דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?

מצב
הנושא נעול.

hai001

New member
אתה מתבלבל
אני חושב שאתה מדבר על קו 41 שיש לו תחנה סופית בבית ברבור. אני נסעתי בקו 32 לפני 3 חודשים והוא יצא ממסוף וינטר והתחנה הסופית שלו הייתה בדיזנגוף סנטר וכך גם צויין באתר של דן. רק לאחרונה עשו שינוי בקו 32 והוא הפך לקו סיבובי, וכך נאמר לי בשיחת טלפון בחברת דן.
ערן תסלח לי
אני יודע על מה אני מדבר, בכלל לא הזכרתי את קו 41, אם לא שמת לב רשמתי ששינו את קו 32 מחודש יולי 2003 כלומר שקו 32 כבר 7 שנים יוצא ממסוף וינטר עובד דרך דיזנגוף סנטר וחזור לוינטר ככה גם היום, נכון הוא פועל כקו סיבובי, בדיזנגוף סנטר אם זכור לי זה תחנת ויסות.
 

eran2020

New member
ערן תסלח לי
אני יודע על מה אני מדבר, בכלל לא הזכרתי את קו 41, אם לא שמת לב רשמתי ששינו את קו 32 מחודש יולי 2003 כלומר שקו 32 כבר 7 שנים יוצא ממסוף וינטר עובד דרך דיזנגוף סנטר וחזור לוינטר ככה גם היום, נכון הוא פועל כקו סיבובי, בדיזנגוף סנטר אם זכור לי זה תחנת ויסות.
כן?
אז איך תסביר לי את העובדה שלפני 3 חודשים נסעתי עם קו 32 ממסוף וינטר לתל אביב וכשירדתי מהאוטובוס בדיזנגוף סנטר האוטובוס לא המשיך בנסיעה? כמו שכתבתי וכמו שנאמר לי בחברת דן עצמה, ואתה מוזמן להתקשר אליה לברר בעצמך, עד לאחרונה-כחודשיים-לקו 32 הייתה תחנה סופית בדיזנגוף סנטר, ומשם הוא היה מתחיל נסיעה במסלול אחר עד מסוף וינטר, הוא לא היה קו סיבובי, ועד לפני 3 חודשים כשהייתי בתל אביב הייתי הולך לדיזנגוף סנטר כדי לעלות על קו 32, האוטובוס היה ריק והוא היה מתחיל את הנסיעה בתחנה ההיא. עובדה.
 

hai001

New member
כן?
אז איך תסביר לי את העובדה שלפני 3 חודשים נסעתי עם קו 32 ממסוף וינטר לתל אביב וכשירדתי מהאוטובוס בדיזנגוף סנטר האוטובוס לא המשיך בנסיעה? כמו שכתבתי וכמו שנאמר לי בחברת דן עצמה, ואתה מוזמן להתקשר אליה לברר בעצמך, עד לאחרונה-כחודשיים-לקו 32 הייתה תחנה סופית בדיזנגוף סנטר, ומשם הוא היה מתחיל נסיעה במסלול אחר עד מסוף וינטר, הוא לא היה קו סיבובי, ועד לפני 3 חודשים כשהייתי בתל אביב הייתי הולך לדיזנגוף סנטר כדי לעלות על קו 32, האוטובוס היה ריק והוא היה מתחיל את הנסיעה בתחנה ההיא. עובדה.
הוא היה אז גם קו סיבובי עם תחנת ויסות
אני לא מדבר על המסלולו הקודם שהיה יוצא מתחנת רכבת מרכז ומסיים בית ברבור זה היה שתי תחנות מוצא, דוגמא אם נהג יוצא מוינטר בשעה 05:30(אוטובוס ראשון) לכיוון הסנטר ובשעה 06:05 (אוטובוס ראשון) מדיזנגוף סנטר זה אומר שהוא היה עדיין קו סיבובי רק עם תחנת ויסות, הרי כל הנסיעות גם שהיה שתחנת המתנה בסנטר הקו היה עושה הלוך וחזור עד תום השירות, כיום תחנת הויסות התבטלה וקו 32 רק מוריד נוסעים וקולט וישר חוזר לוינטר.
 

stratomaximus

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
קיבלתי מהם פעם תשובה, אבל לא עשו עם זה כלום
העברתי להם הצעה להאריך את קו הלילה 418 לקרית בן-גוריון בחולון, שלא מכוסה מבחינת קווי לילה. הם ענו שהפניה הועברה למחלקה המתאימה, ומאז לא שמעתי מהם כלום. אולי שווה לפנות ל- YNET, שיעשו איזה תחקיר קטן על החוסר תגובה שלהם, אולי זה יזיז משהו.
 
קיבלתי מהם פעם תשובה, אבל לא עשו עם זה כלום
העברתי להם הצעה להאריך את קו הלילה 418 לקרית בן-גוריון בחולון, שלא מכוסה מבחינת קווי לילה. הם ענו שהפניה הועברה למחלקה המתאימה, ומאז לא שמעתי מהם כלום. אולי שווה לפנות ל- YNET, שיעשו איזה תחקיר קטן על החוסר תגובה שלהם, אולי זה יזיז משהו.
אולי זה באחריות אגד ולכן הם לא עשו עם זה כלום
אך עדיין מגיעה לך התייחסות (חולון יותר של אגד ופחות של דן, וכן אני יודע שאני אותקף על מה שכתבתי עכשיו אבל לדעתי יש בזה אמת- יש ערים שמוגדרות שייכות לחברה מסוימת, ולכן אגד למשל אחראית על קווי הלילה לראשון ולא דן).
 

אורי404

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
תלוי במצב הרוח. לפעמים כן. לפעמים לא.
כאשר פניתי לגבי ה"רב-קו" קיבלתי במהרה תשובה. ביתר הפניות קיבלתי משפט בסגנון "תודה על פנייתך. פנייתך בטיפול" ומאז לא חזרו. ל"אגד", לעומת זאת פניתי מספר פעמים בשנה-שנתיים האחרונות וקיבלתי תשובות ענייניות.
 

Nephilim

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
שלחתי להם בעבר פניות על נהגים שמתפרעים בכביש
ולא הייתה שום התייחסות. ממש לא ברור למ הם נותנים אופציה של לפנות דרך האינטרנט אם הם לא עושים עם זה כלום.
 

El Raanan

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
אכן כך הם הדברים
גם אני שלחתי פנייה לדן, והבנתי מההתחלה שלא אזכה למענה לאחר שקיבלתי את המכתב הזה שבכותרתו AUTO RESPONSE לכבוד **** באמצעות אתר האינטרנט של "דן" לקוח/ה נכבד/ת קבלנו פנייתך שבנדון והרינו להשיבך כדלקמן: חברת "דן" עושה כמיטב יכולתה להיות קשובה לכל בקשה / הערה ותמיד ללמוד להשתפר ולהתייעל. לפי שעה, מודים על פנייתך ומאחלים לך המשך נסיעות נעימות בחברתנו. למידע נוסף, אנא פנה אל מר משה קריטי נציב תלונות/פניות הציבור , חברת "דן" בטל': 03-6933320 לשירותך בכל עת, מרכז שירות לקוחות: 03-6394444 , פלאפון/סלקום/אורנג' *3456 -- זאת בעצם התשובה שלהם לכל מה שתכתוב שם - אין לך מה לנסות לפנות דרך האתר..
 
אכן כך הם הדברים
גם אני שלחתי פנייה לדן, והבנתי מההתחלה שלא אזכה למענה לאחר שקיבלתי את המכתב הזה שבכותרתו AUTO RESPONSE לכבוד **** באמצעות אתר האינטרנט של "דן" לקוח/ה נכבד/ת קבלנו פנייתך שבנדון והרינו להשיבך כדלקמן: חברת "דן" עושה כמיטב יכולתה להיות קשובה לכל בקשה / הערה ותמיד ללמוד להשתפר ולהתייעל. לפי שעה, מודים על פנייתך ומאחלים לך המשך נסיעות נעימות בחברתנו. למידע נוסף, אנא פנה אל מר משה קריטי נציב תלונות/פניות הציבור , חברת "דן" בטל': 03-6933320 לשירותך בכל עת, מרכז שירות לקוחות: 03-6394444 , פלאפון/סלקום/אורנג' *3456 -- זאת בעצם התשובה שלהם לכל מה שתכתוב שם - אין לך מה לנסות לפנות דרך האתר..
טוב שנכנסתי לפורום כבר חשבתי לכתוב להם תלונה
על אתמול אבל אני רואה שחבל על הטירחה פשוט התעצבנתי אתמול בלילה שהייתי צריך לעמוד בקו 51 מאולמי רסיטל (רכבת מרכז) ועד בילינסון, ועמדתי ממש דחוס, כמו קופת סרדינים- וכל זה בשעה 23:00 בלילה!!!! אין שום סיבה ש-51 יהיה עמוס בשעה כזאת!! או שהאוטובוס הקודם לא בא, או שישלחו מפרקיות או שיגבירו תדירות. גם 66 שהיה אחריו בבילינסון היה עמוס למה לא שולחים מפרקיות?
 
טוב שנכנסתי לפורום כבר חשבתי לכתוב להם תלונה
על אתמול אבל אני רואה שחבל על הטירחה פשוט התעצבנתי אתמול בלילה שהייתי צריך לעמוד בקו 51 מאולמי רסיטל (רכבת מרכז) ועד בילינסון, ועמדתי ממש דחוס, כמו קופת סרדינים- וכל זה בשעה 23:00 בלילה!!!! אין שום סיבה ש-51 יהיה עמוס בשעה כזאת!! או שהאוטובוס הקודם לא בא, או שישלחו מפרקיות או שיגבירו תדירות. גם 66 שהיה אחריו בבילינסון היה עמוס למה לא שולחים מפרקיות?
לא חבל ולא נעליים - אפשר לשלוח תלונה, רק לא
דרך האתר.
 
לא חבל ולא נעליים - אפשר לשלוח תלונה, רק לא
דרך האתר.
חבל מאוד עם נעליים!
האנטרנט זה לא איזו פינה שולית ששני אחוז מהציבור מסתובב שם מדובר במרכז מידע מרכזי של החברה ולא יתכן שככה נוהגים כלפי פניות לקוחות, מדובר במחדל חמור, למי שזה חשוב לו שיפנה לדובר החברה מר פיקסמן!
 

אלון 58

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
תופעה המוכרת גם לי...,
הם לא השיבו על פניות דרך האתר על-אף שלכאורה דרך זו קיימת אצלם,והם כאילו מעודדים את הפניה אליהם באתר,אבל בפועל זה לא כך. בענין הזה כדאי להם ללמוד ממטרופולין.
 

kalil

New member
דן מתעלמים מפניות דרך האינטרנט?
מתוך 3 פניות שיצרתי מולם בשנה-שנתיים האחרונות, לא קיבלתי תגובה ולו על אחת. כאחד שנוהג לפנות לחברות דרך האינטרנט לא מעט, מעולם לא נתקלתי בחברה שלוקחת את החופש להתעלם לחלוטין מפניות. זה קרה לעוד מישהו? לחלופין, מישהו קיבל תגובה לאחר פנייה דרך האתר?
גם לי לא ענו
כתבתי להם דרך האינטרנט מספר פעמים ולא קיבלתי תשובה.
 

sl 3977

New member
גם לי לא ענו
כתבתי להם דרך האינטרנט מספר פעמים ולא קיבלתי תשובה.
כן גם אני שלחתי
לדן מיכתב בנושא תחזוקה רשלנית ולקויה. של האוטובוסים והם לא ענו לי. וזה חוצפה מצידם וזה מראה על זילזול בנוסעים ועל כך אני מאוד כועס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה