קווי לילה ביום העצמאות? לא ב"דן"?

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
וזה שכך קורה, אומר שזה תקין?!

למה מקרית אונו ניתן לצאת כבר ב- 7 בבוקר ומחולון אין אוטובוסים עד אחרי 12? למה בשביל להגיע מחולון לבית קפה באבן גבירול צריך לחכות לשלוש בצהריים? (כמה טוב שלפחות קווים 1 ו- 2 של "דן" מתחילים לפעול מסביבות 9). מה ייעשו מי שרוצה לקחת טיול יום העצמאות מרכבת מרכז? ל"אגד" הפיתרונים. אשכול בת-ים/חולון - הילד החורג של "אגד"!
ציינתי עובדה, אין זה אומר שאני שבע רצון ממצב
זה. אין לכך כל הצדקה, אלא שמשרד התחבורה, הרשות המקומית ואגד אינן מתאמצות להפעיל את קווי אגד לת"א לפני הצהריים
 
וזה שכך קורה, אומר שזה תקין?!

למה מקרית אונו ניתן לצאת כבר ב- 7 בבוקר ומחולון אין אוטובוסים עד אחרי 12? למה בשביל להגיע מחולון לבית קפה באבן גבירול צריך לחכות לשלוש בצהריים? (כמה טוב שלפחות קווים 1 ו- 2 של "דן" מתחילים לפעול מסביבות 9). מה ייעשו מי שרוצה לקחת טיול יום העצמאות מרכבת מרכז? ל"אגד" הפיתרונים. אשכול בת-ים/חולון - הילד החורג של "אגד"!
הפתעת אותי. עד היום הייתי בטוח שאשכול בת ים
חולון הוא הכי טוב במרכז בגלל ששתי החברות הכי טובות בארץ רבות עליו. למשל כמה אוטובוסים יש מבת ים לצפון ת"א? יש כמה של אגד וכמה של דן בתדירות גבוהה (מתוכם כמה אוטובוסים לאוניברסיטה, כמה לרידינג, וכמה לעתידים, קרית חינוך). קח לדוגמא עיר כמו אור יהודה שהיא גם בגוש דן ורק קווים משרתת אותה- המקום הכי צפוני בת"א שאוטובוס מגיע מאור יהודה זה רכבת מרכז. קח לדוגמא את פ"ת, עיר ענקית בגוש דן- יש רק את קו 49 של דן שעושה טובה בתדירות של 25 דקות ומגיע לאוניברסיטה, אבל קו לרידינג, קרית חינוך או עתידים אין. מפ"ת או מראש העין אין בכלל חיבור לאזור יפו, הטייסים, ת"א שמדרום לתחנה מרכזית אני לא חשוב שיש לכם על מה להתלונן. אולי אני טועה, אבל ממראית עין זה נראה כאילו חצי מהקווים בת"א מסתיימים בבת ים
 

Dannycom

New member
הפתעת אותי. עד היום הייתי בטוח שאשכול בת ים
חולון הוא הכי טוב במרכז בגלל ששתי החברות הכי טובות בארץ רבות עליו. למשל כמה אוטובוסים יש מבת ים לצפון ת"א? יש כמה של אגד וכמה של דן בתדירות גבוהה (מתוכם כמה אוטובוסים לאוניברסיטה, כמה לרידינג, וכמה לעתידים, קרית חינוך). קח לדוגמא עיר כמו אור יהודה שהיא גם בגוש דן ורק קווים משרתת אותה- המקום הכי צפוני בת"א שאוטובוס מגיע מאור יהודה זה רכבת מרכז. קח לדוגמא את פ"ת, עיר ענקית בגוש דן- יש רק את קו 49 של דן שעושה טובה בתדירות של 25 דקות ומגיע לאוניברסיטה, אבל קו לרידינג, קרית חינוך או עתידים אין. מפ"ת או מראש העין אין בכלל חיבור לאזור יפו, הטייסים, ת"א שמדרום לתחנה מרכזית אני לא חשוב שיש לכם על מה להתלונן. אולי אני טועה, אבל ממראית עין זה נראה כאילו חצי מהקווים בת"א מסתיימים בבת ים
אני פתח תקוואי
החברה שלי גרה בחולון וכך אני כחסר רכב זוכה מדי שבוע (ולפעמים יותר מפעם אחת) ליהנות מנפלאות קווי 73/74/89 ואחרים. אני יכול להגיד (וגם החברה שלי) שקווי "דן" די מצילים את העסק. הם תדירים יותר, שעות הפעילות שלהם ארוכות יותר, הם מסיימים מאוחר יותר בימי שישי (בתקופת שעון קיץ) וקו 1 גם יוצא הרבה יותר מוקדם במוצ"ש (ומרגישים את זה במיוחד בקיץ). אלא מה, כשאני רוצה להגיע מפתח תקווה לחולון אני צריך לקחת את אחד מקווי "אגד" מעזריאלי. ביום שישי 74 האחרון יוצא מהאוניברסיטה ב- 16:10 גם בחורף (שזה טוב) וגם בשעון קיץ (שזה הרבה לפני כניסת השבת). אם החברה שלי רוצה להגיע אליי היא צריכה להזדרז לעשות את סידורי ערב שבת שלה כי האוטובוס האחרון יוצא מחולון ב- 15:30! (כמעט ארבע שעות לפני כניסת השבת). בימי חול האוטובוסים האחרונים של "אגד" שיוצאים מחולון הם ב- 22:00 (74) או 22:30 (89) ואם מחכים מספיק זמן יש קו 73 מהקניונים של ראשון ב- 23:30. בכיוון ההפוך השעה הכי מאוחרת שיוצא קו של "אגד" היא 23:30 (89). אם אני רוצה להגיע לחברה בשבת, זה הופך להיות די סיוט. עד תחנה מרכזית תל אביב יש מונית שירות 51 וזה חוסך חצי צרה. משם יש שתי דרכים: או ללכת ברגל מרחק של שעה (וזה עוד מזל כי היא גרה יחסית קרוב לכניסה לעיר) או לנסות לשכנע איזה ביז'ו ממוניות שירות לרחובות או ללוד שייקח אותך לצומת חולון תמורת מחיר מופקע של 12 ש"ח (מחיר הנסיעה לראשון לציון). בכיוון ההפוך הדרך להגיע אליי בשבת היא בלתי אפשרית למעשה אלא אם לוקחים מונית עד תל אביב ועולים למונית שירות 51. אני מסכים שבבת ים המצב יותר טוב בימי חול כי אכן יש מבחר קווי "דן" ו"אגד" (בשבת המצב זהה כי אין מוניות שירות גם לשם) אבל בחולון אני מרגיש שהשירות של "אגד" הוא לא הרבה יותר טוב ממה שנותנים "קווים" בפתח תקווה ובקעת אונו (הדבר הטוב היחיד הוא שיש מפרקיות ברוב שעות היום על 74). ודרך אגב, אין מחולון קישור ישיר לפתח תקווה והקישור לאזור התעשיה עבר הירקון ולקניון איילון קיים רק בשעות השיא כך שגם שם יש מה לשפר.
 
אני פתח תקוואי
החברה שלי גרה בחולון וכך אני כחסר רכב זוכה מדי שבוע (ולפעמים יותר מפעם אחת) ליהנות מנפלאות קווי 73/74/89 ואחרים. אני יכול להגיד (וגם החברה שלי) שקווי "דן" די מצילים את העסק. הם תדירים יותר, שעות הפעילות שלהם ארוכות יותר, הם מסיימים מאוחר יותר בימי שישי (בתקופת שעון קיץ) וקו 1 גם יוצא הרבה יותר מוקדם במוצ"ש (ומרגישים את זה במיוחד בקיץ). אלא מה, כשאני רוצה להגיע מפתח תקווה לחולון אני צריך לקחת את אחד מקווי "אגד" מעזריאלי. ביום שישי 74 האחרון יוצא מהאוניברסיטה ב- 16:10 גם בחורף (שזה טוב) וגם בשעון קיץ (שזה הרבה לפני כניסת השבת). אם החברה שלי רוצה להגיע אליי היא צריכה להזדרז לעשות את סידורי ערב שבת שלה כי האוטובוס האחרון יוצא מחולון ב- 15:30! (כמעט ארבע שעות לפני כניסת השבת). בימי חול האוטובוסים האחרונים של "אגד" שיוצאים מחולון הם ב- 22:00 (74) או 22:30 (89) ואם מחכים מספיק זמן יש קו 73 מהקניונים של ראשון ב- 23:30. בכיוון ההפוך השעה הכי מאוחרת שיוצא קו של "אגד" היא 23:30 (89). אם אני רוצה להגיע לחברה בשבת, זה הופך להיות די סיוט. עד תחנה מרכזית תל אביב יש מונית שירות 51 וזה חוסך חצי צרה. משם יש שתי דרכים: או ללכת ברגל מרחק של שעה (וזה עוד מזל כי היא גרה יחסית קרוב לכניסה לעיר) או לנסות לשכנע איזה ביז'ו ממוניות שירות לרחובות או ללוד שייקח אותך לצומת חולון תמורת מחיר מופקע של 12 ש"ח (מחיר הנסיעה לראשון לציון). בכיוון ההפוך הדרך להגיע אליי בשבת היא בלתי אפשרית למעשה אלא אם לוקחים מונית עד תל אביב ועולים למונית שירות 51. אני מסכים שבבת ים המצב יותר טוב בימי חול כי אכן יש מבחר קווי "דן" ו"אגד" (בשבת המצב זהה כי אין מוניות שירות גם לשם) אבל בחולון אני מרגיש שהשירות של "אגד" הוא לא הרבה יותר טוב ממה שנותנים "קווים" בפתח תקווה ובקעת אונו (הדבר הטוב היחיד הוא שיש מפרקיות ברוב שעות היום על 74). ודרך אגב, אין מחולון קישור ישיר לפתח תקווה והקישור לאזור התעשיה עבר הירקון ולקניון איילון קיים רק בשעות השיא כך שגם שם יש מה לשפר.
מזמן צריך קישור תדיר בין חולון ופ"ת (וגם בת
ים ופ"ת), חולון ופ"ת הן 2 מתוך 3 הערים הגדולות ביותר בגוש דן (למעט תל אביב), ובטוח שיש אינטרקציות של עבודה ביניהם. פ"ת על שלל אזורי התעשייה, בתי הקברות, בתי החולים הרבים. לחולון בית חולים ומכללה חשובה. וחות מזה קשרי משפחה,עבודה ועסקים בין בת ים וחולון לפ"ת. צריכים קו ישיר מבת ים וחולון ואולי גם יפו לפ"ת, כבר אפילו יש לי רעיון למספר. ולא אני לא מתכווין להגיע למאות כמו 240 או 343 או כל מיני מספרים תלת ספרתיים. לאחר יציאת דן מדרום השרון, למעט 49 (פ"ת) ו45 (ב"ב) כל מספרי ה4X יהיו של בת ים. קו 47 יהיה מצוין לקו זה.
 

Dannycom

New member
מזמן צריך קישור תדיר בין חולון ופ"ת (וגם בת
ים ופ"ת), חולון ופ"ת הן 2 מתוך 3 הערים הגדולות ביותר בגוש דן (למעט תל אביב), ובטוח שיש אינטרקציות של עבודה ביניהם. פ"ת על שלל אזורי התעשייה, בתי הקברות, בתי החולים הרבים. לחולון בית חולים ומכללה חשובה. וחות מזה קשרי משפחה,עבודה ועסקים בין בת ים וחולון לפ"ת. צריכים קו ישיר מבת ים וחולון ואולי גם יפו לפ"ת, כבר אפילו יש לי רעיון למספר. ולא אני לא מתכווין להגיע למאות כמו 240 או 343 או כל מיני מספרים תלת ספרתיים. לאחר יציאת דן מדרום השרון, למעט 49 (פ"ת) ו45 (ב"ב) כל מספרי ה4X יהיו של בת ים. קו 47 יהיה מצוין לקו זה.
פשוט לעשות מסלול המבוסס על 243
שבמקום להמשיך לבית עלמין ירקון, ימשיך לתחנה המרכזית פ"ת. אפשר לקרוא לו 343 ולהפעיל אותו בהתחלה פעם בשעה. אני מאמין שלקו יהיה עם הזמן ביקוש יציב וכך יהיה קישור הולם בין הערים.
 
פשוט לעשות מסלול המבוסס על 243
שבמקום להמשיך לבית עלמין ירקון, ימשיך לתחנה המרכזית פ"ת. אפשר לקרוא לו 343 ולהפעיל אותו בהתחלה פעם בשעה. אני מאמין שלקו יהיה עם הזמן ביקוש יציב וכך יהיה קישור הולם בין הערים.
הוא לא יהיה אטרקטיבי למה שיעבור דרך שיבא
ולמה שייכנס לאלוף שדה הפקוק בחלק משעות היום עם הרמזור המסכן והקצר לכיוון דרום, ועם שלל הרמזורים והסיבוב שעושה אוטובוס שמגיע מכיוון צפון וצריך להיכנס למסוף. ושוב לגבי המספר 343 זה אומר שזה אוטובוס לא תדיר שגם לא ישימו לב אליו תשגעו לכם מניסיון בגוש דן אוטובוס עם 2 ספרות מוכר הרבה יותר ואנשים לא יהססו לשאול את הנהג בימים הראשונים לאן אתה מגיע, באוטובוס עם 3 ספרות- לא ידעו למה יש לאנשים רתיעה.
 
הוא לא יהיה אטרקטיבי למה שיעבור דרך שיבא
ולמה שייכנס לאלוף שדה הפקוק בחלק משעות היום עם הרמזור המסכן והקצר לכיוון דרום, ועם שלל הרמזורים והסיבוב שעושה אוטובוס שמגיע מכיוון צפון וצריך להיכנס למסוף. ושוב לגבי המספר 343 זה אומר שזה אוטובוס לא תדיר שגם לא ישימו לב אליו תשגעו לכם מניסיון בגוש דן אוטובוס עם 2 ספרות מוכר הרבה יותר ואנשים לא יהססו לשאול את הנהג בימים הראשונים לאן אתה מגיע, באוטובוס עם 3 ספרות- לא ידעו למה יש לאנשים רתיעה.
*שמגיע מכיוון צפון= התכוונתי מדרום(נוסע צפונה
 

0 8 9

New member
הוא לא יהיה אטרקטיבי למה שיעבור דרך שיבא
ולמה שייכנס לאלוף שדה הפקוק בחלק משעות היום עם הרמזור המסכן והקצר לכיוון דרום, ועם שלל הרמזורים והסיבוב שעושה אוטובוס שמגיע מכיוון צפון וצריך להיכנס למסוף. ושוב לגבי המספר 343 זה אומר שזה אוטובוס לא תדיר שגם לא ישימו לב אליו תשגעו לכם מניסיון בגוש דן אוטובוס עם 2 ספרות מוכר הרבה יותר ואנשים לא יהססו לשאול את הנהג בימים הראשונים לאן אתה מגיע, באוטובוס עם 3 ספרות- לא ידעו למה יש לאנשים רתיעה.
אוטובוס עם שלוש מספרים, זה אוטובוס
בינעירוני למרחקים גדולים בדרך כלל:
 

Dannycom

New member
הוא לא יהיה אטרקטיבי למה שיעבור דרך שיבא
ולמה שייכנס לאלוף שדה הפקוק בחלק משעות היום עם הרמזור המסכן והקצר לכיוון דרום, ועם שלל הרמזורים והסיבוב שעושה אוטובוס שמגיע מכיוון צפון וצריך להיכנס למסוף. ושוב לגבי המספר 343 זה אומר שזה אוטובוס לא תדיר שגם לא ישימו לב אליו תשגעו לכם מניסיון בגוש דן אוטובוס עם 2 ספרות מוכר הרבה יותר ואנשים לא יהססו לשאול את הנהג בימים הראשונים לאן אתה מגיע, באוטובוס עם 3 ספרות- לא ידעו למה יש לאנשים רתיעה.
אין דרך קצרה יותר מחולון לפתח תקווה
אפשר לבטל את הכניסה לשיבא שהיא מיותרת גם אצל 243. אפשר לתת לו מספר אחר דו ספרתי אבל לא מספר שקיים בחברה אחרת שפועלת באותו אזור וזאת כדי שלא יהיו כפילויות ובלבולים מצד האנשים (לכן 47 זו לא הצעה טובה למרות שהמסלולים של הקווים הללו לא ייפגשו).
 
אין דרך קצרה יותר מחולון לפתח תקווה
אפשר לבטל את הכניסה לשיבא שהיא מיותרת גם אצל 243. אפשר לתת לו מספר אחר דו ספרתי אבל לא מספר שקיים בחברה אחרת שפועלת באותו אזור וזאת כדי שלא יהיו כפילויות ובלבולים מצד האנשים (לכן 47 זו לא הצעה טובה למרות שהמסלולים של הקווים הללו לא ייפגשו).
תלמדו מהטעות של קו 350
הקו החדש 47 (בת ים-חולון-פ"ת) לא יעצור בתל אביב בכלל ולכן לא ייפגש באף עיר שבה עובר קו 47 החדש של רעננה ולמה שייתנו לו סיומת של 43? הוא לא מגיע לתל השומר תלמדו ממקרה 350- נסעתי בו השבוע, והוא תמיד עוצר בזבוטינסקי בתחנות של הקוים של פ"ת. לפעמים זה בהבדל של רמזור כמו בביאליק (לכיוון פ"ת). אבל יש תחנות שההבדל הוא כמה מטרים, כמו בפינת החלוצים בבני ברק, שם ירדתי כדי לקחת את 51. בקיצור מי שמכיר את התחנה יש שם 2 תחנות: אחת של כל הקווים המגיעים לפ"ת כולל 350, ואחת של כל הקווים שפונים ימינה בצומת גהה- 70,64,68,69 וכו'. התחנה השנייה הייתה עמוסה. מה שמפליא שכאשר 350 הגיע אף אחד לא טרח לעלות עליו או אפילו לשאול את הנהג לאן הוא מגיע, והוא עצר שם איזה 10-15 שניות טובות. (אחרי זה כשהגיע 70 כמעט כולם עלו עליו) מדוע? התשובה ברורה- הרבה מאלה שחיכו בתחנה היו צריכים לבר אילן או לקוקה קולה, מיעוטם לקריית אונו או לבסיס תל השומר (לא שזו הוכחה אבל אף חייל לא חיכה שם). אבל אותם אנשים יודעים בראש ש50 זה שייך לפ"ת, אז הם בכלל לא חשבו שהקו יעבור שם. אם יעשו קו 343 לאנשים יהיה בראש תל השומר כי רגילים ש 43 וש 143 (ובמידה מסוימת גם 243) מגיעים לתל השומר. לכן זו טעות חמורה לקרוא לקו פ"ת-חולון/בת ים על שם קו שמגיע לתל השומר.
 

Dannycom

New member
תלמדו מהטעות של קו 350
הקו החדש 47 (בת ים-חולון-פ"ת) לא יעצור בתל אביב בכלל ולכן לא ייפגש באף עיר שבה עובר קו 47 החדש של רעננה ולמה שייתנו לו סיומת של 43? הוא לא מגיע לתל השומר תלמדו ממקרה 350- נסעתי בו השבוע, והוא תמיד עוצר בזבוטינסקי בתחנות של הקוים של פ"ת. לפעמים זה בהבדל של רמזור כמו בביאליק (לכיוון פ"ת). אבל יש תחנות שההבדל הוא כמה מטרים, כמו בפינת החלוצים בבני ברק, שם ירדתי כדי לקחת את 51. בקיצור מי שמכיר את התחנה יש שם 2 תחנות: אחת של כל הקווים המגיעים לפ"ת כולל 350, ואחת של כל הקווים שפונים ימינה בצומת גהה- 70,64,68,69 וכו'. התחנה השנייה הייתה עמוסה. מה שמפליא שכאשר 350 הגיע אף אחד לא טרח לעלות עליו או אפילו לשאול את הנהג לאן הוא מגיע, והוא עצר שם איזה 10-15 שניות טובות. (אחרי זה כשהגיע 70 כמעט כולם עלו עליו) מדוע? התשובה ברורה- הרבה מאלה שחיכו בתחנה היו צריכים לבר אילן או לקוקה קולה, מיעוטם לקריית אונו או לבסיס תל השומר (לא שזו הוכחה אבל אף חייל לא חיכה שם). אבל אותם אנשים יודעים בראש ש50 זה שייך לפ"ת, אז הם בכלל לא חשבו שהקו יעבור שם. אם יעשו קו 343 לאנשים יהיה בראש תל השומר כי רגילים ש 43 וש 143 (ובמידה מסוימת גם 243) מגיעים לתל השומר. לכן זו טעות חמורה לקרוא לקו פ"ת-חולון/בת ים על שם קו שמגיע לתל השומר.
דרך אגב מה המצב עם 350?
יש בכלל הענות אליו בקרב פתח תקוואים? האם יש סיכוי שהקו יהפוך לקבוע ואולי אף יתוגבר בהמשך?
 
דרך אגב מה המצב עם 350?
יש בכלל הענות אליו בקרב פתח תקוואים? האם יש סיכוי שהקו יהפוך לקבוע ואולי אף יתוגבר בהמשך?
נסעתי איתו פעמיים וראיתי אותו פעמיים
ביום הראשון נסעתי איתו שמו לו את הנהג הכי נחמד בכל קווי פ"ת, הוא היה כמעט מלא אבל נסע לאט הנהג דאג שבכל תחנה כולם יידעו לאן הוא מגיע ראיתי אותו שוב לפני חודש לכיוון פ"ת אחה"צ היא כמעט מלא, לא עמדו בו. השבוע נסעתי איתו עד בני ברק פינת החלוצים, שוב כמעט מלא ולא עמדו בו (אבל אולי בגלל שצמוד אליו היו 3 קווים של 66). היום בבוקר ראיתי אותו מוריד בבר אילן, הוא היה עמוס מאוד, עמדו בו הרבה, ירדו ממנו הרבה סטודנטים והרבה חיילים.
 

0 8 9

New member
תלמדו מהטעות של קו 350
הקו החדש 47 (בת ים-חולון-פ"ת) לא יעצור בתל אביב בכלל ולכן לא ייפגש באף עיר שבה עובר קו 47 החדש של רעננה ולמה שייתנו לו סיומת של 43? הוא לא מגיע לתל השומר תלמדו ממקרה 350- נסעתי בו השבוע, והוא תמיד עוצר בזבוטינסקי בתחנות של הקוים של פ"ת. לפעמים זה בהבדל של רמזור כמו בביאליק (לכיוון פ"ת). אבל יש תחנות שההבדל הוא כמה מטרים, כמו בפינת החלוצים בבני ברק, שם ירדתי כדי לקחת את 51. בקיצור מי שמכיר את התחנה יש שם 2 תחנות: אחת של כל הקווים המגיעים לפ"ת כולל 350, ואחת של כל הקווים שפונים ימינה בצומת גהה- 70,64,68,69 וכו'. התחנה השנייה הייתה עמוסה. מה שמפליא שכאשר 350 הגיע אף אחד לא טרח לעלות עליו או אפילו לשאול את הנהג לאן הוא מגיע, והוא עצר שם איזה 10-15 שניות טובות. (אחרי זה כשהגיע 70 כמעט כולם עלו עליו) מדוע? התשובה ברורה- הרבה מאלה שחיכו בתחנה היו צריכים לבר אילן או לקוקה קולה, מיעוטם לקריית אונו או לבסיס תל השומר (לא שזו הוכחה אבל אף חייל לא חיכה שם). אבל אותם אנשים יודעים בראש ש50 זה שייך לפ"ת, אז הם בכלל לא חשבו שהקו יעבור שם. אם יעשו קו 343 לאנשים יהיה בראש תל השומר כי רגילים ש 43 וש 143 (ובמידה מסוימת גם 243) מגיעים לתל השומר. לכן זו טעות חמורה לקרוא לקו פ"ת-חולון/בת ים על שם קו שמגיע לתל השומר.
מי אמר שמשרד התחבורה יעשו
דווקא את המספר הזה? אולי מספר אחר? וגם אם יהיה המספר הזה או מספר אחר אפשר לעשות שמבית חולים וולפסון הקו הזה יעבור באיילון עד לארלוזורוב ואז להמשיך לפ``ת:
 

Dannycom

New member
מי אמר שמשרד התחבורה יעשו
דווקא את המספר הזה? אולי מספר אחר? וגם אם יהיה המספר הזה או מספר אחר אפשר לעשות שמבית חולים וולפסון הקו הזה יעבור באיילון עד לארלוזורוב ואז להמשיך לפ``ת:
ומה עשינו אם הכנסנו עוד קו לציר ז'בוטינסקי?
לדעתי יותר חכם להכניס את הקו לדרך השלום/אלוף שדה ובכך לחבר את פתח תקווה לעוד מקומות שכרגע אין חיבור יעיל ביניהם כמו גבעתיים ואזור התעשיה באזור יגאל אלון.
 

קרנ י ת

New member
הפתעת אותי. עד היום הייתי בטוח שאשכול בת ים
חולון הוא הכי טוב במרכז בגלל ששתי החברות הכי טובות בארץ רבות עליו. למשל כמה אוטובוסים יש מבת ים לצפון ת"א? יש כמה של אגד וכמה של דן בתדירות גבוהה (מתוכם כמה אוטובוסים לאוניברסיטה, כמה לרידינג, וכמה לעתידים, קרית חינוך). קח לדוגמא עיר כמו אור יהודה שהיא גם בגוש דן ורק קווים משרתת אותה- המקום הכי צפוני בת"א שאוטובוס מגיע מאור יהודה זה רכבת מרכז. קח לדוגמא את פ"ת, עיר ענקית בגוש דן- יש רק את קו 49 של דן שעושה טובה בתדירות של 25 דקות ומגיע לאוניברסיטה, אבל קו לרידינג, קרית חינוך או עתידים אין. מפ"ת או מראש העין אין בכלל חיבור לאזור יפו, הטייסים, ת"א שמדרום לתחנה מרכזית אני לא חשוב שיש לכם על מה להתלונן. אולי אני טועה, אבל ממראית עין זה נראה כאילו חצי מהקווים בת"א מסתיימים בבת ים
אני לא חושבת שהחישובית היא אורך הקו
כי לשם כך יש אפשרות של התחברות בין קווים ב'מסופים' שונים. מה שחשוב לדעתי הוא הזמנים של האוטובוסים - - וחולון בת-ים מבחינה הזאת בעיני מאד גרועות... כדי להגיע לאור יהודה/יהוד לרוב הייתי צריכה לחכות בערך רבע שעה/20 דק' לאוטובוס ובעוד שלאוטבוס של חולון אני מחכה הרבה פעמים קרוב לשעה
כך שלדעתי לתושבי חולון/בת ים יש על מה להתלונן...
 
קווי לילה ביום העצמאות? לא ב"דן"?
יום העצמאות הוא כידוע יום שבו המונים ייסעו לבמות בידור כדי להיות במופעים שיימשכו אל תוך הלילה. הנהגתם של "קווי לילה" בגוש דן בשנה שעברה נתנה לאלה שאין להם רכב פרטי או שרוצים לשתות אפשרות לחזור בשעות הלילה המאוחרות בלי לקחת מונית. בדקתי באתרים של החברות לגבי הפעלת קווי הלילה ביום העצמאות וראיתי שבעוד ש"אגד" מפעיל את הקווים הללו ביום העצמאות, ב"דן" אין לכך שום זכר לכך שהקווים הללו יפעלו ביום העצמאות (ב"קווים" ו"ואוליה" לא עודכנו לוחות הזמנים אז אי אפשר לדעת). המשמעות היא שתושבים שירצו להגיע ממרכז תל אביב לבת ים, רמת גן, גבעתיים, גבעת שמואל, פתח תקווה (שם לפחות יש מוניות שירות) ושכונות צפון ודרום מזרח תל אביב יצטרכו לקחת מוניות כמו בימים "הטובים" לפני שנה. השאלה שנשאלת היא, האם ב"דן" כל כך טיפשים שלא מבינים שיום כזה הוא אחד הימים היחידים בשנה שבו "קווי לילה" הם באמת רווחיים?! ראיתי איך נראו קווי לילה בסילבסטר ולדעתי ביום העצמאות האוטובוסים יהיו עוד יותר מפוצצים בנוסעים אם יפעילו אותם. אני מקווה שמחר או מחרתיים "דן" יתעשתו ויפרסמו שהם מפעילים את הקווים הללו. אחרת צריך לפנות אליהם, אם זה בכלל יועיל (ספק גדול).
ע"פ אתר דן, קווי הלילה יפעלו בערב יום העצמאות
המידע מופיע בטבלת ריכוז לוחות הזמנים תחת "יום הזיכרון לחללי צה"ל".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה