אני נסעתי בו הרבה פעמים !קו דן 222 שנעלם לי ממזמן, מה קרה איתו?
לפני קצת יותר מעשור היה קו 222 משדה התעופה טרמינל 1 למסוף הכרמלית (אם אני לא טועה זו הייתה תחנתו הסופית). כמו כן הוא עבר ברכבת מרכז אם אני לא טועה. מדוע הוא כבר לא קיים? אני זוכר שהוא היה קו מאד מהיר, נסעתי בו פעם אחת.
בוטל מחוסר ביקוש לאחר פתיחת קו הרכבת לנתב"ג.קו דן 222 שנעלם לי ממזמן, מה קרה איתו?
לפני קצת יותר מעשור היה קו 222 משדה התעופה טרמינל 1 למסוף הכרמלית (אם אני לא טועה זו הייתה תחנתו הסופית). כמו כן הוא עבר ברכבת מרכז אם אני לא טועה. מדוע הוא כבר לא קיים? אני זוכר שהוא היה קו מאד מהיר, נסעתי בו פעם אחת.
הרכבת לא מגיעה למלונותבוטל מחוסר ביקוש לאחר פתיחת קו הרכבת לנתב"ג.
לפני שבוטל עבר לחברות אחרותהרכבת לא מגיעה למלונות
קו 222 הגיע למלונות בתל אביב, הרכבת לא.
סלח לי, אבל מה שכתבת לגבי אין תיירות מי יודעלפני שבוטל עבר לחברות אחרות
כשהקו בוטל הוא כבר לא היה שייך לדן או יותר נכון לחברת הבת יונייטד טורס אלא שייך לחברת ז'ק יולזרי ולפני זה היה של אגד.דן ויתרו על הקו הרבה לפני פתיחת נתב"ג 2000 והוא אף פעם לא היה קו מצליח במיוחד.גם אין תיירות מי יודע מה וגם אנשים מעדיפים לקחת מוניות על פני קו זה ובפועל למרות נוחיותו לא זכה הקו הזה להצלחה בפועל.
סלח לי, אבל מה שכתבת לגבי אין תיירות מי יודע
מה, זה פשוט לא נכון. כמות התיירים השנתית בישראל היא מהגבוהות בכל הזמנים. הסיבה היחידה היא קו הרכבת שהוריד כמעט לחלוטין את הביקוש לאוטובוס הזה. ותיירים מבתי מלון בד"כ אין להם בעיה כספית לשלם כ-100 ש"ח למונית עד לנתב"ג. תיירי התרמיל לוקחים אוטובוס פנימי עד לאחת מתחנות הרכבת ומשם רכבת לנתב"ג.
למיטב ידיעתי קו 222 פעל בכל ימות השבוע !!סלח לי, אבל מה שכתבת לגבי אין תיירות מי יודע
מה, זה פשוט לא נכון. כמות התיירים השנתית בישראל היא מהגבוהות בכל הזמנים. הסיבה היחידה היא קו הרכבת שהוריד כמעט לחלוטין את הביקוש לאוטובוס הזה. ותיירים מבתי מלון בד"כ אין להם בעיה כספית לשלם כ-100 ש"ח למונית עד לנתב"ג. תיירי התרמיל לוקחים אוטובוס פנימי עד לאחת מתחנות הרכבת ומשם רכבת לנתב"ג.
אין ממש קשר לרכבת...למיטב ידיעתי קו 222 פעל בכל ימות השבוע !!
קו 222 פעל בכל ימות השבוע, לרבות שבתות, חגים וימים שבהם מושבתת תנועת הרכבות מכל סיבה שהיא.
הקו היה הרבה יותר מוצלח מאשר הוא ניראה!לפני שבוטל עבר לחברות אחרות
כשהקו בוטל הוא כבר לא היה שייך לדן או יותר נכון לחברת הבת יונייטד טורס אלא שייך לחברת ז'ק יולזרי ולפני זה היה של אגד.דן ויתרו על הקו הרבה לפני פתיחת נתב"ג 2000 והוא אף פעם לא היה קו מצליח במיוחד.גם אין תיירות מי יודע מה וגם אנשים מעדיפים לקחת מוניות על פני קו זה ובפועל למרות נוחיותו לא זכה הקו הזה להצלחה בפועל.
גם "תור בוס" הפעילו את קו 222 לתקופהלפני שבוטל עבר לחברות אחרות
כשהקו בוטל הוא כבר לא היה שייך לדן או יותר נכון לחברת הבת יונייטד טורס אלא שייך לחברת ז'ק יולזרי ולפני זה היה של אגד.דן ויתרו על הקו הרבה לפני פתיחת נתב"ג 2000 והוא אף פעם לא היה קו מצליח במיוחד.גם אין תיירות מי יודע מה וגם אנשים מעדיפים לקחת מוניות על פני קו זה ובפועל למרות נוחיותו לא זכה הקו הזה להצלחה בפועל.
כל זה...,גם "תור בוס" הפעילו את קו 222 לתקופה
אם אני לא טועה, זה היה אחרי "יונייטד טורס" ולפני "אגד" ו"ז'אק יולזרי"ץ
אל על זו כבר היסטוריה, כי מדובר על שנותכל זה...,
לאחר שאל-על הפסיקו להפעיל את הקו מהמסוף שלהם ליד הרכבת.
לא מדויק אוהד...,אל על זו כבר היסטוריה, כי מדובר על שנות
ה- 50, 60, 70
למישהו יש תמונות או כל מידע אחר עליו?קו דן 222 שנעלם לי ממזמן, מה קרה איתו?
לפני קצת יותר מעשור היה קו 222 משדה התעופה טרמינל 1 למסוף הכרמלית (אם אני לא טועה זו הייתה תחנתו הסופית). כמו כן הוא עבר ברכבת מרכז אם אני לא טועה. מדוע הוא כבר לא קיים? אני זוכר שהוא היה קו מאד מהיר, נסעתי בו פעם אחת.
עד כמה, שזכור לי:למישהו יש תמונות או כל מידע אחר עליו?
אני למשל זוכר את התחנה ואת השלט הגדול שהראה שהקו יוצא כל שעה עגולה. משהו שמעניין אותי כיום כי אינני ממש זוכר, האם הוא עבד 24 שעות ביממה? כל מידע על עברו של הקו מעניין אותי, מתי החל בפעילותו, מסלולים אם שונו והוחלפו במרוצת השנים, כמו כן כמובן מתי הייתה נסיעתו האחרונה (תאריך). בקיצור כל פרט שיש לכם עליו ובוודאי שאם יש גם תמונות אז יותר טוב
מעניין מאד, לא ידעתי את המפעילים השונים ל222עד כמה, שזכור לי:
פעל בשעות הקטנות של הלילה (אם לא 24 שעות). פעל בסופי השבוע. מחיר נסיעה היה גבוה יותר מקו אחר. לא רק קו 222 היה של "יונייטד טורס", אלא גם קו 90. האחרון נסע ממלונות תל אביב (התחנה הסופית של קו 222) להרצליה וחזרה. הוא גם כן היה בתעריף גבוה, משל קווים של "אגד" ושל "דן". פעל בשעות הקטנות של הלילה ובסופי שבוע. בשנות התשעים (אולי-אולי אחרי זה), הקו עבר לחברת האם "דן" וכך השתנה התעריף ובוטלו נסיעות בלילות ובסופי שבוע. היום עבר הקו ל"מטרופולין".
אם אני לא טועה, זה היה זיכיון מיוחד לא רקמעניין מאד, לא ידעתי את המפעילים השונים ל222
איך הגיעו להפעלת קו תחבורה ציבורית שכזה ע"י חברות כאלו. הרי בשנים האלו היו 5 מפעילים לתחבורה הציבורית בישראל: אגד, דן, תחבורה ציבורית באר שבע, רכבת ישראל והכרמלית. איך ז'ק יולזרי ויונייטד (הבת של דן עד כמה שאני יודע) קיבלו היתר הפעלת קו ציבורי?
זה היה קו של רש"ת למיטב ידיעתי ולא קו של משרדמעניין מאד, לא ידעתי את המפעילים השונים ל222
איך הגיעו להפעלת קו תחבורה ציבורית שכזה ע"י חברות כאלו. הרי בשנים האלו היו 5 מפעילים לתחבורה הציבורית בישראל: אגד, דן, תחבורה ציבורית באר שבע, רכבת ישראל והכרמלית. איך ז'ק יולזרי ויונייטד (הבת של דן עד כמה שאני יודע) קיבלו היתר הפעלת קו ציבורי?
כן בדיוק עכשיו אגרתי קצת חומר מהרשתזה היה קו של רש"ת למיטב ידיעתי ולא קו של משרד
התחבורה. לכן גם המכרז נעשה על ידם ולא ע"י משרד התחבורה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.