בלעדי לפורום תח"צ: שינוי בקו 524.

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
בלעדי לפורום תח"צ: שינוי בקו 524.
השירות לאיזור התעשיה ברמת החי"ל משתפר לאט לאט...
 

אורי404

New member
בלעדי לפורום תח"צ: שינוי בקו 524.
השירות לאיזור התעשיה ברמת החי"ל משתפר לאט לאט...
תודה איליה על העדכון.
מעניין איך יהיה המסלול. אני מניח, שייכנס לוולנברג. אבל השאלה היא האם נסיעה עד סוף הרחוב ופרסה חזרה או יציאה דרך רחוב דבורה הנביאה.
 

אלון 58

New member
תודה איליה על העדכון.
מעניין איך יהיה המסלול. אני מניח, שייכנס לוולנברג. אבל השאלה היא האם נסיעה עד סוף הרחוב ופרסה חזרה או יציאה דרך רחוב דבורה הנביאה.
יהיה יותר שוני מקו 525...?
ככל שזכור לי לא היו הבדלים מהותיים ביניהם,אולי רק בתדירות...?!
 

אורי404

New member
יהיה יותר שוני מקו 525...?
ככל שזכור לי לא היו הבדלים מהותיים ביניהם,אולי רק בתדירות...?!
קווים 525 ו-524
המסלול של שני הקווים די דומה: הם יוצאים מהתחנה המרכזית הרצליה היישר לרחוב בן גוריון (עם הערה שלי בהמשך) הראשי והמשך לרמת השרון. בהמשך הם נכנסים לתוך רמת השרון, כאשר יש שכונה נוספת לקו 524, אליה רק הוא נכנס ולא 525. לאחר היציאה מן השכונות הם מגיעים לכפר הירוק והמשך לכיוון פנחס רוזן, רמת גן ותל אביב. לא יודע האם רק 524 ייכנס לתוך רמת החי"ל או גם 525. הערה: לפחות בעבר בלילה קו 525 ואולי גם 524 היה נוסע מתל אביב להרצליה דרך רחוב הרב קוק וסוקולוב ולאחר מכן מגיע לתחנה המרכזית. אינני יודע אם קיימת עדיין חלופה זו. התדירות למיטב זכרוני במשך היום היא לסירוגין: יש שני אוטובוסים לשעה כאשר פעם אחת פועל 525 ולאחר מכן 524. כמו כן קיים קו 531 במסלול דומה מהרצליה (בבוקר מספר נסיעות מצומת רעננה) לתל אביב. ההבדל הוא סיבוב באזור רחוב סוקולוב והרב קוק ב-531. כמו כן הוא אינו נכנס לתוך שכונות רמת השרון, אלא נוסע בדרך סוקולוב הראשית של רמת השרון.
 

אלון 58

New member
קווים 525 ו-524
המסלול של שני הקווים די דומה: הם יוצאים מהתחנה המרכזית הרצליה היישר לרחוב בן גוריון (עם הערה שלי בהמשך) הראשי והמשך לרמת השרון. בהמשך הם נכנסים לתוך רמת השרון, כאשר יש שכונה נוספת לקו 524, אליה רק הוא נכנס ולא 525. לאחר היציאה מן השכונות הם מגיעים לכפר הירוק והמשך לכיוון פנחס רוזן, רמת גן ותל אביב. לא יודע האם רק 524 ייכנס לתוך רמת החי"ל או גם 525. הערה: לפחות בעבר בלילה קו 525 ואולי גם 524 היה נוסע מתל אביב להרצליה דרך רחוב הרב קוק וסוקולוב ולאחר מכן מגיע לתחנה המרכזית. אינני יודע אם קיימת עדיין חלופה זו. התדירות למיטב זכרוני במשך היום היא לסירוגין: יש שני אוטובוסים לשעה כאשר פעם אחת פועל 525 ולאחר מכן 524. כמו כן קיים קו 531 במסלול דומה מהרצליה (בבוקר מספר נסיעות מצומת רעננה) לתל אביב. ההבדל הוא סיבוב באזור רחוב סוקולוב והרב קוק ב-531. כמו כן הוא אינו נכנס לתוך שכונות רמת השרון, אלא נוסע בדרך סוקולוב הראשית של רמת השרון.
תודה אורי...,
על כל ההערות וההארות.
 

אלון 58

New member
אין על מה אלון.
 

Dannycom

New member
בלעדי לפורום תח"צ: שינוי בקו 524.
השירות לאיזור התעשיה ברמת החי"ל משתפר לאט לאט...
הגיע הזמן שיפעילו קו מפ"ת לרמת החי"ל
ולו כקו עם מספר נסיעות בשעות השיא. מדובר בעיר ענקית שההגעה למקום שנמצא במרחק לא רחוק מהווה פשוט סיוט. מקווה ש"דן" ירימו את הכפפה ויבינו שזה האינטרס שלהם. ההצעה שלי: להאריך את קו 192 למסוף עתידים תוך ביטול הכניסה לפנים בני ברק והפעלתו בשני הכיוונים בשעות השיא.
 

846

Active member
בלעדי לפורום תח"צ: שינוי בקו 524.
השירות לאיזור התעשיה ברמת החי"ל משתפר לאט לאט...
שינויים נוספים:
1. החל מה 7.4.10 קו 910 לא יכנס למסוף 2000 בדרך לחיפה ויקלוט נוסעים רק ברציף החיצוני על דרך נמיר. 2. החל מ 7.4.10 תחנת המוצא של קו 970 לכיוון בני ברק בחיפה תעבור לרח' חנקין פינת אינטרנאציונל לטובת הציבור החילוני! על שינויים נוספים אוסיף בקרוב (אני לא זוכר בע"פ).
 

אלון 58

New member
שינויים נוספים:
1. החל מה 7.4.10 קו 910 לא יכנס למסוף 2000 בדרך לחיפה ויקלוט נוסעים רק ברציף החיצוני על דרך נמיר. 2. החל מ 7.4.10 תחנת המוצא של קו 970 לכיוון בני ברק בחיפה תעבור לרח' חנקין פינת אינטרנאציונל לטובת הציבור החילוני! על שינויים נוספים אוסיף בקרוב (אני לא זוכר בע"פ).
...,
זה נכון שכיום התדירות של קו 910 נמוכה בהרבה ממה שהיה בעבר בקווים 900 ו-901? ולא כל-כך שמתי-לב לזה במסוף 2000,אבל האם קו 980 קיים היום משם לחיפה,או שמא בוטל?
 

אורי404

New member
...,
זה נכון שכיום התדירות של קו 910 נמוכה בהרבה ממה שהיה בעבר בקווים 900 ו-901? ולא כל-כך שמתי-לב לזה במסוף 2000,אבל האם קו 980 קיים היום משם לחיפה,או שמא בוטל?
קו 980 בוטל לפני שנים רבות
פעם היו נסיעות רבות של קו 900 מתחנה מרכזית תל אביב לחיפה ולצדו קו 980 ממסוף 2000 לחיפה. לצדם קו 901 שהיה מאסף בכביש החוף עם תחנות של קו 601 (למשל געש/שפיים ותחנות אחרות בדרך) ושל תחנות קווים 852/872 (למשל בית ינאי). עם הזמן בוטל קו 901 ובמקומו קו 910, שנוסע דרך כביש החוף, אך עם פחות תחנות מקו 901. 980 בוטל וכיום מספר זה משמש לקו מבני ברק לצפון (אאל"ט צפת). מספר הנסיעות של קו 900 ירד וכיום קו 910 הוא העיקרי. הנסיעות בקווי האוטובוסים תל אביב-חיפה ירדו, הודות לפיתוחה של הרכבת עם הוספת נסיעות והוספת תחנות (למשל חוף הכרמל ולב המפרץ בחיפה ותחנות ההגנה, השלום והאוניברסיטה בתל אביב).
 

אלון 58

New member
קו 980 בוטל לפני שנים רבות
פעם היו נסיעות רבות של קו 900 מתחנה מרכזית תל אביב לחיפה ולצדו קו 980 ממסוף 2000 לחיפה. לצדם קו 901 שהיה מאסף בכביש החוף עם תחנות של קו 601 (למשל געש/שפיים ותחנות אחרות בדרך) ושל תחנות קווים 852/872 (למשל בית ינאי). עם הזמן בוטל קו 901 ובמקומו קו 910, שנוסע דרך כביש החוף, אך עם פחות תחנות מקו 901. 980 בוטל וכיום מספר זה משמש לקו מבני ברק לצפון (אאל"ט צפת). מספר הנסיעות של קו 900 ירד וכיום קו 910 הוא העיקרי. הנסיעות בקווי האוטובוסים תל אביב-חיפה ירדו, הודות לפיתוחה של הרכבת עם הוספת נסיעות והוספת תחנות (למשל חוף הכרמל ולב המפרץ בחיפה ותחנות ההגנה, השלום והאוניברסיטה בתל אביב).
הבהרת את הנקודה אורי,תודה...,
אם כי תדע לך שאני מכיר זמנים בהם קו 901 היה הקו המהיר היחידי בין חיפה לתל-אביב,וללא תחנות בדרך,המקביל היחידי שלו היה קו 921 כמאסף,וזה היה בזמן שמת"א לחיפה היו רק 13 רכבות ביממה (בימי-חול כמובן),כשרק 4 מהן המשיכו עד נהריה.
 

אורי404

New member
הבהרת את הנקודה אורי,תודה...,
אם כי תדע לך שאני מכיר זמנים בהם קו 901 היה הקו המהיר היחידי בין חיפה לתל-אביב,וללא תחנות בדרך,המקביל היחידי שלו היה קו 921 כמאסף,וזה היה בזמן שמת"א לחיפה היו רק 13 רכבות ביממה (בימי-חול כמובן),כשרק 4 מהן המשיכו עד נהריה.
אלה זמנים אחרים. בעבר גם קו 369 היה המהיר
ביותר מתל אביב לבאר שבע. בנוגע לרכבת, שאתה מציין. נוסף לכמות הנסיעות הנמוכה ולפחות תחנות בולטות מכיום, גם זמן הנסיעה היה ארוך יותר. זאת כי רב הרכבות היו מאספות, שעצרו בכל התחנות או בחלקן ופחות רכבות מהירות, שעצרו בחלק מועט של התחנות. אלה זמנים אחרים.
 

אלון 58

New member
אלה זמנים אחרים. בעבר גם קו 369 היה המהיר
ביותר מתל אביב לבאר שבע. בנוגע לרכבת, שאתה מציין. נוסף לכמות הנסיעות הנמוכה ולפחות תחנות בולטות מכיום, גם זמן הנסיעה היה ארוך יותר. זאת כי רב הרכבות היו מאספות, שעצרו בכל התחנות או בחלקן ופחות רכבות מהירות, שעצרו בחלק מועט של התחנות. אלה זמנים אחרים.
הכל היה שונה...,
כמעט כל המסילות הבינעירוניות היו בודדות ולא כפולות. אפרופו קו 369,עד שנפתח קטע כביש31 בין צומת-שוקת לצומת-להבים של היום,"האוטובוס הישיר" מערד לתל-אביב היה נוסע דרך באר-שבע,וגם הוא היה ממוספר כ-369 (חלופה/שלוחה לערד),זמן מה לאחר שנפתח הקטע המדובר והקו החל לדלג על באר-שבע,שונה מספרו ל-389.
 

אורי404

New member
הכל היה שונה...,
כמעט כל המסילות הבינעירוניות היו בודדות ולא כפולות. אפרופו קו 369,עד שנפתח קטע כביש31 בין צומת-שוקת לצומת-להבים של היום,"האוטובוס הישיר" מערד לתל-אביב היה נוסע דרך באר-שבע,וגם הוא היה ממוספר כ-369 (חלופה/שלוחה לערד),זמן מה לאחר שנפתח הקטע המדובר והקו החל לדלג על באר-שבע,שונה מספרו ל-389.
אכן, אלון. וכיום מתבקש שדרוג כביש 31.
כביש צר (נתיב אחד לכל כיוון) ומסוכן.
 

Image of me

New member
שינויים נוספים:
1. החל מה 7.4.10 קו 910 לא יכנס למסוף 2000 בדרך לחיפה ויקלוט נוסעים רק ברציף החיצוני על דרך נמיר. 2. החל מ 7.4.10 תחנת המוצא של קו 970 לכיוון בני ברק בחיפה תעבור לרח' חנקין פינת אינטרנאציונל לטובת הציבור החילוני! על שינויים נוספים אוסיף בקרוב (אני לא זוכר בע"פ).
סוף סוף!
יפה שמבטלים את הסיבוב המיותר הזה של קו 910 לתוך מסוף 2000 שנשאר כירושה מימי 980. ממילא הוא עוצר גם בחוץ. ולגבי 970 - לא ברור לי למה לעשות מסלול מפותל כזה... נראה לי שלמי שמגיע מחנקין/אינטרנציונל עדיף לקחת קו פנימי לדרך פיק"א ולעלות על 970 שם, במקום הסיבוב דרך רמת ויז'ניץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה