אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן

מצב
הנושא נעול.
אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן
התוקף שלו הוא מפ"ת עד נתיבי איילון, בת"א יש לו אזור קטן (אזור יגאל אלון) שנמצא מזרחית לנתיבי איילון וכן נכלל בחודשי חופשי. מי שנוסע בקו 50 בחלופה של הבוקר (דרך יגאל אלון). מי שיורד קודם למשל ברכבת מרכז יוסיף עוד 5.90 מעבר לחודשי חופשי, לעומת מי שימשיך עוד ויתרחק מפתח תקווה, ויירד למשל ביגאל אלון לא יצטרך להוסיף כלום.
 

urilei

New member
אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן
התוקף שלו הוא מפ"ת עד נתיבי איילון, בת"א יש לו אזור קטן (אזור יגאל אלון) שנמצא מזרחית לנתיבי איילון וכן נכלל בחודשי חופשי. מי שנוסע בקו 50 בחלופה של הבוקר (דרך יגאל אלון). מי שיורד קודם למשל ברכבת מרכז יוסיף עוד 5.90 מעבר לחודשי חופשי, לעומת מי שימשיך עוד ויתרחק מפתח תקווה, ויירד למשל ביגאל אלון לא יצטרך להוסיף כלום.
קודם כל, זה לא נכון
אם אתה נוסע מחוץ לאיזור אתה צריך לשלם, גם אם אתה עולה בתוך האזור ויורד בתוכו. חוץ מזה, יש פה ושם עוד דוגמאות לכרטיסים שיוצאים מאיזור מסויים וחוזרים אליו ודבר אחרון - מדובר בדוגמה שולית, של חלופת בוקר שנוסעת רק פעם ביום, ודי קשה לחשוב על מקרים כאלה של "אבסורד" מילא אם היית אומר שיש כרטיס מנוי שכולל את כל תל אביב ואת כל פתח תקווה אבל לא כולל את בני ברק ורמת גן, אז הייתי מסכים איתך שיש פה איזשהו אבסורד.
 
אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן
התוקף שלו הוא מפ"ת עד נתיבי איילון, בת"א יש לו אזור קטן (אזור יגאל אלון) שנמצא מזרחית לנתיבי איילון וכן נכלל בחודשי חופשי. מי שנוסע בקו 50 בחלופה של הבוקר (דרך יגאל אלון). מי שיורד קודם למשל ברכבת מרכז יוסיף עוד 5.90 מעבר לחודשי חופשי, לעומת מי שימשיך עוד ויתרחק מפתח תקווה, ויירד למשל ביגאל אלון לא יצטרך להוסיף כלום.
חופשי חודשי רק בתנאי "כרטיס נטען" ?
הייתי קונה כל חודש חופשי חודשי. עכשיו נהגים דרשו שאוציא כרטיס נטען, טענתי אותו בחופשי חודשי והמכשיר של הנהגים לא קוראים את הכרטיס, ועקב כך שילמתי על נסיעות למרות שכבר שילמתי על החופשי חודשי. מדוע לא מאפשרים להחזיק נייר חופשי חודשי כמו שהיה כל הזמן ? מדוע מחייבים להטעין את חופשי חודשי בכרטיס נטען שנראה רק לנהגים ? הרי זה דומה לשירות עליו שילם הצרכן מראש, ובמקום לקבל קבלה נורמלית הצרכן מקבל חפץ (כרטיס מגנטי) מוסתר שרק נהגים באמצעות גלאי יכולים לראות אם הוא קבלה, יכולים להוריד את מה שהוטען מבלי שהצרכן אפילו מודע לפעולות של הנהגים רק אחרי שמשהו הודפס והצרכן תלוי במזל של תקינות הגלאי כי כאשר הגלאי לא קורא את הכרטיס המגנטי, אז הוא משלם כסף וכדי לקבל החזר הוא צריך לרוץ. וחוץ מזה, שצריך שהצרכן צריך לנסוע לתחנה המרכזית/לקניון מרוחק כדי להוציא את הכרטיס המגנטי המטופש הזה שנדמה שחברת האוטובוסים מתנה את החופשי החודשי בהוצאת כרטיס נטען רק בשביל שיהיו טעויות לרעת הצרכן. האם זה מותר לחברות האוטובוסים להתנות מכירת חופשי חודשי בכרטיס נטען ? מאיפה הסמכות בחוק ועל איזה נוהל מדובר ?
 

846

Active member
חופשי חודשי רק בתנאי "כרטיס נטען" ?
הייתי קונה כל חודש חופשי חודשי. עכשיו נהגים דרשו שאוציא כרטיס נטען, טענתי אותו בחופשי חודשי והמכשיר של הנהגים לא קוראים את הכרטיס, ועקב כך שילמתי על נסיעות למרות שכבר שילמתי על החופשי חודשי. מדוע לא מאפשרים להחזיק נייר חופשי חודשי כמו שהיה כל הזמן ? מדוע מחייבים להטעין את חופשי חודשי בכרטיס נטען שנראה רק לנהגים ? הרי זה דומה לשירות עליו שילם הצרכן מראש, ובמקום לקבל קבלה נורמלית הצרכן מקבל חפץ (כרטיס מגנטי) מוסתר שרק נהגים באמצעות גלאי יכולים לראות אם הוא קבלה, יכולים להוריד את מה שהוטען מבלי שהצרכן אפילו מודע לפעולות של הנהגים רק אחרי שמשהו הודפס והצרכן תלוי במזל של תקינות הגלאי כי כאשר הגלאי לא קורא את הכרטיס המגנטי, אז הוא משלם כסף וכדי לקבל החזר הוא צריך לרוץ. וחוץ מזה, שצריך שהצרכן צריך לנסוע לתחנה המרכזית/לקניון מרוחק כדי להוציא את הכרטיס המגנטי המטופש הזה שנדמה שחברת האוטובוסים מתנה את החופשי החודשי בהוצאת כרטיס נטען רק בשביל שיהיו טעויות לרעת הצרכן. האם זה מותר לחברות האוטובוסים להתנות מכירת חופשי חודשי בכרטיס נטען ? מאיפה הסמכות בחוק ועל איזה נוהל מדובר ?
קודם כל כרטיס הרב קו הניטען
מונפק בהוראת משרד התחבורה, לחברות התח"צ אין שיקול דעת בנושא. השיקול דעת היחיד שיש לחברות הוא במידת הרוע והנזק שהיא מסבה לנוסעים ובכמות הטעויות והחיובים הכפולים שהחברה מחייבת את הנוסעים בכוונה!!!!
 
קודם כל כרטיס הרב קו הניטען
מונפק בהוראת משרד התחבורה, לחברות התח"צ אין שיקול דעת בנושא. השיקול דעת היחיד שיש לחברות הוא במידת הרוע והנזק שהיא מסבה לנוסעים ובכמות הטעויות והחיובים הכפולים שהחברה מחייבת את הנוסעים בכוונה!!!!
אז מה הפתרון לאזרח הקטן
שהיה קונה חופשי חודשי לסידוריו השונים וכעת מחייבים אותו להיות נתון לחיובים הכפולים של חברות האוטובוסים ?
 

svety

New member
קודם כל כרטיס הרב קו הניטען
מונפק בהוראת משרד התחבורה, לחברות התח"צ אין שיקול דעת בנושא. השיקול דעת היחיד שיש לחברות הוא במידת הרוע והנזק שהיא מסבה לנוסעים ובכמות הטעויות והחיובים הכפולים שהחברה מחייבת את הנוסעים בכוונה!!!!
למה חיוב כפול?

אתה מטעין חופשי חודשי פעם אחת, שומר את הקבלה בארנק לצד הרב קו למקרה של תקלה, וזהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה