התחזית ל2012 לפי הרכבת:יהיה חם וצפוף...

מצב
הנושא נעול.

חן המלך2

New member
התחזית ל2012 לפי הרכבת:יהיה חם וצפוף...
שבת שלום לכולם.. כתבה מעניינת:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3879467,00.html לא הבנתי משהו...בטבלא הראשונה התאריך סיום זה התאריך שבו העבודה הייתה אמורה להסתיים,ויישום בלו"ז זה מתי שהעבודה תסתיים בפועל?
 

easylivin

New member
התחזית ל2012 לפי הרכבת:יהיה חם וצפוף...
שבת שלום לכולם.. כתבה מעניינת:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3879467,00.html לא הבנתי משהו...בטבלא הראשונה התאריך סיום זה התאריך שבו העבודה הייתה אמורה להסתיים,ויישום בלו"ז זה מתי שהעבודה תסתיים בפועל?
לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים, ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.
 

BMWE

New member
לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים, ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.
אביא את עמדת הצבא
מה הצבא קשור אתם שואלים? כמו ברכבת גם הצבא מנהל פרוייקטים. כאשר דברים לא מגיעים בזמן - האשם הוא מנהל הפרוייקט. זה שאין תקציב - אשם מנהל הפרוייקט.
 

בועז ל

New member
לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים, ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.
התחלתי לקרוא ונעצרתי כבר לאחר שתי המלים
הראשונות: "חשיפת ynet " ... חשיפה עאלק.
 
התחלתי לקרוא ונעצרתי כבר לאחר שתי המלים
הראשונות: "חשיפת ynet " ... חשיפה עאלק.
בועז , הכתב כוונותיו טובות, הוא רוצה בכתיבתו
התמה אך הלוחמת להביא לשיפר השרות הרכבתי בכל מחיר, אמת! בכל מחיר. ממה נפשך,עיניך הרואות בכל שורה ושורה של הכתב המיוסר רצון לשפר , להטיב עם הנוסעים , הדברים הרי נכתבים בדיו-ליבו של המיוסר/לוחם, וזה אינו זר לקוראיו הנאמנים שהח''מ גאה להיות אחד מהם. ולו קידם הלוחם/איש יקר (ש.ה) למען שרות טוב ברכבת בשעה אחת את הגעת ופריקת הקרונות החדשים כחולים כאדומים בנמל אשדוד די לי בכך ובאתי כדי סיפוקי ,ר''ל האיש עשה את אשר עם ליבו וצלח ''Big Time '' כציטוט ממאור התרבות של העם היהודי ההוגה מיכל (X)אמדורסקי. אלו הם בדיוק משני עולם דגולים שדרושים בשעה קשה זאת באה''ק היקרה שלנו. כיצד זה לא הבנת? די לנו באדישים וצינים!
 

alantan

New member
בועז , הכתב כוונותיו טובות, הוא רוצה בכתיבתו
התמה אך הלוחמת להביא לשיפר השרות הרכבתי בכל מחיר, אמת! בכל מחיר. ממה נפשך,עיניך הרואות בכל שורה ושורה של הכתב המיוסר רצון לשפר , להטיב עם הנוסעים , הדברים הרי נכתבים בדיו-ליבו של המיוסר/לוחם, וזה אינו זר לקוראיו הנאמנים שהח''מ גאה להיות אחד מהם. ולו קידם הלוחם/איש יקר (ש.ה) למען שרות טוב ברכבת בשעה אחת את הגעת ופריקת הקרונות החדשים כחולים כאדומים בנמל אשדוד די לי בכך ובאתי כדי סיפוקי ,ר''ל האיש עשה את אשר עם ליבו וצלח ''Big Time '' כציטוט ממאור התרבות של העם היהודי ההוגה מיכל (X)אמדורסקי. אלו הם בדיוק משני עולם דגולים שדרושים בשעה קשה זאת באה''ק היקרה שלנו. כיצד זה לא הבנת? די לנו באדישים וצינים!
עם ידידים כש"ה, מי צריך אויבים...
 

בועז ל

New member
בועז , הכתב כוונותיו טובות, הוא רוצה בכתיבתו
התמה אך הלוחמת להביא לשיפר השרות הרכבתי בכל מחיר, אמת! בכל מחיר. ממה נפשך,עיניך הרואות בכל שורה ושורה של הכתב המיוסר רצון לשפר , להטיב עם הנוסעים , הדברים הרי נכתבים בדיו-ליבו של המיוסר/לוחם, וזה אינו זר לקוראיו הנאמנים שהח''מ גאה להיות אחד מהם. ולו קידם הלוחם/איש יקר (ש.ה) למען שרות טוב ברכבת בשעה אחת את הגעת ופריקת הקרונות החדשים כחולים כאדומים בנמל אשדוד די לי בכך ובאתי כדי סיפוקי ,ר''ל האיש עשה את אשר עם ליבו וצלח ''Big Time '' כציטוט ממאור התרבות של העם היהודי ההוגה מיכל (X)אמדורסקי. אלו הם בדיוק משני עולם דגולים שדרושים בשעה קשה זאת באה''ק היקרה שלנו. כיצד זה לא הבנת? די לנו באדישים וצינים!
דרכו של ש.ה אכן רצופה בכוונות טובות
לנו, קוראיו הנאמנים של ש.ה, לא נותר אלא לאחל לו הגעה מהירה ובטוחה למקום שאליו, כך אומרים, מגיעות תמיד הכוונות הטובות.
 

Ccyclist

Well-known member
כמה רכבות "נוספות" מביטול ההמתנה בקו כפול?
אם כיום רכבת צריכה להמתין X דקות במפגש כלשהו עד שתבוא הרכבת השניה בקטע החד-מסילתי וכאשר המסילה תוכפל לא תהיה המתנה כזו - יהיו לרכבת ישראל X דקות כפול Y רכבות ביום באותו הקו של אותו המערך שקיים כיום שאפשר להשתמש בהן לנסיעה ולא להמתנה. נכון שמדובר בחיבור-חיסור של 0.1 רכבת פה ושם, אבל אני בטוח שביום אחד אפשר לחבר רכבת שלמה בכל קו מכל העיכובים החד-מסילתיים האלו, כך שיש תפוסה נוספת שאפשר לנצל.
 
לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים, ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.
ונניח שרק האוצר אשם
ונניח שב YNET יושבים אנטישמים שונאי הרכבת. נניח. השאלה היא האם ב 2012 יהיו מספיק מערכים להפעלה תקינה של הרכבת, כן או לא?
 

easylivin

New member
ונניח שרק האוצר אשם
ונניח שב YNET יושבים אנטישמים שונאי הרכבת. נניח. השאלה היא האם ב 2012 יהיו מספיק מערכים להפעלה תקינה של הרכבת, כן או לא?
כפי שכתבתי למטה יותר לטשאפק: כרגע המצב
הוא גבולי מבחינת הצטיידות ברכבות נוסעים. "סימנס" תספק את הקרונות אי-שם באמצע 2011 וזה אמור להספיק כדי להפעיל את הקו לראשל"צ/יבנה ב-2012. בשנה זו יתחילו להגיע הקטרים החדשים וקרונות הקומותיים, שיאפשרו לתגבר את השירות בקווים המשודרגים ובהמשך להפעיל גם את קטע יבנה מערב - אשדוד. וכאן חשוב לציין: כל זה בתנאי שלא ייגרם שום עיכוב נוסף בדרך. וכפי שמלמדנו נסיון העבר, מן הראוי היה להשאיר כאן מרווח ביטחון ולא להיקלע למצב הגבולי שאנו נמצאים בו. למה ובגלל מי? - זאת השאלה החשובה ביותר. כי רק אם נדע לענות עליה ולפעול לשינוי ההתנהלות בהתאם, נוכל למנוע מצבים כאלה בעתיד.
 
לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים, ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.
אפשר לסגור את הדיון. הכותב
לא ראוי לכל התייחסות. בלילה ניסיתי לבדוק מהו מקור המספרים המוצגים בטבלאות. אני עדיין מנסה..... אחד הטוקבקיסטים כתב: "49. כל המדינה זה הולילנד אחד גדול (לת)"..... הוא רק שכח לציין שיש פרוייקט מגה-הולילנד-אחד-גדול שנקרא משרד האוצר........ מה, מה, מה (3 פעמים "מה" בציניות זוועתית ופלצנית מאוד) בדיוק המטרה של האיש שקוראים לו שחר הזלקורן? מה הוא מנסה להשיג? מהן טובות ההנאה שתיצמחנה לו מכמות ההשמצות חסרות הבסיס האלה? הוא מקבל סיפוק מסוגים מסויימים מכתיבת הדברים??? אריק: פלצנות עיתונאית מהווה גורם ידוע ושכיח בקרב עיתונאי ישראל. אני במקום היועץ המשפטי של "רכבת-ישראל" - הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה נגד הזלקורן למשטרה ועושה מאמץ עליון לחשוף בבית המשפט באמצעות צו את השמות המדוייקים של עובדי הרכבת שמעבירים לו מידע מבפנים. אם עושים זאת נכון, אפשר לאלץ את הזלקורן למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים, שטינקרים, מלשנים או תקרא לזה איך שאתה רוצה. תמיד יש דרך לעשות זאת.
 
אפשר לסגור את הדיון. הכותב
לא ראוי לכל התייחסות. בלילה ניסיתי לבדוק מהו מקור המספרים המוצגים בטבלאות. אני עדיין מנסה..... אחד הטוקבקיסטים כתב: "49. כל המדינה זה הולילנד אחד גדול (לת)"..... הוא רק שכח לציין שיש פרוייקט מגה-הולילנד-אחד-גדול שנקרא משרד האוצר........ מה, מה, מה (3 פעמים "מה" בציניות זוועתית ופלצנית מאוד) בדיוק המטרה של האיש שקוראים לו שחר הזלקורן? מה הוא מנסה להשיג? מהן טובות ההנאה שתיצמחנה לו מכמות ההשמצות חסרות הבסיס האלה? הוא מקבל סיפוק מסוגים מסויימים מכתיבת הדברים??? אריק: פלצנות עיתונאית מהווה גורם ידוע ושכיח בקרב עיתונאי ישראל. אני במקום היועץ המשפטי של "רכבת-ישראל" - הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה נגד הזלקורן למשטרה ועושה מאמץ עליון לחשוף בבית המשפט באמצעות צו את השמות המדוייקים של עובדי הרכבת שמעבירים לו מידע מבפנים. אם עושים זאת נכון, אפשר לאלץ את הזלקורן למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים, שטינקרים, מלשנים או תקרא לזה איך שאתה רוצה. תמיד יש דרך לעשות זאת.
ד''ר נכבד, כדי לדעת את האמת המוחלטת
מוצע לכב' ולשאר גולשי הפורום לעיין בתגובה מס. 88 תחת הכותרת המרשימה ''מידע חשוב ומזעזע'' שבה נחשף ביד אומן ''מידע פנימי'' מהרכבת. רק כב' ורק הוא יוכל להשיב לאיש שחשף מידע רכבתי רגיש כלשונו, ולהתמודד מול טוקביסט שכזה !!!! כהצעתך שאותה אני מאמץ בחום , ''הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה למשטרה כדי למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים , עובדי הרכבת שמעבירים מידע מבפנים וכ'...'' להיכן אנו באים, ולאן אנו הולכים במדינתינו היקרה עם חשיפת המידע הרגיש ו''המזעזע'' ככתוב. ד''ר נכבד, שים קץ לדבר והשב למס. 88 מנה אחת אפיים.
 
ד''ר נכבד, כדי לדעת את האמת המוחלטת
מוצע לכב' ולשאר גולשי הפורום לעיין בתגובה מס. 88 תחת הכותרת המרשימה ''מידע חשוב ומזעזע'' שבה נחשף ביד אומן ''מידע פנימי'' מהרכבת. רק כב' ורק הוא יוכל להשיב לאיש שחשף מידע רכבתי רגיש כלשונו, ולהתמודד מול טוקביסט שכזה !!!! כהצעתך שאותה אני מאמץ בחום , ''הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה למשטרה כדי למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים , עובדי הרכבת שמעבירים מידע מבפנים וכ'...'' להיכן אנו באים, ולאן אנו הולכים במדינתינו היקרה עם חשיפת המידע הרגיש ו''המזעזע'' ככתוב. ד''ר נכבד, שים קץ לדבר והשב למס. 88 מנה אחת אפיים.
אבדוק ואעשה כמצוותך כבוד הרב אשבי היקר !
 
ד''ר נכבד, כדי לדעת את האמת המוחלטת
מוצע לכב' ולשאר גולשי הפורום לעיין בתגובה מס. 88 תחת הכותרת המרשימה ''מידע חשוב ומזעזע'' שבה נחשף ביד אומן ''מידע פנימי'' מהרכבת. רק כב' ורק הוא יוכל להשיב לאיש שחשף מידע רכבתי רגיש כלשונו, ולהתמודד מול טוקביסט שכזה !!!! כהצעתך שאותה אני מאמץ בחום , ''הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה למשטרה כדי למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים , עובדי הרכבת שמעבירים מידע מבפנים וכ'...'' להיכן אנו באים, ולאן אנו הולכים במדינתינו היקרה עם חשיפת המידע הרגיש ו''המזעזע'' ככתוב. ד''ר נכבד, שים קץ לדבר והשב למס. 88 מנה אחת אפיים.
קראתי את התגובה עכשיו והצלחתי לזהות
את הכותב המוכר לחלק מהותיקים כאן על-פי סגנון כתיבתו. אתה יכול להירגע - זה בטח לא אני אך זה חבר טוב ויקר לאנשים מסויימים כאן. גם אתה מכיר אותו בשמו הפרטי. הוא צודק בחלק נרחב של דבריו אך עדיין הוא לא עונה לרבות מהתהיות ב"מאמרו" של הזלקורן. אני סבור שמבחינה טכנית או טכנית/שוחדתית - אם נקרא לכלב בשמו, אתה, המגיב, אני ועוד חברים יודעים הרבה דברים חמורים שלא הופיעו - לא בכתבה ולא בתגובה מס' 88. אבל אתה ואני מעדיפים "לרדת לקבר" בעתיד עם מה שאנחנו יודעים כי לגוף הזה יש מקום חם בלב לשנינו. הזלקורן יודע להשמיץ. בזה הוא מצטיין. לחקור את האמיתות ולציין דברים חיוביים? יוק. נראה את שחר הזלקורן מצליח בתפקיד כלשהוא ברכבת ! הוא "חכם עלייהם" מרחוק. הוא יושב בביתו עם מחשב מולו, מקבל דוא"לים מכל מיני שטינקרים, עושה "העתק" - "הדבק" אל תוך הכתבות, משנה קצת את הנוסח ומטשטש את פרטי השולח. בוא אסכם ככה: הזלקורן כלל לא מודע לעובדה שהוא בובה על חוט וכי הוא מופעל בשלט רחוק על-ידי כל מיני בעלי/רודפי שררה בתוך "רכבת-ישראל" שיושבים על הכורסא וצוחקים ממנו. הוא מנוצל היטב בדיוק כפי שהתכוון לניצול - האדון מארקס בשעתו. הם מפעילים אותו מתוך האינטרסים האנוכיים שלו ושופכים עוד ועוד דלק על המדורה שהציתו ב-YNET, כאשר הזלקורן הוא בסה"כ גפרור. גפרור תמיד מסתיים מתי שהוא. היום זה הזלקורן, מחר זה יהיה עיתונאי אחר שיבוא במקומו ויירש את ירושת "הקסמים" הדוא"לית מאת אותם גורמים. חבל רק על הזלקורן שהוא הקורבן של כל מיני "עארסווטים" למיניהם ברכבת. עד כאן.
 

akira

New member
אפשר לסגור את הדיון. הכותב
לא ראוי לכל התייחסות. בלילה ניסיתי לבדוק מהו מקור המספרים המוצגים בטבלאות. אני עדיין מנסה..... אחד הטוקבקיסטים כתב: "49. כל המדינה זה הולילנד אחד גדול (לת)"..... הוא רק שכח לציין שיש פרוייקט מגה-הולילנד-אחד-גדול שנקרא משרד האוצר........ מה, מה, מה (3 פעמים "מה" בציניות זוועתית ופלצנית מאוד) בדיוק המטרה של האיש שקוראים לו שחר הזלקורן? מה הוא מנסה להשיג? מהן טובות ההנאה שתיצמחנה לו מכמות ההשמצות חסרות הבסיס האלה? הוא מקבל סיפוק מסוגים מסויימים מכתיבת הדברים??? אריק: פלצנות עיתונאית מהווה גורם ידוע ושכיח בקרב עיתונאי ישראל. אני במקום היועץ המשפטי של "רכבת-ישראל" - הייתי מגיש מחר בבוקר תלונה חריפה נגד הזלקורן למשטרה ועושה מאמץ עליון לחשוף בבית המשפט באמצעות צו את השמות המדוייקים של עובדי הרכבת שמעבירים לו מידע מבפנים. אם עושים זאת נכון, אפשר לאלץ את הזלקורן למסור לרכבת בבית המשפט את שמות המשמיצים, שטינקרים, מלשנים או תקרא לזה איך שאתה רוצה. תמיד יש דרך לעשות זאת.
מאיפה הפארנויה משקיפות ומנהל תקין?
הרכבת הינה גוף ממשלתי שמחוייב בשקיפות. זה לא מידע סודי ולא נעליים. למעשה דורשים היום שחברות כאלו יעלו את המידע שלהן לאינטרנט בכדי שיהיה זמין לכל (דבר נתקל בהתנגדות רבתי...) בכדי להגדיל יעילות ולהפחית שחיתות. עיתונאי מפרסם מידע שכזה, צריך לברך על העניין ולא לצאת בציד מכשפות כנגד אנשים שפועלים למנהל תקין ושקיפות. הרכבת צריכה לבוא מיוזמתה ולחשוף את המידע הנ"ל. במקום זה אתה מציע ל"תלות" את האנשים שמעזים לחשוף את ה"תוכניות הסודיות" של הרכבת. הרכבת זה חברה של המדינה, זכותנו לדעת מה קורה בה. צריך לשבח את מי שחשף את המידע ולא להשתמש במושג הטיפשי שטינקר - בזכות שטינקרים נחשף הולילנד. או שאתה מעדיף שהשחיתות תחגוג וכולם ישתקו ? תסתכל פעם בבורסה, כל חברה מפרסמת תשקיף גלוי לציבור על הפעילות שלה ועל העתיד שלה. חבל שהרכבת לא עושה זאת. אני לא מת על ש.ה. אבל אני מאמין שהוא באמת ראה דו"ח של הרכבת, וחבל שהרכבת מעדיפה להסתיר מידע במקום לחשוף אותו בפומבי. וכן מגיעה הערכה לש.ה. על חשיפת המידע, אפילו אם הוא עיתונאי, ואפילו אם הוא מחפש כותרות (זאת העבודה שלו)
 
מאיפה הפארנויה משקיפות ומנהל תקין?
הרכבת הינה גוף ממשלתי שמחוייב בשקיפות. זה לא מידע סודי ולא נעליים. למעשה דורשים היום שחברות כאלו יעלו את המידע שלהן לאינטרנט בכדי שיהיה זמין לכל (דבר נתקל בהתנגדות רבתי...) בכדי להגדיל יעילות ולהפחית שחיתות. עיתונאי מפרסם מידע שכזה, צריך לברך על העניין ולא לצאת בציד מכשפות כנגד אנשים שפועלים למנהל תקין ושקיפות. הרכבת צריכה לבוא מיוזמתה ולחשוף את המידע הנ"ל. במקום זה אתה מציע ל"תלות" את האנשים שמעזים לחשוף את ה"תוכניות הסודיות" של הרכבת. הרכבת זה חברה של המדינה, זכותנו לדעת מה קורה בה. צריך לשבח את מי שחשף את המידע ולא להשתמש במושג הטיפשי שטינקר - בזכות שטינקרים נחשף הולילנד. או שאתה מעדיף שהשחיתות תחגוג וכולם ישתקו ? תסתכל פעם בבורסה, כל חברה מפרסמת תשקיף גלוי לציבור על הפעילות שלה ועל העתיד שלה. חבל שהרכבת לא עושה זאת. אני לא מת על ש.ה. אבל אני מאמין שהוא באמת ראה דו"ח של הרכבת, וחבל שהרכבת מעדיפה להסתיר מידע במקום לחשוף אותו בפומבי. וכן מגיעה הערכה לש.ה. על חשיפת המידע, אפילו אם הוא עיתונאי, ואפילו אם הוא מחפש כותרות (זאת העבודה שלו)
הבעיה: הוא נסחף ל-"עובדות שקריות" !
זו אחת הבעיות של עיתונאים ישראלים: מחפשים תשומת-לב בכל מחיר. אני לא קונה את הסיפורים שלו. אני מכיר את העובדות לאשורן וכאן לא מדובר בכתבה ראויה כי אם בהשמצה אחת גדולה. יש לו טעויות מספריות רבות והוא מסיק מהן מסקנות. אני מקווה שמחר בבוקר יכנס היועץ המשפטי של הרכבת לעובי הקורה וידאג להעמדתו לדין של המשמיץ. הגיע הזמן למען יראו וייראו. אין שום ערך לכתבה כזו ללא מראי מקום. אנו רוצים לראות הוכחות לדבריו ושמות של אלה שהעבירו לו את המידע. אני חושב שיש לי קצה חוט ולכן אדבר בבוקר עם המחלקה המשפטית של הרכבת ואמסור להם את שמו של החשוד בקשר עם העיתונאי.
 
הבעיה: הוא נסחף ל-"עובדות שקריות" !
זו אחת הבעיות של עיתונאים ישראלים: מחפשים תשומת-לב בכל מחיר. אני לא קונה את הסיפורים שלו. אני מכיר את העובדות לאשורן וכאן לא מדובר בכתבה ראויה כי אם בהשמצה אחת גדולה. יש לו טעויות מספריות רבות והוא מסיק מהן מסקנות. אני מקווה שמחר בבוקר יכנס היועץ המשפטי של הרכבת לעובי הקורה וידאג להעמדתו לדין של המשמיץ. הגיע הזמן למען יראו וייראו. אין שום ערך לכתבה כזו ללא מראי מקום. אנו רוצים לראות הוכחות לדבריו ושמות של אלה שהעבירו לו את המידע. אני חושב שיש לי קצה חוט ולכן אדבר בבוקר עם המחלקה המשפטית של הרכבת ואמסור להם את שמו של החשוד בקשר עם העיתונאי.
אלו מילים ד''ר, מחר עם הנץ החמה צור קשר
עם חבריך במחלקה המשפטית. תחזקנה ידיך, מיד ידעתי שיש על מי לסמוך.
 
אלו מילים ד''ר, מחר עם הנץ החמה צור קשר
עם חבריך במחלקה המשפטית. תחזקנה ידיך, מיד ידעתי שיש על מי לסמוך.
שלחתי לו SMS עם כל הפרטים....
יש בכתבה משהו (אתה לבטח יודע למה הכוונה) שמביא אותנו להבין שאישיות מסויימת ברכבת עומדת מאחורי השטינקראיי הזה... אחה"צ נעים לך שמש-גבאי-חזן אשבי.
 
הבעיה: הוא נסחף ל-"עובדות שקריות" !
זו אחת הבעיות של עיתונאים ישראלים: מחפשים תשומת-לב בכל מחיר. אני לא קונה את הסיפורים שלו. אני מכיר את העובדות לאשורן וכאן לא מדובר בכתבה ראויה כי אם בהשמצה אחת גדולה. יש לו טעויות מספריות רבות והוא מסיק מהן מסקנות. אני מקווה שמחר בבוקר יכנס היועץ המשפטי של הרכבת לעובי הקורה וידאג להעמדתו לדין של המשמיץ. הגיע הזמן למען יראו וייראו. אין שום ערך לכתבה כזו ללא מראי מקום. אנו רוצים לראות הוכחות לדבריו ושמות של אלה שהעבירו לו את המידע. אני חושב שיש לי קצה חוט ולכן אדבר בבוקר עם המחלקה המשפטית של הרכבת ואמסור להם את שמו של החשוד בקשר עם העיתונאי.
דברו אלינו במספרים
כל הזמן אתם דואגים רק להשמיץ את הכתב ואת הכתבה, כאילו אם רק תהרגו את השליח הכל יבוא על מקומו בשלום. תראה, אני מאוד מקווה שאתה ויתר המשמיצים את הכתב והכתבה צודקים, ואכן אין בעיה ולא תהיה בעיה כפי שמתואר בכתבה. אבל בשביל זה צריך לא רק להשמיץ ולאיים בתביעות.. צריך לבוא במספרים ונתונים ולהוכיח שאכן כשיפעלו הקווים הנ'ל, יהיה ציוד מספיק להפעיל אותם. אשמח אם גם תציגו את הנתונים, ולא רק תזרקו הכללות נוסח: "אנחנו יודעים את העובדות, ועל פי מה שאנחנו יודעים, הכל יהיה בסדר". תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה