דבר כזה באמת מסוגל לעורר מחשבות אובדניות (אין לי מושג בפסיכולוגיה...)
סמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עם
דוסטוייבסקי. כזכור, אנה קרנינה, גיבורת הרומן הנודע של דוסטוייבסקי, מתאבדת בסוף הרומן באמצעות קפיצה אל מתחת לגלגלי הרכבת! אני מציעה להחליף את שם התחנה ל"תחנת הרכבת התחתית ע"ש דני סנדרסון". כך אף אחד לא יעלה בדעתו לבצע אקט אובדני.מקסימום ימותו מצחוק...
 

בועז ל

New member
סמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עם
דוסטוייבסקי. כזכור, אנה קרנינה, גיבורת הרומן הנודע של דוסטוייבסקי, מתאבדת בסוף הרומן באמצעות קפיצה אל מתחת לגלגלי הרכבת! אני מציעה להחליף את שם התחנה ל"תחנת הרכבת התחתית ע"ש דני סנדרסון". כך אף אחד לא יעלה בדעתו לבצע אקט אובדני.מקסימום ימותו מצחוק...
* מציע
 

easylivin

New member
סמוך על המוסקבאים, אריק. יש להם ניסיון עם
דוסטוייבסקי. כזכור, אנה קרנינה, גיבורת הרומן הנודע של דוסטוייבסקי, מתאבדת בסוף הרומן באמצעות קפיצה אל מתחת לגלגלי הרכבת! אני מציעה להחליף את שם התחנה ל"תחנת הרכבת התחתית ע"ש דני סנדרסון". כך אף אחד לא יעלה בדעתו לבצע אקט אובדני.מקסימום ימותו מצחוק...
כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיה
אינן דכאוניות כלל וכלל! ולכן דווקא לא מפתיע שמחליטים לשנות עיצוב שכזה ברגע האחרון, גם במחיר של דחיית תאריך הפתיחה (בדרך כלל התחנות שם נפתחות במועד, ובשנים האחרונות גם נבנות בקצב שאנחנו יכולים רק לקנא בו...) אגב, תחנה נוספת על שם דוסטוייבסקי קיימת בעירו סנקט-פטרבורג, שבה חיו גם גיבוריו. אני זוכר שהעיצוב שלה די אפרורי, בלי ציורי קיר בכלל אבל לא כזה שהייתי קורא לו מדכא. בקיצור: מדובר על תקרית יוצאת דופן גם מבחינתם של הרוסים... אולי נתנחם בכל שלא רק אצלנו יש דחיות ועיכובים בלתי-צפויים.
ודרך אגב, אם הזכרת את אנה קרנינה, גיבורת רומן פרי עתו של סופר דגול אחר - לב טולסטוי.
עובדה משעשעת: לא קיימת אף תחנת רכבת תחתית על שם טולסטוי, למרות "הקשר הרכבתי". (ואגב, טולסטוי עצמו גם נפטר בתחנת רכבת...)
 

easylivin

New member
כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיה
אינן דכאוניות כלל וכלל! ולכן דווקא לא מפתיע שמחליטים לשנות עיצוב שכזה ברגע האחרון, גם במחיר של דחיית תאריך הפתיחה (בדרך כלל התחנות שם נפתחות במועד, ובשנים האחרונות גם נבנות בקצב שאנחנו יכולים רק לקנא בו...) אגב, תחנה נוספת על שם דוסטוייבסקי קיימת בעירו סנקט-פטרבורג, שבה חיו גם גיבוריו. אני זוכר שהעיצוב שלה די אפרורי, בלי ציורי קיר בכלל אבל לא כזה שהייתי קורא לו מדכא. בקיצור: מדובר על תקרית יוצאת דופן גם מבחינתם של הרוסים... אולי נתנחם בכל שלא רק אצלנו יש דחיות ועיכובים בלתי-צפויים.
ודרך אגב, אם הזכרת את אנה קרנינה, גיבורת רומן פרי עתו של סופר דגול אחר - לב טולסטוי.
עובדה משעשעת: לא קיימת אף תחנת רכבת תחתית על שם טולסטוי, למרות "הקשר הרכבתי". (ואגב, טולסטוי עצמו גם נפטר בתחנת רכבת...)
כוונתי הייתה "אף תחנת רכבת תחתית", כמובן...
אינני בטוח לגבי רכבות אחרות.
 

בועז ל

New member
כמו שאני מכיר את הרכבת התחתית הזו:רוב תחנותיה
אינן דכאוניות כלל וכלל! ולכן דווקא לא מפתיע שמחליטים לשנות עיצוב שכזה ברגע האחרון, גם במחיר של דחיית תאריך הפתיחה (בדרך כלל התחנות שם נפתחות במועד, ובשנים האחרונות גם נבנות בקצב שאנחנו יכולים רק לקנא בו...) אגב, תחנה נוספת על שם דוסטוייבסקי קיימת בעירו סנקט-פטרבורג, שבה חיו גם גיבוריו. אני זוכר שהעיצוב שלה די אפרורי, בלי ציורי קיר בכלל אבל לא כזה שהייתי קורא לו מדכא. בקיצור: מדובר על תקרית יוצאת דופן גם מבחינתם של הרוסים... אולי נתנחם בכל שלא רק אצלנו יש דחיות ועיכובים בלתי-צפויים.
ודרך אגב, אם הזכרת את אנה קרנינה, גיבורת רומן פרי עתו של סופר דגול אחר - לב טולסטוי.
עובדה משעשעת: לא קיימת אף תחנת רכבת תחתית על שם טולסטוי, למרות "הקשר הרכבתי". (ואגב, טולסטוי עצמו גם נפטר בתחנת רכבת...)
טולסטוי כמובן! איזו טעות קשה שלי.

נו טוב, עכשיו זה ברור מדוע אין תחנות ע"ש טולסטוי. תודה, אריק, על התיקון והפרט המשלים שלא הכרתי ביחס למותו של טולסטוי.
 

easylivin

New member
שאלה יהיו הצרות שלנו.
ואי אפשר לשים שער לפסים ? כמה שיש בתחתנו רבות באנדרגראונד ?
זה לא יקרה בקרוב. טכנית זה מסובך
הרבה יותר ממה שזה נראה, להתקין שערים בתחנות שלא תוכננו לכך מראש (מבחינת איוורור, שידרוג מערכות הבקרה של הרכבת כך שתוכל להיעצר אוטומטית בדיוק הנדרש, ועוד). אבל כן, גם במוסקבה מדברים על זה כבר שנים רבות...
 

Ccyclist

Well-known member
זה לא יקרה בקרוב. טכנית זה מסובך
הרבה יותר ממה שזה נראה, להתקין שערים בתחנות שלא תוכננו לכך מראש (מבחינת איוורור, שידרוג מערכות הבקרה של הרכבת כך שתוכל להיעצר אוטומטית בדיוק הנדרש, ועוד). אבל כן, גם במוסקבה מדברים על זה כבר שנים רבות...
באנדרגראונד זה רק בקטע ההארכה לקו היובל.
התחנות בקו הזה נבנו בסוף שנות ה90 עם תכנון מראש לשערים האלו, מערכת אוטומטית, וכמובן היכולת לבנות את הכל בקטע חדש ללא הצורך להתחשב בקו פעיל. התחנות הן בקטע מווסטמינסטר ועד סטראטפורד. אפילו באותו הקו אין שערים בקטע הייחודי הוותיק שנפתח ב77 (יובל הכסף למלכה, בייקר סטריט עד גרין פארק פעילים, צ'ארינג קרוס סגור) או בקטע הישן יותר מההיסטוריה של הקו כענף של קו הבייקרלו (סוויס קוטג' עד בייקר סטריט) או בקטע העתיק שלו מסטאנמור לפינצ'לי רוד שהיה פעם ענף של הקו המטרופוליטני.
 

easylivin

New member
באנדרגראונד זה רק בקטע ההארכה לקו היובל.
התחנות בקו הזה נבנו בסוף שנות ה90 עם תכנון מראש לשערים האלו, מערכת אוטומטית, וכמובן היכולת לבנות את הכל בקטע חדש ללא הצורך להתחשב בקו פעיל. התחנות הן בקטע מווסטמינסטר ועד סטראטפורד. אפילו באותו הקו אין שערים בקטע הייחודי הוותיק שנפתח ב77 (יובל הכסף למלכה, בייקר סטריט עד גרין פארק פעילים, צ'ארינג קרוס סגור) או בקטע הישן יותר מההיסטוריה של הקו כענף של קו הבייקרלו (סוויס קוטג' עד בייקר סטריט) או בקטע העתיק שלו מסטאנמור לפינצ'לי רוד שהיה פעם ענף של הקו המטרופוליטני.
 

easylivin

New member
שרשור כתבות תחבורה
ynet: כצפוי, מגלגלים עיניים על סגירת קו הרכבת
לאשקלון לשבועיים בגלל עבודות תשתית סבוכות ביותר לבניית הפרדה מפלסית בבאר יעקב. כי לכמה אנשים שאינם חברי פורום זה, באמת אכפת מה עושים, בשביל מה ובשביל מי?.. על זה נאמר: אין נביא בעירו, ולכן העוסקים במלאכה לא יכולים לצפות להכרת תודה אמיתית מצד הציבור ושליחיו על תנופת פיתוח מסילתית, שלא רק שלא חלמנו עליה לפני שלוש שנים בלבד, אלא כזאת שלא היו רבות כמוה מאז קום המדינה.
 

amit1270

New member
ynet: כצפוי, מגלגלים עיניים על סגירת קו הרכבת
לאשקלון לשבועיים בגלל עבודות תשתית סבוכות ביותר לבניית הפרדה מפלסית בבאר יעקב. כי לכמה אנשים שאינם חברי פורום זה, באמת אכפת מה עושים, בשביל מה ובשביל מי?.. על זה נאמר: אין נביא בעירו, ולכן העוסקים במלאכה לא יכולים לצפות להכרת תודה אמיתית מצד הציבור ושליחיו על תנופת פיתוח מסילתית, שלא רק שלא חלמנו עליה לפני שלוש שנים בלבד, אלא כזאת שלא היו רבות כמוה מאז קום המדינה.
לפני שלוש שנים חלמנו על הרבה יותר...
לפני שלוש שנים היה אמוד להיפתח הקו לשדרות...
 

easylivin

New member
לפני שלוש שנים חלמנו על הרבה יותר...
לפני שלוש שנים היה אמוד להיפתח הקו לשדרות...
צודק. חלמנו, אבל עדיין לא ראינו את זה מתרחש.
"תנופת הפיתוח" דאז הייתה ונשארה ברובה על הנייר. בפועל, לפני שלוש שנים העבודות על כל הפרוייקטים (מלבד מודיעין) התנהלו בעצלתיים או על הנייר גם כן, ולפני כן בעיקר בדיבורים ובהבטחות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה