שורת המידע חוזרת

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
שורת המידע חוזרת

כבר כמעט שכחנו.... אבל הפורום הוא לא רק דיונים, ויכוחים, שאלות הכוונה ושרשורי יומולדת. יש גם מאמרים, קישורים, אלבומים והמון חומר מעניין, שעד לפני יומיים הסתתר לו בצד שמאל למטה, במקום כמעט בלתי נגיש ובלתי מורגש. לא עוד! שימו לב לשורה הכחולה פה למעלה - המידע הנוסף חזר למיקומו הטבעי והנכון, וכולכם מוזמנים להיכנס לקישורים, לקרוא במאמרים, לצפות בתמונות ובתוצאות הסקרים ועוד ככל העולה על רוחכם. אתם מוזמנים להציע קישורים, רעיונות לסקרים או כל חומר מעניין אחר בשרשור הזה.
 

בועז ל

New member
שורת המידע חוזרת

כבר כמעט שכחנו.... אבל הפורום הוא לא רק דיונים, ויכוחים, שאלות הכוונה ושרשורי יומולדת. יש גם מאמרים, קישורים, אלבומים והמון חומר מעניין, שעד לפני יומיים הסתתר לו בצד שמאל למטה, במקום כמעט בלתי נגיש ובלתי מורגש. לא עוד! שימו לב לשורה הכחולה פה למעלה - המידע הנוסף חזר למיקומו הטבעי והנכון, וכולכם מוזמנים להיכנס לקישורים, לקרוא במאמרים, לצפות בתמונות ובתוצאות הסקרים ועוד ככל העולה על רוחכם. אתם מוזמנים להציע קישורים, רעיונות לסקרים או כל חומר מעניין אחר בשרשור הזה.
יפה מאוד.
עכשיו, אחרי שהחזרת לנו את שורת המידע, הנך מוזמן להעלות סקר נחמד...
 

amit1270

New member
שורת המידע חוזרת

כבר כמעט שכחנו.... אבל הפורום הוא לא רק דיונים, ויכוחים, שאלות הכוונה ושרשורי יומולדת. יש גם מאמרים, קישורים, אלבומים והמון חומר מעניין, שעד לפני יומיים הסתתר לו בצד שמאל למטה, במקום כמעט בלתי נגיש ובלתי מורגש. לא עוד! שימו לב לשורה הכחולה פה למעלה - המידע הנוסף חזר למיקומו הטבעי והנכון, וכולכם מוזמנים להיכנס לקישורים, לקרוא במאמרים, לצפות בתמונות ובתוצאות הסקרים ועוד ככל העולה על רוחכם. אתם מוזמנים להציע קישורים, רעיונות לסקרים או כל חומר מעניין אחר בשרשור הזה.
סקר חדש

"איזה ציון היית נותן למנכ"ל הרכבת הפורש חקי הראל?" אתם מוזמנים לענות (פה למעלה) ולהוסיף כאן הערות בנושא.
 

בועז ל

New member
אני לא עוקב אחר מה שקורה ברכבת
אם תרשמו לי מה ישתנה ומה הוא קידם בתקופת כהונתו לפי זה אני אתן ציון
הרשימה גדולה וארוכה מאוד, אושרי
אסתפק בהישגיו הבולטים של הראל. 1. החלשה משמעותית של הוועד המיליטנטי וכפועל יוצא: השבת יכולת הניהול לידי ההנהלה, כפי שצריך להיות בכל ארגון מתוקן. אין מדובר בדבר מה בכך. 2. קידום משמעותי של שני פרויקטי תשתיות: קו ראשל"צ מערב והפרויקט הלאומי: הכפלת לוד-ב"ש. ביחס לאחרון, הנ"ל היה כמעט קפוא לחלוטין כשחקי קיבל את ניהולו לידיו. ובכלל: הראל גילה מעורבות אישית בכל פרויקט ופרויקט של הרכבת. הראל רושם לזכותו מספר שיא של הפרדות מפלסיות שנחנכו בשנה החולפת. 3. חתימה על הסכם קיבוצי עם העובדים מול האוצר וע"יכ הרגעת יחסי העבודה המתוחים בארגון. הדבר מתבטא בין היתר בעלייה מרשימה באחוז דיוק הרכבות. 4. החדרת תרבות ניהולית שונה משל קודמיו, המבוססת על יושרה. יושרה זו בלטה בין היתר גם בהצהרותיו לתקשורת: ע"ע מועד סיום A1, החשש מפני דו"ח מבקר בעניין רכש נייד, הבעת תסכול מחוסר היכולת (שאינה באשמתו, אגב) להדביק את הביקוש הגואה לשירותי הרכבת. 5. שקיפות ארגונית ופתיחות שונה מאוד ממה שהכרנו בעבר. 6. רה-ארגון עמוק בשדרת הניהול תוך מלחמה (לא מושלמת, לצערנו) בנורמות פסולות בקרב העובדים וההנהלה. 7. והכי חשוב מבחינתנו כפורום תחבורה ציבורית: שת"פ יוצא דופן, שטרם היה כמותו עם ציבור חובבי הרכבות. שת"פ זה כלל את כל חטיבות הארגון הרלוונטיות כלפינו. קצרה היריעה מלהזכיר את היקפו של שת"פ זה. חקי הראל שווה בהחלט הודעה נפרדת המסכמת את השת"פ עם הפורום. 8. אסתפק ב-7, אך יש עוד.
 

בועז ל

New member
הרשימה גדולה וארוכה מאוד, אושרי
אסתפק בהישגיו הבולטים של הראל. 1. החלשה משמעותית של הוועד המיליטנטי וכפועל יוצא: השבת יכולת הניהול לידי ההנהלה, כפי שצריך להיות בכל ארגון מתוקן. אין מדובר בדבר מה בכך. 2. קידום משמעותי של שני פרויקטי תשתיות: קו ראשל"צ מערב והפרויקט הלאומי: הכפלת לוד-ב"ש. ביחס לאחרון, הנ"ל היה כמעט קפוא לחלוטין כשחקי קיבל את ניהולו לידיו. ובכלל: הראל גילה מעורבות אישית בכל פרויקט ופרויקט של הרכבת. הראל רושם לזכותו מספר שיא של הפרדות מפלסיות שנחנכו בשנה החולפת. 3. חתימה על הסכם קיבוצי עם העובדים מול האוצר וע"יכ הרגעת יחסי העבודה המתוחים בארגון. הדבר מתבטא בין היתר בעלייה מרשימה באחוז דיוק הרכבות. 4. החדרת תרבות ניהולית שונה משל קודמיו, המבוססת על יושרה. יושרה זו בלטה בין היתר גם בהצהרותיו לתקשורת: ע"ע מועד סיום A1, החשש מפני דו"ח מבקר בעניין רכש נייד, הבעת תסכול מחוסר היכולת (שאינה באשמתו, אגב) להדביק את הביקוש הגואה לשירותי הרכבת. 5. שקיפות ארגונית ופתיחות שונה מאוד ממה שהכרנו בעבר. 6. רה-ארגון עמוק בשדרת הניהול תוך מלחמה (לא מושלמת, לצערנו) בנורמות פסולות בקרב העובדים וההנהלה. 7. והכי חשוב מבחינתנו כפורום תחבורה ציבורית: שת"פ יוצא דופן, שטרם היה כמותו עם ציבור חובבי הרכבות. שת"פ זה כלל את כל חטיבות הארגון הרלוונטיות כלפינו. קצרה היריעה מלהזכיר את היקפו של שת"פ זה. חקי הראל שווה בהחלט הודעה נפרדת המסכמת את השת"פ עם הפורום. 8. אסתפק ב-7, אך יש עוד.
ועוד הערה קטנה
הישיגיו של המנכ"ל הושגו תחת שני שרי תחבורה. האחד, חלש ומנודה ע"י ראש הממשלה ושר האוצר שלו. השני: זומם ומחכה לרגע המתאים ע"מ שיוכל לבעוט אותו מחוץ לרכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה