2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.

מצב
הנושא נעול.
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
 

אוהד11

New member
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
מעניין מתי ומי "ישדכו" אותנו לארוע מעציב זה
 

easylivin

New member
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
נורא, איום ומצער מאוד.

שוב רצח חסר-אבחנה של חפים מפשע. מי ייתן, וכל הרוצחים, שולחיהם ותומכיהם יבואו על עונשם בעולם הזה ובעולם הבא.
 

levikon

New member
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
ועוד בתחנה של הקג"ב... מעניין כמה מרגלים
נהרגו בפיגועים, והאם פליקס, לברנטי ושאר החבר'ה תוהים איך האימפריה שלהם הגיעה למצב הזה...
 

scooby5

Member
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
במקום כזה אפקט ההדף הרסני ביותר
 

easylivin

New member
במקום כזה אפקט ההדף הרסני ביותר
אבל לפחות בתאוריה, יותר קל לאבטח מתחם סגור
שכזה. במציאות, ברכבת התחתית של מוסקבה אין בדיקות בטחוניות בכניסות ובטח שאין מכונות שיקוף, כמו בתחנות רכבת ראשיות בישראל. מה שיש זה מצלמות במעגל סגור ואנשי ביטחון שמסתובבים ואמורים לאתר חשודים. אבל כנראה שזה לא מספיק... ואפקט ההדף עושה את שלו.
 
אבל לפחות בתאוריה, יותר קל לאבטח מתחם סגור
שכזה. במציאות, ברכבת התחתית של מוסקבה אין בדיקות בטחוניות בכניסות ובטח שאין מכונות שיקוף, כמו בתחנות רכבת ראשיות בישראל. מה שיש זה מצלמות במעגל סגור ואנשי ביטחון שמסתובבים ואמורים לאתר חשודים. אבל כנראה שזה לא מספיק... ואפקט ההדף עושה את שלו.
7 מליון נוסעים בתחתית של מוסקבה בכל יום.
הועלו היום תלונות כי התחנות אינן מאובטחות כראוי, ואם יש נוכחות היא מבוצעת בעיקר ע''י קאדטים צעירים חסרי נסיון בהתמודדות עם איומי טרור. כ''כ נאמר כי השומרים/מאבטחים אינם מבצעים את תפקידם באופן מירבי , הם מסתובבים בקבוצות גדולות יחדיו ועוסקים בכל דבר כמעט, למעט אבטחה ושמירה על התחנות והרציפים. מקור: BBC WORLD
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אבל לפחות בתאוריה, יותר קל לאבטח מתחם סגור
שכזה. במציאות, ברכבת התחתית של מוסקבה אין בדיקות בטחוניות בכניסות ובטח שאין מכונות שיקוף, כמו בתחנות רכבת ראשיות בישראל. מה שיש זה מצלמות במעגל סגור ואנשי ביטחון שמסתובבים ואמורים לאתר חשודים. אבל כנראה שזה לא מספיק... ואפקט ההדף עושה את שלו.
אריק, אתה מתאר לעצמך מה יקרה למטרו
במוסקבה אם יתחילו לבדוק אנשים בכניסה כמו בתחנה המרכזית בירושלים? המערכת תקרוס, נקודה!
 

down under

New member
אריק, אתה מתאר לעצמך מה יקרה למטרו
במוסקבה אם יתחילו לבדוק אנשים בכניסה כמו בתחנה המרכזית בירושלים? המערכת תקרוס, נקודה!
מעניין, אם בגוש דן היתה רכבת תחתית ראויה לשמה
מה היה קורה אז מבחינת האבטחה. הרי במערכת כזו, של לפחות 5 או 6 קווים רציניים, מפ"ת ועד בת ים וחולון, וכמובן שכולם עוברים דרך מרכז ת"א, היו לפחות 500,000 נוסעים ביום. לך תבדוק אותם לא כמו בפסיכוזה המצחינה של התחנה המרכזית בי-ם, אלא אפילו לפי הסטנדרטים של תחנות רכבת ישראל ו/או התמח"ת. זה פשוט היה בלתי אפשרי !
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מעניין, אם בגוש דן היתה רכבת תחתית ראויה לשמה
מה היה קורה אז מבחינת האבטחה. הרי במערכת כזו, של לפחות 5 או 6 קווים רציניים, מפ"ת ועד בת ים וחולון, וכמובן שכולם עוברים דרך מרכז ת"א, היו לפחות 500,000 נוסעים ביום. לך תבדוק אותם לא כמו בפסיכוזה המצחינה של התחנה המרכזית בי-ם, אלא אפילו לפי הסטנדרטים של תחנות רכבת ישראל ו/או התמח"ת. זה פשוט היה בלתי אפשרי !
ופה אני מדבר איתך
על תנועה של 9 מליון נוסעים ביום!
 

down under

New member
ופה אני מדבר איתך
על תנועה של 9 מליון נוסעים ביום!
אבל שגם מתפרשת על הרבה הרבה הרבה
יותר תחנות מאשר הרשת הדימיונית/היפותטית/וירטואלית שאני דברתי עליה בגוש דן. במוסקבה יש מעל ל-200 תחנות, לא? ברשת הגוש דנית הזו יהיו, לכל היותר, 55 או 60 תחנות. ככה שפר תחנה במוסקבה היו רק פי 3 או 4 נוסעים יותר. נכון. מסכים איתך לגמרי, זה בלתי אפשרי כלל וכלל לסנן את כולם א-לה נמלי תעופה בינלאומיים עם כל המגנומטרים ומשקפי מזוודות.
 

טשאפק

New member
אבל שגם מתפרשת על הרבה הרבה הרבה
יותר תחנות מאשר הרשת הדימיונית/היפותטית/וירטואלית שאני דברתי עליה בגוש דן. במוסקבה יש מעל ל-200 תחנות, לא? ברשת הגוש דנית הזו יהיו, לכל היותר, 55 או 60 תחנות. ככה שפר תחנה במוסקבה היו רק פי 3 או 4 נוסעים יותר. נכון. מסכים איתך לגמרי, זה בלתי אפשרי כלל וכלל לסנן את כולם א-לה נמלי תעופה בינלאומיים עם כל המגנומטרים ומשקפי מזוודות.
זה יותר דומה לרשת האוטובוסים הנוכחית
מאשר למטוסים או אפילו רכבות. לא ארחיב את הדיבור על הדרך שבה התמודדנו לבסוף עם הפיגועים באוטובוסים, רק אציין שהיא לא הייתה הגנתית.
 

down under

New member
זה יותר דומה לרשת האוטובוסים הנוכחית
מאשר למטוסים או אפילו רכבות. לא ארחיב את הדיבור על הדרך שבה התמודדנו לבסוף עם הפיגועים באוטובוסים, רק אציין שהיא לא הייתה הגנתית.
היא היתה גם הגנתית
היו, רק בגוש דן ובירושלים, בשיא גלי הפיגועים (בין השנים 2001 ל-2003) כמה מאות מאבטחי תחבורה ציבורית. היו פה ושם מעט פיגועים שנמנעו בזכותם ובזכות עירנות נהגי האוטובוס. אם כי, ברגע שהמפגעים המנוולים ימ"ש כבר היו בערים הישראליות, כמעט תמיד הם הצליחו לבצע את הפיגועים הרצחניים. עיקר ההתמודדות אכן היו מבצעים כמו חומת מגן, מחסומים קבועים ומחסומי פתע, מידע מודיעיני וכן סיכולים ממוקדים.
 

david80

Member
היא היתה גם הגנתית
היו, רק בגוש דן ובירושלים, בשיא גלי הפיגועים (בין השנים 2001 ל-2003) כמה מאות מאבטחי תחבורה ציבורית. היו פה ושם מעט פיגועים שנמנעו בזכותם ובזכות עירנות נהגי האוטובוס. אם כי, ברגע שהמפגעים המנוולים ימ"ש כבר היו בערים הישראליות, כמעט תמיד הם הצליחו לבצע את הפיגועים הרצחניים. עיקר ההתמודדות אכן היו מבצעים כמו חומת מגן, מחסומים קבועים ומחסומי פתע, מידע מודיעיני וכן סיכולים ממוקדים.
 

alantan

New member
היא היתה גם הגנתית
היו, רק בגוש דן ובירושלים, בשיא גלי הפיגועים (בין השנים 2001 ל-2003) כמה מאות מאבטחי תחבורה ציבורית. היו פה ושם מעט פיגועים שנמנעו בזכותם ובזכות עירנות נהגי האוטובוס. אם כי, ברגע שהמפגעים המנוולים ימ"ש כבר היו בערים הישראליות, כמעט תמיד הם הצליחו לבצע את הפיגועים הרצחניים. עיקר ההתמודדות אכן היו מבצעים כמו חומת מגן, מחסומים קבועים ומחסומי פתע, מידע מודיעיני וכן סיכולים ממוקדים.
שלא להמעיט בחשיבותו של גדר ההפרדה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אבל שגם מתפרשת על הרבה הרבה הרבה
יותר תחנות מאשר הרשת הדימיונית/היפותטית/וירטואלית שאני דברתי עליה בגוש דן. במוסקבה יש מעל ל-200 תחנות, לא? ברשת הגוש דנית הזו יהיו, לכל היותר, 55 או 60 תחנות. ככה שפר תחנה במוסקבה היו רק פי 3 או 4 נוסעים יותר. נכון. מסכים איתך לגמרי, זה בלתי אפשרי כלל וכלל לסנן את כולם א-לה נמלי תעופה בינלאומיים עם כל המגנומטרים ומשקפי מזוודות.
180 to be exact
 

מגלובה

New member
2 פיצוצים ברכבת התחתית של מוסקבה.
כ 35 הרוגים, וכמות בלתי ידועה של פצועים . החשד שמתאבדים(דות) פוצצו את עצמן בתוך 2 תחנות רכבת בסביבות שעה 08.00 לפי שעון מוסקבה. מקור: BBC WORLD
טרור הוא טרור בכל מקום אם בישראל ואם ברוסיה..
על הרוסים להבין זאת ולא לייחס פעולות טרור בישראל כנגד ישראלים כמאבק לגיטימי ואילו מאבקם של הצ'צנים הוא פעולת טרור ! איכן ההסברה של ישראל לצבועים מכל המדינות השופטות אותנו ?
 
טרור הוא טרור בכל מקום אם בישראל ואם ברוסיה..
על הרוסים להבין זאת ולא לייחס פעולות טרור בישראל כנגד ישראלים כמאבק לגיטימי ואילו מאבקם של הצ'צנים הוא פעולת טרור ! איכן ההסברה של ישראל לצבועים מכל המדינות השופטות אותנו ?
פוטין האשם היחיד בארוע
תמיכתו וסיועו לשתי מדינות התומכות בטרור איסלמי, סוריה ואירן, התפוצצה לו בפנים. ממש כפי שהעובדה שהבריטים תומכים בטרור האיסלמי נגד ישראל הביאה לפיגועים בלונדון. כל מי שתומך בטרור האיסלמי כי הוא חושב שהוא מכוון רק נגד "אחרים" (ישראלים, הודים, אמריקנים) סופו לגלות שהנשק הזה מופנה כלפיו, וביתר שאת. גם הנשק המתקדם שרוסיה מוכרת ומפתחת עבור אירן וסוריה יופנה אליה. הדבר בלתי נמנע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה